• Jurki
    13.4k
    mislim da nema potrebe za kurcenjem.
    Kraj ligaskog dijela lige prvaka je daleko.. a i u hnlu smo prevec zasrali da bi se mogli bahatiti i kurciti.. makar kuzim zajebanciju.
  • Dinaminjo
    1.1k
    ma zato se i lomim.. s jedne strane drustvene mreze su otkacene i takve stvari prolaze, s druge strane, tokaj velis i kaj znamo..
  • rioda
    5.7k
    Tako nešto bi eventualno bilo za Twitter, ali bi nam se nakon par kola nabijalo na nos pa bolje ne :grin:
  • DrawTube
    5.7k
    Jako lijepa reklama na 433, 76 milijuna pratitelja i 230 000 lajkova u prvih 20 minuta

    Screenshot-20241024-201516-Instagram.jpg

    Također hvala adminu 433 što je stavio Torrentea pored Salaha i kao predstavnika druge polovice Lige
    In-Shot-20241024-000941228.jpg
  • Keyser Soze
    11.1k
    Admin komentirao na objavi "step by step" i komentar dobio 31 tisuća lajkova :lol:
  • Crusades
    14.2k
    Na LinkedInu objavljen oglas za posao za direktora marketinga.
  • LovroZG
    1.3k
    Na LinkedInu objavljen oglas za posao za direktora marketinga.Crusades1986
    Al zašto ekipa taj oglas tamo objavi samo u sklopu nekog posta/objave, a ne kao pravi oglas na posao koji se može napraviti na LinkedInu? Vjerujem da ima dosta zainteresiranih koji možda ne prate Dinamo na LI, al gledaju koji se poslovi tamo nude.
  • Maksim Maksimirski
    6.7k
    Ekipa iz marketinga treba:

    a) smanjiti euforiju nakon europskih uspješnih rezultata
    b) ekstremno povećati svoj rad i hype nakon uspješnih HNL susreta.

    Nešto od toga se treba dogoditi.

    Znam da to nije popularno reći ali oni svojim radom gdje objave 30 slika u 2 dana nakon europske pobjede i gdje izbacuju posebne filmove nakon utakmice protiv Salzburga daju igračima i navijačima dojam da je Europa majka svih majki, jedino važno i jedino što se broji.

    Nakon Osijeka i Šibenika sigurno neće biti 30 slika i poseban video od 15 minuta u kojem vidimo sve moguće dijelove prije i poslije utakmice. Neće sigurno biti tolikog hypea, neće biti videa u kojem igrači ulaze u autobus za Šibenik, neće biti video sa treninga prije utakmice, neće biti video sa same utakmice gdje vidimo golove, neće biti videa slavlja sa navijačima, neće biti videa intervjua sa navijačima ispred stadiona itd. Bit će samo jedna slika sa rezultatom, jedna slika navijača sa natpisom ispod u stilu ''uvijek uz vas'' i jedan video od 2 minute sa herojem utakmice i trenerom.

    Takvim tretmanom Europe i HNL-a se šalje poruka navijačima da svi živimo samo zbog Europe a igrači (posebno strani) sve to gledaju i jasno zaključuju da dinamove navijače baš i ne zanima HNL nego da žive za Europu. Meni je HNL majka i to ponavljam već nekoliko sezona.

    Radije bih video od 20 minuta nakon utakmice u Puli protiv protivnika prema kojem imam nekakve emocije, protiv protivnika sa kojim igramo već 30 godina i sa kojim smo razvili nekakav emotivni odnos, protiv Bjelanovića kojeg poznajemo, protiv Tramezzanija za kojeg znamo ko je i koga je trenirao, koji se i fizički sukobio sa našim trenerom...takve utakmice su meni kao navijaču koji prati sve dinamove utakmice jako važne, emotivno nabijene i zaslužuju barem jednak tretman kao utakmica sa Salzburgom. Okej, od utakmice sa Salzburgom imamo novce (2,1 milijun eura) ali nismo valjda tete sa blagajne kojima su samo važni novci...
  • NORTE
    12.8k
    Radije bih video od 20 minuta nakon utakmice u Puli protiv protivnika prema kojem imam nekakve emocije, protiv protivnika sa kojim igramo već 30 godina i sa kojim smo razvili nekakav emotivni odnos, protiv Bjelanovića kojeg poznajemo, protiv Tramezzanija za kojeg znamo ko je i koga je trenirao, koji se i fizički sukobio sa našim trenerom...takve utakmice su meni kao navijaču koji prati sve dinamove utakmice jako važne, emotivno nabijene i zaslužuju barem jednak tretman kao utakmica sa Salzburgom.Maksim Maksimirski

    U globalu si u pravu za pretjerivanje i krajnosti, ali ovo s Istrom ti je dobrano promašeno.
    Od toga da 30 godina igramo s njima, do same važnosti...
    Protiv Istre koje igramo 4 puta u sezoni smo tad i kiksali, a Salzburg je prva LP gostujuća pobjeda nakon 26 godina.

    Posebno sad u trenucima debelog minusa nešto posebno ludo isticati nadam se pobjedu protiv slabog Šibenika i nije baš ni normalno.
    Ova momčad previše košta da bi neki Šibenik bio mjerilo uspjeha.




    Kod zapada iznad fan shopa već par dana je plavim platnom prekrivena reklama Favbeta.
    Koji bi bio razlog tome?
    NORTE

    Platno je maknuto još prije par dana.

    Tcom ima radio reklamu za dinamo i maxsport tv, sigurno imaju isto i za Hajduk, a moguće i za ostale veće klubove.
  • Šteco
    793


    Dali ste nam snove...
  • Crusades
    14.2k
    Ovaj video sa Plavkom u Areni na koncertu Fosila je sve :starstruck:
  • Maksim Maksimirski
    6.7k
    Ako dopuštate, imam zamjerke na marketing i društvene mreže. Imam za izreći neke negativne stvari iako će neki reći da su sve to zapravo pozitivne stvari. Ja to smatram negativnim pa makar bio u teškoj manjini i ovdje ću spomenuti što smatram negativnim.

    Smeta mi što se koristi engleski jezik i što se u mnogim objavama koriste smajlići koji su tu da zadovolje TikTok publiku.

    Primjeri:
    We are ready! (uz smajlić sa podignutim bicepsom)
    Derbi weekend
    We keep on fighting (opet neki smajlić)
    The team is here, the stage is set, and it's time to make history (opet smajlić)
    Home (smajlić)
    Here we go (smajlić)
    Ready for MD5 (smajlić)
    Ready for the match (smajlić)
    Ready for tommorow (smajlić)

    To sam izvadio iz samo zadnjih 10 dana i utakmica protiv Rijeke, Dortmunda i Hajduka. Kome se obraća marketing Dinama? Dinamo nema mase internacionalnih navijača. Ja shvaćam da marketingaši kopiraju stranice Manchester Uniteda, Reala, Barcelone, Liverpoola i sličnih klubova koji imaju po 500 000 navijača u Indoneziji, 300 000 navijača u Pakistanu i 400 000 navijača u Kini. Međutim mi nismo dotični klubovi niti imamo milijune navijača u Aziji i Africi. Vidjela žaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu.

    Dinamovi navijači u 99,9 posto slučajeva pričaju hrvatski jezik. Naši navijači su iz Špičkovine, Tompojevaca, Livna, Muća Donjeg, Babine Grede i ne treba im engleski jezik. Ne trebaju nam ni smajlići sa bicepsom i ''We keep on fighting'' jer je to primjereno nekom plitkom body building treneru i Ani Bučević a ne nogometnom klubu. Marketing bi po mom skromnom mišlhenju trebao forsirati naš jezik i trebao bi ciljati na navijače koji cijene složenije rečenice a ne jednorečenične objave na engleskom jeziku uz nekakav smajlić.

    Doduše tu uvijek mogu postojati razilaženja jer će netko reći kako upravo trebamo privlačiti ''jednostavne'' TikTok navijače i fanove self help ikona ali ja smatram da imam pravo napisati kako ne želim da se privlače takve persone i kako bih osobno bio puno sretniji kada bi klub objavljivao složenije i umno zahtjevnije statuse na hrvatskom jeziku. Njegujmo naš jezik! Njegujmo umne objave!
  • Oluja
    4.7k
    Meni isto smetaju te objave na engleskom, tipa "squad", "matchday", "quiz"
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.