• Mali Zeus
    14.6k
    I ja imam doma dva auta, ali na posao idem biciklom osim kada imam baš nekiji važan sastaank pa ne mogu u odijelu na bicikl ili moram usput voziti klince negdje. Problem je u glavama...da imaju tramvaj na minutu točan ispred stana išli bi i dalje autima i srali kak je gužvaZGV

    Najbolje mi je kad vidim lokalnu birtiju prek put zgrade kad se ekipa parkira odmah do terase. Da mogu kavu bi bili iz auta.
  • The Undertaker
    6.3k
    Rješavanje problema prometa u gradu je kompleksan posao za koji moraš imati strategiju i neki dugoročni plan. Prilično sam siguran da ga grad nema.
    Međutim, uzrok neviđenih gužvi kojih vidimo ovih dana su nekoordinirani radovi po gradu i zatvaranje ili smanjenje propusnosti pojedinih ulica.
  • serbus
    4.4k

    Sam si dao odgovor nije toliko do ljenčarenja čim ti nešto iskrsne si u autu a nisi "ljenčina" kako kažeš. Eto ja vozim klince u dva različita vrtića i nakon toga bi kaj trebao doma po bicikl ili na bus pa na posao kaj da se klinci dižu u 5 mrcvariti po busu da bi bio jedan auto manje na cesti...
    Ljude se kao na slici gore vidi da su sami u automobilu a realno nisu jer većina "odradi" neki takav put ranije sa par klinaca. Isto tako i povratak kako ih skupiti na vrijeme ako ideš javnim prijevozom poslje posla ?
  • ZGV
    3.4k
    Nisi baš u pravu.
    Evo kod mene u firmi od nas 6, jedino ja imam klince i tu i tam ih furam autom u vrtić, ostali svi mlađi od mene i svi autima solo na posao, a skoro svi žive u tramvaj zoni...lijenčine.
  • Mali Zeus
    14.6k
    Sam si dao odgovor nije toliko do ljenčarenja čim ti nešto iskrsne si u autu a nisi "ljenčina" kako kažeš. Eto ja vozim klince u dva različita vrtića i nakon toga bi kaj trebao doma po bicikl ili na bus pa na posao kaj da se klinci dižu u 5 mrcvariti po busu da bi bio jedan auto manje na cesti...serbus

    Pa ono kaj je on pisao se uopće ne odnosi na ljude poput tebe.
  • serbus
    4.4k


    To je sad šira tema ali recimo poslodavcu je lakše dati samo lovu za prijevoz da se kao malo digne plaća jer nije oporezivo. Eto kad je većina u tram zoni da se onda omogući poslodavcu jeftinija mjesečna karta za zet ovisno o broju zaposlenika i popust 15,20,25%. Pa kad bi na neznam na 100 zaposlenika poslodavac uštedio godišnje lijepu svotu malo bi razmislio kome stvarno platiti zet a kome samo isplatiti lovu za "pokaz" a jasno da autom dolaze a živi par stanica od posla.
    A ljudima za stvarno dignuti plaće da to onda i na penziji osjete jednog dana a ne tim igrama fiktivno dizati primanja koja ustvari nisu.
  • Dino
    3k
    Za sav javni prijevoz bi bilo najlogicnije napraviti posebne koridore koji se ne bi mijesali s auto prijevozom, ali to mi djeluje poprilicno nerealno jer se i uz koristenje zute linije guzve protezu u kilometarskim duljinama.

    Jos jedna stvar koju sam primijetio, a nenormalno me nervira su lezeci policajci. Kuzim ja da je to naspram kamera jeftinjara, ali osim kaj nema nikakvu svrhu unistava podvozje u kompletu (ne samo amortizere) i povecava potrosnju goriva. Najveca glupost izmisljena u prometu. Kamere s maksimalnom tolerancijom do 5km/h prekoracenja u svim kriticnim ulicama bi omogucile da duljinom cijele ulice nitko ne prekoracuje brzinu, a ne samo tih nekoliko metara pred lezecim.

    Ko god da uspije rijesit takve goruce probleme ko prijevoz, otpad, stadion, digitalizacija sustava i slicno zasluzuje jos jedan mandat, medutim ovi to nisu ni blizu.
  • Mathiasovi Chageri
    3.3k
    goruce probleme ko prijevozDino

    Kad bi netko uspio promet u Zagrebu riješiti, na način da se ogromna svota novca investira u npr. modernizaciju javnog prijevoza, nadogradnju trase tramvaja, integraciju gradske željeznice u javni prijevoz po uzoru na s-bahn, dodavanje stanica u nju, nabavljanje više vozila i dizanje plaća i uvjeta rada u ZET-u kako bi se privuklo radnike, to bi značilo gubitak idućeg mandata.

    Promet u Zagrebu je stvar koja se radi za idućih 50 godina, nije nešto što će ti priskrbiti glasove jer ćeš potrošiti enormne svote novca, raskopati pola grada i samim time poskupiti cijene nekih komunalija kao rezultat i imat ćeš masu nezadovoljnika koji će glasati protiv tebe na idućim izborima jer si im pogoršao kvalitetu života kratkoročno, da bi napravio ogromnu stvar za Zagreb dugoročno.

    Zato se stalno rade "popularni" potezi kao što su bojanje ovoga i onoga, asfaltiranje ovoga i onoga, jer će ljudi to odmah vidjeti i vrednovati. Mislim da sam na jednom kolegiju čak i proučavao kako su dugoročni projekti, koji su se pokazali krucijalnima u budućnosti većinom dovodili do gubitka idućih izbora za te političare.
  • jedan u nizu
    10.1k
    Apsolutno trrba odvojiti tram promet od ostalog, ali zamislite bijes ljudi kada bi se to krenulo raditi.
    Cak i ovdje se negoduje kada se negdje smanji koja traka, kada se uzme par parkirnih mjesta, a zakislite kako bi izgledalo da od Dubeca do Crnomerca tramvaj ima svoju traku. Gradanski rat bi izbio.
    Uzeli bi traku autima i barem bi se malo ubrzao promet tom dionicom, ali hrpa ljudi bi izazvalo gradanski rat jer si im uzeo jednu traku za voziti.
    Nebi se ljudi u 24 sata prebacili u tramvaje, to bi trajalo mjesecima i godinama da se ljudi navikne na to i da to bude normalno, a do tada bi guzve bile nesnosne i vladao bi veci kaos nego danas, sto na prometnicama, sto na internetima.

    Kultura se moze promijeniti ali za to treba dosta vremena.
    Nisu se Amsterdam i Kopenhagen rodili na biciklima. Guglajte i vidite kako je izgledao promet prije nekoliko desetljeca. I tamo su se ljudi bunili i prosvjedovali, negodovali (i to u vrijeme kada je bilo manje automobila na cestama), pa su se s vremenom navikli i sada je to uzor svima.

    Neke odluke koje treba uvesti treba izgurati do kraja, makar to trajalo nekoliko mandata gradskih uprava. Kod nas, bojim se, tko god donese neku radikalniju odluku, izgurat ce to do kraja mandata, a onda ce se nakon toga raditi populisticki potezi i mijenjati te odluke, samo da se udovolji masi. Ne vidim scenarij da kod nas recimo 2 ili 3 vladajuce garniture ustraju zajedno u promjenama da se kultura ljudi promijeni.
    U bilo cemu, ne samo u prometu.
  • Bosskovitz
    13.2k
    Za sav javni prijevoz bi bilo najlogicnije napraviti posebne koridore koji se ne bi mijesali s auto prijevozom, ali to mi djeluje poprilicno nerealno jer se i uz koristenje zute linije guzve protezu u kilometarskim duljinama.Dino

    Ovo definitivno, i to kažem kao netko tko se vrlo rijetko vozi javnim prijevozom. Ne znam jesam li ikada vidio ili čuo da je netko kažnjen zato što se vozio po žutoj traci recimo u Savskoj, Ozaljskoj ili Maksimirskoj.

    Evo recimo meni vozi autobusna linija od doma do posla, imam 3-4 minute do autobusne stanice i u kvartu i kod firme. Ja nemam nikakav poticaj da se vozim tim autobusom na posao i s posla jer stoji u apsolutno istoj koloni u kojoj stojim i ja s autom, samo on još stane svako malo na postaji pa mu treba još više vremena. Da ne govorim da tu sjedim u udobnom sjedalu, namjestim klimu kako volim, pustim podcast, pijuckam kavu i uopće mi ne pada teško taj put. U autobusu se gužvam s drugim ljudima, vruće je, zagušljivo i još traje osjetno dulje. Nema ni jednu prednost osim možda financijske, ali meni moj mir i vrijeme vrijede više od tih par desetaka eura razlike mjesečno.
  • Captain America
    18.7k
    MaksimirskojBosskovitz

    Ovdje te moram ispravit jer sam kao student redovito viđao policiju u autu skrivenu kod ulaska na istočnu tribinu kako piše kazne za vožnju po žutom.
  • Bosskovitz
    13.2k


    Vjerujem da jesi, mislim da se i kažnjava, ali očito ne dovoljno kad su te trake pune automobila kojima tamo nije mjesto. Nek je kazna 100€ (ne znam koliko je), stavi sad u 15:42 kameru na Ozaljsku i do 18:42 ćeš zaraditi 30-ak tisuća eura na kaznama bez da trepneš okom.
  • dinamo u srcu
    1.8k
    Najbolje mi je kad vidim lokalnu birtiju prek put zgrade kad se ekipa parkira odmah do teraseMali Zeus

    A ovi sto parkiraju ispred kioska da si uzmu cigare. Dobro da ne udju u kiosk sa autom.
  • masacusec
    4.3k
    Barata li itko informacijom kada bi se mogao otvoriti Vivas birc na remetincu/jaruščici? Radovi traju skoro dvije godine, ali čini mi se daleko je još od cilja.
  • Dr Hofmann
    1.8k
    To je najjača stvar u mentalitetu ljudi, ali doslovno se mora auto što bliže parkirati željenoj destinaciji, po mogućnosti u nju samu...Meni je blizu doma prostor za razne događaje, najčešće su dječji rođendani itd., a preko puta nje je dosta korektan parking, ali ne, svi se moraju nakenjat maltene na ulaz, a na parkingu slobodnih mjesta koliko hoćeš. I onda kad završi dječja aktivnost nastane show od gužve radi ničeg. Da ne govorim ako, ne daj Bože, izbije požar ili dođe Hitna, da je gotovo nemoguće proći. Ne znam u čemu je poanta parkiranja doslovno na ulazna vrata birca/mjesta di trebaš doći. Valjda da svi vide kad dođeš, ne znam majke mi to mi nikad nije bilo jasno
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.