• LaznjakProsineckog
    885
    Zaista ne razumijem ovo za Hoxhu, ali 95% nas na zoni smo protiv Xoxhe, Miereza, Selahija i takvih igrača, pa nemoze Jakir koji ce dobit pedalu ili do zime, ili nakon zime, vodit transfer politiku i strategiju Dinama!? Pod hitno zaposlit sportskog direktora koji zna posao, pa ti igrači koje Jakir voli su razina Osijeka, Rijeke, Gorice eventualno Hajduka, nikako Dinamo! Mi smo Dinamo i moramo igrat Europu, s ovim navedenim igračima idemo u prosjecnost!!!!
  • Ban
    698
    Jakir voli siledžije. To je taj njegov turbofolk nogomet.
  • Mihaljević
    13.3k
    Ako si ti čovjek iz struke , ja sam profesor, doktor i magistar nogometa.
  • Ban
    698

Pa nisam, nogomet mi je uglavnom razonoda. Registrirao sam se ovdje jer me brine stanje u Dinamu pa da prokomentiram s ljudima.
  • sanjinlego
    4k
    U HNL-u većina stopera, pa i bekova je tromo i sporo. Da je Jakirović pametniji da traži krila koja znaju napadati dubinu, odnosno prostor iza leđa. Imaš Brunu, Baturinu i Mišića, loptu ćeš dobiti.

Primjer kako treba je Oršić, i njegov gol protiv Chelsea. Napadanje prostora.

Hoxha nije taj tip igrača, on tek kad dobije loptu u noge pokušava nešto. Ali eto, treba pričekati, pa suditi.
  • IstinaZaDinamo
    2.2k

Zasto gledati kakvi su stoperi u hnl-u, nama trebaju igraci sposobni raditi razliku na visoj tj. europskoj razini.
  • sanjinlego
    4k

Slažem se, HNL nam nije bitan. ;)
  • Maximo
    797

Hahaha, turbofolk
  • emilperska
    11k
    Hoxha nije igrac za Dinamo..
    Ili je neki rikverc ili je nesposobnost trenerskog maga da vidi dalje od 100 km od Zagreba, trece nema..
    Tocka..
  • BBB Sibenik
    6k
    “Ajmo uzet Hoxhu, da ga hajduk ne uzme. Možda nije najbolje krilo il bolje od nasih, al bolje da ga oni ne uzmu”.

Ovako ekipa u Dinamu razmišlja..
  • Orc123
    12.4k