• Imamo Dinamo
    3.4k
    Kad smo već kod reklama, meni je Boso najkriticniji.
    Gadi mi se onaj naglasak “deevet deevedeeset deevet”
  • Kepec
    5.1k
    Meni kad iskoči reklama za Tommy, dođe mi da s balkona skočim.
  • Captain America
    14.8k
    Govorite o onoj koja ima slogan neke pro-life kampanje, a zapravo je poziv u Lukšajugend?
  • Deleted User
    0
    čuj ovo reklamee
  • Deleted User
    0
    bogme puno sve danass u VU ....svaka čast svima narod je rekao svoje. ugodna večer Vam plavi puče. ZDS
  • Majki2111
    2.8k
    Baš gledam dokumentarac o Brawn GP u F1. Fasciniran sam. Pratim F1 od sredine 2006. Sam sam inženjer. Fasciniran sam kako ljudi tamo čitaju pravilnike I kako dolaze do rješenja. Al isto tako se me mrvu strah jer evo mene 4 mjeseca nakon diplome na burzi, bez prvog stručnog posla. U utorak navršavam 26 godina, a imam 0 dana radnog staža. Sve kaj sam radio bilo je studentski. Kaj me sve čeka, kolko dugo će ova potraga trajati i kesam li spreman za tržište rade i jesam li dobar radnik?

    Nek sve bude dobro...
  • Captain America
    14.8k
    Ak sam dobro skužio, ti si završio FKIT? Na frendovom rođendanu je bio lik koji studira tamo i pričao je kak ide odmah van nakon diplome jer tu nema posla, a vani itekako ima. Bio je i jedan koji je završio i zaposlio se u Tevi pa možeš probati njima poslat otvorenu molbu. Imao sam pacijenta koji radi u Pfizerovom pogonu u Marofu i putuje tamo iz Zagreba pa možeš probati i njima poslati otvorenu molbu. Otvori Linkedin profil, šalji otvorene molbe i negdje će se otvorit. Sretno.
  • Majki2111
    2.8k
    Plivu svi izbjegavaju. Loši međuljuski odnosi i plaće ispod 1000 eura. Probavam sve. Nešto sam morao ja odbit i a nešto sam i ja odbijen. Bio sam na desetak razgovora. Otegodna okolnost mi je kaj nemam vozački. Znači bar da je posao od Sesveta do Podsuseda. A ima odbijenica radi iskustva i radi vozačkih. Imam jedan drugi krug razgovora u jednoj firmi u ponedeljak, vidjet ćemo kak će proći.