• Infinity
    16.9k
    Kad ste kod Broda. Nema fan shop, ali u Rost Sportu imate Dinamove artikle. Po meni cak nije ni bitno imati shop van Zagreba u Hrvatskoj i regiji, ali bi suradnja s nekim prodavacem sportske opreme bila jako dobra.

    Otvoriti fan shop u inozemstvu, primjer u spomenutom Munchenu i iskombinirati nesto da se iz Munchena salje ono sto se online narucilo svugdje po Njemackoj. Mislim da web shop trpi zbog skepticnih ljudi koji ce nesto tesko naruciti iz inozemstva. Poznajem ih osobno veliki broj. Pronaci suradnike van kontinenta bi isto po meni bio top potez, jer vjerujem da bi barem na pocetku nasi recimo u SAD-u navalili na artikle koji bi im bili pri ruci.
  • Navijač Dinama
    8.9k
    SAD-uInfinity

    Kad je već SAD u pitanju. Jel zna netko kojim slučajem gdje naših ima najviše?

    Ohio,Pennsylvania?
  • xavier
    12.1k


    Ovo su ti neke okvirne brojke:

    u5tjhj2yfj020r25.jpg
  • og1986
    2.9k
    Razmišljao sam o tome prije, došao sam do zaključka da je fan shop u Karlovcu i Zagorju totalno nepotreban kad postoji webshop.NORTE
    Sama pojava fan shopa u centru grada utječe na psihu ljudi, koliko njih se sjeti "e, danas ću otići na web shop kupiti neki dinamov artikl" ovako netko zaleti vidi šta mu se sviđa, kupi, preporuči drugima i tako dalje.
    Ali, osobno najveći razlog je što klinci kada se šetaju vide očima taj shop možda počnu pratiti više Dinamo, otići u budućnosti na tekme. Ali i kod običnih ljudi samo ako često prolaziš mimo shopa već ti je Dinamo puno češće u glavi.

    Idealno bi bilo kada bi svaki grad 20 000+ stanovnika imao neki fan shop, pa makar bili nešto malo u minusu ( minus se nadoknadi sa viškom od većih gradova) jer tako se gradi svjest, kultura i povezanost sa klubom.
  • Eduardo
    21.7k
    Minken bi vjerujem bio dobra ideja, a vjerojatno i financijski isplativa. Velika baza navijača diljem Njemačke i dobra kupovna moć bi dalo dobre prodajne rezultate.
  • Infinity
    16.9k
    Vjerujem da bi rezultata bilo, ali cak i da ne bi, vjerujem da Dinamo ima tu moc da sebi dozvoli propadanje fan shopa u nekom Munchenu. Treba pokusati, pa ako ne bude islo zatvoriti i zdravo. Meni je veca muka sto nesto ni ne pokusamo, nego da se dozivi neuspjeh. Mrzim to 'ne mozemo', to ne vjerovanje u sebe.
  • Crusades
    14.2k
    Jebote kolko drugi klubovi imaju kreativnije i sposobnije ljude koji rade u marketingu to je nešto nevjerojatno.

    Znači gledam samo po instagram stranicama naših 4 najpopularnijih ekipa. Dinamo ima uvjerljivo najlošiju stranicu. Što vizualno što sadržajno. Uređenje objava, stavljanje storya, vizualni dizajn koji je identičan za svaki klub osobno...
    Kakav šlamperaj kod nas.
  • Dudu
    2.6k


    Lako za to, uđeš na webshop od kojeg zarađuju dosta novaca, početna stranica slike Olma, ono tipa zamisli da Real Madrid drži slike Ronalda haha.

    Neke zimske opreme među prvima na stranici, u oči te bodu poluigrači kao Andrić, Atiemwen, u personalizaciji igrača imaš i dalje ponuđene Baturinu, Moubandjea,Pinta, Miškovića..

    Slike igrača u starim dresovima kad listaš, jedna slika im se izbrisala iz baze pa stoji ono samo naslov "ideja za poklone" iako nema ničega. Izdvojeni pokloni s kojima se ne može pogriješiti su besmisleni: snježna kugla, karte za belot, čarape...

    Brendiranje je nula bodova, valjda glavni cilj je prodati nove dresove, polo majice, pa za zagrižene navijače je ostala ponuda na podstranicama... A na glavnoj stranici Dinama nema nigdje novog dresa, nigdje nove majice, nigdje glavnih zvijezda..

    Po meni teška katastrofa..

    (Dovrsavam diplomski rad na temu digitalnog marketinga kod Red Bulla, pa me srce zaboli kad vidim kako oni to brutalno rade sa sportom i uvaljuju usput energetsko pice)
  • SAS1987
    15.3k
    Jedan Juventus ima toliko dobre proizvode da sam jucer u Italiji skoro kupio jednu trening majicu ili golmanski dres a uopće ne navijam za njih :rofl:

    Ima u Hercegovini neki shop ili se ide direktno do Tatte? :rofl:
  • r1oma
    1.5k
    A kakvo je vaše mišljenje vezano za adventsku kućicu? Je li to dobar potez kluba ili ne po vama?
  • SAS1987
    15.3k
    Dinamo mora biti prisutan svugdje pa tako i na adventu.
  • ZGV
    3.4k
    ... Isto kao što i grupa mora imati svoj kutak na adventu i na svim događanjima u gradu sa svojim stvarima koje se inače prodaju u shopu u Ilici. Treba biti prisutan u gradu jer se time i stječe renome grupe kao sve prisutnog dijela društva ovog grada.
    Znam da sada tu ima masu za i protiv, ali eto to je moje mišljenje.
  • Bosna86
    11.8k
    100 puta smo napisali da sve već postoji i da samo treba prekopirati i tjt.... Naši ‘’proslavljeni’’ bivši igrači Dinama se spominju u kontekstu Dinama samo u optužnicima USKOK-a, a od njih bi se moglo imati višestruke koristi... Npr, sve veće ekipe prave turneje diljem svijeta pa zašto i Dinamo ne bi odvojio 7 dana i otišao u Australiju ili Ameriku.... Jednostavno povedeš nekog bivšeg igrača u svojstvu gosta, organiziraš koju tekmu s lokalnim klubovima i navečer Plava noć... Višestruka korist
  • ZGV
    3.4k
    Ne kuže oni to
  • Mali dioničar
    16.3k
    Sa aspekta navijača Dinama koliko toliko mogu shvatiti ideju o dućanu u Munchenu, ali sa aspekta pratitelja nogometa ne mogu.

    Pa toj logici bi i Bayern trebao imati shop u Zagrebu, a klubovi koji su zbog neminovne globalizacije praćeni diljem svijeta (Real, Barcelona, Liverpool, Utd, Arsenal) bi trebali imati svoje dućane u svakom gradu koji ima više od milijuna stanovnika.

    U vrijeme DHL-a i internet prodaje takvo nešto je zbilja nepotrebno.

    Ovo sa shopovima Dinama diljem svijeta ili Hrvatske (pa nek rade i gubitak jer tako se podiže vrijednost kluba kao “brenda”) bi bila logika globalnog modernog nogometa.

    Nogometni klubovi imaju brutalne dućane na stadionima, svaki put kupim nešto ili za nećaka ili za dijete ili sebi i od klubova koji mi inače idu na živce, jbg po prirodi sam impulzivan potrošač. Recimo Bayern-Arsenal - na Allianz Areni ima petnaestak dućana u kojima se čeka u nekoliko redova od pola sata za plaćanje prozivoda.

    Inače, ako su Ameri doktori marketinga, a jesu, zanimljivo je primijetiti da je u NY teško naći dućan Nicksa nego se podrazumijeva da ćeš artikl kupiti u MSG. Inače usluga za tailor made proizvode im je katastrofa, to znam iz prve ruke. Drugo, tamo je normalna stvar NBA shop - tamo su artikli svih ekipa lige pa praktički u svakom gradu možeš kupiti artikl bilo kojeg kluba. Ponavljam, personalizacija je moguća, ako imaš sreće - u mom konkretnom slučaju tamo sam bio 5 dana i recimo nisu imali font broja za majicu Nicksa koju sam htio uzeti. MLS još nije dostigao taj nivo da imaju dućane.

    Vezano za turneje vani, one su bile jako popularne osamdesetih godina. Iz ove perspektive mi se čini da su odradjivane da se stekne kontakt sa hrvatskom dijasporom što je apsolutno pozitivno. Raditi takve turneje danas je skroz nepotrebno iz dva razloga:

    1. danas ti ljudi imaju puno veće veze sa Hrvatskom nego prije u smislu da mogu najnormalnije živjeti gdje god žive, a imati poslove i kontakte u Hrvatskoj i dolaziti na sve Dinamove utakmice koje žele (ako imaju love za avion) što je za vrijeme Jugoslavije bilo nemoguće.

    2. Dinamo je prije igrao značajno manje utakmica. Česte su bile sezone bez europskih natjecanja, jugoliga je imala 34 kola, kup je imao kao i hrvatski kup. Danas se igra 36 utakmica HNL-a, kup plus još 14-20 europskih utakmica. Ako na to nadodamo još i reprezentativne utakmice na kojima sudjeluje po 2-3 Dinamova igrača, jasno da se nema vremena za takve turneje. Njih rade globalni klubovi koji ih rade isključivo zbog basnoslovne love koju pokupe i na samoj turneji i posredno prodajući TV prava i suvenira Azijatima.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.