• FelceAzzurro
    284
    Dinamov marketing je prije bio očaj živi jer je prijašnje garniture bolio k za navijače. Sada se malo diže ali je i dalje loš. Jako loš.

    Vizualni identitet je jako loš, suhoparan i nevidljiv.
    Nisam u toj branši ali ozbiljno je potrebno se s tim grafičkim stvarima pozabaviti. Sve nekako izgleda pijačarski. Vizuali, naročito grb. Po meni sam vizual s zlatnim obrubom i naglašenijim crtama je prije bio puno bolji. Izbaciti sva sranja sa zvjezdicama i monokromatski grb. Imati orginalni grb i alternativu malo d(s tim je pogođeno, imam nekoliko majica sa štikovanim izdanjem). Ubaciti našu trobojnicu u vizual, a ne samo plava podloga da bude i ove krečave marker boje. Trobojnicu su totalno izbacile četničke garniture dok je klub bio pod okupacijom jedne familije. S njom imamo toliko mogućnosti na tamno plavoj podlozi, a ona nam je identitet kao i grb. Ne znam zašto se bježi od nje?

    Jako puno prostora ima za napredak ali kao da se nikome ne da raditi na tome.

    Par mojih (ne)bitnih ideja.
  • don
    11.9k
    možda nepopularno razmišljanje, ali nama marketing nije napredova u odnosu na prije. U nekim segmentima je i dosta lošiji.
  • Mali Zeus
    16.4k
    Napredovao je u smislu da postoji i da se nešto objavljuje, radi se na tome, al sadržaj i dalje ima mjesta za napredak i to puno.
  • Paggini
    42.2k
    Vizualni identitet je jako loš, suhoparan i nevidljiv.FelceAzzurro

    Meni je recimo izvanredan, barem ovaj koji koristimo za drustvene mreže. Potpuno suprotan dojam imam, izgleda jako premium i skupo, barem iz perspektive grafičkog dizajna, pogotovo kad se usporedi s klubovima Europe našeg ranga, sve je ujednačeno i smisleno.

    ali nama marketing nije napredova u odnosu na prije. U nekim segmentima je i dosta lošiji.don

    A šta podrazumijevaš pod marketingom sve? Jer tu je i SM, online aktivnosti, aplikacije, offline aktivnosti ala plave noći, dinamovo i slično. Nebo i zemlja u odnosu na prije, ali doslovno. I to u godinu dana samo.
  • NitkoBitan
    24.5k
    Broj pratitelja je znatno napredovao na Instagramu. Na fb se broj pratitelja godinama nije mijenjao, poprilicno je stagnirao, a sad nesto raste. Ako je tako valjda se dobro radi.
  • Izet Hajrović
    4.7k
    Ovaj Sofiane Marie radi odličan posao s fotografijama. Zanima me koja je priča u pozadini oko njegovog angažmana, tko je on, od kuda je i kako je došao ovdje? Isprike ako je već negdje objašnjeno pa sam propustio, ali dečko je fotograf svjetske klase, odlične su ove fotke na Instagramu u zadnje vrijeme.
  • tigric
    604
    Objave preko tjedna su dvije random slike s treninga, uglavnom neki detalj uz opis neki emoji. Mislim kog boli kurac, što smo novo saznali i dobili iz toga, kakva je to interakcija? Daj neki video, popričaj s nekim, napravi nešto šaljivo, da uopće imam motiv komentirat i lajkat, a ne samo objava lista petra bockaja uz opis "hard work"
  • Paggini
    42.2k


    E ovo apsolutno se slažem, fotke su svjetska klasa.



    Pa dobro, brat bratu imaju dosta takvih objava, pogotovo na Tiktoku, opet bih rekao dosta iznad prosjeka. I meni si te draže od "hard work :starstruck: ", ali imaju ih.
  • DrawTube
    6.5k
    Nabijem ja taj broj pratitelja kad nam konkurencija ima 250k pratitelja manje a 2x više gledatelja na stadionu

    Glavno da imamo followere i lajkove
  • NKDZ86
    3.3k
    imamo followere, imamo lajkove, oćemo titulu još ove godine
  • don
    11.9k
    dobro istina, šta se tiče raznolikosti, više događanja, tu smo napredovali.
    Ali ove ostale stvari poput konstantnih pravopisnih grešaka, pa kod jednog novog igrača na predstavljanju se snima u 480 piksela, pa posli video predstavljanja izrezan valjda ni na pola i odjednom se završi u srid rečenice, evo ovo sa ytom, pa sama najava/predstavljanje igrača nam se sastoji od igračeve slike i ispod njegove izjave. Pa prije smo barem imali dobra, smišljena videa predstavljanja... Danas, u svitu interneta i puno manji klubovi igrače predstavljaju kroz neki video edit, jer jebiga, em šta bolje izgleda, to i dođe do većeg broja ljudi.
    mislin, meni je isto ka i tebi to nevjerovatno, i sam se bavin sličnim stvarima di rečenice moraju bit gramatički točne i svaki put prije završavanja nečega provjerin par puta i one najsitnije detalje. I onda vidiš ovakve, doslovno amaterske greške na društvenim mrežama stranice koja broji ukupno priko 1.5 miliona pratitelja i zapitaš se iz čiste znatiželje, kako?
  • FelceAzzurro
    284


    Ma internet nije toliko ni bitan,

    Zanima me ono sto je u SHOP-u, na robi,na kapama, na reklamama, da se stalno promivira roba i identitet kluba, sadržaj i slicno. Raspoloživost robe. Pa mi nemamo zastave nikakve, umjesto da u svakom trenutku imamo 3-4 vrste uz Hrvatsku. Jedini vidim pijačarske oko stadiona, plavo na plavoj podlozi. Užas! Zsatva i grb moraju biti vidljivi. Nek se nauče neki obrub staviti za početak Neki su se dotakli Celtica kao vodilje i tome treba težiti ali na naš način. Reklamirala se roba vezana za LP, kao da smo mi NK Liga Prvaka. Ocu identitet NK Dinama na svakom koraku, a ne j***ne šalove s imenima protivnika i imidž natjecanja u kojem igramo. Problem je što u marketingu ne razumiju identite kluba. Pa mi imamo svoj font, a tek se nedavno krenulo vracati tome. Sto se to vise ne koristi? Dolazi ljeto, nek naprave akciju sa šeširićima i majicama odmah. Nek osluškuju tržiste, pa nemože im generički bucket hat koji ne liči na ništa biti 100% skuplji od bilo kojeg na tržištu i uz to ne liči na ništa. Ne znam tko radi u tom marketingu ali je i tu potrebna svježa krv.
  • tigric
    604
    Još kad bi na tiktoku nabavili jebenu plavu kvačicu, da se zna da je profil kluba, a ne kao prosječna fan stranica.
  • Peškaman
    6.4k

    Ja sam zadnji mjesec dana mislio da se radi o curi/ženi :lol:
  • Mali Zeus
    16.4k
    ↪Mali Zeus Objave preko tjedna su dvije random slike s treninga, uglavnom neki detalj uz opis neki emoji. Mislim kog boli kurac, što smo novo saznali i dobili iz toga, kakva je to interakcija? Daj neki video, popričaj s nekim, napravi nešto šaljivo, da uopće imam motiv komentirat i lajkat, a ne samo objava lista petra bockaja uz opis "hard work"tigric

    A onda bi ekipa pizdila kaj stavljate te glupe videe di se netko smije i šali a treći ste na ljestvici. Nije stvar u tome da stalno moraju neke pizdarije stavljati.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.