• Crni86
    7.3k
    U marketingu postoje ciljane skupine. Ocito su ciljana skupina trenutno mladi.
  • mokoxax468
    1.1k
    Tako je, gleda se gdje marketingom možeš pokriti najveći novi TAM (total addressable market). Očigledno je analizom jasno da smo dobro pokriveni na 40+ godina članovima, a očigledno najmanje privlačimo mlađu generaciju navijača, koja možda i nije toliko zainteresirana za nogomet. Pa se radi na povećanju tog segmenta.

    Naravno, ne mora ići sav marketing na njih, ali da će ići većina, to je sigurno
  • Crni86
    7.3k
    Sto je i logicno. Ciljas ljude koji jos imaju mladu djecu na koju onda to isto tako mogu prenijeti. Vazni su naravno i stariji ljudi, ali na ovaj nacin stvaras tradiciju i potices familije da dolaze na stadion.

    Nije to nista krivo, kao sto je kolega prethodno spomenuo, za strategiju je vazno definirati ciljnu grupu kroz koju mozes ostvariti najveci potencijal. Ionako stariji ljudi se vecinom o dinamu informiraju kroz novine i tv, a najmanje kroz drustvene mreze gdje ugl dominiraju mlade dobne skupine.
  • don
    9.9k
    Nažalost, marketing nam je na niskim granama. Izuzev nekoliko bljeskova, taj dio je ostao isti kao i prije 3, 4, 6, 7 godinaIzet Hajrović

    slažen se, i to se jednostavno mora popraviti.

    baš loše.
  • The Undertaker
    6.5k
    Može li definicija starih i mladih, u kontekstu razgovora gore?
  • mokoxax468
    1.1k
    Za mlade bih rekao gen Z i niže.
  • Dzoni
    958

    Ne slažem se u potpunosti, smatram kako bi se na društevnim mrežama koje pretežno stariji navijači koriste poput Facebooka trebale primijeniti ovo što navodiš(smanjenje anglizama i sl.), dok na npr. Tik toku ili Instagramu treba ipak biti naklonjeniji nešto mlađoj publici poput Gen Z.
    Pogotovo zbog vladavine glavatog koji je uništio poveznicu navijača s klubom, a cijela jedna generacija nije ni mogla stvoriti poveznicu s Dinamom pa je čest slučaj da navijaju za razne Manchester United, Real Madride, Al Nassre, Barcelone i sl.
  • mali M
    6.5k
    Facebooka trebale primijeniti ovo što navodiš(smanjenje anglizama i sl.), dok na npr. Tik toku ili Instagramu treba ipak biti naklonjenijiDzoni

    a brate mili, pa tebi bi trebala cijela vojska za objave.. ne znam dal ste svijesni da za više objava dnevno na mrežama treba nekoliko ljudi cijelodnevno raditi da bi prilagođavali vizuale i tekstove, a sad još k tome da moraš za tri različite mreže raditi tri različite objave, i to nekoliko puta dnevno pa vama treba vojska ljudi.. misim da dosta tu vas nije svijesno koliki je to posao... probajte svaki dan napraviti različitu objavu na FB, Insta i TT i to za svaku molim drukčiji vizual, a usput i ubacite koji reels ili story.. čisto da vidim koliko dugo će vam trebati da odustanete
  • Dzoni
    958
    Nisam baš mislio na to da se na 3 različite platforme objavljuje 3 skroz različite objave, već da su nekakva minimalna odstupanja u jeziku, ponekad u sadržaju kad se objavi neka zezancija, novi igrač i sl.
  • Hnlovac
    1.5k
    Zvučati će grubo ali nadam se da se klub na društvenim mrežama NIKAD neće u potpunosti prilagoditi starijoj populaciji

    Dovoljno je vidjeti u kaj se fejs pretvorio u zadnjih 10 godina, znam starije ljude koji mi sa oduševljenjem doslovno pokazuju videe pasa koje je generirala umjetna inteligencija ili lajkaju umjetno generirane žene što mi je jako tuzno znajući da su mi kao mlađeg govorili da ne vjerujem ničemu na netu

    Slazem se doduse za ove cringy hashtagove jer to doslovno nebu privuklo NIKOGA, nitko ne ode na instagram i upise #staystrong i vidi joj gle Dinamo je objavio.

    Neka budu hashtagovi #ucl #championsleague #matchday ili nešto kaj ima smisla, a ove bezvezne maknuti. Hashtagovi su zapravo izmisljotina generacije milenijalaca i tamo su počeli srednjih 2000ih kad su oni bili tinejdzeri i studosi

    Generacija Z ih zapravo i ne koristi

    Sve u svemu, po meni marketing ide u ok smjeru, možda bi poboljšao malo dio vezan uz njezniji spol
  • javolimtebejako
    1.7k
    offtopic al najgore kad je ekipa pisala po 3 recenice nakon hashtaga. samo napisi opis slike jbt led
  • ZgBlue
    590
    Nek me ispravi netko upućeniji, ali hashtagovi i opisi na engleskom (#ucl #championsleague #matchday) su uglavnom radi algoritma duštvenih mreža i dosega (reach) samih objava.

    U pravilu najgledanije objave na društvenim mrežama imaju hashtagove poput #meme #fyp #funny #dogs itd...

    Da ne duljim, iako su na engleskom hashtag #ucl će puno bolje plasirati objavu po cijeloj hrvatskoj i šire nego #ligaprvaka
  • Hnlovac
    1.5k
    Pa da i ti su hashtagovi dobri i poželjni

    Al nekaj tipa #teamworkmakesthwdreamwork #tkoranoranidvijesrecegrabi #morningroutinetraining kjz ili ostali corny hashtagovi stvarno nemaju smisla
  • ZgBlue
    590
    Slazem se doduse za ove cringy hashtagove jer to doslovno nebu privuklo NIKOGA, nitko ne ode na instagram i upise #staystrong i vidi joj gle Dinamo je objavio.

    Neka budu hashtagovi #ucl #championsleague #matchday ili nešto kaj ima smisla, a ove bezvezne maknuti.
    Hnlovac

    Ma sve jasno, tu se apsolutno slažemo.
    Samo sam se vratio korak natrag u raspravi gdje se pisalo vezano za engleski jezik pa pokušao približiti kako funkcioniraju hashtagovi nekome tko možda nije čest na društvenim mrežama.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.