• Crni86
    7.3k
    U marketingu postoje ciljane skupine. Ocito su ciljana skupina trenutno mladi.
  • mokoxax468
    1.1k
    Tako je, gleda se gdje marketingom možeš pokriti najveći novi TAM (total addressable market). Očigledno je analizom jasno da smo dobro pokriveni na 40+ godina članovima, a očigledno najmanje privlačimo mlađu generaciju navijača, koja možda i nije toliko zainteresirana za nogomet. Pa se radi na povećanju tog segmenta.

    Naravno, ne mora ići sav marketing na njih, ali da će ići većina, to je sigurno
  • Crni86
    7.3k
    Sto je i logicno. Ciljas ljude koji jos imaju mladu djecu na koju onda to isto tako mogu prenijeti. Vazni su naravno i stariji ljudi, ali na ovaj nacin stvaras tradiciju i potices familije da dolaze na stadion.

    Nije to nista krivo, kao sto je kolega prethodno spomenuo, za strategiju je vazno definirati ciljnu grupu kroz koju mozes ostvariti najveci potencijal. Ionako stariji ljudi se vecinom o dinamu informiraju kroz novine i tv, a najmanje kroz drustvene mreze gdje ugl dominiraju mlade dobne skupine.
  • don
    9.8k
    Nažalost, marketing nam je na niskim granama. Izuzev nekoliko bljeskova, taj dio je ostao isti kao i prije 3, 4, 6, 7 godinaIzet Hajrović

    slažen se, i to se jednostavno mora popraviti.

    baš loše.
  • The Undertaker
    6.5k
    Može li definicija starih i mladih, u kontekstu razgovora gore?
  • mokoxax468
    1.1k
    Za mlade bih rekao gen Z i niže.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.