• mali M
    5.8k
    Ovako će nam biti dok god se gradska vlast više bavi ideologijama nego stvarnim problemima jednog grada i kvalitetom življenja njegovih stanovnika.
  • Jaro
    7.7k
    Opa, stupici za zute trake... jedva cekam Ilicu od Kustosije do Vrapca - zapravao - kolona ce do Maribora i Ljubljane vjerojatno nastati. Ovi debili kaj vide grad su vece stetocije od Bandica. A samo jedan mandat...
  • nemapredaje
    3.7k
    Vozim se autom na posao već skoro 20 godina i nikada nije bilo tako loše kao zadnjih godinu dana. Već mi je par puta palo na pamet kako bi bilo pametno ići biciklom na posao (udaljenost cca 15km).
    Javnim prijevozom bi mi trebalo cca sat vremena pa ne dolazi u obzir.

    I sada kada si malo razmislim, to je upravo ono što oni žele postići. E neću, jebite se !!
  • mali M
    5.8k
    ma, pa Zagreb nije selo da se s biciklom dođe s jednog kraja na drugi za 15-20min. Ta muljaža za uvođenje bicikala kao prevoznog sredstva je samo bacanje blata u oči. Pa nemre to nigdje zaživjeti. Da je riješena infrastruktura i javni prijevoz onda ok, napravi i ozbiljne biciklističke staze i sve pet. A ne da bi ja od Maksića do Trešnjevke trebao ići s biciklom i, ili kršiti sva prometna pravila jer NEĆU silaziti svakih 30sec i gurati bicikl jer nema biciklističke staze, ili bi mi s biciklom trebalo 2,5 sata ako želim pratiti sva prometna pravila.. kakvi bicikli, koje su to fore. Nek srede prvo javni prijevoz pa ćemo se razgovarati o ostalome
    edit. i onda mi neki liberali i ljevičari imaju obraza tvrditi da kritiziram vlast i njezino vođenje grada zbog "iDeoLogijE"... a grad se raspada po svim šavovima.. od prijevoza, infrastrukture, komunalija, nejednakih mjerila za sve građane, al je ideologija problem... zapravo im je bed reć da im je crkva problem, a to im zapravo jako malo ljudi prigovara..
  • puxigadjurdja
    1.8k

    aLi PovEČan jE KrEditni RejtINg

    plus Bandić jelte.
  • Fanboy
    2.8k
    Pa cure novci iz Eu fondova kao ludi...Budemo vidjeli šta će biti za 2 godine, tu mislim i na Vladu. Lako sad voditi kad dobiješ 4 milijarde Eura i još hrpu sa strane....

    Kaj se tiče simbola Zg-a to je najveća glupost ikad. Tak mi svejedno za NY i Rio...
    Najveći simbol Zagreba je Dinamo uz katedralu, tu su još Cibona, Rk Zagreb i Mladost kao europski prvaci.

    Za mene je to uvreda da se traži neku simbol tj logo sa strane. Vani kad spomeneš Hrvatsku 90% ju zna po sportašima, Modriću i ostalima.

    Ovo je čisto izvlačenje love....
  • Ali
    2.2k
    Znate kaj mene frustrira. Nas gradonacelnik je dobio britanske stipendije da bi nakon filozovskog u zg isao u UK na magisterij.
    A Grad Zagreb je u doba dok ga je vodio lik koji ke zavrsio kumrovecku politicku skolu imao oko 805.000 stanovnika i ja sam sa istoka grada do radnicke isao 15-20 minuta ujutro. Danas ima nekih 5-6% manje stanovnika cca 760.000 i svaki dan putujem na istoj relaciji od cca 6-7 km sada putujem od 30-40 minuta ?

    Ispada da je kumrovecka politicka skola za Cambridge i ffzg svemirski brod.

    Dakle pada broj stanovnika (40tak tisuća nije bas malo ljudi) a ja nepoznajem niti jednog stanovnika koji kaže da mu je promet u Zagrebu bolji.
    Ali ni to me nebi ubijalo u pojam da vidim da netko promislja o tom izazivu i da je pokrenuo barem desetak projekata ili izgradnje novih prometnih oravaca, prosirenja postojecih , pa bih rekao ok nije se ulagalo ali sad ce se izgraditi pa ce ubuduce biti bolje. No umjesto ozbiljnih poboljsanja plasira se uporno priča o biciklima koji će riješiti sve probleme ??? I onda je farbanje prometnica, postavljanje stupića , odrzavanje zavrsnog sloja veliki projekt.
    Ali nam je kreditni rejting super... stadiona ni na vidiku, bazena nigdje, dvorane i one postojece van funkcije... klubovi bez eura podrske gube kvalitetnu bazu i postajemo u sportu nebitan faktor.
    Evo košarka, trenutna tablica pokazuje da su prve tri ekipe Zadar, Split i Kvarner, pa tek onda Cibona koja je trenutno najbolje plasirana ZG ekipa. A ova tri grada koja su ispred zg ekipa na tablici u zbroju sva tri nemaju ni 50% zg stanovnika, o prihodu proracuna je apsurdno i raspravljati.
    Pa idemo do vodenih sportova kad vec spominjemo i bazene. Poredak za zadnje prvenstvo : Jadran, Jug, Primorje... i onda Mladost.
    Mi gubimo primat u RH, o europi nema smisla trositi riječi.
    Ima nekih pojedinacnih svijetlih točki, ali urusava nam se baza.
    Ne tako davno su se klubovi iz ZG borili u zavrsnicama europskih natjecanja. Danas osim Dinama niti jedan klupski bus (ako i postoji) nije vožen izvan RH.
    Djeca nam idu na treninge u kasne vecernje sate jer nema infrastrukture da bi mogli u normalnom terminu odraditi trening a na iste ih moraš razvoziti jer u 22 ili 23 ti nije bas kao roditelju ugodno razmisljati koliko dugo bu cekalo tramvaj ili bus.
    Lopov i priuceni u komunistickoj skoli dotepenec je godinama prodavao maglu i sprehu. Priroda je ucinila svoje i on je prestao obnasati funkciju prvog covjeka Grada, no mladi bivsi profesionalni prosvjednik i cicač proračuna kroz razne udruge nije donio napredak, naprotiv u komunalnom smislu ja kao građanin osjećam da nazadujemo. Možda je to samo osjećaj.
    A kaj je najgore čini mi se da bude ovaj sadašnji potrajao još pokoji mandat, jer je savladao metode prethodnika a to je plivanje u medijima.
    Na obzoru nevidim pomak a ni neke nove snage koje bi pomakle ovaj divni grad prema naprijed.
    Istovremeno stječem dojam da su i Osijek i Rijeka i Split i Dubrovnik pomakli se i razvijaju se znatno brze
  • mali M
    5.8k
    čini mi se da bude ovaj sadašnji potrajao još pokoji mandatAli

    Istog sam dojma mada doslovno 100/100 ljudi koje poznajem, a koji su za njega glasali su kakti "frapirani" i vele da nebuju više ni mrtvi za njega glasali. Ali mislim da bu isplivao opet jer mi smo zbilja ponekad mutav narod i vječito glasamo "protiv" nekoga nego "za" nekoga. Zaboravit ćemo i kaos u prometu i smrad grada i divlje životinje i raskopane ceste koje stoje tako po skoro godinu dana i izgubljene i namještene natječaje i kućice za mačke i poskupljenje komunalija i kaos u gospodarenju otpadom i muljanje za obećanja itd...

    Veliki gradovi zbog neke glupe logike i pokušaja da postanu nobl i želje da se svide svima, naginju lijevim politikama jer se osjećaju bolje ak kleče i ispričavaju se za robovlasništvo koje nisu učinili i slično i to ti je tak. Pa gle Amere, Trump osvoji državu, ali u glavnom gradu te države izgubi. I tako skoro svi veći glavni gradovi su vukli lijevo dok je cijela država desno.

    Pa gle samo tu kod nas na forumu, tema stadion (hoćeš Kranjča ili Max). Ekipa u silnoj želji da se napravi stadion guta sve odgode, sva mrmljanja i muljanja, opravdanja, besmislene natječaje za projekte, pazi, za stadion gdje projektant zaboravi uključiti statiku u obzir.. I razumijem, jer svi više želimo stadion dostojan kluba, ali neću zbog toga žmiriti na muljanja. Ako ne pristajemo na žmirenje i okretanje glave prema novom vodstvu kluba, što je legitimno i jedino ispravno, zašto onda mislimo da je u redu, tj. zašto pristajemo da nas tako mažu za stadion, meni će ostati enigma...

    stječem dojam da su i Osijek i Rijeka i Split i Dubrovnik pomakli se i razvijaju se znatno brzeAli

    To ti je osjećaj. Znam ljude iz Os i bio sam tamo nedavno i lijep je grad, lagan, ali i sablazno prazan. Znam i ekipu iz Rijeke i tamo se žale praktički na identične stvari kao i mi i čudnovato i tamo vladaju lijeve politike. Mislim da su lijeve politike za razliku od nekad kad su imale više smisla, sada postale samo ideološke i tu padaju... Na papiru imaju jedno značenje, a u stvarnosti ih uopće ne provode, tj trebali bi ih izvesti populisti koji su simpa medijima, ali su nesposobni.
  • NORTE
    12.3k
    Opa, stupici za zute trake...Jaro

    Miriši na katastrofu.
    Inače jesam za stupiće tamo gdje su zaista potrebni, zbog sigurnosti pješaka i sprječavanja krkanskih seljačina za volanima u kršenju svih prometnih pravila (kršim ih i ja negdje, ali ne ko krkan), ali ne na način da se u potpunosti zatvaraju neke trake gdje su gužve.

    Kopaju jamu sami sebi već duže vremana.
    Radovi na cestama traju i po 2-3 mjeseca, čak i duže.

    Inače moram reć da po cestama ima i dosta retardiranih pješaka i biciklista/romobilista.
  • Dino
    2.9k
    Inače moram reć da po cestama ima i dosta retardiranih pješaka i biciklista/romobilista.NORTE

    Ja sam oduvijek branio bicikliste jer i sam jako cesto vozim bicikl rekreativno, ali u zadnje vrijeme imam osjecaj da su svi oblici prometa puni debila i neznalica. Da ne govorim o ekipi koja elektricni bicikl fura po pjesackim zonama ko da su na motoru.
  • jedan u nizu
    9.3k
    Dakle pada broj stanovnika (40tak tisuća nije bas malo ljudi) a ja nepoznajem niti jednog stanovnika koji kaže da mu je promet u Zagrebu bolji.Ali

    Naravno da je promet gori, kada ima sve vise automobila u gradu, i drzavi opcenito.
    Ne samo da ima veci broj automobila, nego je rast broja automobila puno veci u odnosu na ostatak Europe, a infrastruktura stoji jos od samostalnosti.

    Od 2012. do 2022, godine prosjecan rast broja automobila po glavi stanovnika u Europi je bio 14,3%.
    Kod nas je taj rast bio 44,8%.
    Iako i dalje nismo medu vodecima po broju automobila po glavi stanovnika, to ne znaci da su manje guzve, nego jednostavno da infrastruktura muku muci sa tim naglim porastom.
    Mucili bi se i sa porastom od 10%, a kamoli tek od 45%.
    Iskreno, cak i da je bilo volje i odlicne vlasti, i dalje bi imali problem, doduse manji nego sada, ali mislim da je taj porast tesko pratiti.
    S tim da su ovo podaci na razini drzave, a vjerujem da je na razini grada cak i veci postotak.

    To se moze donekle pratiti u gradovima gdje postoji plan rasta i razvoja, normalni GUP i pracenje istog,a ne divlji zapad kakav je vladao kod nas. Osim nepostivanja urbanistickog plana, lose izvedbe istog tu je i masa korupcije koja je onemogucila razne velike projekte i sad razvoj grada.

    Dosli smo do tocke kada bi trebalo srusiti pola grada kako bi se napravile nove prometnice i stvorili novi prometni pravci. Svi veliki projekti koji su se najavljivali zadnjih 30 godina, su sada prakticki nemoguci ili kostaju bogatstvo jer su te trase pune zgrada, ne samo obiteljskih kuca, nego zgrada koje ne mozes samo tako srusiti.

    Tesko je napraviti smisleno prometno poboljsanje, jedino sto mozemo je istovremeno raditi na vise stvari.
    A to su:
    - novi prometni pravci, nove prometnice - koje je tesko napraviti u ovako neplanski izgradenom gradu.
    - enormno poboljsanje javnog prijevoza, koje je tesko bez tih istih novih prometnica. Zatvarnje prometnica i tramvajskih pruga za automobile je dobar plan, ali nailazi na probleme sa smanjenim kapacitetom preostalih prometnica, i nasom kulturom koja ce takve stvari tesko prihvatiti
    - poboljsanje zeljeznickog prometa, elevacija pruge, poboljsanje voznog red i zapravo samo uvodenje redovnog i pouzdanog reda voznje
    -denivelacija postojecih bitnih prometnica poput slavonske
    -prosirenje obilaznice za jos jednu prometnu traku
    -smisleno povezivanje i uredenje biciklistickih staza
    -prosirenje tramvajske mreze - koje je tesko da ce biti veliko poboljsanje ako se ne naprave nove prometnice (Sarajevska i Henizelova su ok, ali ni blizu onoga sto nam treba)
    - mijenjanje kompletnog mindseta gradana gdje se za svaku kratku dionicu koristi automobil koji prevozi po jednu osobu

    Istovremeno na svemu se ne moze raditi. Cak i da netko ima volju to sve promijeniti to ce jako tesko napraviti u jednom desetljecu. Dio ce se popraviti, ali dok se to rijesi, opet ce porasti broj automobila i korisnika, opet ce se izgraditi tisucu stambenih zgrada na mjestima obiteljskih kuca i nikad nece biti savrseno.
  • NORTE
    12.3k
    Promet u Zagrebu i može biti samo gori i sporiji.
    Dolaze stranci koji sporo voze te male motoriće, taxije loše voze Indijci, sve više dostavljača biciklista po cestama.
    Gradi se sve više stanova, a ceste se na nekim područjima nemaju gdje graditi, širiti, a i dok se nešto novo napravi proći će godine.

    Nemamo i nećemo imati metro i promet će nam zauvijek biti sranje i sve gori.
  • Jaro
    7.7k
    Zato je rjesenje tu - vratimo se u sedamdesete/osamdesete proslog stoljeca. Drzava(grad) ce odlucivati tko, koliko i koje aute smije/moze kupiti, a onda uvesti par/nepar nacin voznje. Tko ne slusa - na Goli odmah...
    Nirmalno da je kod nas rast bio veci nego u ostatku Europe - polazisna tocka je malo razlicita jbg. Kao i globalno gdje najveci rast imaju Kine, Indije i slicne drzave zapele (gospodarski) stoljece/dva iza...
    Ovi socijalisti/komunisti sami sebi pisaju u usta - jer krive osobni rast pojedinca za probkeme prometa, a taj osobni rast je nastao kao posljedica liberalizacije trzista i kakvim takvim kapitalizmom, plus pojacan ulaskom u EU i radom clanova familija vani i donosenjem kesa...
    E sad je to problem jer ovi socijalisti/koministi na vlasti zadnjih 30 god nisu to mogli pratiti (ne lazimo se - mentalni sklop svih politicara je ostao u tom gospodarskom mindstetu gdje partija odlucuje o svemu, a nesposobni su za bilo kaj vise od nabave kombajna ja omanju njivu)...
    Ako ja imam love i mogucnosti - kupit cu 7 auta, vozit cu se ne solo, nego vuc svih za sobom, ali dok placam lokalnu i drzavnu vlast od njih ocekujem da mi omoguce to...
    Osobno, radno mjesto biram po nekoliko uvjeta - lokacija i promet su visoko na ljestvici. U sirem centru ne bih radio (osim za bijesnu financijsku ponudu)... ZETovi autobusu, HZovi vlakovi su toliko nepouzdani da i ovi kaj se pojave ostaju poluprazni (nemoguca sitaucija u spici prije 25 godina recimo). Koriste ih sano oni koji ne mogu drugacije...
  • miro
    4.7k
    "Ako ja imam love i mogucnosti - kupit cu 7 auta, vozit cu se ne solo, nego vuc svih za sobom, ali dok placam lokalnu i drzavnu vlast od njih ocekujem da mi omoguce to..."

    Naravno, samo što ćeš kao i u drugim europskim zemljama biti sukladno tome i oporezovan, vjerojatno progresivno, a u mnogima ćeš i dodatno platiti da uđeš u gradsko središte
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.