• Neki tip
    21.3k
    Ono kaj mi u normalnom izdanju mog posla jako jako fali su putovanja. Online od doma funkcioniram skoro jednako dobro kao i u uredu, jedino kaj se ovak malo odulji zbog klinaca.

    Ali ovom koronasituacijom otpala su mi brojna putovanja, koja su sastavni dio posla i njegov krasan i neodvojiv dio i to mi bas jako nedostaje.
  • Dino
    2.7k
    Ono kaj mi u normalnom izdanju mog posla jako jako fali su putovanja.Neki tip sa Zapada

    Kom ne bi falila putovanja :blush:


    Da, sam kaj profesor ti veli temu koju trebas obradit pa je ti sam obradujes, cesto u duplo dulje neg kaj bi to radil na klasicnom satu. Vjerujem da ti nije lako shvatit, al ak si savjesna osoba i pokusavas sve rijesit i napravit bogme se opasno iscrpljujes.
  • Infinity
    16.5k
    Svaka vama čast ekipa ak vas neki zadani rad ispunjava. Kolko puta mi starci rekli da bi se trebo osjećat korisno dok npr. familijarno čistimo stan, usisavamo, brišemo prašinu, to nije slučaj kod mene...
    Mislim obavit ću to ja, al nekak bezvoljno... U tom trenutku ima sighruno nekaj zanimljivije od toga. Neki pjesmuljak ili video na kompu...
    Majki-Papi2111

    Ni ja ne volim te nabrojane poslove, ne zbog ljenosti nego ih ne volim. Svi mi imamo nesto sto ne volimo. Ja volim raditi vani, uzet tri palete i skovat ljuljacku i slicne pizdarije. Jednostavno nadjes nesto sto te ispunjava. Svoj posao volim jer je fleksibilan, al dodju dani, tjedni, pa i mjeseci kada bih sve poslao u tri lijepe.