• Captain America
    18k
    Nakon dugo vremena sam pogledo RTLovu Noćnu moru. Gnojmira se svim snagama bacila u spašavanje vojnika tetejca s pričom o revoluciji prometa u Zagrebu.

    Na kritiku stanovnika Dugava kako gube 3/4 parkinga zbog nove ceste, član južne i nemožemo sekte govnaet kaže da će zato dobiti novi ulaz u grad i da se moramo kao grad maknuti od korištenja auta :monkey:

    Ti maloumnici nisu u stanju izgraditi nove ceste od Lego kockica ili u City Skylines, ali naravno da će Gnojmirini podanici pokušati progurati priču o rješavanju gužvi par mjeseci prije izbora.
  • Patak
    3k
    Čuj, drugo neću komentirati ali samo ovo:

    "etiketirate sa epitetima senfovac, mozemos, komunjara, woker i slicno."
    "opet me nazovi da sam mozemovac, komunjara ili sta god vec"

    Ja nikad nikoga od forumaša nisam nikada etiketirao niti nazivao bilo kojim ovdje epitetima koje navodiš, pa ni tebe. To jednostavno nije istina što si napisao. I nije lijepo što si to napisao.
  • Mali Zeus
    14.2k
    Dobri su mi ovi s Vrbana, hvale se s postavljenom ljuljačkom i uspostavljenim parkirališnim mjestima.

    Vidim Herman kandidat HDZ-a, s majkom osuđenom za primanje mita. Veli prvo što će napraviti je otvoriti Masarykovu i Preradovićevu, jer to su bili najveći problemi, kaj su zatvorene 2 ulice. Hoću reći, nekako ne vidim da će on išta od gorućih i tekućih problema riješiti tj. nemaju nikakvu viziju osim kritiziranja gradske vlasti, što je ok, ipak su oporba, ali malo mi odaje dojam lajanja na mjesec. Plus kaj HDZ nikada nije pobijedio u Zagrebu. Općenito nema nijednog kandidata da bih rekao da može pobijediti, bilo HDZ, SDP ili netko treći tipa Bernardić.
  • Mathiasovi Chageri
    3k
    Rješavanje gužvi u gradu Zagrebu neće riješiti nikakav most, dodavanje traka na obilaznicu ili revolucionarni potezi koji se godinama najavljuju s velikom pompom od strane bivšeg pa sad i novog gradonačelnika.

    Prema statističkim podacima grada Zagreba objavljenima u statističkom ljetopisu Grada Zagreba (https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/001/SLJZG23_web.pdf) broj vozila u gradu Zagrebu se u 10 godina povećao za 110.000, a samo od 2018. za 60.000:

    image.png


    I sad, meni najdraži podatak, prema državnom zavodu za statistiku (https://podaci.dzs.hr/media/qc1dn1eb/transport-dnevna-mobilnost-putnika.xlsx) prosječna dnevna prijeđena udaljenost po osobi osobnim vozilom unutar grada u svrhu odlaska na posao je frapantnih 3,5 km, na uzorku od 4900 kućanstava.

    To je razlog gužvi u Zagrebu, što se ulice koje su mahom svoje konture koje imaju danas dobile 60-tih, pune masovno iz godine u godinu sve većim brojem auta, kako bi se ekipa odvezla tri ili četiri ulice dalje na posao.

    Sve dok se u Zagrebu ne sredi javni prijevoz, a tu ne mislim na nikakav metro, već na kvalitetno ulaganje u javni prijevoz (povećanje broja vozila, povećavanje prosječne brzine itd.) uz integriranje gradske željeznice u svakodnevni javni prijevoz uz dodavanje dodatnih stanica i dok se ljudi ne počnu voziti tim istim javnim prijevozom, u Zagrebu će gužve biti jednake.

    Da slikovito objasnim:
    y1txnun8w4q51.jpg
  • Mali Zeus
    14.2k
    To je razlog gužvi u Zagrebu, što se ulice koje su mahom svoje konture koje imaju danas dobile 60-tih, pune masovno iz godine u godinu sve većim brojem auta, kako bi se ekipa odvezla tri ili četiri ulice dalje na posao.Mathiasovi Chageri

    To je to. Kultura voženja auta, tj. autom se ide svugdje, makar u obližnji kafić na cugu koji je udaljen 10 minuta pješice najviše ili po kruh i mlijeko u obližnji dućan preko puta. Jarunski plac je recimo svaki vikend zona užasa, jer svi nahrupe s autima na plac i na kavu pa auti budu parkani na cesti uzduž cijele ulice. Ljudima je problem prošetati i radije se provozaju jedan km ili dva autom. U pravu si da je javni prijevoz u gradu na niskim granama i hitno treba modernizaciju i poboljšanje, ali svejedno je dosta u ljudima kao takvima. Slično je i s otpadom. Grad usprkos velikim najavama nije ni približno riješio taj problem, ali su i navike ljudi kao da su jučer izašli iz pećine.
  • dinamo u srcu
    1.7k
    To je razlog gužvi u Zagrebu, što se ulice koje su mahom svoje konture koje imaju danas dobile 60-tih, pune masovno iz godine u godinu sve većim brojem auta, kako bi se ekipa odvezla tri ili četiri ulice dalje na posaoMathiasovi Chageri

    Pa upravo to Problem je taj da danas svaka obitelj ima po minimalno 2 ili 3auta. Treba samo pogledat vlastitu ulicu i vidjet koliko sad tamo ima obitelji sa automobilima a koliko ih je bilo prije 10-15godina.

    Grad Zagreb je premal sa bilo kakvom infrastrukturom s obzirom na ovoliki broj automobila koji će rast svake godine tako što se studenti srednjoškolci dosele studirat u Zg a ovi koji su završili ostanu živjet u Zg.
    Ljudima je problem prošetati i radije se provozaju jedan km ili dva autom. U pravu si da je javni prijevoz u gradu na niskim granama i hitno treba modernizaciju i poboljšanje, ali svejedno je dosta u ljudima kao takvima. Slično je i s otpadom. Grad usprkos velikim najavama nije ni približno riješio taj problem, ali su i navike ljudi kao da su jučer izašli iz pećine.Mali Zeus

    Čak i nije toliko problem i ljudi imaju jednu naviku prošetat ako je relativno blizu. Javni prijevoz je loš spor i slabo izgrađen. Da bi ti mogao učinkovito koristit javni prijevoz on mora biti izoliran od ostatka prometa inače će zapet u prometu i nisi ništa postigao. Željezničke stanice njih je premalo u Zagrebu. Trnava Maksimir Gl.Kolodvor, Zapadni Kolodvor, Kustosija... to su sve stanice koje imaju prevelike udaljenosti za pješačit do centra i ti moraš koristit tranvaj a on je spor rjedak i cesto u guzvi sa zastojima. Ja biciklom dodjem brze iz dubrave do trga nego jedan tranvaj. To sve govori o neučinkovitosti javnog prijevoza. Previše semafora koji usporavaju promet i stvaraju guzve.
  • Mali Zeus
    14.2k
    To sve govori o neučinkovitosti javnog prijevoza. Previše semafora koji usporavaju promet i stvaraju guzve.dinamo u srcu

    Plus žuta traka u koju se svi ubacuju. Recimo skretanje iz Ozaljske u Vukovarsku koje je rak rana gradskog prometa odvajkada. Obično od stanice Park Stara Trešnjevka do Trešnjevačkog placa zna biti i po pola sata vožnje zbog kolone u žutoj.
  • dinamo u srcu
    1.7k
    Plus žuta traka u koju se svi ubacuju. Recimo skretanje iz Ozaljske u Vukovarsku koje je rak rana gradskog prometa odvajkada. Obično od stanice Park Stara Trešnjevka do Trešnjevačkog placa zna biti i po pola sata vožnje zbog kolone u žutojMali Zeus

    Izolirat tranvaj kao što se vozi po zvonimirovoj i onda se isplati vozit javnim prijevozom. Sa ovolikim brojem auta koji ubrzano raste, a broj traka je isti. To jednostavno ne ide. Čista matematika. Pa na Maksimirskoj od Kvatrića do Dubca je jedna traka sa semaforima. Pa popodne bude svakodnevno kaos.
  • Jaro
    7.7k
    Kombiniranjem svih nepovoljnih uvjeta za vožnju biciklom u Zagrebu (kišni, vjetroviti, hladni, vrući i snježni dani) treba uzeti u obzir potencijalno preklapanje dana s različitim uvjetima. Na primjer, neki kišni dani mogu također biti hladni ili vjetroviti.

    Prosječan broj nepogodnih dana godišnje mogao bi se procijeniti na sljedeći način:

    Kišni dani: oko 100-110 godišnje.

    Vjetroviti dani: oko 20-30 godišnje.

    Vrlo hladni ili vrlo vrući dani: oko 60-80 godišnje.

    Snježni dani: oko 20-40 godišnje.


    Uzimajući u obzir preklapanje među ovim kategorijama, realan raspon nepogodnih dana za vožnju biciklom bio bi 120-160 dana godišnje. Dakle, otprilike trećina do gotovo polovica godine može biti nepovoljna za bicikliranje, ovisno o godini i vremenskim uvjetima.

    Za hodanje, vremenski uvjeti nisu toliko restriktivni kao za vožnju biciklom. Ipak, određeni uvjeti mogu smanjiti udobnost ili sigurnost hodanja:

    1. Kišni dani: Dok lagana kiša ne predstavlja značajan problem, jaka kiša ili dugotrajne padaline (100-110 dana godišnje) mogu otežati hodanje, pogotovo ako se stvara lokve ili blato.


    2. Vjetroviti dani: Iako je hodanje manje pogođeno vjetrom nego bicikliranje, jaki vjetrovi (20-30 dana godišnje) mogu biti neugodni, posebno na otvorenim prostorima.


    3. Ekstremne temperature: Za hodanje, granice su nešto šire. Vrlo niske temperature (< -5°C) i vrlo visoke (>35°C) mogu biti nepovoljne (40-50 hladnih dana i 20-30 vrućih dana godišnje).


    4. Snježni dani: Hodanje po snijegu ili ledu može biti opasno zbog skliskih površina (20-40 dana godišnje).



    Uz preklapanje između kategorija, procijenjeni broj dana s nepovoljnim uvjetima za hodanje u Zagrebu bio bi oko 80-120 dana godišnje. Time je hodanje u prosjeku moguće više dana nego vožnja biciklom, ali ipak ovisi o vremenskim uvjetima.

    Grad raste (stambenim prostorom, ekonomskim mogucnostima svojih stanovnika pa tako i brojem osobnih vozila po stanovniku) ali ga gradska uprava ne prati odradjivanjem svog osnovnog posla i razloga za postojanje (i to vec 30 do 50 godina barem, a djelovi grada su komunalno zapusteni od AustroUgarske). Prije godinu dvije sam se smijao "teoreticarima zavjera" koji su upozoravali da se pokusava nekakav odrast prodati, citanjem zadnjih upisa tu vise nisam tako uvjeren. Cini se da se prima taj odrast...
    Nije problem.broj vozila, kultura auta i slicno vec nerad gradskih sluzbi i uprave vec desetljecima koji su ostavili grad na razini 1960ih-70ih.
    Jebeni Hž ima liniju istok zapad koja redovno bez ikakvog razloga kasni 10-30 minuta vec mjesecima. Autobusne linije se ne drze voznog reda - ne zbog guzve, nego jer pojedini polasci uopce ne krenu - ili nema autobusa, ili nema vozaca koji bi vozio taj autobus.
    Ovih dana imam osobnih stvari radi kojih mi ide vise toga nakurac, al nemojte me jebat da je rjesenje prometne guzve - idite pjeske...
    Vecinu problema nije uzrokovao TT, ali jebeni idijot i bagra oko njega probleme produbljuje idijotnim idejama, politikama ili jednostavno opcom nesposobnoscu...
    Ali nemojte mi jebeno vrijedjat inteligenciju sirenjem te politike tu...
  • Mali Zeus
    14.2k
    Što sam ja upravo pročitao, mislim na onaj dio koji si citirao? :D

    Ostalo se sve slažem, oni su onu svoju prezentaciju počeli s podacima o broju auta i onda je TT krenuo sa silnim obećanjima. Al u osnovi je zašto kupujete te aute kad možete hodati i voziti bicikl. Frajeru, sredi infrastrukturu prvo. Sjećam se kak su otvorili onu neku biciklističku magistralu nešto kao da otvaraju novi most ili nekaj.
    Mislim, nemrem reć da nisu ništa napravili, eto ostavili su nešto zelenih površina nepokošenih za oprašivače.
  • Jaro
    7.7k
    Što sam ja upravo pročitao, mislim na onaj dio koji si citirao? :DMali Zeus

    Nabrzinu sklepanu statistiku putem chatGPTa koja pokazije kako se biciklom u Zagrebu ne moze voziti pola godine, a pjesaciti trecinu... Podaci zadnjih 15 godina.
    Za udaljenosti duze od 1-2 km pjesacenje budimo realni nije opcija, a o dolasku biciklom na posao i sjedenje nekoliko znojnih ljudi u uredu mi je ono bas top...
  • Mali Zeus
    14.2k
    Za udaljenosti duze od 1-2 km pjesacenje budimo realni nije opcija, a o dolasku biciklom na posao i sjedenje nekoliko znojnih ljudi u uredu mi je ono bas top...Jaro

    Ma gle, tko voli hodati nije problem i dulje od 2 km ali nije u tome stvar. Nekad kad hitno trebaš negdje zapneš ili na cesti ili u tramvaju i da nekad brže dođeš na cilj pješice nego nekom vrstom prijevoza što je apsurd. Ovo za bajs apsolutno stoji isto, a ni za to infrastruktura nije baš neka. Stvar je u tome da ovi nemaju nikakvu viziju koja ide dalje od tog da pretvore 2 ulice u pješačke zone i oboje 3 žardinjere kao da su djeca na likovnom u 5. razredu.
  • Mathiasovi Chageri
    3k
    nego jer pojedini polasci uopce ne krenu - ili nema autobusa, ili nema vozaca koji bi vozio taj autobus.Jaro

    Ja sam svakodnevno viđao, dok sam radio kao student i vozio se linijom ZET-ovog busa na posao, kako uredno bus (neću imenovati liniju) dolazi sa zakašnjenjem, a odmah za njim dolazi isti bus ranije nego što bi trebao i voze se praktički jedan za drugim, pa onaj iza vozi prazan, dok je ovaj prvi bio krcat. Dugo me mučilo zašto se to događa na dane kad ima gužve i na dane kad nema gužve na cesti, pa sam jednom prilikom kad sam morao ići od prve stanice shvatio zašto. Naime na okretištu u jednoj pekari oba vozača jedu i piju zajedno, pa se zajedno dignu i krenu zajedno, protivno voznom redu, To je samo jedan od bizarnih scenarija zagrebačkog javnog prijevoza. Tako da ne mora uopće značiti da nema busa ili da nema vozača, moguće je samo da su vozači u birtiji.
  • Mathiasovi Chageri
    3k
    Pa na Maksimirskoj od Kvatrića do Dubca je jedna traka sa semaforima. Pa popodne bude svakodnevno kaos.dinamo u srcu

    Maksimirska je takva kakva jest i tamo je najveći problem to što su uz 90% dužine ulice automobili parkirani niz trasu tramvaja, pa tramvaji ne mogu voziti punom brzinom nego se vuku da im se ne bi auto ubacio dok se uparkirava ili isparkirava. U tu kalkulaciju ubaci gužve ujutro prije posla/škole i popodne i dobiješ svakodnevni kaos.
  • ZGV
    3.4k

    Pa ljudi su lijenčine...pogledaj druge srednjoeuropske gradove, većina ljudi se i po kiši i snijegu vozi bajkovima, pješače itd.
    I ja imam doma dva auta, ali na posao idem biciklom osim kada imam baš nekiji važan sastaank pa ne mogu u odijelu na bicikl ili moram usput voziti klince negdje. Problem je u glavama...da imaju tramvaj na minutu točan ispred stana išli bi i dalje autima i srali kak je gužva
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.