• xavier
    12.1k


    Što to nije već bilo ovdje? Valjda onda na Whatsapp grupi.
  • Neki tip
    21.3k
    ne znam, ja ni u kakvoj wapp grupi sa zonašima nisam, a ovdje to nisam vidio
  • xavier
    12.1k


    Onda je očito na grupi bilo :up:
  • Crusades1986
    13.5k
    Meni ce ta ideja s slovom G u prefiksu imat puni smisao cim aktualna uprava odjeb* u skokovima iz našeg kluba i cim Klub pocne vodit brigu o vlastitim navijacima. Tek tada ce to imat smisla. Tek tada ce se osjecat da je klub građana i naroda.

    Ovo sve sadasnje je totalna suprotnost tom prefiksu.
  • Infinity
    16.6k
    Nemas privatnog zivota ako si u nekoj grupi sa zonasima :rofl:
  • deda
    34.2k
    Ja ženu nisam danima vidio zbog WA :cool:
  • Infinity
    16.6k
    Ja nemam zenu, a zbog vas ju necu ni imati :lol:
  • deda
    34.2k
    A za Dinamo ja dao bi sve, nananana nanananana :strong:
  • Bosna86
    11.8k
    Zadnjih mjesec dana prva osoba ujutru na koju pomislim je Deda
  • Infinity
    16.6k
    :lol: :lol: :lol:
  • ZGV
    3.4k
    Trebali su staviti Č, kao čobanski...
  • SAS1987
    15k
    Radio, za neke tehnologija proslosti a za neke tehnologija koja je jos uvjek jedna od vaznijih sredstava marketinga ili propagande. Radio je jos jedna Dinamovih propustenih prilika. Klub je vrlo dobro pokriven tiskanim novinama i internet portalima koje su vrlo važne za fanbase ali za sam match day marketing i dizanja atmosfere je radio zbog emocija puno efektivniji od teksta. Jos uvjek stoji da je najefektivniji video + audio :smile:

    Dobar primjer sudjelovanja kluba sa radiom mi je NK Maribor i Radio City (daleko najpopularniji i kultni mariborski radio) koji klubu stvarno jako dize rating te renome kluba u javnosti zbog cega klub ima jakog lokalnog sponzora (Sava osiguranje).

    Klub je u gradu uvjek bio vrlo vazan ali ipak su ga marketinški dignuli na neki drugi nivo - npr djeca u vrticu dere "Maribor - Šampion" i uce ih da je "zelena boja ruzna". Nemam pojma kako je u zg na radni dan ali ovdje svaki dan sretnem X ljudi koji nose nekakve klubske majice, kape i hoodije. Cak mislim da sam jednom vidio da Maribor i Dinamo isto zarade sa prodajom u trgovini (prije nego je dinamo odtvorio shop u centru).

    Klub več godinama ima gledanost oko 4000 (+-500) sto je odlično sa obzirom na mali grad (manje od 100 000) i nekvalitetu lige. Radio City je zbog odličnog match day marketinga absolutno jedan od najvaznijih faktora za solidno gledanost. Par dana prije svake, a posebno derbija (Olimpija, Mura, Celje, prije Koper...) sa velikom dozom humora pumpaju atmosferu sa nekakvim intervjujuma, reklamama za utakmicu, zezanjem Olimpije itd.

    Prosle godine (prva utakmica proljetnog djela) je zbog jake marketinške kampanije koja je trajala tjedan ili dva na Maribor - Mura doslo 11 000 ljudi.

    Uz sve to mi je zlo kada pomislim kakav neiskoristen navijački potencial ima Dinamo. Jer uz takve kampanije bi brez problema puniti Maksimir za vaznije utakmice i utakmice visokog značaja (13.5, 14.2 itd). Zato, jednog dana kada ovaj rat se završi trebamo uz sve ostalo i jakog radijskog partnera :pray:
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.