• Toni90d
    110
    A s obzirom da sam se preselio u Zagreb ne bih rekao da smo tu statistička pogreška . Sigurno u omjeru ima više nas ovdje nego vas dolje.Marko123


    Nemojte mene, ja sam student . Navijati će vam i djeca za Dinamo, a ne za mali provincijski klub sa juga!
  • Dzgšb
    278
    cijeli životi su im jadni žive i umiru u mržnji prema svetom klubu ,to je im glavna misao vodilja u životu mrzit sve gore purgersko a slat dicu na fakultet i onda pivat grad je naš hahahah i na kraju nemoj mene ja sam student hahha. Ugašeni su za sva vremena u svemu
  • Dzgšb
    278
    slažem se i to vrlo brzo ,napredujemo s novom i normalnom upravom brzinom munje!
  • Jos-Optimus
    292
    Pa ne bih se registrirao na tovarskom forumu...majke ti mile koji bolesnik mali
  • puxigadjurdja
    1.4k

    nemoj mene ja sam student. NIKAD DOSTA
  • Klenx
    4.1k
    Onda organizirajte vecer u Grudama, Sovićima ili Posušju odakle će i doći većina navijača i nikakvih problema nema. Nego je jedini cilj ove manifestacije bila provokacija par isfrustriranih bijednika. Tamo slobodno tražite novi prostor jer ga u Imotskome nećete naćiMarko123


    Dragi moj, ne planiram se svađati niti prepirati s tobom samo ti želim ukazati na jednu sitnicu.

    Ti si klasičan primjer onog što je odgojio taj vaš bolesni mentalitet dolje potpomognut medijskim uraganom koji se obnavlja svako ljeto i utvara vam da ste najjači, najluđi, najdišpetniji, najsposobniji, najpametniji i šta već sve ste naj.
    Dio si horde, jako bahate horde luzera nafilane raznim iluzijama kojima je vrhunac života prijetnja na Zoni Dinamo nekoj ekipi zbog plave noći u Imotskom.

    Luzerčina koja truje prostor po fejsima, instagramima, forumima najčešće s lažnih profila pokušavajući glumatati facu, a zapravo usred radnog vremena sjedeći doma u Mišo Kovač majici i gaćama pokušava isprati svoju frustraciju životom i klubićem za koji navija.