Valjda onda alociraš budžete. Pa alociraj onda ovaj budžet — Mali dioničar
Alocirao sam da si naporan — Jos-Optimus
zašto se Dinamo ne može smatrati kompanijom i što smatraš standardnim šprancama oglašavanja, neki primjer? — Mathiasovi Chageri
što smatraš standardnim šprancama oglašavanja, neki primjer — Mathiasovi Chageri
Dinamo ima vrlo volatilnu strukturu prihoda. Standardnoj kompaniji prihod raste po nekoj stopi.
Recimo imaš projekciju prihoda po godinama 100, 105, 112, 120.
U takvoj je situaciji normalno napraviti marketinški budžet po godinama recimo 10, 11, 12...
Dinamo vrlo realno može imati prihode 60 pa 30 pa 40 pa 80...
Ako si u dobroj godini kad igraš ligu prvaka odlučio potrošiti par milijuna eura na marketing no kako će se točno taj trošak marketinga kretati u ostalim godinama. — Mali dioničar
Konkretno pitanje za vas marketingaše bi bilo koliko novaca bi Dinamo trebao troštiti na marketing i kako bi se novac alocirao. — Mali dioničar
Ono čega se držim i u što istinski vjerujem uz dužno poštovanje vama marketinškim guruima je da sudbinu jednog nogometnog kluba determinira uspjeh na terenu, a da će marketinške akcije na awerness o Dinamu utjecati marginalno.
Najveći utjecaj na awerness o Dinamu ima igranje u Ligi prvaka. I koji gol Petkovića na Euru bi pomogao. — Mali dioničar
Dinamo ima vrlo volatilnu strukturu prihoda. Standardnoj kompaniji prihod raste po nekoj stopi. — Mali dioničar
Konkretno pitanje za vas marketingaše bi bilo koliko novaca bi Dinamo trebao troštiti na marketing i kako bi se novac alocirao. — Mali dioničar
Kod Dinama smo imali primjer kombinacije oglašavanja i dijeljenja ulaznica u SN za koji je zaključeno da srozava Dinamo, imali smo onih čuvenih milijun kuna, imali smo emisije na radijima, imali smo Dinamove umetke u Večernjaku. — Mali dioničar
Sad imamo oglašavanje u tisku s namjerom dovlačenja Modrića uz postizanje awarnessa o Dinamu i želi se da se Dinamo spominje u svakom tekstu kojem će tema biti Modrićeva karijera nakon isteka ugovora s Realom. — Mali dioničar
Ono čega se držim i u što istinski vjerujem uz dužno poštovanje vama marketinškim guruima je da sudbinu jednog nogometnog kluba determinira uspjeh na terenu, a da će marketinške akcije na awerness o Dinamu utjecati marginalno. — Mali dioničar
Ako je trošak ovoga bio 50,000€ — superhik
Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.