• Efes Pilsen
    8.6k
    Ne samo to nego i logika ovdje koja se prosipa je - ne treba marketinski nista radit, dovoljni su rezultati jer za 50 tisuca eura si mogao pogurat vrtice valjda.
  • Mali dioničar
    16k
    Da to je puno para za oglas u novinama.. al kad si covjek zamisli da je to pola jedne mjesecne place Drmica za kojeg bi moral dobrano iti guglat kad je zadnji put nastupil za Dinamo..a kad je dao zadnji gol je proslo vise od godine dana.
    I kad se tak pogledaju stvari.. ovaj oglas u Marci je za čik spram toga kolko nas kosta jedan spotrgani DJ.
    Definitivno top potez kluba.
    Jurki

    Dragi Jurki, upravo o ovom pričam.

    Spotrgani DJ je zabio gol Bodu za 3:1 i (nenamjerno) asistirao Bočkaju za 4:1 i tako uveo Dinamo koji je bio na konopcima u Ligu prvaka.

    I time je Dinamo uprihododio milijune i milijune eura.

    Tako da se trošak Drmića definitivno isplatio, a za Marcu budemo videli.
  • Mali dioničar
    16k
    Ne samo to nego i logika ovdje koja se prosipa je - ne treba marketinski nista radit, dovoljni su rezultati jer za 50 tisuca eura si mogao pogurat vrtice valjda.Efes Pilsen

    Mislim da sam dao jedno desetak marketinških prijedloga. Izmedju ostalih…

    Trofej Cico

    https://www.zonadinamo.com/discussion/719/trofej-cico-izbor-za-najbolji-gol-sezone-2021-2022-

    d art

    https://www.zonadinamo.com/discussion/1074/d-art

    Tako da ako već optužuješ za nerad ili nekonstruktivnost, do your homework first.
  • Mali Zeus
    14.1k
    Dobar je to potez u globalu. Naravno da je Dinamo prisutan i zbog uspjeha, dapače, al ovakve stvari pomažu jako u toj vidljivosti. Jer ipak se radi o Modriću koji je svjetski brand top klase i sad cijeli nogometni svijet priča o njegovom mogućem povratku.
    Plus što klub tako pokazuje da ga žarko želi natrag. Navodno je ovaj potez samo početak tj. da će biti još puno boljih stvari, baš me zanima. :)
  • Efes Pilsen
    8.6k
    ne kuzim? Trofej Cico i d art bi trebali imat veci odjek od podsjecanja svijeta da je Dinamo stvorio Modrica? Da Dinamo zeli Modrica nazad? Znas li ti koliko bi Kaneka dalo mudo da zaigra s Modricem?
    Od memorijala Mladen Ramljak me ljudi zaustavljaju po cesti u inozemstvu i pitaju jesam vidio malog Caica sta radi i kad ce u prvu postavu...
    Ne znam odakle si uopce izvukao potrebu usporedivat rad marketinga i rezultata kluba. Zato sam i karikirao "vrtice" jer se isto radi i s izdvajanjima za sport. Jer sta koji moj marketing ima ulagat u oglas kad na zoni ima ideja koje ce ga stavit lokalno tamo di je, a i jeftinije je, prakticki dzabe.
  • Paggini
    25.1k
    Mislim da je najbitnije razlikovati da MARKETING kluba je odvojena grana kluba koja ima svoj budzet i svoje ciljeve te se marketing kluba treba ocjenjivati SAM PO SEBI, jer na njega ne bi trebali utjecati rezultati, uspjesi, neuspjesi.

    Po tom pitanju, ako se marketing kluba gleda odvojeno, ova akcija se moze i mora zvati USPJEŠNOM s obzirom na reach koji je postigla jer se radi o marketinskoj akciji na razini CIJELE EUROPE.

    Ako opet se uspoređujemo s klubovima našeg ranga, RBS, Kopenhagen npr., da su oni izveli ovako nešto što smo i mi u Hrvatskoj vidjeli, zvali bi to VAU BRAVO ZAŠTO DINAMO NE MOŽE TO?


    Svi ovi prijedlozi su super i jako bih volio da ih se inkorporira na neki način u Dinamo, ali opet - lokalni su i značit će ponajviše nama Dinamovcima. Ali ovaj oglas u Marci je vidjelo nebrojeno puno klinaca koji idoliziraju Luku, nebrojeno ljudi koji su gledali Luku u Realu i sad imaju tu asocijaciju.

    To je MARKETING. I Dinamo ga je odradio izvrsno.
  • Mali dioničar
    16k
    Od memorijala Mladen Ramljak me ljudi zaustavljaju po cesti u inozemstvu i pitaju jesam vidio malog Caica sta radi i kad ce u prvu postavu...Efes Pilsen

    I…kad će Čaić u prvu postavu?

    Gledao sam ga uživo prekjučer, ušao je u drugom poluvremenu protiv Borca Banja Luke.

    Kak se tebi čini i kad će u prvu postavu?
  • superhik
    11.2k
    Ima neka cost benefit analiza kak se isplatio ovaj potez?Mali dioničar

    Ako bi trebao to izračunati, trebao bi u obzir uzeti Reach i Engagement pošto se radi o kampanji koja je za svrhu imala doseg odnosno neki hype.
    Recimo, u nekim kampanjama smo to radili tako da smo uzeli povijesne podatke plaćenih kampanja i gledali koliko smo platiti za doseg određenog broja ljudi.

    Međutim, ovdje te stvari nisu mjerljive pošto je cilj zapravo poslati poruku da "lov na Modrića" počinje. A to je uspješno obavljeno.

    Iz iskustva, ako je cifra ona koja je navedena u javnosti točna, onda se definitivno isplatilo pošto je doseg bio nevjerojatan.
  • Jos-Optimus
    2.7k
    Lako je mjerljivo, samo drugim parametrima. Dinamo je dobio i dobiti će tonu novih pratitelja, mladi nogometaši su osvijestili od kuda potječe Luka, Dinamov Instagram je bio zanimljiv globalno u jednom trenutku - to su ogromne stvari i ovu stvar treba cijediti do kraja, vratio se Luka ili ne. Nepojmljivo mi je da netko misli da se ovih 50-60 tisuća moglo bolje utrošiti - nije
  • superhik
    11.2k
    Možemo to gledati i po nekoj Google trends liniji. Kod kampanja koje uključuju jako ime uvijek u fokus više dolazi ime nego brand. Tako je u ovom slučaju bilo i kada usporedimo Google Trends za pojam Luka Modrić i Dinamo (globalno, Španjolska, Hrvatska)

    lm-ww.png

    lm-es.png

    lm-hr.png


    d-ww.png

    d-es.png

    d-hr.png
  • Bosskovitz
    12.5k
    Dinamo je igrački sam po sebi toliko nazočan u Europi da je apsolutno paradoksalno plaćanje oglasa "da bi se čulo za klub".Mali dioničar

    Od kud uopće zaključak da je oglas plaćen "da bi se čulo za klub"?

    Oglas je plaćen da bi se na dosad u svijetu neviđen način pokrenula kampanja za povratkom najvećeg hrvatskog igrača svih vremena u Dinamo, a Dinamo se usput globalno pozicionirao kao klub o kojem će se do ljeta pričati kao potencijalnoj novoj destinaciji Luke Modrića u gotovo svakom članku koji će se ticati njegove budućnosti - a znamo da će takvih članaka biti milijun. Kako god saga s Modrićem završi, ovaj oglas je vratio uloženo. To je, doduše, tek procjena jer se radi o brand awarnessu pa su KPI-evi vrlo relativni, ali prilično sam siguran u tu procjenu.
  • Mali dioničar
    16k
    Što se tiče cifre kao takve, marketinški budžeti u renomiranim tvrtkama kreću se na 10-15% revenua. Tako se radi i planiranje budžeta za narednu godinu.

    Ajde budemo stavili da bi marketinški budžet za Dinamo trebao biti oko 13% revenua.
    Ako je ovaj bio 328,480,780, znači da bi 13% trebalo biti 42,702,50
    superhik

    Znači da bi trošak marketinga Dinama trebao biti 6-8 milijuna eura?!

    Dinamo nije renomirana tvrka klasičnog tipa nego je Dinamo medij sam po sebi jer mediji trebaju Dinamo kao sadržaj. Pa klubovi dobivaju novac od TV prava upravo zato jer televiziji daju sadržaj koji je gledan. Zato nema prijeke potrebe da se sam Dinamo reklamira.

    Pa Dinamo ne može i ne smije trošiti 10% prihoda na marketing.

    Gdje da mu se amortizira to ulaganje u marketing? Koliko bi dresova trebalo prodati za takvu cifru?
  • superhik
    11.2k

    Morao sam konvertirati iznopse za točniju cifru.

    Što se tiče cifre kao takve, marketinški budžeti u renomiranim tvrtkama kreću se na 10-15% revenua. Tako se radi i planiranje budžeta za narednu godinu.

    Ajde budemo stavili da bi marketinški budžet za Dinamo trebao biti oko 13% revenua.
    Ako je ovaj bio 43,622,946€, znači da bi 13% trebalo biti 5,670,983€

    Ako je trošak ovoga bio 50,000€ onda je to nekih 0,8% troška marketinškog budžeta.

    Na današnjoj razini snimanje i produkcija nekog običnog marketinškog videa od 15 sec. je recimo 15,000 - 20,000€
  • Mali dioničar
    16k
    Morao sam konvertirati iznopse za točniju cifru.

    Što se tiče cifre kao takve, marketinški budžeti u renomiranim tvrtkama kreću se na 10-15% revenua. Tako se radi i planiranje budžeta za narednu godinu.

    Ajde budemo stavili da bi marketinški budžet za Dinamo trebao biti oko 13% revenua.
    Ako je ovaj bio 43,622,946€, znači da bi 13% trebalo biti 5,670,983€

    Ako je trošak ovoga bio 50,000€ onda je to nekih 0,8% troška marketinškog budžeta.

    Na današnjoj razini snimanje i produkcija nekog običnog marketinškog videa od 15 sec. je recimo 15,000 - 20,000€
    superhik

    Ništa, opet ti odgovaram. :smile:

    Znači da bi trošak marketinga Dinama trebao biti 6-8 milijuna eura?!

    Dinamo nije renomirana tvrka klasičnog tipa nego je Dinamo medij sam po sebi jer mediji trebaju Dinamo kao sadržaj. Pa klubovi dobivaju novac od TV prava upravo zato jer televiziji daju sadržaj koji je gledan. Zato nema prijeke potrebe da se sam Dinamo reklamira.

    Pa Dinamo ne može i ne smije trošiti 10% prihoda na marketing.

    Gdje da mu se amortizira to ulaganje u marketing? Koliko bi dresova trebalo prodati za takvu cifru?
  • superhik
    11.2k
    Pa Dinamo ne može i ne smije trošiti 10% prihoda na marketingMali dioničar

    Onda nećeš imati ni marketing koji će generirati rezultate. Ako uzmeš u obzir da Dinamo kao medij mora imati i kvalitetnu video produkciju na tjednoj razini, plaćeno oglašavanje i ostale vezane troškove onda dođeš na tu cifru.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.