Da to je puno para za oglas u novinama.. al kad si covjek zamisli da je to pola jedne mjesecne place Drmica za kojeg bi moral dobrano iti guglat kad je zadnji put nastupil za Dinamo..a kad je dao zadnji gol je proslo vise od godine dana.
I kad se tak pogledaju stvari.. ovaj oglas u Marci je za čik spram toga kolko nas kosta jedan spotrgani DJ.
Definitivno top potez kluba. — Jurki
Ne samo to nego i logika ovdje koja se prosipa je - ne treba marketinski nista radit, dovoljni su rezultati jer za 50 tisuca eura si mogao pogurat vrtice valjda. — Efes Pilsen
Od memorijala Mladen Ramljak me ljudi zaustavljaju po cesti u inozemstvu i pitaju jesam vidio malog Caica sta radi i kad ce u prvu postavu... — Efes Pilsen
Ima neka cost benefit analiza kak se isplatio ovaj potez? — Mali dioničar
Dinamo je igrački sam po sebi toliko nazočan u Europi da je apsolutno paradoksalno plaćanje oglasa "da bi se čulo za klub". — Mali dioničar
Što se tiče cifre kao takve, marketinški budžeti u renomiranim tvrtkama kreću se na 10-15% revenua. Tako se radi i planiranje budžeta za narednu godinu.
Ajde budemo stavili da bi marketinški budžet za Dinamo trebao biti oko 13% revenua.
Ako je ovaj bio 328,480,780, znači da bi 13% trebalo biti 42,702,50 — superhik
Morao sam konvertirati iznopse za točniju cifru.
Što se tiče cifre kao takve, marketinški budžeti u renomiranim tvrtkama kreću se na 10-15% revenua. Tako se radi i planiranje budžeta za narednu godinu.
Ajde budemo stavili da bi marketinški budžet za Dinamo trebao biti oko 13% revenua.
Ako je ovaj bio 43,622,946€, znači da bi 13% trebalo biti 5,670,983€
Ako je trošak ovoga bio 50,000€ onda je to nekih 0,8% troška marketinškog budžeta.
Na današnjoj razini snimanje i produkcija nekog običnog marketinškog videa od 15 sec. je recimo 15,000 - 20,000€ — superhik
Pa Dinamo ne može i ne smije trošiti 10% prihoda na marketing — Mali dioničar
Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.