• Mali dioničar
    16.3k
    Onda nećeš imati ni marketing koji će generirati rezultate. Ako uzmeš u obzir da Dinamo kao medij mora imati i kvalitetnu video produkciju na tjednoj razini, plaćeno oglašavanje i ostale vezane troškove onda dođeš na tu cifru.superhik

    Financijsko izvješće 2023, stavke marketing...

    Prihodi;

    proizvođač opreme 3,7
    glavni sponzor 6,9
    sponzorstva i oglašavanja 6,9

    Ukupno prihodi 17,578 milijuna kuna

    Prihod 2.333.000 milijuna EUR

    Rashodi;

    Troškovi sponzorstva i oglašavanja 1,641 milijun kuna

    Rashod 218.000 EUR

    Otkud sad potrebe da se troši na marketing tipa 6 milijuna EUR?
  • Jos-Optimus
    3.3k
    Marketing nije trošak nego ulaganje, ne mogu vjerovati da se to treba objasniti odrasloj osobi
  • Mali dioničar
    16.3k
    Marketing nije trošak nego ulaganje, ne mogu vjerovati da se to treba objasniti odrasloj osobiJos-Optimus

    I koliko bi ti uložio u marketing?

    Ajde napravi budžet, koliko u televiziju, koliko u internet, koliko u print,koliko u radio, koliko u outdoor.

    Možeš po segmentima, možeš i sve skupa spojiti.
  • Zagi
    8.7k
    Kada Luka dode, namamiti i neku Japansku zvijezdu da zaigra par sezona s njim.
    Uložiti u reklamu tamo.
    Printaj lovu.

    Zlatni rudnik.
  • Crni86
    6.6k
    u tome da od istog dugorocno generiras onda i vece prihode. Privuces sponzore i sl. Da ne ovisimo vise samo ocemo prodati petka, baturinu, da se ne tresemo ocemo li igrati Lp ili konferencijsku ligu. Da budemo stabilniji klub koji ce moci planirati svoje fiksne prihode. Vecim iznosom fiksnih prihoda biti ce i manje prodaje, a samim time i dugoročno boljih i većih rezultata koje naglasavas.
  • Mali dioničar
    16.3k
    Evo @mali M daj mi i ti objasni svoj plan ulaganja u marketing.

    Pretvorio sam se u uho.
  • mali M
    6.1k
    I koliko bi ti uložio u marketing?Mali dioničar

    koliko vodstvo kluba odluči da je potrebno u određeno periodu. Glasali smo za ovu opciju kako bi sve digli na profesionalnu razinu, sad kad rade profesionalci svoj posao mi ih propitujemo. Dobro ti kaže @Jos-Optimus pa naravno da za veći marketinški odjek moraš više dati. Cvilimo godinama kako se ništa ne radi po pitanju marketinga, odnosa sa navijačima, PR-om i sad neki propituju kada se radi na tome...

    p.s. - nemrem vjerovat da si me prozvao jer sam stisnuo da "like" na Jos-ovu objavu... s kim se ti boriš.
  • Mali dioničar
    16.3k
    u tome da od istog dugorocno generiras onda i vece prihode. Privuces sponzore i sl. Da ne ovisimo vise samo ocemo prodati petka, baturinu, da se ne tresemo ocemo li igrati Lp ili konferencijsku ligu. Da budemo stabilniji klub koji ce moci planirati svoje fiksne prihode. Vecim iznosom fiksnih prihoda biti ce i manje prodaje, a samim time i dugoročno boljih i većih rezultata koje naglasavas.Crni86

    Lukav plan. znači očekuješ da prihodi od marketinga budu toliki da se ne tresemo da li igramo LP ili konferencijsku.

    Planiraš povećanje prihoda od marketinga na 40 milijuna EUR koliko je igranje u LP?

    Kome ćemo prodavati tu količinu dresova i na koji ćemo točno način doći do tih sponzora?
  • superhik
    11.8k
    Ajde napravi budžet, koliko u televiziju, koliko u internet, koliko u print,koliko u radio, koliko u outdoor.

    Možeš po segmentima, možeš i sve skupa spojiti.
    Mali dioničar

    E to nažalost ne možeš napraviti bez istraživanja odnosno bez strategije.

    Ako vidiš da bi većinu kupaca kategorije više mogao targetirati kroz tipa TV onda i po tome radiš raspodjelu budžeta.

    Marketing ima svoju dugoročnu i kratkoročnu stranu i ne možeš promatrati marketiški budžet kroz čisti ROI zato što ti se ulaganje recimo u TV vrati možda tek iduće ili za dvije godine.
    Trošak istraživanja ti se isto vrati za dvije, tri godine.
    Kampanja za utakmicu protiv Istre ti se vrati na Rijeci recimo...
  • Mali dioničar
    16.3k
    koliko vodstvo kluba odluči da je potrebno u određeno periodu.mali M

    Ja te pitam koliko.

    Trenutno se ulaže 200 tisuća za prihod od 2,3 milijuna.

    Na koliko bi povećao ulaganja. Daj kvantificiraj.
  • superhik
    11.8k
    koliko vodstvo kluba odluči da je potrebno u određeno periodu.mali M

    Ovo ne odlučuje samo vodstvo kluba. Ovo radi CMO/Head u marketing strategiji na osnovu predviđanja prihoda i predlaže to vodstvu kluba.
  • mali M
    6.1k
    Ovo radi CMO u marketing strategiji i predlaže to vodstvu klubasuperhik

    na ovaj boldani dio sam mislio. ali slažem se ja s tobom, moja poanta stoji.

    Trenutno se ulaže 200 tisuća za prihod od 2,3 milijuna.Mali dioničar

    s obzirom da je ovakav način poslovanja do sada generirao mizernu količinu novaca, novih pratitetlja, novih navijača, slabu ili nikakvu prodaju, želiš reći da je to u redu?

    Ne mislim glumiti marketinškog stručnjaka jer to nisam, ali tebe muče logičke stvari oko marketinga. Ti bi sa manje uloženog novaca generirao više nečega? Neznam dal onda razumiješ koji je zadatak marketinga nekog poslovanja. Ako želiš od nečega stvoriti brend moraš stalno ulagati, i što je najžalosnije stalno i sve više i više. Ili možeš živjeti od prodaje talenata i bit tvornica igrača... i to je opcija..
  • Crni86
    6.6k
    pa to je i na izbornij pobjedi bilo govoreno da moramo doci do veceg postotka fiksnih prihoda da.

    Prvo igranje LP donosi 30 milijuna eura, a ne 40 kako vec tvrdis. O tome je i Globan pisao. Drugo vazno je da se poveca postotak fiksnih prihoda unutar ukupnih prihoda (tesko ce se pokriti cijeli budget iz fiksnih prihoda) jer to znaci da necemo morat prodat Livog, Sutala i Ivanuseca nego npr samo Ivanuseca. Nisam rekao da ce se totalno zamjeniti vec da ces postati stabilniji. To ti dobosi jacu pregovaracku moc, donositi stabilnost momcadi i sl.

    Uzeo si se tolko te prodaje dresova ko da je to glavna poanta marketinga. Na koji nacin doci do sponzora? Pa evo upravo na ovaj. Pokazes tim likovima da znas napravit pompu, da znas posloziti kampanje da se o klubu pise po svim svjetskim medijima ne vezano samo uz rezultat. Pokazes im da znas posao i plasirat proizvod. Uz kombinaciju sa vrhunskim rezultatima to je kombinacija za privuc sponzore. Ne mora to biti jedan veliki, zasto ne bi to bilo vise manjih? Nije li se protiv Istre nalazilo 30-ak ljudi iz poslovnog svijeta u loži?

    Trazis koliki je efekt 4 dana nakon tog oglasa. Nisam iz podrucja marketinga, ali koliko znam s faksa marketing je dugorocan proces koji ima svoju startegiju i ciji su ucinci dugorocni, a ne kratkorocni.

    Meni je oglas bio top ideja. Raspisali su se apsolutno svi mediji o tome kako je dinamo u igri za dovodenjem Luke Modrica. Ocemo li izracunat efekt i koliki je utjecaj to ostavilo i na buduca pojacanja koja ce doc pa ce se dvoumit ali su vidjeli da je dinamo u igri za Luku Modrica i na kraju su se odlucili za nas?
  • The Undertaker
    6.3k
    Ja sam mojim primitivnim shvaćanjem marketinga rezoniram da će plaćanje oglasa biti isplativ potez ako Luka dođe u Dinamo. Ako ne dođe onda neće. Ne znači pri tom da je to potpuno bačen novac jer ima i sekundarnih efekata.
  • Jos-Optimus
    3.3k
    Baš te je prenijelo stari, ne vjerujem da je svrha ove teme da bi mi tebe trebali u 21. stoljeću uvjeravati da se marketing isplati.Ako nešto ne razumiješ - ne znači da ne valja. Što misliš kako se stvara brand? Ponavljam, marketing je ulaganje i nisu svi rezultati odmah brojčano vidljivi, ali su s vremenom itekako opipljivi i jasni.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.