Onda nećeš imati ni marketing koji će generirati rezultate. Ako uzmeš u obzir da Dinamo kao medij mora imati i kvalitetnu video produkciju na tjednoj razini, plaćeno oglašavanje i ostale vezane troškove onda dođeš na tu cifru. — superhik
Marketing nije trošak nego ulaganje, ne mogu vjerovati da se to treba objasniti odrasloj osobi — Jos-Optimus
I koliko bi ti uložio u marketing? — Mali dioničar
u tome da od istog dugorocno generiras onda i vece prihode. Privuces sponzore i sl. Da ne ovisimo vise samo ocemo prodati petka, baturinu, da se ne tresemo ocemo li igrati Lp ili konferencijsku ligu. Da budemo stabilniji klub koji ce moci planirati svoje fiksne prihode. Vecim iznosom fiksnih prihoda biti ce i manje prodaje, a samim time i dugoročno boljih i većih rezultata koje naglasavas. — Crni86
Ajde napravi budžet, koliko u televiziju, koliko u internet, koliko u print,koliko u radio, koliko u outdoor.
Možeš po segmentima, možeš i sve skupa spojiti. — Mali dioničar
koliko vodstvo kluba odluči da je potrebno u određeno periodu. — mali M
Ovo radi CMO u marketing strategiji i predlaže to vodstvu kluba — superhik
Trenutno se ulaže 200 tisuća za prihod od 2,3 milijuna. — Mali dioničar
Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.