• Dudu
    2.6k
    t6ra4zzp41hdrc58.jpg
    :grin:
  • Dragon1Warrior123
    3.3k
    Dobro ljudi ajmo ne pretjerivat u sranju. Realno da smo ga mi doveli i nama bi bio pojačanje, a kamoli ne njima. Ima iskustva u nekoliko liga i bio je veliki talent kojeg su malo ozljede sputale. Mislim ovi s juga jesu smješni, ali ovo je transfer za njih da iskoristim njihovu riječ "bomba"
  • Baneki
    746
    Njihov sportski direktor izgleda zna posao.
  • Pop corn
    8.7k
    Lik im je bomba i igrački i marketinški. Gledam kako su ga lijepo iskoristili, pa video ima više lajkova i shareova na fb od onog sa novim dresom koji je bio jeben. Dobili su s njim tekmu protiv Benfice koja im je friendly klub I sigurno će napuniti stadion, a time i blagajnu. Prodati će dresove s njegovim imenom, a imati lika za marketinške i PR akcije.

    Jakobusic je doveo očito ekipu što toga tiče iz Juga koja je tamo radila dobar posao, a ovdje tek može na većoj publici pokazat što zna i to im ide.

    Jednostavno, vraća im se uloženo odmah od početka lagano.

    Steta kaj u Dinamu to ne znaju koristiti. Gledam danas u Fan shopu podno zapada dvije obitelji s klincima. Svi bi Orsicev dres. Pa daj iskoristi to zagrebacko dijete koje je igralo i EURO i ubilo Tottenham jednom tjedno u aktivaciji za utakmice. Čudo mi je da su članovima dali 20 kuna popusta. Igrališta klinaca su puna, pa daj pošalji igrače tamo, nek dijele karte za obitelj, nek se to snima, složi video, win win situacija. Nista nažalost nema iz tog kluba.

    Osijek i Rijeka su ispred nas. Ako ništa, godišnje su pustili. Mi ni to.

    Ali sve to obećava još jaču HNL pa će i naslov biti slađi nego što bi bio da je liga lošija. Realno, Dinamo je i dalje par koplja igrački ispred ovih pratioca, a puno će ovisiti i o rezultatima u pretkolima konferencijske lige.
  • Mali dioničar
    16.1k
    Hajduk ima dobar marketing, ali Dinamo ga šije i po prometu u shopu.
  • Pop corn
    8.7k
    Hajduk ima dobar marketing, ali Dinamo ga šije i po prometu u shopu.Mali dioničar

    I sad samo pomisli što bi bilo da Dinamo počne koristiti potencijale marketinga. Koliko bi se prihodi povećali...
  • Mali dioničar
    16.1k
    Deda godinama priča o bolesnih 10 milja eura.

    2019. se kroz klub i kroz Dinamo-trade dotaknulo skoro 2 milje eura prihoda.

    2020. nije relevantna.

    Hajduk je 2019. imao malo više od 8 milijuna kuna od prodaje proizvoda, a imao je 3-4 puta više članova nego Dinamo. Tako da njihovi članovi baš i ne troše puno u shopu.

    Doduše, Dinamov shop u centru dosta privlači turiste pa je 2019. vjerojatno dio prometa otpao i na njih.

    Sigurno se može značajno bolje kao što je i HNL godinama prodavao prava na prijenose u bescjenje pa se sad odjednom može dobiti značajno više tako i Dinamov marketing ima puno prostora.
  • superhik
    11.3k
    Prostora za iskorištavanje marketinga ima hrpu, ali se to jako slabo radi.
    Hoću otići na Dinamov web i da kasnije koju god stvar otvorim na internetu da me gađaju reklame iz shopa.
    Pokušao sam se dva puta registrirati na webu, ali nula bodova.
    Newsletter im je strani pojam.
    Video marketing također.
    Pošalji igrače da obilaze osnovne i srednje škole i dijele klincima jebena pinkala pa će ti klinci fukati tate da ih vode na utakmice.
    Ako možeš davati guzonjama besplatne ulaznice, daj i klincima pa će opet fukati tate da ih vode na utakmice.
    Daj ljudima 20% popusta u shopu na dan utakmice ako kupe ulaznice.
    Daj studentima popust na ulaznice.
  • Nolifer
    8.6k


    potpisujem, ali bitno da su promjenili onu ulaznu melodiju na stadionu koja je čisti horor po meni i još se poslije hvalisaju kak se diname napokon uglazbio, nekima se sviđa, to poštujem, al brate ostavi tradiciju, ovako tjeraš i ovako mali broj ljudi koji su došli na stadion podržat svoj klub...
  • Neki tip
    21.3k
    brate ostavi tradiciju, ovako tjeraš i ovako mali broj ljudi koji su došli na stadion podržat svoj klub...bbbjura

    Ni meni skladba nije sjela, al nemrem zamislit ni sebe ni ikoga drugoga od nas 2-3 hiljade kaj pohodimo taj Maksimir da velim(o) "bemti kakav užas od glazbe, ja tu više ne idem!".. :wink: :grin:

    Ak nas nije otjeralo sve kaj se u klubu i oko kluba događa tolike godine, ak nas nije otjerala ta ruševina na kojoj sjedimo/stojimo, ak smo doktorirali mazohizam na Dinamu u previše sezona (a istini za volju, pružio je i nešto krasnih uspomena), onda je neki historicistički ta daaam zbilja krajnje nebitan..
  • deda
    34.1k
    Velika je fama da tovar puno troši na klub tj. daje klubu. Ja znam par ljudi iz Torcide koji nemaju ni zastavicu od kluba. Ako troše sve troše na "svoje" interne peoizvode. Na sjeveru gotovo ne možeš vidjeti dres Hajd.u.ka
  • Mulec86
    394
    Dresovi su vec duze vrijeme out na vecini modernih ultras tribina. Izgled kopa se formira kroz navijacke majice koje cu i sam osobno puno prije obuc nego dres kad idem na utakmicu.Doduse kako se mijenjaju vremena mijenjaju se i trendovi pa je i razumljivo na neki nacin. Klub je bas los po pitanju promocije proizvoda, ideja, realizacije istih, iskoristavanju kapaciteta kojeg imaju. Bas mi je zao vidjet da jako malo truda ulazu u to.
  • Nolifer
    8.6k
    bemti kakav užas od glazbe, ja tu više ne idem!"Neki tip sa Zapada

    A znam da, bilo je i gore, al to je Dinamo, bez toga svega nejde...
  • db-izbjeglica
    15.9k
    Lik im je bomba i igrački i marketinški. Gledam kako su ga lijepo iskoristili, pa video ima više lajkova i shareova na fb od onog sa novim dresom koji je bio jeben. Dobili su s njim tekmu protiv Benfice koja im je friendly klub I sigurno će napuniti stadion, a time i blagajnu. Prodati će dresove s njegovim imenom, a imati lika za marketinške i PR akcije.Pop corn

    Ej, halo, Filip krovinović, ajd da je perišić došao, a ne lik sa par utakmica u benfici i sezonu i pol po engleskim drugoligaškim klubovima. Normalno da im je pojačanje, al da je to po svim medijima popraćeno kao da dolazi igrač najviše klase, sa 50 nastupa za reprezentaciju i par trofeja u ligama petice - e to je već propaganda.

    To nema veze s marketingom, nego s tim da su sportski novinari po reakcijama mahom hajdukovci. Dinamo ima par klupskih piskarala u sportskim i to je to.
  • Pop corn
    8.7k
    Nema to veze sa novinarima, već marketinskom i PR službom u klubu. U Hajduku to ne vodi djevojka člana uprave već ozbiljna ekipa.
    Di u Dinamo dođe tipa Pjaca da vidiš kak bi se to loše odradilo...
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.