• NitkoBitan
    12.3k
    Kaj je najbolje nitko vise i ne prica o zicari u koju je ulupano suludih 100 milja eura... Bitno da su zadnjih 10-15 godina svima puna usta Maksimira na kojem se barem tekme mogu igrat. Pitanje je hoce li ikada zicara stupit u funkciju...
  • NORTE
    9.3k
    zagreb nema loš zrak, to je mjerna postaja u blizini smetlišta, mikrolokacija nema znak jednakosti sa čitavim gradom.db-izbjeglica

    Već sam napomenuo jednom, izuzetno loš i opasan zrak dolazi i u grad kad zapuše s juga. Je li riječ samo o odlagalištu ne znam, možda je samo to a možda su i kakva postrojenja iz nedaleke industrijske zone, ali da je tad nesnosno je. To je velik problem nevezan za promet. Kako si napisao, za bolji zrak u gradu su apsolutno nužna i što hitnija ulaganja u prometnu infrastrukturu. Za recimo 30 godina auti će većim dijelom biti hibridi ili potpuno električni ali to ne mijenja činjenicu da će grad bez ogromnih ulaganja zaglibiti u prometnom kolapsu.


    treba raditi na tome i destimulirati dolazak u grad osobnim automobilimadb-izbjeglica
    Nisi li tu ideju popljuvao par stranica prije? Jer se za nju zalaže i TT.

    bit će otvorena, uklanjaju se nedostaci, ali to sigurno nije toliko drastično da se nikada neće otvoritidb-izbjeglica
    Stvar je i u financijama, popravak nedostataka žičare će koštati ogromna sredstva. Isplativost naravno vrlo upitna, ali da je bolje osposobit ju nego ostavit da propadne, to nije upitno.
  • db-izbjeglica
    12.9k
    za destimulaciju ulaska automobila u grad je potrebno ulaganje u prometnu infrastrukturu, u slučaju zagreba to je ogromno ulaganje jer nemamo doslovno ništa. to je poanta priče, ne možeš preskakati korake jer to dovodi do još većeg kaosa. kako da ljudi u trenutnoj situaciji dolaze u grad ako povisiš cijenu parkinga i pol centra pretvoriš u pješačku zonu? takav potez bez prethodnih ulaganja je čista ludost!

    zato sam i naveo primjer amsterdama, ne možeš mi to prodati za zagreb.
    mi 20 godina nismo dobili jednog metra nove tramvajske pruge, prigradsku željeznicu dijelimo sa svim živim vlakovima, uključujuči i one koji prevoze ugljen, naftu i šljunak, a biciklističke staze su uglavnom postojeći asfalt obojen u crveno.

    također, problemi zagreba nisu samo oni u centru grada, infrastrukturu treba nadograditi u čitavom gradu. realno, dobar dio stanovništva u centar ode jednom godišnje i to možda.
  • SAS1987
    13.5k
    Kaj je najbolje nitko vise i ne prica o zicari u koju je ulupano suludih 100 milja eura... Bitno da su zadnjih 10-15 godina svima puna usta Maksimira na kojem se barem tekme mogu igrat.NitkoBitan

    Bandiću i njegovim HDZ prijateljima nikada nije bio interes lupati novac u stadion pa su zato dali jako puno medijskog prostora onima kojima je sve važnije od stadiona i to još medijski potencirali. Problematiku stadiona nisu htjeli rješavati jer im je to zlatna koka za krađu (održivanje) a isto tako je puno teže ukrast novac u fazi gradnje stadiona jer jako puno ljudi se kuži u stadione (i troškove izgradnje) a uz to će gradnja maksimirskog stadiona biti jako, jako medijski praćena. Pa su zato bacali u medije priče tipa "novi stadion će koštati 100 000 000€ - 300 000 000€". Naravno da prosječni ljudi pizde zbog toga. Zamisli da su pitali prosječnog zagrebčana ako želi žičaru od 50 000 000€ - 100 000 000€ na Sljeme. Još bi više pizdili.
  • The Undertaker
    4.1k
    Ne znam što je tko bacao u medije ali konkretno je postojala ponuda (na međunarodnom natječaju) tvtke Alpine Bau za rekonstrukciju Maksimira za 50.000 gledalaca, manji stadion na Kajzerici (18.000 gledalaca) i izgradnju atletskog stadiona Svetice (dakle sve ovo što se i danas predlaže samo u manjem opsegu) i cifra je 2007. iznosila cca 250 mil. eur (samo gradnja bez troškova financiranja).
  • xavier
    11.1k
    Kakav igrokaz s maskama u Zagrebu :rofl:

    Znači Šostar (kao "potpuno neovisno" o gradonačelnici, kak da ne) donosi odluku o nošenju maski na otvorenom bez iznimki, što naravno izaziva revolt dobrog dijela građana, da bi onda Pavičić Vukičević "preuzela" gradski stožer i "suspendirala" odluku...ovo je vrh.

    Ovakve igrokaze nismo imali prilike vidjeti još od...pa zapravo i nije tako dugo, tamo negdje od pokojnog gradonačelnika. Ako ovo nije njena "poruka" poruka glasačima MB 365 da se ništa nije promijenilo i da će ona nastaviti Bandićevu politiku, onda ne znam što je.
  • masacusec
    3.1k
    Mislim da bi joj upravo neki zaokret u politici MB365 mogao donijeti kakve takve poene, a ona dosljedno, bahato i beskrupulozno nastavlja politiku svojeg bivšeg šerifa....Fuj!
  • NORTE
    9.3k
    Mislim da bi joj upravo neki zaokret u politici MB365masacusec
    Hahahahaha. Ne možeš u politici s toliko prstiju u pekmezu odjednom početi glumit poštenjačinu. Nakon lopovluka nema poštenja.
  • masacusec
    3.1k
    Naravno, ali računaj i na sljedeću rečenicu...Narod glup ko kurac!
  • Gelipter
    3.5k
    Fina, odmjerena, razborita žena ukinula je sumanutu ideju Šostara. Upravo nam takva žena treba. Brine o napaćenom narodu ne pitajući za cijenu toga i zato ćemo za NJU glasati. (prvi april)
    Šalu nastranu, u domaćoj politici nikad ne treba podcjenjivati političku zatucanost, needuciranost i političku neinteligenciju građana.
  • NORTE
    9.3k
    lako je u (šta ja znam) amsterdamu prodavati bicikle, pješačke zone kad imaš valjda 50km metro sustava, cjelokupni javni gradski prijevoz doveden do savršenstva i posložen sustav biciklističkih stazadb-izbjeglica
    Nije to Amsterdamu s neba palo. Može se. Kad se hoće.
    fqwlbuja8g4bzlc7.jpg
  • db-izbjeglica
    12.9k
    Nisam ni rekao da se ne može, a još manje da je palo s neba, ali da bi netko spominjao bicikle i pješačke zone prvi treba srediti infrastrukturu, a to je proces koji traje i za koji treba gomila novca.

    Zanimljivo, postavljena slika je iz 1978, a amsterdamski metro je otvoren u listopadu 1977.
    Metro su počeli planirari 1920-ih.

    Mi još nismo ni na prvom koraku, na kojem su oni bili prije 100 godina, nitko od kandidata ga ni ne spominje, a klaun koji je najveći kandidat za gradonačelnika priča o valjda desetom koraku. :love:
  • Baneki
    730
    Zašto mislite da bi Zagrebu trebao metro? Tramvajska pruga pokriva širi dio centra, ide i preko Save, ostalo pokrivaju autobusi, a tamo gdje je Zagreb najširi (istok-zapad) ima i prigradska željeznica.
  • Crusades1986
    9.8k
    Tehnologija 1920. je neusporediva sa tehnologijom 2021.
    Elementarna logika.
  • db-izbjeglica
    12.9k
    Zato što je trenutni sustav jgp loš i koristi će ga samo oni koji nemaju alternativu. Mislim, trenutno prigradska željeznica dijeli tračnice sa vlakovima iz svih krajeva pa npr vlak iz vinkovaca ima prednost pred vlakom koji treba krenuti iz dsela prema zagrebu. Da ne spominjemo i teretni promet koji ide istom prugom.

    Nadalje, tramvajski promet je spor i neučikovit, zauzima puno površine, te je uvelike isprepleten sa cestovnim prometom. Poanta jgp-a je destimulirati ljude da putuju automobilima i stvaraju gužve, a to je nemoguće ako su ta dva vida prijevoza isprepletena. Radije ću u gužvi sjediti u svom automobilu, nego u tramvaju ili busu okružen sa stotinu ljudi.

    Pitanje je u stilu da netko početkom 20stoljeća postavlja pitanja što će nam električni tramvaj i automobili kad imamo zaprežna kola i sve funkcionira.

    Najbolje od svega, Zagreb ima savršen preduvjet za metro u toj "prigradskoj željeznici". Istok-zapad je praktički postojeći, trebalo bi samo napraviti nekoliko podvožnjaka/nadvožnjaka na mjestima križanja pruge i ceste, te izmjestiti sav ostali željeznički promet. Smjer sjever-jug je kraći i tamo bi trebalo prokopati podzemne cijevi koje bi vodile do mjesta od kud bi kratke relacije preuzimali tramvaji i busevi.

    U zagrebu doslovno postoje rute koje ćeš 5-6 puta prije prevaliti autom nego jgp-om.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.