• marcio amoroso
    37.5k

    Znam da si spominjao da je jedna lagana, a druga teška pa sam ih zamijenio :grin:
  • Jaro
    7.7k
    https://www.index.hr/mobile/vijesti/clanak/tomasevicev-sef-za-promet-zagrepcani-trebaju-vise-koristiti-javni-prijevoz-i-bicikle/2498596.aspx?index_ref=naslovnica_vijesti_prva_m


    Pa da bih koristio javni prijevoz on mora biti funkcionalan, tocan i brz. Jbt javnim prijevozom od stana do posla imam vise od 1h, biciklom 45min, autom manje od 20min.
    Kaj cu odabrati?
    Svakodnevno srecem vozace ZETa koji nakon odradjene smjene nemaju kako doma jer autobus ide u garazu jer nema tko preuzeti smjenu. Vozaca nema, iako imaji 3500 zaposlenih i ZETu...
    Grad koji ima prihode od 2 milijarde eura godisnje je prometno povezan ko dalmatinski otok s 5 opcina u 15 stanovnika.
    Nije to nastalo zbog ovih na vlasti, ali ce zbog njih ostati lose ili poststi jos gore jer eto oni se hvake sa 30m jebene pjesacke zone.
    Spominje bicikle - pa samo lud covjek ce se voziti biciklom po ovom gradu. Spominje Split i bicikle pa se ja pitam jel on ikad bio u Splitu - pa tamo prometna kultura ne postoji, a ne da se ekipa vozi masovno biciklima...
  • Captain America
    18k
    Neću nikad zaboraviti pozitivan šok kad sam kao student prvi put dobio auto i došao na faks za 15 minuta umjesto sat vremena ZETom koji je uključivao bus, jednu od po voznom (ne)redu zdrmanijih tramvajskih linija i 15-20 minuta hoda. Sat i pol uštede dnevno znači jako puno. Još na to sve ne budeš raspižđen ostatak dana jer ne trpiš nepoštivanje voznog reda, ulaženje drugih u osobni prostor i njihove miomirise, cajke u 7 ujutro na mobitelu osobe do tebe koja ne shvaća da su mu/joj slušalice riknule, nervozu svih oko tebe...

    Što se tiče bicikala, frendica je prošle godine početkom srpnja bila u Amsterdamu. Tamo je bila temperatura 18 stupnjeva, a kod nas 35. Raspitala se tamo i rekli su joj da je to njima normalno vrijeme u srpnju. Odmah mi je rekla da biciklizam u tom smislu kod nas ne može nikad proći. Što će ljudi dolaziti natopljeni znojem svaki dan na posao? Što je sa sve većim brojem ljudi koji odlaze iz Zagreba u okolne gradove i auto im je jedina opcija za transport.

    Ovaj proljev što si linkao samo pokazuje kolko su sektaši cijepljeni od realnosti.
  • jedan u nizu
    9.2k
    Apsolutno se slazem sa vama.
    Zasto se voziti sat vremena autobusom kada se moze autom za 20min. I sam sam to prakticirao kada sam bio udaljen od posla 10km+.
    Trenutno sam od posla udaljen oko 4,5 km.
    Autom mi treba oko 7-8 min, javnim prijevozom od 20-45min (ovisi o vozno redu i sl), biiklom 15min.
    Na posao idem autom/biciklom otprilike 50-50. Cak sam znao otici i pjesice (50min). Autobusom mi ne pada na pamet.

    Takoder, znam abnormalno puno ljudi kojima nebi na pamet palo da idu biciklom ili pjesice, a imaju doslovno 1-1,5km do posla. Autom godisnje predu svega 4 000 km, i auto stalno radi u hladnom, ulje se ne stigne ni zagrijati. Jednostavno odbijaju otici pjesice ili biciklom, a dosta cesto i javnim prijevozom koji cesto bude prakticki savrseno poslozen - stanica 50-100m od kuce/stana i posla.
    Netko ne moze hodati, netko ne voli bicikl, netko ne zeli ulaziti u prljave autobuse.

    Svje je stvar navike i vlastitog izbora. Osobno sam za to da takvi ljudi koriste bicikl/javni prijevoz i sl ali ako ne zele njihova stvar. Kada bi imali bolji prijevoz (makar to ne igra ulogu kada zivis 100m od stanice i svega 2-3 tram/bus stanice do posla), kada i imali propisne biciklisticke staze i jasna pravila valjda bi se dio ljudi prebacio na to.
    Dosta uloge ima okolina i radni kolege. Radim u kolektivu gdje sve vise ljudi koriste bicikle, i to vodeni primjerom drugima. Kolega skoro svaki dan vozi dijete u vrtic na biciklu i onda vozi skoro 10km do posla.
    Ja dodem autom jer sam lijen taj dan, i kad vidim njega odma me povuce da i ja sljedeci dan uzmem bajk. Jer ako on moze sa djetetom i vecom udaljenosti, zasto ja nebi a blize mi je i nemam dijete. Takoder, jedan drugi kolega ponukan primjerom nama koji znamo doci biciklom je poceo dolaziti biciklom. Zasto? jer zracne linije do posla ima manje od 2km ali ima i prugu i semafor izmedu. Dok mu biciklom treba doslovno 5min, autom mu treba barem pola sata. I sam kaze, da nije gledao nas, nebi mu palo na pamet sjest na bajk, a sad mu je zivot laksi sto puta.

    Tako da se djelomicno slazem i sa tim stavom iz clanka, samo sto je to malo pre generalizirano. Postoje ljudi koji bi na posao dosli biciklom za 5min, niti znojni niti prljavi, ali rade biraju komfor auta kojima upadnu u guzvu i voze se i po pola sata. Ima ljudi koji bi dosli za 15min biciklom ali su znojni i ne mogu takvi doci na posao. Ima ljudi koji voze djecu u vrtic, koji voze zene/muzeve usput, obavljaju poslove nakon posla pa im treba auto. Postoje ljudi koji ne znaju voziti bicikl, ili zbog fizickog stanja ne mogu voziti.
    Tako da mi je ta izjava (makar se djelomicno slagao s njom) blesava jer je pomalo debilno izrecena.

    Osobno cu uvijek svakome preporuciti bicikl na posao (ako su kratke rute), da se izbjegne guzva, da se ne trosi gorivo i ustede pare, da je zdravije itd. Ali ako netko ne zeli, niti cu ga nagovarati niti cu osudivati njihov izbor, svako ima svoje legit razloge.
    Mentalitet nam je jednostavno takav, ali samo dobre,sustavne i velike promjene sa jaako puno vremena vladajucih moze poceti mijenjati taj mentalitet. (nisu ni amsterdam,copenhagen i drugi oduvijek bili biciklisticki, ljudi su se bunili jer se infrastruktura mijenja a sad bi vecina metropola htjeli biti kao oni)
  • NitkoBitan
    19k
    Zahvaljujuci njihovim cirkus zonama za hodanje u centru mi je neki dan trebalo tramvajem 10-15 minuta od Trga bana Jelacica do jbne Frankopanske. A ovaj mamlaz uvjerava po medijima da nije bilo nikakvih problema s prometom i da ce ljudi pronac alternativu tim unakazenim ulicama nedostupnima za automobile. Mrs...
  • Papastrumf
    12.9k
    Potaknut raspravom u jednoj wa grupi, u kojoj participira velik broj eminentnih forumasa, zanima me sto ostali kolege misle o navedenim cinjenicama.
    Za vrijeme ove gradske vlasti je krenula demokratizacija kluba. Ova gradska vlast nedvojbeno podrzava novi Statut i to javno artikulira. Ova gradska vlast je napravila veliki korak prema gradnji Kranjceviceve, veliki korak prema cistim papirima za Maksimir i izgleda daruju dinamu Zagrebello.

    Je li ova gradska vlast napravila uvjerljivo najvise za dinamo do sada, iako im je sport vazan koliko crno ispod nokta?
  • Patak
    3k
    Evo mojeg skromnog mišljenja:
    Za vrijeme ove gradske vlasti je krenula demokratizacija kluba.
    Temporalna koincidencija.

    Ova gradska vlast nedvojbeno podrzava novi Statut i to javno artikulira.
    Gradska vlast je imala i druge mogućnosti osim verbalnih artikulacija, posebno preko gradskog ureda koji regulira rad udruga.

    Ova gradska vlast je napravila veliki korak prema gradnji Kranjceviceve,
    Osigurala svojim pajdašima ugovor za idejno rješenje bez javnog natječaja. Nagledali smo se rendera za Max.

    veliki korak prema cistim papirima za Maksimir
    Ne znam što točno znače ti koraci, meni se čini da se ništa konkretno nije dogovorilo

    i izgleda daruju dinamu Zagrebello.
    To je u sudskim postupcima. Neće tako skoro to završiti.
    Uglavnom nikakvih konkretnih rokova, dogovora, ugovora, građevinske mehanizacije ili bilo čega sličnog nema.

    I da, ako su nešto mogli verbalno artikulirati, onda je to podrška za ekipu u Grčkoj. A nisu iako su to većinom građani grada Zagreba. Drugi jesu.
  • 77
    62
    Valja napomenut da je za ove vlasti stadion zbog potresa ostao bez istoka i postao polu-funkiconalan, prije je bio ruzan al bar u funkciji ful. Nadodajte na to da na njemu (ne) igra 3. reprezentacija svijeta, 2. u ligi nacija, vrhunske rezultate dinama u europi zadnje vrijeme i jasno je da je za vrijeme ove vlasti jedino doslo do stanja sad ili nikad
  • The Undertaker
    5.8k
    Realno, trenutno nisu napravili ništa odnosno ovo što su dosad napravili je beskorisno ako ne dovrše posao. Bandić je imao i završen natječaj za dva stadiona ali nikad nije potpisao ugovor. Tuđman ga je čak i počeo graditi ali nikad nije dovršio.
  • serbus
    4.3k
    Po meni su prodali priču za istok da naprave pritisak na valu tog potresa da se dobije stadion. Na kraju smo popušili tribinu. Malo mi je nevjerojatno da se toliko betona i armature proglasi neupotrebljivo. A nisam čuo da je oko stadiona bilo koja zgrada, kuća dobila taj status pa nije epicentar tribina istok.
  • Neki tip
    21.3k
    Potpisujem Pogrebnika u ovome.

    Može ispasti da su napravili najviše, a to svakako zbog Dinama i želim. Ne jednom sam rekao da u Zagrebu moj glas ide onome/onima koji u Zagrebu riješi/e pitanje stadiona.

    Znam da nije najvažnije za ovaj grad, ali meni bome jest jedno od najvažnijih i kad su se već u ovoj zemlji glasovi masovno davali čak i kretenu s par viceva u rukavu, posve sam zadovoljan svojim kriterijem :ok: .

    Jer može, naime, ispasti i da je sve ovo dosad doslovno ništa.

    Najava rješenja sam se nagledao i naslušao. Imam dojam da su se stvari pokrenule, vjerujem čak i u namjere, cijenim to, no polazna točka nam je teška depresija pa dolazak na nultu točku jest nešto, ali i dalje može lako ostati na tome.

    A još nešto sam htio podijeliti na ovoj temi, što se grada tiče.

    Cijeli ovaj tjedan proveo sam u Nizozemskoj, u nekoliko gradova.

    1. izgleda da je ova visoka trava trend, a ne nemar. Možda je to i gore, ali činjenica je da sam u vrlo, vrlo lijepom, bogatom i sređenom nizozemskom gradu, u rezidencijalnoj četvrti, vidio istu "džunglu" o kojoj se puno drvi u Zagrebu. Meni to izgleda jadno, neurbano, neodržavano i svrha mi nije jasna, ali jest malo "utješno" da očito nismo jedini, i to u usporedbi s bogatijima i uređenijima.

    2. Ako se već "prepisuju" trendovi, u 3 sam nizozemska grada vidio puno pješačkih (plus bicikli) zona u centru, meni je to lijepo i plus, no ja i inače vrlo rijetko koristim automobil. Bicikliranje mi je super, tako najčešće i idem na posao, ali ako se već promovira i potiče, onda se za tako nešto mora raditi i na infrastrukturi.

    Grad od 500k stanovnika biciklom sam dobrano obišao u nekoliko sati i jako puno kilometara, jer su staze posvuda, zasebne i sigurne, kako za pješake, tako i za bicikliste, ali i aute. Može se stoga voziti prilično brzo, a vrlo sigurno ako se držiš prometnih pravila. Parkinga zato ima puno manje, ali gradile su se podzemne i nadzemne garaže.

    Da se razumijemo, nije ovo o tome što kome paše i tko bi autom na Trg, a tko bi biciklom od Sesveta do Stenjevca, jer legitimno je željeti i jedno i drugo.

    Ono što želim reći je da ak nešto zagovaraš, onda na tome i radiš.

    To zasad još čekam vidjeti.
  • 77
    62

    Moguce i neka su, samo da nama ne prodaju pricu
  • NitkoBitan
    19k
    Nakon 40 godina postojanja vjerojatno se gasi klub BOOGALOO zbog genijalne odluke Senfa (i njegove Skupstine) kako u gradskim prostorima mogu biti samo neprofitne udruge...

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0XDHbg4AUQzg4uAKX2aUoKR4rpv5Wa2wa9Ui1frSE5hiAG5BVXV7QGtnfbvrXP2LQl&id=100000287353469
  • Dudu9
    886
    malo previse srete protiv Tomaševića da je htio mogao je i on ko Bandic svašta srat a nista ne poduzet, mogao je kad je krenio rat u Dinamu za fotelje reci da ga to ne zanima niti moze utjecat na udrugu gradana, isto tako nije morao započeti gradnju kranjčeviceve, ni rijesavat ove stvari oko maksimira kako nije ni Bandic u 20 godina koliko je imao vremena rijesit barem imovinske probleme zemljista
  • Nino Bule
    14.4k
    Nek zavrsi mandat pa cemo podvlacit crtu po pitanju dinama i stadiona u zg, ako krene kranjceviceva ovako kako je osmisljena (cat4 da se osigura) od mene po pitanju dinama ima + i vjerovatno bi bio gradonacelnik koji je po pitanju dinama napravio najvise u dugo vremena, ali puno je tu još ako, ako kranjca, ako veslacka, ako statut, stigne to sve propast do kraja mandata
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment