• kajsitilud
    465
    svaka ti cast na inicijativi, trudu i samom PoC-u. Mislim da je ovo maltene nemoguce ovak dobro napravit bez dobro slozenog CRM-a u pozadini svega (eventualno i neki PMS ili neki master sustav).

    Obzirom da se i bavim dizajnom i arhitekturom CRM sustava i sad radim bas za Plavu Lagunu CRM i cijeli loyalty proces, slobodno se javi ako mogu kak pomoc. Imali smo malo kompleksniji loyalty pa mozda mogu nekak pomoc oko ideje :sweat:
  • Mrvica
    4k
    Nemam riječi, ovo je za svaku pohvalu! Toliko truda i svega, strašno dobro odrađen posao!
  • kibic
    1.1k
    Fala puno rista.

    Fala ti. Svakak ti se javim u inboks kad bum imal cajta. Zanimljivo bu mi bilo čuti tvoje savjete i iskustvo :up:
  • BBBaranja
    2.6k
    Kad se već nas članove nešto pita,evo jedan prijedlog upućen marketingu preko ove teme jer znamo koliko je zona jaka i da imamo naše ljude oko kluba..kao osnovnoškolac u posjeti Zagrebu obišli smo i Maksimir,bio je tamo nekakav vodič koji nas je proveo kroz kompletno izdanje stadiona..meni kao djetetu koji navija za plave to je bio poseban doživljaj..ako se ne varam ta opcija posjeti stadiona više ne postoji,ili ju ja nisam nigdje vidio?!
    Ali vjerujem da bi se i tu mogao okrenuti koji euro na kojekakvim školskim grupama,strancima itd.
  • Lihtmašinac
    262

    Svaka čast, kolega! Ovo je baš žestoko, svaka čast! :up:

    Odlične ideje, koncepti, prijedlozi. Fascinantno koliko si truda dao u to. A evo onda na brzinu samo moje 2-3 feedback upadice, koje možda budu korisne u daljnjem razvoju stvari, tko zna.

    Vezano za strukturu:
    Ne znam na čemu klub trenutno radi, ali tvoj koncept svakako moraju uzeti u obzir... Recimo, zakon mi je da si ugradio tri sekcije (koje bi aplikacija svakako trebala imati):
    - "Nema predaje" (sa svim elementima) - jer bi se time fakat mogao kvalitetno podići imidž kluba na van i uspostaviti još veća povezanost navijača, kluba i zajednice,
    - "Plavi korner" - jer to baš može unaprijediti komfor ne samo odlaska na stadion nego i ležernog izlaska u grad i
    - "Povijest kluba" - jer se slažem s tobom da je to pogotovo za odgoj mladih naraštaja ful potrebna i korisna stvar.
    Možda bi se pod "Plava obitelj" moglo strpati sve ono što imaš u izborniku gore pod DInamovim D, jer je klub zapravo naša (druga) obitelj, a stvari koje ti stavljaš pod "Plava obitelj" da onda idu pod neki drugi sektor? Al, ok, brijem da je to svejedno, pogotovo jer i tvoja ideja ima smisla. Glavno da si osmislio poziciju za "Nema predaje", "Plavi korner" i "Povijest kluba". :smile:

    Vezano za pojmove:
    - Umjesto pojma "Plava obitelj" (koji obuhvaća klub iznutra i sve nas navijače pa bi u nju možda bolje pasalo sve ono o klubu plus priča s glasovanjem i strukturom uprave) predložio bih nešto drugo. Recimo da se stavka o stvarnoj familiji (dakle, stvarnoj ženi, djeci, rodbini) nazove, kajaznam, npr. "Moj stručni stožer", "Moja privatna klupa" ili "Moja počasna loža". Nije to neka bitna stvar, ali kad već pišem, što da ne ubacim i to, hehe :wink:
    - Uz to bi curkama za razine profila možda trebalo ponuditi ženske pojmove „Bebačica“, „Limačica“, „Fakinka“, „Kibičica“ (jel to ispravno?) i „Veteranka“. Time bi cijela stvar ispala još frajerskija jer građanski, gospodski, džentlmenski, ovo-ono :cool:
    U ovom kontekstu inače svakako bih pohvalio „Plavog kompića“ - super pojam i ideja (kao i još hrpa tog ostalog, jel...)

    Vezano za funkcionalnost:
    Onako kako vidim da se daje mogućnost odabira koje/čije Push obavijesti želiš imati, tako bi bilo dobro da se stavi i mogućnost uključivanja/isključivanja Fejsa, Instagrama i sličnih stvari. Ima nas koji nemamo te Metine mreže i slično i ne želimo ih niti imati na mobu jer skroz dobro živimo i bez njih. Postoje razlozi za to naše odbijanje istih i mislim da nam ih se ne treba nametati bez mogućnosti da ih isključimo. Tvoja aplikacija ima savršeno dovoljno korisnih/super stvari, tako da pristup klupskim profilima na tim mrežama uopće nije potreban da bi stvar bila vrh.

    Vezano za vizualu:
    Odlično kako si veliku većinu simbola stavio u grafikama kao iz stripa, a tek si na samo par mjesta koristio nekakve sterilne kompjuterske dizajne kako to, vidim, recimo Bosskowitz rado zna raditi. Da aplikacija baš bude ful ful atraktivna, možda bi se za konačnu izvedbu ikonica i tih detaljčića moglo pitati i dinamovca Nika Titanika (ako mu satnica ne košta previše), ekipu iz FZWL ili nekog od grafitera iz grupe da nacrta tih par simbola i tako kulerski zaokruži dizajn. Brijem da bi takva estetika ful digla vizualnu kvalitetu već odlično zamišljenog i strukturiranog koncepta.

    Aj, za kraj ovog podužeg upisa još jednom ogromna pohvala: Odlično si zamislio i sastavio stvar i klub bi bar veći dio tvojih zamisli svakako trebao uzeti u obzir! :clap: :clap: :up:
  • Bosskovitz
    12.7k
    sterilne kompjuterske dizajne kako to, vidim, recimo Bosskowitz rado zna raditi.Lihtmašinac

    Svašta sam pročitao o sebi, ali "sterilni kompjuterski dizajn" još nisam. Ne vrijeđam se, štoviše - ja niti nisam dizajner - samo opserviram.

    Ne radim na aplikaciji niti sam aktivno involviran u njezin potencijalni razvoj, to moram napomenuti da se ne bi izvukli pogrešni zaključci, no s obzirom da sam upoznat sa stručnošću pojedinaca u novom klupskom vodstvu i znam na koju razinu profesionalnosti se klub želi podići, a znam i vrlo detaljno kako su se razvijale slične aplikacije za neke od najvećih klubova u Europi te prema kojima dizajnerskim principima i s kakvim ciljem, siguran sam da će i web i aplikacija - kad budu onakvi kakvima su inicijalno zamišljeni - biti modernog, pitkog, "sterilnog i kompjuterskog" dizajna, funkcionalnog UI-a, u skladu s trendovima i imidžem kluba veličine Dinama koji teži globalnoj prepoznatljivosti i nacionalnoj dominaciji na svim poljima, uključujući all things digital.
  • kibic
    1.1k
    Bilo je prije kao kaj se vidi na ovoj poveznici. Takav obilazaka i u ovoj situaciji mislim da je potreban, a stavio sam opciju za VR turneju, kako bi se neki dijelovi mogli i tako pregledat. Slično ima Rapid gdje možeš, s terena gledat ak se ne varam.

    tako bi bilo dobro da se stavi i mogućnost uključivanja/isključivanja Fejsa, Instagrama i sličnih stvari.Lihtmašinac

    Fala puno na povratnim informacijama i drago mi je da ti se svidio prijedlog. Ove opcije isključivanja sam računao imati pod profilom korisnika. I meni smeta stalno imat aktivne društvene mreže zato sam računao na isključivanje istih. Naslovnicu sam zamislio kao kompletnu integraciju obavijesti kluba sa Dinamovog weba i društvenih mreža, a da je na korisniku prepušten izbor hoće li svoje ostale profile povezati s aplikacijom ili ne.

    Sviđaju mi se tvoji prijedlozi i kužim ovo u vezi premještanja Plave obitelji i nazivanja je "Moj stručni stožer"; kužim foru iza toga. Kaj se tiče vizualnog dizajna, taj tzv. sterilni kompjuterski dizajn grafika je najjednostavniji za shvatit i odma je jasna funkcija koju predstavlja. Kulerski dizajn može biti zbunjujuć za nove korisnike pa treba jako paziti na tome da se funkcionalnost ne izgubi u dizajnu.

    Općenito dizajn kompleksnih aplikacija mora biti "manje je više" da ne postane preopterećenje. Imam puno zamjerki na mobilne nogometne aplikacije klubova, a ono kaj mislim da je najbitnije, i kaj u trenutnoj Dinamovoj aplikaciji ne radi, jest tipka za povratak unazad. To je jako bitno za dobru i laku navigaciju kroz silne menije. Inače, stvari koje sam htio ubaciti ali nisam imao vremena: izbor engleskog jezika, promjena boje aplikacije u tri boje Dinamova dresa (plava, bijela, i crna kao dark mode; da, nema zlatne niti roze niti ikaj između).
  • Eduardo
    21k
    možda još dodati mogućnost glasanja za igrača utakmice, pa kasnije i mjeseca a na koncu i sezone. Uz to se mogu dodati i ostali izbori kao što su gol mjeseca, sezone i sl. Uglavnom, kategoriju takvog tipa. Isprike ako postoji, a nisam vidio.
  • agramZ
    2.5k
    sto se tice digitalnog vizualnog identiteta i dizajna mislim da su radnje dizajnerskog studija bureau borsche interesantne. u nogometnom svijetu vjerojatno najpoznatiji zbog rebrandinga intera i venezie fc. pogotovo webstranica i shop venezie. mada su 2022-2023. napravili jos puno bolju za athens kallithea fc. a i dresovi su im nelosi. pogotovo stranica akfc-a mi se cini kao prava skola modernog dizajna.

    https://bureauborsche.com/
    https://bureauborsche.com/cases

    https://bureauborsche.com/venezia-fc/
    https://www.veneziafc.it/en
    https://shop.veneziafc.it/

    https://bureauborsche.com/athens-kallithea-fc/
    https://akfc66.gr/
    https://shop.akfc66.gr/
  • kibic
    1.1k
    Ovo su primjeri lijepog modernog dizajna web stranice. Ali meni se to nikako ne uklapa za nogometni klub. Primjerice:

    • odeš na web Venecia FC i izgleda kao sučelje od mobitela i ne znaš iz prve osnovne informacije koje navijača zanimaju (nadolazeća utakmica, karte i web shop). Na mobitelu ta stranica puno bolje izgleda i prilagođena tome.
    • slike dresova su prevelike za desktop (Venecia FC, Athens Kallithea FC)
    • sučelje ima sekcije bitne za web shop i online prodaju, a nema sekcija kluba, članstvo, strukturu uprave i slično

    Lijepo mi izgleda za stranicu koja prodaje robu, ali ne za nogometni klub, ali za mobilnu verziju nogometnog web shopa mi je ok. Ovo je primjer meni dizajna radi dizajna jer lijepo izgleda, ali funkcionalnost i stvari koje trebaju krajnjem korisniku se zanemaruju.

    Kaj se tiče mijenjanja grba Intera; uopće mi se ne sviđa. Napušta stari talijanski dizajn grba, tradicionalni izgled da se prilagodi modernim logotipima da im paše u prodaji proizvoda. Moje mišljenje.
  • agramZ
    2.5k
    na te stvari oko mijenjanje grba itd. i ne mislim. to je za mene teski kriminal. athens kallitheain logo(grb je tu neprimjerena rijec) izgleda vise kao da pripada nekom japanskom klubu.. ovdje mislim samo na webstranicu i shop.

    doslovno na pocetnoj stranici venezie imas gore lijevo prethodnu i nadolazecu utakmicu. ulaznice dolje u desnom i shop u lijevom kutu. ne treba ti ni jedan klik, tj. samo jedan za ulaznice i shop. barem na desktopu, mobilnu verziju nisam pogledao. ovako na prvi pogled pocetna stranica ima bas sve sto ti treba, prvu momcad, zenski nogomet, webshop i ulaznice. a za ostale sekcije kliknes na hamburger button i pod "club" imas povijest, organizaciju/upravu itd.

    ali zato sam i spomenuo webstranicu athens kallithea, koja je barem meni puno preglednija i funkcionalnija.
  • Bosskovitz
    12.7k
    Meni su, osobno, Interovi web+app odlična kombinacija koja je napravljena na moderan, fluidan i kompaktan način, a opet je user friendly:

    https://www.inter.it/en

    Vrlo je modularno, može se prilagoditi ovisno o tome što je u određenom trenutku glavni fokus - je li to vijest o novom igraču, nova kampanja za merch, sljedeća utakmica ili nešto treće; sve je vrlo jasno vodoravno segmentirano. Dalo bi se tu raditi na rasporedu i sl., ali jako mi je dobro riješen segment s utakmicama koji prikazuje prošle, sljedeću i buduće kroz koji se odmah može kupiti i ulaznica, a na njegovom vrhu se mogu birati utakmice prve momčadi, žena i juniora što bi super funkcioniralo i kod nas kad bi se ubacili klinci i, ne znam, Futsal Dinamo jednog dana.

    Svi izbornici su vrlo jasni i pregledni, dostupni na logičnim lokacijama, jasno su dostupni vrlo detaljni podaci: od transparentnosti, preko organograma i hall of famea do stranica za potencijalne sponzore. Naravno, ne govorim o kopiranju nego o inspiriranju, nešto bih dodao, nešto maknuo, ali meni je to jedna od dražih klupskih stranica od mnogih koje sam pregledavao.
  • kibic
    1.1k
    Interov web ima dobar dizajn i jasan za korisnike. Aplikaciju sam isprobavao i imam puno prigovora na nju. Od prije par dana ju više ne mogu pokrenut na mobitelu. Možeš li mi u inboks poslati par screenshotova aplikacije kad buš imal cajta?

    Inače, Benficina mobilna aplikacija koju sam linkao, je jako dobra. Ima dobru strukturu za članove i neke sam njihove funkcije preuzeo. Jer su jako dobro strukturirani i mislim da bi imalo smisla članski model, kako su oni integrirali, trebalo iskoristit za inspiraciju.
  • rioda
    5.3k
    Ljudima koji rade u shopu bi trebalo dati uputu da pitaju sve ljude za člansku prilikom kupnje.

    U moja zadnja tri posjeta sam vidio slučajeve da to ne naprave, naplate ljudima pa ne dobiju popust. Onda ih ljudi pitaju što s članskom, ali je kasno
    rioda

    Eto jučer sam bio u shopu u Ilici opet, vidi se pomak na bolje, osim što su me pitali za člansku i sudjelovanje u nagradnom natječaju, bili su dosta ljubazni i pomogli oko veličina, izbora itd. Pohvala :grin:
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.