• Pop corn
    5.2k
    Ako netko misli da će biti lako, da ne mora pitati oko sebe ljude jesu li učlanili, hoce li 2. 3. do Maksimirske 128 i slično, vara se. Važno je shvatiti sve ozbiljno, a pogotovo ovu priču oko sumnjivih veza Dinama i Dekoda
  • Gražvydas Mikulėnas
    12k
    Bit će to novi rođendan tvoj, bit ćeš opet Dinamo!
  • kibic
    1k
    Poslano. Nisam gledal N1, ne podnosim tu telku.

    Ak je istina da se Globan nalazi na navijačkoj listi, jako sam zadovoljan. Izuzetno zanimljiv i stručan lik.
  • CUCAK
    55
    kad bi mi netko rekao "odaberi osobu koju želiš da te predstavlja u skupštini Dinama", odgovor bi bio Globan, tako da ako je istina - > prst gore
  • Sunja86
    1k
    Veliki palac gore za Tomislava Globana što smo ga stavili na listu
  • Pulfer
    111
    Većina poznaje Globana s obz da bio prisutan i na twitteru i na nekim podcastima. Ja mogu reć par riječi o Omaziću, bio sam njegov student i mogu potvrditi da je intelektualac par excellence, uz to vrlo moralan tip. Mislim da mu i klinac igra ili je igrao u dinamovoj školi. Kasnije, kad sam pokretao firmu čovjek mi se stavio na raspolaganje i savjetima pomogao u poduzetničkim počecima. Ako će takvi ljudi bit na listi, pa posljedično u skupštini, veselim se takvom Dinamu.
  • sport
    2.3k
    Zašto "ako je istina",svi koje ste pročitali su na listi a tako će biti predstavljeni i ostali a šećer dolazi na kraju.
  • Agramc
    5
    kratak off topic
    Dobar profesor, al kako me je zajebavo oko takvih gluposti u prijavi za diplomski :lol:
  • din
    233
    a šećer je?
  • sport
    2.3k
    nositelj liste
  • Izet Hajrović
    910
    ja bih takve ljude volio vidjeti na višim pozicijama u klubu.
  • Mrvica
    3.3k
    Poslano!
  • deda
    28.1k
    Sve će se znati na vrijeme.
  • Crni86
    1.2k
    Kada bi clanovima trebale biti poznate liste i njihovi programi?