• Dino
    4.5k

    Senfulja bi vjerojatno spomenuo nove superkul tramvaje i podignuti kreditni rejting ne.

    Kad smo kod Senfulje, čini mi se da dosta ekipe fura ove nove "Bajseve", ali me najviše zanima kakva će računica bit na kraju godine jer je prvotno ulaganje bolesno visoko bilo, a cijena vožnje je mizerna.
  • Mihael2305
    555
    Također, između Glavnog i Maksimira se može uz Branimirovu staviti još jedna postaja jer je taj dio gusto izgrađen a ljudima se ne isplati ići na vlak jer su obje postaje izvan radijusa hodanjaHnlovac

    Maksimir je sasvim dovoljan, kad idem na faks jedino na tom potezu s glavnog do maksimira povuće koju brzinu više :rofl:

    . Po meni bi neki cilj trebao da se ako ništa ljude na potezu Istok-Zapad što boljim vlakom potakne da se ne voze automHnlovac

    Što je najbolje, iz Dugog Sela do Trnave je već krcat vlak, meni bi iskr bio cilj da se maknu teretni vlakovi s glavnih tračnica i da se izgradi nova prometnica izvan zagreba, kolko sam čuo nešto je bilo u planu al ne znam kolko je točno.
  • Dino
    4.5k
    Također, između Glavnog i Maksimira se može uz Branimirovu staviti još jedna postaja jer je taj dio gusto izgrađen a ljudima se ne isplati ići na vlak jwr su obje postaje izvan radijusa hodanjaHnlovac

    Istina, mada su oba dve postaje zapravo jako dostupne tramvajima pa čak u neku ruku i razumijem manjak ambicije za takav pothvat. Kad trebam na npr Maksimir, svejedno mi je išao do stanice Maksimir ili Gl. Kolodvor kad uz tram promet jednako brzo stignem.

    Mislim da su generalno poticanje širenja mreže prema jugu i koordinacija vremena dolaska glavni projekti kojima bi se HŽ trebao pozabaviti. Znam da ekipa koji stiže s južne strane često ima problema s kašnjenjem kakvih smo mi na potezu Z-I imali prije nekoliko godina.
  • Hnlovac
    3.6k
    treba vidjeti. Realno, vlak se VUČE kad izlazi iz glavnog, ono ide valjda 10 na sat, a i kad ode na onaj vijadukt na Branimrovoj ne ide prek 50

    Sanirat taj vijadukt da ide 80,90,100 na sat i jedna extra stanica se ne bu ni osjetila kaj se tiče usporavanja

    navodno su u planu 2 il 3 stanice uz Savsku

    Jedna na kajzerici, jedna kod okretišta blizu Radića (to bi bio kakti neki zapadnoeuropski style terminal di s busa i trava odeš na vlak, te još jedna vljd oko Vukovarske)

    Nek se pruga renovira na 100+ km/h i tebi od trokuta tj Laništa do Glavnog treba manje od 7 minuta
  • dinamo u srcu
    2.4k
    Jel se šta gradi u Velikoj Gorici za Hns kamp, navodno je tamo veliko gradilište kod Zračne luke, jel se što pomaklo sa početka?
  • jedan u nizu
    15.8k
    meni bi iskr bio cilj da se maknu teretni vlakovi s glavnih tračnica i da se izgradi nova prometnica izvan zagreba, kolko sam čuo nešto je bilo u planu al ne znam kolko je točno.Mihael2305

    Evo upravo danas objavili:

    Sljedeći tjedan Izmjene Prostornog plana Grada Zagreba koje će omogućiti izgradnju obilaznice za teretni željeznički promet
    Na sjednici Gradske skupštine 16. 10. razmatrat će se izmjene Prostornog plana Grada Zagreba (PPGZ-a). Ovim izmjenama omogućit će se realizacija važnih željezničkih i prometnih infrastrukturnih projekata kao što su:
    -izgradnja nove obilazne željezničke pruge za teretni promet na relaciji Zaprešić – Horvati – Rugvica – Brckovljani
    - južna autocestovna obilaznica i nova trasa brze ceste Popovec – Marija Bistrica – Zabok.
    Novi željeznički pravac omogućit će veći kapacitet prometovanja teretnih vlakova iz luke Rijeka prema Budimpešti odnosno prema slavonskom željezničkom pravcu.
    ❓Što znači izgradnja obilazne željezničke pruge za Zagreb❓
    ➡️ Teretni vlakovi više neće prolaziti kroz gradsko središte, čime se smanjuje buka, vibracije i opterećenje pruga u urbanom području.
    ➡️ Glavni željeznički pravac kroz središte grada koristit će se uglavnom za putnički promet, što otvara mogućnost boljeg i bržeg gradskog i prigradskog željezničkog prijevoza.
    ➡️ Planira se i željeznički spoj prema Zračnoj luci Zagreb.
    Usvajanjem izmjena PPGZ-a, Grad Zagreb osigurava kvalitetnije planiranje prometne infrastrukture, bolju usklađenost sa zakonodavnim i stručnim okvirima te pouzdane prostorno-planske temelje za daljnji razvoj i obnovu grada.

    558351791_1251184750380058_2525146917021879137_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=Pko9O4TT1M0Q7kNvwFr_wZQ&_nc_oc=AdlkH8gZdnADVMkMut8FiJbHeF27iMRbcy65owBrwS1WczHaVLg7SyQwNG3KtPdWpc8&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&_nc_gid=QvS_v5nX_O8lnvOjyWVUOQ&oh=00_AfcPrrExjNzaQBTyMaIeTTQok99lB60KPYw6c9_0Sbawyg&oe=68F1C2E2
  • rupke
    238

    ide svojim tijekom, prije koji tjedan je i na HNS stranicama bilo
  • Tom Hanks
    4.2k
    Josip Kuže dobiva ulicu u Zagrebu
    https://www.vecernji.hr/zagreb/preimenuju-se-ulice-nazvane-po-suradnicima-ndh-1895626

    "Ulica Ivana Šarića preimenuje se u spomen na sportaša i trenera i dobiva ime Ulica Josipa Kuže"
    Tom Hanks

    Na svojim Facebook stranicama senf i Ivana Kekin su se oglasili ovim povodom i ubrzo nakon zatvorili mogućnost komentiranja,nešto im ne paše..
  • Nolifer
    12.8k
    Kojim glupostima se oni nesposobni bave, dok su idalje ceste razrovane, smeće nije rješeno, vidi se da je to zatucanima i zadojenima jedina preokupacija u životu i domet... :vomit:
  • miro
    7.6k
    Baš sam gledao neki dan ovaj potez Glavni kolodvor - Borongaj okretište. Tu se vrlo lako pusti i tramvajska linija po Novoj Branimirovoj. Od Glavnog do Heinzelove imaš po sredini zelenu površinu po kojoj pustiš prugu, a od Heinzelove do Borongaja isto ima mjesta za širenje, samo je zelena površina uz prugu
  • Pacho
    8.3k


    Sigurno je divno stanarima kad im promijene ime ulice. A i bit ce kuknjave ako/kad druga strana dode na vlast pa krene njihove micati.
  • Hnlovac
    3.6k
    navodno ide tram pruga po produženoj Vukovarskoj do kampusa Borongaj, a neki san je i da onda ide i ispod želj. pruge do okretišta

    Navodno bi išla i neka produžena ulica grada Gospića

    Apropo pruge po Branimirovoj, realno ne bi loša ideja bila da ide uz Branimirovu i skreće na Heinzelovu (jer se uskoro kreće s prugom po Heinzelovoj)
  • miro
    7.6k
    to jedino i ima smisla. Vukovarsku dalje od Kampusa i ne možeš više produžit, jer je sve izgrađeno na planiranoj trasi, a treba nekako preć prugu (uz očiglednu korist studentima u kampusu)
  • Hnlovac
    3.6k
    Ovo s prugom je zanimljiva situacija. Koliko čitam online, napravilo bi se stajalište vlaka na Borongaju (iako bi to značilo jako mala udaljenost između njega i Maksimira i Trnave) te navodno i natjodnik

    Čeka se kao HŽ, oni trebaju napravit trafostanicu da bi se moglo to svoje napravit

    Iskreno ne vidim da bi išta os tog bilo gotovo do 2030. I za taj datum bih otvorio sampanjac
  • Mihael2305
    555
    uz očiglednu korist studentima u kampusumiro

    Dap, meni da idem do zapada je najbliže ić na trnavu na vlak, nekad ima rupi od sat vremena nekad pol sata, ili to il bus koji vodi do getaldićeve/čavićeve i od tam dvojka za črnek.

    Makar oko kampusa ne treba ništa novo pošto ima bus koji vozi svakih 20 minuta.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment