• Dino
    4.5k

    Senfulja bi vjerojatno spomenuo nove superkul tramvaje i podignuti kreditni rejting ne.

    Kad smo kod Senfulje, čini mi se da dosta ekipe fura ove nove "Bajseve", ali me najviše zanima kakva će računica bit na kraju godine jer je prvotno ulaganje bolesno visoko bilo, a cijena vožnje je mizerna.
  • Mihael2305
    554
    Također, između Glavnog i Maksimira se može uz Branimirovu staviti još jedna postaja jer je taj dio gusto izgrađen a ljudima se ne isplati ići na vlak jer su obje postaje izvan radijusa hodanjaHnlovac

    Maksimir je sasvim dovoljan, kad idem na faks jedino na tom potezu s glavnog do maksimira povuće koju brzinu više :rofl:

    . Po meni bi neki cilj trebao da se ako ništa ljude na potezu Istok-Zapad što boljim vlakom potakne da se ne voze automHnlovac

    Što je najbolje, iz Dugog Sela do Trnave je već krcat vlak, meni bi iskr bio cilj da se maknu teretni vlakovi s glavnih tračnica i da se izgradi nova prometnica izvan zagreba, kolko sam čuo nešto je bilo u planu al ne znam kolko je točno.
  • Dino
    4.5k
    Također, između Glavnog i Maksimira se može uz Branimirovu staviti još jedna postaja jer je taj dio gusto izgrađen a ljudima se ne isplati ići na vlak jwr su obje postaje izvan radijusa hodanjaHnlovac

    Istina, mada su oba dve postaje zapravo jako dostupne tramvajima pa čak u neku ruku i razumijem manjak ambicije za takav pothvat. Kad trebam na npr Maksimir, svejedno mi je išao do stanice Maksimir ili Gl. Kolodvor kad uz tram promet jednako brzo stignem.

    Mislim da su generalno poticanje širenja mreže prema jugu i koordinacija vremena dolaska glavni projekti kojima bi se HŽ trebao pozabaviti. Znam da ekipa koji stiže s južne strane često ima problema s kašnjenjem kakvih smo mi na potezu Z-I imali prije nekoliko godina.
  • Hnlovac
    3.5k
    treba vidjeti. Realno, vlak se VUČE kad izlazi iz glavnog, ono ide valjda 10 na sat, a i kad ode na onaj vijadukt na Branimrovoj ne ide prek 50

    Sanirat taj vijadukt da ide 80,90,100 na sat i jedna extra stanica se ne bu ni osjetila kaj se tiče usporavanja

    navodno su u planu 2 il 3 stanice uz Savsku

    Jedna na kajzerici, jedna kod okretišta blizu Radića (to bi bio kakti neki zapadnoeuropski style terminal di s busa i trava odeš na vlak, te još jedna vljd oko Vukovarske)

    Nek se pruga renovira na 100+ km/h i tebi od trokuta tj Laništa do Glavnog treba manje od 7 minuta
  • dinamo u srcu
    2.4k
    Jel se šta gradi u Velikoj Gorici za Hns kamp, navodno je tamo veliko gradilište kod Zračne luke, jel se što pomaklo sa početka?
  • jedan u nizu
    15.7k
    meni bi iskr bio cilj da se maknu teretni vlakovi s glavnih tračnica i da se izgradi nova prometnica izvan zagreba, kolko sam čuo nešto je bilo u planu al ne znam kolko je točno.Mihael2305

    Evo upravo danas objavili:

    Sljedeći tjedan Izmjene Prostornog plana Grada Zagreba koje će omogućiti izgradnju obilaznice za teretni željeznički promet
    Na sjednici Gradske skupštine 16. 10. razmatrat će se izmjene Prostornog plana Grada Zagreba (PPGZ-a). Ovim izmjenama omogućit će se realizacija važnih željezničkih i prometnih infrastrukturnih projekata kao što su:
    -izgradnja nove obilazne željezničke pruge za teretni promet na relaciji Zaprešić – Horvati – Rugvica – Brckovljani
    - južna autocestovna obilaznica i nova trasa brze ceste Popovec – Marija Bistrica – Zabok.
    Novi željeznički pravac omogućit će veći kapacitet prometovanja teretnih vlakova iz luke Rijeka prema Budimpešti odnosno prema slavonskom željezničkom pravcu.
    ❓Što znači izgradnja obilazne željezničke pruge za Zagreb❓
    ➡️ Teretni vlakovi više neće prolaziti kroz gradsko središte, čime se smanjuje buka, vibracije i opterećenje pruga u urbanom području.
    ➡️ Glavni željeznički pravac kroz središte grada koristit će se uglavnom za putnički promet, što otvara mogućnost boljeg i bržeg gradskog i prigradskog željezničkog prijevoza.
    ➡️ Planira se i željeznički spoj prema Zračnoj luci Zagreb.
    Usvajanjem izmjena PPGZ-a, Grad Zagreb osigurava kvalitetnije planiranje prometne infrastrukture, bolju usklađenost sa zakonodavnim i stručnim okvirima te pouzdane prostorno-planske temelje za daljnji razvoj i obnovu grada.

    558351791_1251184750380058_2525146917021879137_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=Pko9O4TT1M0Q7kNvwFr_wZQ&_nc_oc=AdlkH8gZdnADVMkMut8FiJbHeF27iMRbcy65owBrwS1WczHaVLg7SyQwNG3KtPdWpc8&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&_nc_gid=QvS_v5nX_O8lnvOjyWVUOQ&oh=00_AfcPrrExjNzaQBTyMaIeTTQok99lB60KPYw6c9_0Sbawyg&oe=68F1C2E2
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment