• Dino
    3.6k
    4650€ po bajsu :lol:
  • Sajla
    8.5k
    "Ukupna vrijednost ugovora iznosi oko 9.3 milijuna eura bez PDV-a, a iznos koji Grad plaća bit će umanjen za 70% prihoda ostvarenih od najma bicikala."

    70% od ništa je i dalje nula, ali nekih prihoda će sigurno biti. Živo me zanima koliko će na kraju stvarno biti prihodi. "Cijena pola sata vožnje iznosit će 0.50 eura, mjesečna pretplata iznosit će 5 eura, dok će godišnja pretplata biti 30 eura". Ne znam koliko će biti pretplatnika, ali turisti bi mogli potrošit neku lovu. Uslugu sam vidio i koristio u drugim zemljama (sve više ju istiskuju električni romobili).. Ajd, baš da vidimo... 9,3 mil eura zvuči grdo. frtalj Kranjčevićeve....
  • The Undertaker
    7.7k
    Čitajte do kraja, nisu samo bicikli već i kompletna aplikacija, upravljanje i održavanje sustava za 4 godine. Ne znam da li je to puno ili malo ali treba znati o čemu pričamo.
  • Dino
    3.6k
    Naravno, ali i kad to sve uzmes u obzir na prvu ne zvuci bas jeftino tak da nadam se da ce mehanizam isplate bit funkcionalan.

    Osobno bih taj novac ulozio u neke druge puteve modernizacije prometa i rjesavanja problema guzvi, ali nebitno.
  • NitkoBitan
    25.9k
    Ovakvu zelenjavu od investicije ne sufinancira Europajse Union?
  • Hnlovac
    2.1k
    ovakvi bajsevi neće zaživjeti dok ne bude dobra mreža bic staza

    Realno, mogu se suzavati ulice i micati trake da se stave bic staze i širi pločnici, ali to je izvedivo samo u nekim ulicama, nikako u žilama kucavicama

    Možda će bit nepopularno, ali 30ih,40ih,50ih i 60ih se trebalo puno žešće planirati ulice i rušit kuće koje su smetale da dobijemo pravu mrežu dovoljno širokih prometnica, a ne da nam se događaju Snjevka ili Trnje

    Sad nam je nažalost prekasno i može se probiti možda par ulica, ali sveukupno nam ostaje većinom stavit pametnije semafore uložiti u vozila jgp i polusavat s ovim kakvi gradskim bicevima
  • Dino
    3.6k

    Slazem se. Generalno mislim da ni u nasoj kulturi bicikli nece zazivjet jace jer su vec i sad na visokim razinama s obzirom na infrastrukturu. Davno su propustene prilike za plansku gradnju i sad se moramo snalazit s onim kaj imamo, a vjerujem da bi se uz dovoljno truda itekak dala pobosljat situacija, ali nisam siguran jel za to postoji volja i lova. Da neko krene provodit kapitalce od projekata koji ce se isplatit tek kroz 20-30 godina pa zgubi na sljedecim izborima je jako malo vjerojatno.
  • Tvrdica McTvrdi
    23
    Ajmo ovako. Voziti bicikl je općenito gej i zato u našem narodu ne će zaživjeti. #nedamonafossilfuels
  • Endeavour
    675
    Kranjčevićeva se gradi - moj glas ima.
    Ja sam klasičan single-issue voter.
  • Mali Zeus
    16.9k
    https://www.vecernji.hr/vijesti/zagreb-united-gong-grubim-neistinama-pokusava-manipulirati-javnost-1859081

    GONG se izgubio u svojim lažima, a TT kukavica došao video i pobjegao. A vidim da ima pandan i u Splitu jer se Puljak nije otišao na sučeljavanje na HRT, jer je eto tamo bio i Kerum.
  • prefontaine
    2k
    Ovaj ne da nema ni H od Hrvatstva nego mrzi i prezire sve kaj počinje sa H.Noel

    Ajd, mrzi Hajduka. Bar nešto
  • jakov1
    585
    ovakvi bajsevi neće zaživjeti dok ne bude dobra mreža bic stazaHnlovac

    A ne mozes raditi mrezu staza dok te ekipa proziva za bilo koju promjenu jer ne postoji navika bicikliranja tako da je to zacarani krug.

    S ovakvom investicijom ce se dio ljudi provozati i valjda shvatiti koje su prednosti bicikla u gradu pa s vremenom mozda bude manje otpora prosirenju infrastrukture.
  • CISCO
    238
    Još jedan primjer kako gradska uprava troši javni novac na projekte upitne isplativosti bez stvarne analize potreba građana. Ulaganje od preko devet milijuna eura u sustav javnih bicikala dolazi u trenutku kad su osnovna komunalna pitanja, poput rupa na cestama i neuređenih nogostupa, još uvijek neriješena.

    Prioriteti gradske uprave očito su pomaknuti – umjesto rješavanja konkretnih problema svakodnevnog života građana, ulaže se u politički „instagramičan“ projekt koji dobro izgleda na press konferencijama. Biciklistička infrastruktura u Zagrebu je oskudna i opasna – nema dovoljno staza, a postojeće su loše održavane i nepovezane.Uvođenje novih bicikala bez temeljite pripreme i regulacije prometa samo će povećati nesigurnost u prometu. Nije jasno tko će održavati i servisirati tisuće bicikala, niti tko će odgovarati za sigurnost korisnika.

    Model najma bicikala oponaša europske gradove, ali zaboravlja da Zagreb nema sličnu prometnu kulturu niti infrastrukturu. Cijena od 30 eura za godišnje korištenje može zvučati prihvatljivo, ali prava cijena plaća se iz gradskog proračuna, dakle novcem svih građana – i onih koji bicikle nikad neće koristiti.Niti u jednom trenutku nije obavljena javna rasprava niti su objavljeni konkretni ciljevi i evaluacijski mehanizmi projekta. Radi se o tipičnom primjeru političkog marketinga pod krinkom održivog razvoja. Dok se bicikli fotografiraju i predstavljaju uz fanfare, gradski autobusi kasne, tramvaji se kvare, a djeca putuju u škole po razrovanim pločnicima. Opravdanje da bicikli doprinose „zelenoj tranziciji“ je floskula bez pokrića ako se paralelno ne ulaže u stvarno poboljšanje prometa i urbane mobilnosti. To je demonstracija nerazmjernog ulaganja s malo dugoročne koristi.

    Umjesto rješavanja problema poput nelegalnog parkiranja, zagađenja i prometne gužve, gradska uprava bira projekte s „PR vrijednošću“. Građani nisu tražili javne bicikle – tražili su funkcionalan grad. Ako su ciljevi projekta pozitivni, onda su metode pogrešne i površne. Bez jasnih mjerila uspjeha, ovo je samo skupi eksperiment na tuđi račun. U konačnici, gradska vlast je pokazala da joj je važnije kako nešto izgleda nego kako funkcionira.

    Mogao bi još malo secirati i sjeckati al mi se ne da.
  • jedan u nizu
    13k
    nema dovoljno staza, a postojeće su loše održavane i nepovezane.CISCO

    i onda kada se napravi neka biciklisticka staza, cijela javnost skoci na noge, i svi protukandidati govore da je zbog toga promet u centru kaos, i da im je prvi potez - ukinuti 200m biciklisticke staze.

    Pogledajte malo kako je Amsterdam izgledao 60-ih i 70-ih. Gore nego Zagreb po pitanju prometa.
    I pocela se gurati drugacija prica, krenuli su sa prilagodavanjem biciklizmu. Mnogi su se bunili, prosvjedovali, govorili kako to nece nikada provesti.
    A sada? Sada su biciklisticki uzor svima, kao i cijela Nizozemska, kao i brojni njeni gradovi.

    Vec sam govorio, promet u Zagreb nece promjineiti jedan kadnidat, jedna stranka. Promet se moze rijesiti ako se krene gurati neko rijesenje, i ako ga se gura 20-30 godina, bez obzira na zaljenje ljudi i sve. Pa mi nemozemo isprpiti jednu Masarykovu i bic stazu kod HNK jednu godinu, a kako bi tek onda isptrili temeljne promjene u javnom prijevozu?

    Jedno od rijesenja je svakako izdvajanje gradskog prometa od ostatka. Zamislite kakav bi kaos bio kada bi se maknuo automobilski promet sa tramvajskih tracnica na potezu od Dupca do Crnomerca? Kada bi jedna Maksimirska, Vlaska, Ilica, jedna Savska regulira da bude bolje za tramvaje? Tramvaji bi bili brzi, manje kasnili, moglo bi ih se vise ubaciti u vozni red, ali bi auti imali jednu traku manju, na mjestima gdje su vec sad velike guzve.
    Nebi se ti ljudi odjednom prebacili iz auta u tramvaje, nego bi bile potrebne godine i godine ucenja da se dio ljudi prebaci u javni prijevoz.
    Kakvi bi prosvjedi bili tada? Kakve bi guzve bile da se to napravi? Koliko bi to trajalo? Pa svaki kandidat bi obecavao to vratiti na prijasnje stanje.

    Kada bi se krenuli raditi smisleni park and ride projekti, kada bi se radile garaze na kljucnim pozicijima, opet bi se nasla vecina ljudi kako se zali jer eto, taj parking zauzima ''njihov'' javni parking, kako gradnja garaze koja traje 3 godine, radi kaos na tom podrucju.
    Svi bi mi velike projekte, ali nitko nebi istrpio da se oni naprave.

    Da se ide u niveliranje Slavonske, to bi bio jedan od boljih prometnih projekata, ali zamislite medijske natpise i kuknjave ljudi koji se voze godinama u guzvama, jer bi svako krizanje po 2 godine bilo u rasulu. Slavonska bi bila u radovima sljedecih 5-10 godina, i bile bi vece guzve nego sada, ali to je nesto sto se mora napraviti da bi u buducnosti to imalo efekta. Jesmo mi spremni isptrpiti takve stvari? Nebi rekao.

    Ne govorim da ce Tomica sve to napraviti, jasno je da nece, govorim za sve politicke kandidate. Kada bi se napravili smisleni projketi, te projekte treba izgurati tko god dode na vlast, a ne da neka rijesenje budu samo politicki poeni u borbi za fotelju.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.