• LM1995
    2k
    Ja sam jučer i skenirao kod iz aplikacije na šanku, a bodovi mi još uvijek nisu upisani
  • mokoxax468
    1.1k
    Morate uvijek dodatno skenirati loyalty barkod, bez obzira koristili cashless ili ne. To vrijedi i za shop i za plavi korner
  • Šteco
    875
    Kul. Trebalo bi dodatno uvesti i skeniranje računa na kraju kupnje. :joke:
  • Mali dioničar
    16.6k
    Aplikacija se pretvara u zbilja iritantnu stvar.

    Ako odeš na utakmicu bez mobitela, da očistiš glavu od poruka, zvrckanja, zivkanja, jednostavno pogledati utakmicu i navijati, kao da nisi niti bio.

    Skeniraj ovo, skeniraj ono, plati ovako, plati onako.

    Od krajnosti AMF do druge krajnosti "čekiraj da si pišao".

    Daj jebote.
  • badjibadara
    4.4k
    To je to. Uzmem godišnju i osobu sa sobom, i ne razmišljam o bodovima.

    Ali ima dosta ekipe koja baš pazi i zbraja svaku sitnicu. Ja nemam živaca za to.
  • criticus
    3k
    Citao sam da je bilo problema sa loyaltijem kod fan shopa pa da napišem svoje iskustvo.

    Danas kupio dres za nećaka, samo skenirao kod iz aplikacije GNK Dinamo FAN SHOP. Automatski mi uračunat članski popust i u roku par sekundi dobio 125 bodova u aplikaciji. Također do sada za sve utakmice u roku par sekundi nakon skeniranja godišnje dobivao bi bodove za dolazak. Zasad mi sve radi ko urica.
  • Robi T
    268
    ja kupio prošli tj. dres,skenirali mi kod ali mi se bodovi nisu pribrojili.
    Došao doma,poslao upit,sa preslikom računa i dodali mi bodove.
    Iskustva pozitivna.
  • Probirštift
    688
    Postoji li mogućnost slanja potvrde online plaćanja za online kupovinu u shopu i da dobijem bodove za to?
  • Felip
    273
    Bilo je riječi o tome da će biti poznat datum do kojeg se treba učlaniti za sljedeću godinu da bi bodovi ostali aktivni. Zna li se taj datum?
  • skener
    1.5k
    Produzio sam clanstvo i dobio novi broj clanske iskaznice.

    Kako u aplikaciji promijeniti broj clanske jer stara vise ne vrijedi
  • ShanKu
    1.3k
    dobro pitanje, hoće se to samo promjenit ili treba nekaj kliknut?
  • Mislav
    20
    Sumnjam da će se samo promijenit, ali trenutno uopće nema mogućnosti na ništa kliknut, zamrznuto je totalno. Pretpostavljam da će se nova članska moći unijeti za koji dan kad oni to ručno podese ili tek kada nam članske stignu na adrese tj kad ih pokupimo u shopu
  • criticus
    3k
    Pozdrav, produžio sam članstvo i primijetio da sam odmah potom dobio nove kodove za loyalty. Međutim kod dodavanja nove članske ručno mi baca grešku. Pitanje jel neki poznat problem i trebam li uopće dodavati novu člansku?
  • badjibadara
    4.4k
    kod dodavanja nove članske ručno mi baca grešku.criticus

    Ista stvar. Izbrisao i dodao godišnju, i to radi bez problema.
  • Mali Zeus
    15.1k
    Međutim kod dodavanja nove članske ručno mi baca grešku.criticus

    Isti problem.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.