• scooniepenn
    3.6k

    Zato sam i napisao da čisto sumnjam da za demontažu zapadne tribine i rušenje malo betona kao nosive konstrukcije koja tamo postoji, rušenje 10 redova betona na istoku te rušenje kružne biciklističke staze treba provoditi natječaj. Samim time, svi ti radovi mogu se odraditi dok se rješava odabir izvođača pa da sve i dalje ide u skladu s rokovima.
  • Ali
    2.3k
    Bicikl je nadasve zdrava navika, ali nemoze biti rjesenje i pokriće nerada u sektoru javnog prijevoza i cestovne infrastrukture ovog prekrasnog grada.

    I da naravno opet se potvrdjuje teza, kad upadnes u komunalne probleme vadis iz sesura, komuniste, partizane .... i ostale gluposti.

    Probajte u jutarnjim satima doci sa istoka (dubrava) doci do poslovnog sredista u Radnickoj. ujutro 50tak minuta, popodne u suprotnom smjeru opet 50tak minuta. I umjesto strateskog promisljanja poput podizanja pruge do sesveta ili eventualno izgradnje dvije trake sa juzne strane pruge kroz kampus, izgradnja spoja ulice grada gospića i branimirove i slicno.
    Da ne spominjem da je "gradski vlak" neupotrebljiv jer HZ u banani teskoj i kasni vlak iz harmice na relaciji 45minuta preko pola sata uredno...

    I onda gmizuci u koloni ovih dana u kisnom Zagrebu brzinom od 8-9km/h imam priliku gledati "Riječ je o kapitalnom projektu uređenja biciklističkog koridora uz željezničku prugu" tocno ovako ga je TT nazvao, u osnovi se pomelo smece nakupljeno ispod pruznog nadvoznjaka i asfaltiralo par kilometara staze koja pocinje i zavrsava na raskrizjima donje svetice i heinzelova. I onda shvatim koji maksimum vladajuce garniture a imam cesto priliku u drugim glavnim gradovima europe boraviti i bas sam tuzan, cak i zavist osjecam.
    Da kapitalni projekt ccc...

    I naravno zakaj ne, uvijek ce biti clanova partije i simpatizer koji ce pljeskati i hvaliti takvu viziju razvoja grada i ako netko slucajno misli drugacije onda mu treba staviti etikete poput dotepenci, zaostali ... a svi moramo pljeskati starim rashodovanim tramovima iz DDR koji nemaju klimu...
    Romobili i bajsevi su u osnovi sjajan rekreacijski relvizit, ali u podneblju sa cca 35% kišnih dana , kada makneš cca 3 tjedna ljetnog GO to ispada i više nemogu biti prvo rjesenje za odlazak na posao. Prije svega znatno ali znatno unapredjenje javnog prijevoza a paralelno ozibljno ulaganje u nove prometnice, sada imamo krpanje i odrzavanje postojecis povrsinskih slojeva.
    AI upravljanje prometnom signalizacijom, usklađivanje novih građevinskih dozvola za visestambene jedinice sa sirinom okolnih prometnica itd... mozemo sanjati samo
  • mali M
    6.1k
    znaci ako vozis bicikl, komunist si.jedan u nizu

    Tako je, od sada ne gledamo u oči nego zasuči nogavice i pokaži listove da vidimo čiji si :rofl:

    Bože šta tu sve neću pričati... Najgore je što ovakvi pojedinci ne kuže da se prema njima onda gradi slika i Crkve i drugih stvari.. baš tužno

    @Bosskovitz

    Ma kužim ja sve za pristup i biciklima, al nebi mogao izgubiti osjećaj da kad bi na hrpi bilo 500-tinjak bicikala da nebi u tom slučaju afro-ferenščanci imali pune ruke posla :lol:
  • Mali Zeus
    14.6k
    Nisam ništa pročitao, ali odličan post.
  • NitkoBitan
    20.8k
    S obzirom na to da obnova Kranjce pocinje u sijecnju ili pocetkom iduce godine na kojem stadionu Lokosi planiraju igrati drugi dio sezone? Valjda se i njima nesto javilo a ne samo ZNSu oko raskida ugovora o najmu.

    Inace samo kao podsjetnik... Tomasevic je u lipnju 2023. (a mozda jos i prije toga) rekao kako ce nova Kranjca biti gotova u proljece 2025. Vrlo moguce da u proljece 2025. nece biti ni zapoceta izgradnja.
  • Patak
    3k
    Jel se nova Kranjča radi po idejnom nacrtu na koji je ulupano dosta sredstava ili ne?
  • The Undertaker
    6.3k
    Kranjčevićeva se mora raditi po izvedbenom projektu (koji još nije gotov). Izvedbeni projekt mora biti usklađen sa glavnim (koji je gotov). Glavni projekt sadrži sve bitne detalje pa tako i izgled stadiona, kapacitet, itd...
    Ne znam što čekaju sa predstavljanjem projekta, valjda neku prigodnu predizbornu konferenciju.
  • db-izbjeglica
    16.3k
    Zato sam i napisao da čisto sumnjam da za demontažu zapadne tribine i rušenje malo betona kao nosive konstrukcije koja tamo postoji, rušenje 10 redova betona na istoku te rušenje kružne biciklističke staze treba provoditi natječaj. Samim time, svi ti radovi mogu se odraditi dok se rješava odabir izvođača pa da sve i dalje ide u skladu s rokovima.scooniepenn

    Čekaj, što?
    Kako drugačije misliš da će se nekom dodjeliti posao financiran javnim novcem, nego natječajem? Za selidbe javnih ostanova prije i nakon obnove se raspisuju natječaji, a kamoli ne za radove rušenja i uklanjanja.

    Vrlo vjerojatno neće biti natječaja samo za rušenje već će to biti u sklopu natječaja za izgradnju.

    Inače, postupak javne nabave traje, to se ne provodi u tjedan dana. U prijevodu, ako se ugovor za izvođenje radova misli potpisati 31.12.2024., postupak bi trebao biti otvoren u sljedećih par dana. Postoje vremenski rokovi koji se moraju ispoštovati, postoji red aktivnosti kojim se natječaji moraju provoditi. Koliko znam, još ne postoji ni građevinska dozvola.

    Znači, ovako na brzinu, taman da se postupak javne nabave za izvođača radova otvori u ponedjeljak (što je nemoguće), radovi ne mogu krenuti prije 1.3.2025., jer nakon javnog natječaja za izvođača treba provesti još neke javne natječaje.
  • Papastrumf
    13k
    Ne znam što čekaju sa predstavljanjem projekta, valjda neku prigodnu predizbornu konferenciju.The Undertaker

    Pretpostavljam građevinsku dozvolu.
  • scooniepenn
    3.6k
    Stavljam ovdje veći dio članka, ostatak se prebacuje na parcele do Magazinske i preko puta Adžijine. Ništa posebno zanimljivo u kontekstu stadiona.

    Za područje iza nogometnog stadiona u Kranjčevićevoj u Zagrebu, na kojem su bili ostaci industrijske zgrade iz 19. stoljeća i nekoliko derutnih hala, 2004. godine napisali smo da je "zlatna koka". Gruba je procjena bila da ta lokacija površine veličine 10.858 četvornih metara vrijedi oko pet milijuna eura. To je bilo područje Taksi-remonta koji je i dalje poslovao preko puta ulice, u vlasništvu tvrtke K.M.P., nazvane po njezinim osnivačima, poduzetnicima Josipu Kordiću, Marijanu Medvidoviću i Hrvoju Petraču.

    Dvadeset godina kasnije, uoči gradnje novog stadiona, zlatna koka je snijela jaje - Nikola Petrač sin Hrvoja Petrača, s novim partnerima, vlasnicima Taksi-remonta s Kosova i iz Makedonije, prodao je ovo zemljište za 11,2 milijuna eura. No, to je priča samo o jednom od mnogih potencijalnih zlatnih zemljišta na Trešnjevki koja se kriju na području iza budućeg stadiona, odnosno od Adžijine do Ulice Frane Petračića.

    No vratimo se prvo na zemljište tvrtke Taksi-remont koje se nalazi u Adžijinoj, pokraj uskoro završene rekonstrukcije i dogradnje druge scene Hrvatskog narodnog kazališta, a oboje točno uz budući stadion u Kranjčevićevoj, za koji su počeli pripremni radovi. Sve u širem središtu Zagreba. Ove godine atraktivno područje, sad već prazno bez starih građevina, postalo je vlasništvo tvrtke PHI projekt, a u zemljišnim knjigama upisano je 11,275.000 eura u korist Taksi-remonta. Direktor tvrtke koja je novi vlasnik je Johannes Böck iz Austrije, inače član Uprave Gitone - Kvarner u sklopu Lürssenove grupe i predsjednik Nadzornog odbora Liburnia Riviera Hotela. Zaključak na prvu loptu bio bi da je lokacija u Zagrebu kupljena za hotel, tim više što se nalazi uz budući stadion, iako je J. Böck kupio nekretninu na svoju tvrtku. No zapravo buduća namjena nije još sasvim jasna, ovisi i o izmjenama Generalnog urbanističkog plana koji je u tijeku. Taj detalj je posebno zanimljiv jer je za ovo područje desetljećima vrijedila obaveza izrade detaljnog urbanističkog plana sa stadionom i područjem HNK, ali detaljni plan nije donesen, a na kraju je i preskočen jer Gradu Zagrebu žuri se s realizacijom stadiona.

    Kada smo 2004. godine prvi put pisali o zemljištu iza stadiona NK Zagreb, bilo je najavljeno donošenje detaljnog plana za nogometno igralište i susjedna područja. To bi omogućilo i gradnju na području Taksi remonta, definiralo bi se preciznije što točno graditi i što nedostaje bloku. Govorilo se tada i o rušenju stadiona, ali taj plan nije realiziran. Gradonačelnik Milan Bandić nije želio podizati tenzije oko Kranjčevićeve jer tada iza toga nije bio motiv gradnje novog stadiona u Maksimiru. Logični potez Grada da kupi tu parcelu od Taksi-remonta također nije bio moguć zbog kontroverzi vezanih uz vlasnika, jer je tada za Hrvojem Petračem bila raspisana međunarodna tjeralica.

    Zanimljiva je priča i kako je tvrtka K.M.P. kupila Taksi-remont. Hrvatski fond za privatizaciju raspolagao je s 38 posto dionica koje je 1997. godine Ministarstvo razvitka i obnove ustupilo tvrtki DIJ-a za dug od oko tri milijuna maraka. Direktor tvrtke Darko Turopoljac (poznat iz kasnijih afera) naknadno je otkupio i jedan dio ostalih dionica Taksi-remonta te ih sve prodao tvrtki K.M.P. Petračeva tvrtka Atlas osiguranje ovdje je tada željela sagraditi stanicu za tehnički pregled, ali su odustali jer bez donesenog detaljnog plana nikakva gradnja nije bila moguća. A na zemljištu je bila i stara tvornica svile Bubara.

    Sam Taksi-remont nakon rata je propadao, bio je u stečaju i s malo preostalih radnika. No prije 20 godina još je kako-tako radio. Taksi-remont je vlasnik i velikog područja preko puta Adžijine, gdje su i dalje upisani, a tu se nalazi salon automobila.

    I onda se godinama s tim zemljištem nije događalo ništa, jer bila je i ekonomska kriza 2008. godine, kada se općenito manje gradilo. Tu su bili ostaci tvornice Bubara te su se mnogi nadali da će se taj davni industrijski objekt od cigle jednom obnoviti ili dijelom uklopiti uz neku novogradnju. Od 2022. godine, uz Nikolu Petrača, kao vlasnici Taksi-remonta upisani su Sašo Bosilkov iz Makedonije te Jona, Erza i Viera Devolli s Kosova, koje su suvlasnice preko zagrebačke tvrtke DVL Properties. Dio dionica Taksi-remonta bio je tada u vlasništvu Petra Franje. Pričalo se da oni tu žele urediti područje s parkom i stanovanjem, ali da prije planiraju napraviti urbanistički plan uređenja. No do toga nije došlo. Međutim, te je godine srušena stara Bubara, koja nije bila zaštićeno kulturno dobro, njezine su stoljetne cigle složene i odvezene i tako ovo stvarno postaje građevinsko zemljište.

    U nekim se novinskim člancima 2023. godine spominjalo da će Grad javni natječaj za Urbanistički plan uređenja (UPU) cijelog bloka napraviti tek poslije gradnje stadiona. I to je već bilo čudno, jer će se u praksi 80 posto napraviti bez Urbanističkog plana uređenja - stadion i scena HNK, pa kako samo manji dio gdje je bio Taksi-remont može ostati pod obavezom, ali to je samo naša logička pretpostavka. Naime, UPU-i obično zahvaćaju veća područja, još uglavnom nedefinirane blokove. Tako je zapravo odluka o ukidanju UPU za NK Zagreb, odnosno novi stadion, obuhvatila čitavo područje, pa i ono Taksi-remonta. Većina stručnjaka urbanista upozoravala je da je to loša odluka, da se taj blok trebao prvo sagledati kao razvojna cjelina.

    Ove godine atraktivno područje Taksi-remonta, sad bez starih građevina, postaje vlasništvo spomenute tvrtke PHI projekt, čiji je direktor Johannes Böck iza Austrije. Pitali smo ih koji su im planovi.

    - Tvrtka PHI projekt d.o.o. razmatra nekoliko mogućnosti za realizaciju projekta na predmetnoj parceli. Rješenje koje će biti odabrano bit će u skladu s prostorno-planskom dokumentacijom koja je trenutno u fazi javne rasprave - odgovorili su nam iz tvrtke PHI projekt.

    Referirali su se u odgovoru očito na to da čekaju skoro usvajanje izmjena i dopuna Generalnog urbanističkog plana Zagreba, pa će onda donijeti odluku o namjenama sadržaja u projektu. Nadamo se samo da će imati neku uspomenu na povijest i staru tvornicu svile.

    Ako se gledaju karte urbanističkih planova, trenutno je to područje označeno kao M2 pretežno poslovne uz nešto stambene namjene. Zanimljiv je podatak kako je ove godine tvrtka koja upravlja Termama Sveti Martin ušla u grupaciju Gitone, što je zabilježeno kao prvi Lürssenov iskorak u hrvatski kontinentalni turizam. Johannes Böcka mediji zovu glavnim operativcem Gitoneovih tvrtki i poslovnih akvizicija u Hrvatskoj, kojih već ima dosta, naročito u Rijeci i okolici.
  • Dudu9
    1.2k
    “Radovi u Kranjčevićevoj počinju početkom iduće godine, imat će 11.000 mjesta i sve dozvole potrebne da se igraju međunarodne utakmice na njemu. Trebao bi biti gotov do rujna 2026. Tada bi se mogao početi rušiti stadion Maksimir i graditi novi s 35.000 mjesta, na kojem bi se mogla igrati i finala europskih natjecanja.” Tomašević
  • Dzoni
    883
    Zar nije da treba bar 40000 mjesta kako bi se igralo neko finale europskog natjecanja?
  • NitkoBitan
    20.8k
    Za finale KL je svakako dovoljno jer je finale igrano u Albaniji na stadionu kapaciteta 22,500. Mislim da je tih 35,000 dovoljno i za finale EL.

    Ali ja bih radije da se stadion gradi prema potrebama Dinama i njegovih navijaca a to bi bio stadion kapaciteta 28-32k. 35k mi je megalomansko pretjerivanje s obzirom na demografske trendove.
  • mokoxax468
    823
    60k je za finale Lige prvaka
    40k je za finale Europa lige
    30k je za finale Konferencijske lige

    Tako da prema tome može samo finale Konferencijske
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.