• Zambatine škude
    3.1k


    To što si sad napisao je samo jedna od mogućih interpretacija i sigurno nije tako kristalno jasno koji je i postoji li ikakav, a kamoli dugoročni benefit Tik Toka. Jednako dobra predikcija je i to da ćeš imati ljude kojima je dosadno doći na stadion i buljit u neke trofeje kad može u svojoj sobi u deset minuta izvrtjeti 15 videa u kojima se igrači natječu u challengeu koji god da je tad popularan.

    Slažem se da tu Dinamo ne može puno jer je to globalni fenomen.

    Samo kažem da postoje ljudskom umu puno prirodnije platforme da uspostaviš i održiš kontakt bez da moraš glumiti debila i kopirat challenge nekog dvanaestogodišnjeg Koreanca jer smo društveno lijeni ikako usmjerit potencijal koji se nudi.

    Mislim da si skroz u krivu s ovim da društvene mreže koristiš za ono što želiš, bar u ovom kontekstu. To u teoriji zvuči logično i sjajno, ali u praksi ti je kreativni kapacitet puno manji nego što se misli i svodi se na kopiranje sadržaja i trendova koji se pojave. Jer, a tu leži kvaka, ako ih ti ne slijediš, a drugi da, ti opet nećeš biti zanimljiv toj istoj publici.
  • Bosskovitz
    13.2k
    Samo kažem da postoje ljudskom umu puno prirodnije platforme da uspostaviš i održiš kontakt bez da moraš glumiti debila i kopirat challenge nekog dvanaestogodišnjeg Koreanca jer smo društveno lijeni ikako usmjerit potencijal koji se nudi.

    Mislim da si skroz u krivu s ovim da društvene mreže koristiš za ono što želiš, bar u ovom kontekstu
    Zambatine škude

    Nemoj me shvatiti krivo, ali vidi se da ne koristiš TikTok pa ne znaš ni kako funkcionira u stvarnosti. Svesti TikTok na challenge za 14-godišnjake je kao da televiziju svedeš na "Krv nije voda". I na jednom i na drugom možeš gledati vrlo zanimljive, edukativne, informativne sadržaje, možeš gledati nešto za razbibrigu, komičare, podcaste i slično, a možeš i apsolutno notorne gluposti. Taj izbor je na tebi. Meni je feed pun sporta, vijesti i stvari vezanih uz moju industriju, tips & tricks i slično, jer na tome provodim najviše vremena kad sam na toj mreži. Nekom drugom je možda cijeli feed rat u Ukrajini, nekom trećem je šminkanje... društvena mreža se prilagođava onome što ti voliš, čak i ako si to možda ne možeš ili ne želiš priznati.

    No slažemo se oko ključnog: Dinamo nema druge opcije nego da bude i na TikToku. Ignoriranje najbrže rastuće i u sve više demografija najpopularnije društvene mreže zvuči kao svašta, ali definitivno ne zvuči kao dobar poslovni potez.
  • Dudu9
    1.2k
    Pa prije 15 godina Facebook je isto bio za mlade, srednja i starija populacija se zgražali na to, da bi sad babe,očevi na Facebooku cak su najaktivniji dok mlađi bježe sa Facebooka
  • Zambatine škude
    3.1k
    Pa prije 15 godina Facebook je isto bio za mlade, srednja i starija populacija se zgražali na to, da bi sad babe,očevi na Facebooku cak su najaktivniji dok mlađi bježe sa FacebookaDudu9

    Nisam shvatio na što je točno ovo retern bio. Napisao sam Bossu poduži odgovor pa sam kopirao sa strane, neka pliz admini nekad sve ovo prebace u adekvatnu temu da tu ne zatrpavamo.
  • Dudu9
    1.2k
    pa na to da je Tik tok za neke balavice itd, ako smo aktivni na Facebooku mozemo i na ostalim društvenim mrežama, ako ti misliš da je to glupost ne misli neki klinac itd
  • Zambatine škude
    3.1k
    Ma fulao si skroz o čemu je točno rasprava, odavno napisah da razumijem zašto klub ima TikTok.

    Stoji da je Facebook nekad bio za mlade, sad je za starije, to i je dio poante. Društvene mreže su metakomunikacija koje mi kao civilizacija u suštini i dalje ne razumijemo osim ako ju ne tretiramo kao oglasnu ploču pa idemo tamo gdje su svi. Ako ju ne razumijemo, onda je jako teško prognozirati u kojem smjeru ide, hoće li postojati za pet godina i je li to nešto na čemu treba biti fokus ili ne, za Dinamo ili bilo koga drugoga.

    Raditi predikciju da će ti one polučiti nekakvu navijačku masu ili pobuditi interes kao što je Boss navodio jer tamo obitava mlađa populacija, a nemati nikakvu nuspojavu je u najmanju ruku hrabro. Nije Florentino Perez izvukao iz guzice da misli da utakmica treba kraće trajati jer nove generacije imaju puno uži raspon specifične pažnje. Ali velim, sad smo prešli s teme od Dinamovih društvenih mreža do teme što je to društvena mreža. Bespotrebno za ovaj dio foruma.
  • Mali Zeus
    14.6k
    Kad je sljedeće Dinamovo?

    Wink wink nudge nudge. :D
  • jedan u nizu
    10.1k
    Svima nam je zao da djeca od malih nogu nose dresove Neymara, Mbappea, Ronalda, dresove Reala, Barce i slicno, i to sve dok igraju nogomet na skolskom u nekom kvartu u Zagrebu.
    Jedan, samo jedan od nacina da vise djece nosi dresove Petka, Oršića, Baturine je da im priblizis dinamo, a prisutnost na drustvenim mrezama koje koriste je jedan od tog.

    Nekada su se nasi satrci zgrazavali nad mobitelima, i to kada si mogao samo slati SMS, a sada nam je svima neizostavan dio zivota i jos mozes sve na svijetu napraviti s njim.
    Nije se rodio koji je svima ugodio
  • Mali Zeus
    14.6k
    Ne znam kakva je ona službena aplikacija?

    kćer je na mobitelu prije prek toga pratila sve vijesti, kad su tekme itd.
    Najbolje kad bi mi došla da mi javi da je Dinamo zabio, a ja gledam tekmu. :D
  • Peškaman
    5.4k
    Vidim,Dinamo objavio kratki video snimak s priprema,vjv zbog izjave trenera "Killing me softly" .
    Prvi kadar mi je sve,Pero Sučić izgleda k'o kenijski dugoprugaš u odnosu na izraze lica ostalih :rofl:
  • Sajla
    6.3k
    Ne znam spada li ovo baš pod društvene mreže, ali ova socios aplikacija je smijurija. Nadam se da ljudi u klubu neće uzimati rezultate anketa tamo za ozbiljno za bilo što bitno (khm, imenovanje pomoćnih terena).
    Zadnjih dana su dolazile ankete za najbolje igrače prošle sezone po linijama i ljudi dragi... Kačavendi s 0 nastupa 6% glasova za naj veznjaka, Halilović 10%, a Baturina jedva vodi s 11,87%.
    Mauro najbolji obrambeni s 12,64%, odmah za njim Boško s 10,77%. Jedino Petko kao najbolji napadač ima nekog smisla s 35%.
    Ali me ustvari trenutna anketa potaknula na pisanje jer kao najbolju utakmicu sezone vlasnici Dinamovih socios tokena vide 7-0 s Triglavom na pripremama u siječnju. Jasno je iz toga da ljudi koji koriste socios u velikoj većini nemaju veze s Dinamom i nemaju pojma koja je to utakmica i samo vide velik rezultat - ali zašto je to uopće ponuđeno?!
    Nadam se Dinamovoj aplikaciji koja će objediniti sve - članstvo, ulaznice, dinamo+, webshop itd. a da ova bezvezarija odumre.
  • don
    8.4k
    inače da kažem, velik klub kao Dinamo bi trebao imati prijevod na Svom jeziku dok se predstavlja igrač.

    Ne kažem zbog sebe već čisto da ljudi koji ne znaju engleski mogu razumijet i pogledat.
  • sanjinlego
    3k
    Pop ..

    Postoji li možda mogućnost da se napravi kratki video, kratka najava za utakmicu s Vardarom? Pjaca sada i neki trenuci s posljednje utakmice (ukoliko postoje, fotografije su na Pixsellu)?

    Guramo preko društvenih mreža, prvo ja, a nadam se i drugi profili.
  • CrouchTomislavgrad
    323
    Obilazak stadiona vrh vrhova! Posebno onaj detalj u domaćoj svlačionici: “Ostavljanje gaćica ispod tuša 50 eura!”
    Baš me zanima zbog koga je taj natpis završio u svlačionici hahahaha
  • Pop corn
    8.7k
    Grupa obilaska u 11h je danas dočekala malo iznenađenje u Plavom salonu. Pozdravio ih je Mmaee.... Strpljivo se poslikao sa svakim i onda odradio intervjue...
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.