• ShanKu
    936
    kad pobjede neke velike utakmice naruče pizze. Možda oni njima pizze, mi njima reklamu. Tako to nekako ide danas u svijetu :sweat:
  • tomi-pds
    80
    Ili da članovi imaju popust kod njih?
    Takve stvari nebi bile loše
  • Mali Zeus
    14.1k
    Kapetanska traka. :love:
  • Bosskovitz
    12.4k
    Kapetanska traka u vrlo jednostavnom pakiranju s vizualom par kapetana kroz povijest, padaju mi odmah na pamet fotke Cice i Zeke, i malim copyjem koji bi objasnio (na hrvatskom i engleskom) koliko je to zapravo bio simbol bunta i zašto je povijesno važan dio našeg klupskog identiteta, a ne "samo" vizualno lijepa kapetanska traka... vruhunski klupski suvenir!

    Ima i onaj Bobanov citat "u cijelom Dinamu za vrijeme Juge, kapetanska se traka stavljala na crven-bijeli-plavi i svu su pazili da ne zajebu i ne stave je krivo, da se poruka ne obrne."
  • NVKOD
    1.4k
    Potaknut vječnom borbom između toga koji klub je popularniji, napravio sam kratku analizu po broju pratitelja na društvenim mrežama, a u obzir je uzeta tzv. Velika četvorka (Dinamo, Hajduk, Rijeka, Osijek). Društvene mreže igraju veliku ulogu, ponajviše u povećanju svjesnosti o brendu te je isplativa oglašivačka strategija. Uz to, lakše je održavati odnos s kupcima po pitanju potreba i želja nego putem nekih drugih medija.

    Za analizu su se koristile četiri najpopularnije društvene mreže (iako je YouTube među najpopularnijima, smatram da ta platforma nije društvena mreža u pravom smislu riječi - manjak komunikacije s korisnicima), a to su: Facebook, Instagram, TikTok i X.

    Facebook - 3 mlrd mjesečnih korisnika
    Instagram - 2 mlrd mjesečnih korisnika
    TikTok - 1,5 mlrd mjesečnih korisnika
    X - 611 milijuna mjesečnih korisnika

    Snimka-zaslona-2024-07-11-195915.png

    Dinamo predvodi grupu na Facebooku s 621 000 pratitelja, 77 % više nego Hajduk, 311 % puta više nego Rijeka i čak 606 % više nego Osijek. Što se tiče Instagrama, Dinamo je također na čelu s visokih 462 000 pratitelja i to za 73 % više nego Hajduk dok mu Rijeka i Osijek kombinirano ne stvaraju nikakvu prijetnju. TikTok i X s druge strane predstavljaju platforme u kojima Dinamo nije prvi po popularnosti, već Hajduk ima 2,48 puta više pratitelja na TikToku te 1,13 puta više pratitelja na X-u. Zanimljivo je vidjeti da Osijek, koji na svim drugim platformama ima najmanje pratitelja, na TikToku prati više ljudi nego Dinamo.

    Na kraju kada se uzme sve u obzir, Hajdukovo "šišanje" na TikToku i X-u te neočekivani veći broj pratitelja Osijeka na TikToku, može se reći da je Dinamo daleko najpopularniji klub na ovim prostorima, a brojke to potvrđuju:

    Ukupan broj pratitelja na svim društvenim mrežama:
    Dinamo - 1,227,400
    Hajduk - 831,800
    Rijeka - 240,600
    Osijek - 191,520

    Iako brojke na stadionu još nisu dostigle tu razinu, a vjerujem da će s vremenom broj gledatelja na Maksimiru rasti iz godine u godinu, Dinamo je najveći i najpopularniji klub na ovim prostorima!
  • dumitrumitu
    1.3k
    koliko sam ja shvatio dinamo nema službeni tiktok.
  • Zambatine škude
    2.8k
    koliko sam ja shvatio dinamo nema službeni tiktok.dumitrumitu

    Nadam se da će tako i ostati. Ta izmišljotina Komunističke partije Kine kako bi zaglupila djecu i ograničila im spektar pažnje na 20 sekundi ne služi ničemu osim da reklamira debile i generira debile.
  • Crusades1986
    13.1k
    Ima. Na Dinamovoj aplikaciji postoji link koji vodi na službeni kanal na tu mrežu.
  • dumitrumitu
    1.3k
    jedno vrijeme je na službenoj stranici kluba bila poveznica na tiktok račun ali su maknuli to.
  • Bosskovitz
    12.4k
    koliko sam ja shvatio dinamo nema službeni tiktokdumitrumitu

    Koliko vidim po contentu ima, samo hyperlink na webu ne radi, odnosno ne vodi na profil jer su vjrj u nekom trenutku promijenili handle, ali ne i web.

    Nadam se da će tako i ostati. Ta izmišljotina Komunističke partije Kine kako bi zaglupila djecu i ograničila im spektar pažnje na 20 sekundi ne služi ničemu osim da reklamira debile i generira debile.Zambatine škude

    Sva sreća pa u klupskom PR-u i marketingu ljudi razmišljaju potpuno suprotno od tebe.
  • dumitrumitu
    1.3k
    onda mi nema smisla da taj acc nema službenu oznaku i da ga klub nije izreklamirao na drugim platformama.
  • Zambatine škude
    2.8k
    Sva sreća pa u klupskom PR-u i marketingu ljudi razmišljaju potpuno suprotno od tebe.Bosskovitz

    Ha možda i je, bumerska ogorčenost svakako nije racionalna strategija za donošenje bilo kakvih odluka.

    Samo je pitanje što ćeš za 10 ili 20 godina imati od toga ako odgajaš publiku kojoj je sve što traje duže od minute dosadno. Mislim da postoji i više nego pristojan broj društvenih mreža za približiti klub navijačima, reklamirati što se reklamirati treba i širiti reach.

    Ove društvene mreže koje ne donose nikakvu novu vrijednost već su kompilacija i kombinacija prethodnih, a služe mijenjanju navika opasno koketiraju s društvenim inženjeringom, ali to je već neka šira tema. Ukratko, nije ni svaki rast dobar pod svaku cijenu.
  • Tom Hanks
    3.2k
    Već se ustvrdilo da je tiktok kinesko smeće koje uopće ne treba u istu rečenicu sa Dinamom stavljat
  • Bosskovitz
    12.4k


    Svaka društvena mreža donosi ono što od nje želiš. Svaku možeš koristiti za pametne stvari, ali i za dangubljenje, a možeš i za oboje. Poanta je da nije Dinamo taj koji na to može utjecati. Publika koja je na TikToku je iznimno bitna jer su to najmlađe generacije koje će posjećivati stadion kad oni koji komentiraju objave na Facebooku budu na Mirogoju i to je klubu iznimno bitno.

    Možemo mi osobno misliti kaj god o tome, ali interes kluba je da budemo tamo.
  • Pop corn
    8.7k
    Dinamo ima svoj Tik - tok profil i jasno da će imati tako nešto, ali sigurno je primarni fokus na Facebooku, Instagramu i klupskoj aplikaciji
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.