• Guinness
    2.3k
    Piva dolazi u bacvamaInfinity

    Dolazi u qpacku i toči se u čaše. Na sjeveru nema ništa ako nije europa, ona 2 puta što smo prošlo proljeće bili na istoku bilo je iz qpacka.
  • vjerniero86
    82

    Ne znam za zapad i istok, ali na sjeveru je sigurno samo bezalkoholna, nikad nisam normalnu pivu tamo popio. Ja bi zakonom zabranio tocit tu bezalkoholnu.
  • ZGV
    3.4k
    Na sjeveru se zna pozkrast normalna piva ako nije tekma visokog rizika ili Europa, ali vrlo rijetko
  • Infinity
    16.6k
    Ove sezone je protiv Atalante na zapadu bila bezalkoholna. Protiv Shakhtara na zapadu je bila alkoholna, a onda protiv Citya znam da je na istoku bila bezalkoholna.

    Dolazi u qpacku i toči se u čašebk5b

    Svasta. Prvo sto je piva iz qpacka daleko najnize kvalitete. Druga stvar sto iz bacve na tocioniku dobiju 100% dobro ohladjenu i sad mene muci kako je ova uvijek bila hladna. Trece i ono najnejasnije, piva iz qpacka je gledajuci kolicinski skuplja od one u bacvama, a to bi im trebalo biti najbitnije. Prica o najmu tocionika ne pije vodu, jer barem ovdje kod mene Zuja dadne svoje tocionike ako od njih uzmes bacve.

    PS. Prilicno sam siguran da sam u fan zoni vidio da koriste tocionike. Cak mi i Shakhtar pod zapadom nekako u magli da su bili tocionici. Pretpostavljam da ti ides na sjever i da tamo bezalkoholnu toce iz qpacka, jer bezalkoholne nema u bacvama.
  • Guinness
    2.3k
    PS. Prilicno sam siguran da sam u fan zoni vidio da koriste tocionike. Cak mi i Shakhtar pod zapadom nekako u magli da su bili tocionici. Pretpostavljam da ti ides na sjever i da tamo bezalkoholnu toce iz qpacka, jer bezalkoholne nema u bacvama.Infinity

    Fan zona i liga prvaka je nešto drugo. Govorim o većini utakmica (znači hnl i kup) i kakva je situacija bila kad smo mi bili na istoku prošlo proljeće kad je Sjever bio zatvoren 2 utakmice.
  • Eduardo
    21.1k
    Bila bi fora izraditi replike 'programa' s domaćih utakmica po sezonama, u službenom uvezu kluba. Možda nije baš neka roba koja bi pronašla svoje mjesto kod mladjih generacija, ali vjerujem da bi bilo i podosta zainteresiranih.

    PRIMJER;
    image.jpg

    image.jpg

    image.jpg
  • SAS1987
    15k
    Za par dana je obljetnica vračanja svetog imena Dinamo. Prva sledjeca domaca utakmica nakon obljetnice je 23.2 protiv Intera u 15.00. Skoro pa idealan termin. U nekom paralelnom svemiru bi marketing Dinama iskoristio takvu priliku za malo ozbilniju / agresivniju marketinšku kampaniju za tu utakmicu. Nakom utakmice u Hkarkovu je Orsić kazao da zasluze pune tribine, to se malo potenciralu po medijima / internetu i odmah je bila vrlo dobra posjeta protiv Osijeka.

    Mogli bi u klubu napraviti akciju tipa "Dan kada ste vratili ime Dinamo", "Dinamovo valentinovo" ili nesto slicno, tjedan dana prije utakmice počeli stavljati intervjuje, snimke, tekstove o vračanju imena, druženje sa navijačima itd. Dignuti atmosferu na maksimalan nivo.

    I nikako ne dati popust na ulaznice. Umjesto popusta dati onima sa godisnjima i članima kluba jednu dodatnu ulaznicu (nikako vise od jedne). Siguran sam da bi uz dobru kampaniju mogli vrlo solidno popuniti tribine. Ako nista drugo, barem bi pokusali i naučili nesto novo.
  • SAS1987
    15k
    Digitalni Marketing - Facebook, Youtube i Instagram

    jedan od najvažnjih segmenta nogometnog marketinga je svakako digitalni marketing. Sa digitalnim marketingom klub može na jednostavan i jeftin način doči do svakog navijača, bilo kada i bilo gdje po svijetu. "Engagement" navijača je važan jer on generira dodanu vrijednost sponzorima, posjeti na stadionu i stvaranjem novih navijača. Zato ako želimo kao klub rasti onda treba biti maksimalno kvalitetan na svaki razini kluba - od škole nogometa, trenera, ljevog beka do videa kojeg izbacivamo na youtube.

    Evo, broj followera na FB nekih klubova v široj regiji:
    Olympiacos - 907K
    C.Zvezda - 784K
    Dinamo - 577K
    Partizan - 453K
    RB Salzburg - 427K
    Panathinaikos - 310K
    Hajduk - 300K
    Rapid - 281K
    Sparta - 267K
    NK Maribor - 157K
    HNK Rijeka - 146K
    Slavia - 117K
    Olimpija - 36K

    Vidi se da Dinamo nije toliko loš po pitanju followerja na FB (nisam radio analize za youtube i ig) ali ima još jako puno mjesta za napredak. Pogotovo što se tiče kvalitete i zanimljivosti youtube videa od kojih svaki treba imati što više interakcija sa navijačima. Osim interakcije ti videji trebaju i neku težinu, dodatnu vrijednost.

    Ok je ako se snimi koja epizoda "whisper challenge", sigurno je kome zabavno i zanimljvo - ali snimiti X epizoda o tome je bezveze.

    Ne treba raditi nikakve revolucije, samo pogledati klubove koji to dobro rade (Manchester United, Liverpool, Barcelona itd) i uzeti neke ideje. Može se na Dinamovom youtube channelu videti neke videje koji su skroz kvalitetni, znači da znanja ima u klubu. Samo treba malo više strategije i rada.

    Največa vrijednost kluba su igrači a one po meni dinamo premalo iskorištava za marketinške svrhe. Od njih treba raditi još veče zvijezde. To je magnet za interes javnosti i sponzora.

    Da skratim priču na konkretne ideje, jer sam opet napisao predugi post:

    1. Predstavljanje novih igrača: Sviđalo mi se kaku su predstavili Ivanušeca, napravili su pravi show od toga. Neka sa svakim novim igračem naprave video u kojem on objasni tko je i kako je došao do Dinama. To je pogotovo zanimljvo za strance, njih pitati što je prije znao o klubu, što je očekivao, što je pozitivno, što negativno, kako mu se sviđaju navijači i atmosfera na večim utakmicama itd.

    2. Legende kluba: Dinamo ima masu legendi kluba (i domači i stranci), nek naprave sa njima neke intervjuje itd. Nek bivši igrači pokažu na terenu što još znaju (slobodnjaki, penali itd nekom od dinamovih golmana). Naravno, nemojte sad nekoga od 85 godina tjerati da puca slobodnjake :rofl: Sa igračima koji žive negdje u 3pm se može napraviti video klic (npr Miura).

    3. Zašto voliš Dinamo Zagreb: Copy paste akcija od Zone. Nek igrači kažu svoju priču o tome zašto vole Dinamo. Naravno, to vrijedi samo za one koji navijajo za dinamo od malena. Ne trebaju nam patetične priče od nekog iz npr. afrike da ga je na dinamo navukao tata.

    4. Potezi i anegdote iz treninga: Svi veliki klubovi imaju i videje o potezima iz treninga.. nek i dinamo snima treninge i stave koje ljepe poteze, kojih sigurno ima.

    5. Pitaj igrača: Omogoučavanje navijačima da mogu postaviti pitanje igračima. Svaki tjedan ili svaki drugi tjedan po dvojica igrača.

    6. Virtualni muzej: Sa obzirom da dinamo nema muzej, što je golema šteta (nužno zbog team identification) trebalo bi napraviti jedan jako kvalitetan dokumentarac od npr 45 minuta o povjesti, sadašnjost i budučnosti Dinama. Dokumentarac, koji će buditi ponos svakom tko nosi ovaj klub barem malo u srcu (od zabrane Grašanskog, 1967, hrvatsko prolječe, 1982, 1990, borba za povratak imena, povijest stadiona, bbb itd).

    7. Dinamo podcast

    8. Video pozivi na utakmice i predstavitev protivnika: U europskih utakmicama i domačim utakmicama + posebne prilike (13.5., 14.2. itd) treba napraviti "teaser" video. Npr. protiv Ferencvarosza se komot napravilo neki video od par minuta u kojem se je moglo predstaviti Ferencvarosz kao bivšeg europskog giganta, bivši protivnik u 1963 kada smo ih izbacili, neka izjava kojeg igrača koji je igrao protiv njima itd.

    Evo i par videja:




  • Dudu
    2.6k


    Svaka čast uvijek na inovativnim idejama. Vidi se kad radiš nešto iz ljubavi, bez očekivanja išta zauzvrat. Respekt :D
  • SAS1987
    15k
    Svaka čast uvijek na inovativnim idejama. Vidi se kad radiš nešto iz ljubavi, bez očekivanja išta zauzvrat. Respekt :DDudu

    Hvala, uvjek je lijepo znati da nekoga zanimaju takve stvari :cool: Citaju oni iz uprave Zonu i nitko sretniji od mene ako iz toga naprave nesto koristno :grin:

    Dinamo može bez problema imati 1 000 000+ ogleda youtube videja godisnje sto bi moglo biti zanimljivo sponzorima.
    Npr vjerovatno bi generalni sponzor (ako bi ga imali.. Lane u to ne brojim) bio zadovoljan ako bi youtube kanal imao 1 000 000 - 2 000 000 ogleda godisnje a svaki video bi poceo sa njihovim logotipom itd. Samo pripremnu utakmicu Dinamo - Koper koju nitko nije reklamirao je na YouTube gledalo skoro 23 000 ljudi. Ne postoji puno brendova koji su jaci na ovim prostorima. Tu bi cak i mogli biti malo globalni zbog masu naših igraca koji igraju u top klubovima.
  • Infinity
    16.6k
    Youtube kanal Dinama ima upravo toliko pregleda. Kanal postoji od 2011., a broji nesto vise od 9 milijuna pregleda. To znaci oko milja godisnje.
  • nkdz
    894
    ima na web stranici dinama nešto popusta na asortiman odjeće.
    Tipa kratke hlacice domaće 18/19 za 174,5kn, ima nešto jakni i majica.
    Nije nešto ekstra puno ali mozda netko nadje nesto
  • Infinity
    16.6k
    Ima preko 30 artikala, mnogi ce nabosti nesto. Snizenja su do 30%. Ovo ce vjerojatno biti do isteka zaliha.
  • Mr Blue
    4k
    Dobro si ovo izanalizirao, svaka čast.
    Ja bih samo komentirao jednu stvar, a o kojoj je već bilo riječi ovdje na forumu... Poanta je kako se nameću dva moguća zaključka. Ljudi u klubu koji vode brigu o ovome ili ne znaju raditi svoj posao ili ga namjerno ne žele raditi - a ne znam koji zaključak je strašniji.

    Na primjer, Facebook. 577k ljudi ih prati na toj društvenoj mreži, a oni izbacuju sadržaj protivno Facebookovim načelima i zbog toga im Facebook uredno snižava organski 'reach', odnosno broj ljudi do kojih će neka objava stići. K tome, angažman 'fanova' je užasno nizak s obzirom na broj ljudi koji ih prati. Usporedbe radi, Futsal Dinamo, koji ima tek nešto više od 30k pratitelja na Facebooku, ima puno veći reach i angažman ljudi na stranici u odnosu na GNK - naravno, u omjeru broja pratitelja. (Dapače, sudeći prema pojedinim istraživanjima, Futsal Dinamo je PETI sportski klub u Hrvatskoj po pitanju broja pratitelja i njihovog angažmana na društvenim mrežama - Ispred su samo Dinamo, Hajduk, Rijeka i Osijek.) Pa se tako dogodi s vremena na vrijeme, da objava slične vrste, više 'lajkova' skupi na Facebooku Futsal Dinama, dok zdrava logika nalaže kako se to s obzirom na čak 547 tisuća 'lajkova' više na stranici GNK-a ne bi trebalo nikad dogoditi. No, ako usporediš broj 'lajkova' na te dvije stranice vidjet ćeš da Futsal Dinamo u pravilu ima manje 'lajkova', ok, ali ne puno manje, a svakako ne 19-20 puta manje koliko iznosi razlika u broju ljudi koji prate stranicu.

    Jako puno ovih prijedloga koje si naveo već provodi ekipa koja radi (i volontira) u marketinškom odjelu Futsal Dinama, naravno, sve u skladu sa svojim mogućnostima, a posebno financijama koje doista nisu velike i ne mogu se ni uspoređivati s financijama GNK-a. Apropo toga, mogu vas samo zamoliti za još par dana strpljenja dok ne vidite što se sve radi za Plavo Valentinovo (a neke stvari poput tematskog pub kviza su već održane).
    A Plavo Valentinovo, kao i 13.5.1990., sudeći po radu ljudi iz GNK-a - ne postoje. Dakle, dvije vrlo bitne obljetnice svakog navijača Dinama su u potpunosti zapostavljene i ne postoji baš nikakav 'program' ili bilo što slično čime bi klub obilježio te obljetnice i radio na povezivanju s navijačima. Eklaktan primjer njihove nebrige je nepostojanje nekog konkretnog programa/slavlja povodom osiguravanja proljeća u Europi. Jasno je kako ni ne treba svaki put kad/ako osiguramo proljeće radit od toga spektakl, ali ako tvoji navijači 49 godina nešto čekaju, nečemu se nadaju... pa daj onda to proslavi jednom kako spada. Cijeli tjedan aktivnosti koji su navijači (DTSM, FD) pripremili prošle sezone, uključujući veliki koncert u Domu sportova, izložbu i druge stvari su miljama iznad svega što su u klubu učinili unazad 10 godina, a po pitanju nekog angažmana svojih navijača. U klubu se mogu sramiti zbog toga. Ustvari, kad bi pričao nekom strancu kako se navijači sami moraju organizirati kako bi proslavili velike klupske obljetnice vjerujem da bi te ljudi u najmanju ruku čudno pogledali.

    Zato se nameće jedan od gornja dva zaključka. Ljudi koji se time bave ne žele ili jednostavno ne znaju, a vjerujem kako su dobro plaćeni za taj posao. Nadovezao bih se na još jednu tvrdnju koju sam izrekao ranije negdje na forumu. Osobno ne vjerujem kako se širi navijački puk može niti hoće ikada, poistovjetiti s ovom upravom. Sve njihove akcije, bez obzira na možebitnu dobru namjeru, nikad neće sletiti na plodno tlo zbog njihovih grijeha iz prošlosti. I zato sad imamo ovu neku situaciju, gdje se meni čini, da njih neki pretjerani angažman s navijačima jednostavno - ne interesira, a da ne spominjem kako su u par navrata pokazali kako su odvojeni sa stvarnošću i NE ZNAJU povijest kluba u kojem rade, a to je ono što najviše boli.

    Još jedna stvar - vjerojatno sam vam se svima već popeo na qrac kritizirajući rad uprave i drugih odjela GNK-a svuda po forumu, ali svakome tko zagrebe malo ispod površine i krene analizirati ovakve stvari vrlo brzo će postati jasno koliko loš posao rade po pitanju rada sa svojim navijačima.
  • Tradicija bunta
    6.7k
    Niti ih to o cemu ti pises zanima niti su oni to sposobni, a neke stvari govore i da su oni toga svjesni. Vecina tamo uopce nisu dinamovci nego neki visoko profilni madafaka marketingasi i PR-ovci dovedeni na osnovu rezultata u kojekakvim instant sportskim projektima ili firmama koje nemaju veze s nogometom.

    Zato je i za njih bolje da ne rade nista, nikakve akcije i cirkuse jer oni ovaj klub i navijace ne “osjecaju”. Dobra stvar je sto su se s tim izgleda pomirili pa ni ne pokusavaju nista narocito. Jer sve sto iz kluba dodje je uglavnom kopirano od drugih, iz sredina koje su drugacije, a i ono sto je autenticno njihovo je tesko sranje i sramota.

    Tako da bolje da se ne zazivaju neke akcije od njih.
    Navijacima ostaje da se sami pobrinu da koliko toliko klupskog identiteta i imidza prezivi do nekih boljih vremena.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.