• blue heart 72
    1.8k
    ne mora ni biti član, samo se izvrši promjena imena i prezimena. Kod dosta klubova funkcionira bez ikakvog problema. Ja kao vlasnik godišnje, upišem tvoje podatke i tvoju mail adresu i dobiješ ulaznicu u digitalnom obliku na mail
  • Krpa
    2
    prosljediš mailom i tjt.
    Ali ako nemaš nikog kome bi mogao proslijediti kartu, trebala bi postojati mogućnost da je nekako predaš klubu i da je klub onda pusti u normalnu prodaju.
    Ili, na primjer, da je za normalnu cijenu nekome preko klupske aplikacije ili web stranice preprodaš.
    Bitno je da nam tribine ne budu rasprodane, a da bude praznih mjesta.
  • The Undertaker
    5.9k
    Kako ja shvaćam politiku cijena i općenito prodaje ulaznica, ona treba biti optimizirana u svrhu ostvarenja najvećeg prihoda za klub a ne pogodnosti za kupce ulaznica
  • Bosskovitz
    12.7k
    Ovo je sigurno nepopularno misljenje, ali godisnje bi se mogle i ukinut.dodo992

    Godišnja itekako ima svoju vrijednost. Na Zapadu su najbolja mjesta na tribini rezervirana za godišnjake, uvijek te čeka tvoje mjesto neovisno o tome ulaziš li sat vremena ili minutu prije početka, a kao i na sjeveru jednom kupiš ulaznicu i uopće više ne moraš razmišljati o tome godinu dana jer znaš da možeš ući na svaku utakmicu - ovo je zapravo jedan od glavnih razloga zašto se kupuje godišnja.

    Jedini problem s godišnjima je specifičnost naše publike odnosno tih 1-2 tisuće ljudi koji kupuju godišnje samo zato da bi se osigurali za derbije i Europu, a to je posljedica godina, da ne kažem desetljeća lošeg rada kluba i međusobnog nerazumijevanja i nepoštovanja. U nekim periodima čak ne ni lošeg rada kluba nego vrhunskog - ali s ciljem tjeranja ljudi sa stadiona, a ne privlačenja na stadion. Kod nas nedostaje ta kultura, ali nisu se ni Nijemci rodili s kulturom nego su ju razvijali kroz godine, a to ćemo morati i mi. Ne ukidanjem onoga što je dobro za većinu zato što manjina to zloupotrebljava.

    Prijedlog za godišnje ulaznice (malo razrađen). U prodaju idu kao i do sada, isti broj ulaznica i po istim cijenama. Uvesti, ne kao mogućnost nego kao obvezu, da se svaki godišnjak izjasni najkasnije 2-3 dana uoči utakmice dolazi li na utakmicu ili ne i ako ne dolazi daruje li svoju ulaznicu (mjesto na tribini) nekomu koga poznaje (taj je onda obvezan doći jer bi se svaki dolazak/nedolazak bilježio) ili pušta u slobodnu prodaju (dotad bi svi oni koji ozbiljno namjeravaju doći trebali znati dolaze li ili ne na utakmicu). Za puštanje svojega mjesta u prodaju može dobiti neke simbolične bodove vjernosti za popust u shopu ili na stadionu. Time će i klub profitirati jer dvaput prodaje isto mjesto na stadionu. Nadalje, bilježiti svaki dolazak/nedolazak godišnjaka i uvesti klauzulu da se mora biti prisutan (na ovaj ili onaj način) na 75-80% svih utakmica. Kao dolazak/nedolazak broji se i ustupanje svojega mjesta drugoj osobi i njezin eventualni dolazak ili nedolazak (tako bi se pazilo komu se ustupa ulaznica). Ukoliko se bude ispod toga postotka slijedi "kazna" u obliku zabrane kupnje godišnje ulaznice za sljedeću sezonu. Time bi se riješio dobar dio problema koji se ovdje navode zbog nedolaska godišnjaka koji su kupili godišnju ulaznicu zbog nekoliko derbija i europskih utakmica. Naravno, sve je podložno izmjenama i nadopunama.Gradinamo

    Novo rješenje je već razrađeno, treba ga samo implementirati i predstaviti. Uključuje neke elemente ovoga što si pisao, ali definitivno ne uključuje:

    • obvezu da se vlasnik godišnje mora javljati klubu dolazi li ili ne, jer onda isto tako može i kupovati kartu pa se gubi smisao godišnje ulaznice ako je potrebno nešto raditi da bi išao na svaku utakmicu. Cilj je da se vlasnicima godišnjih za određene utakmice na kojim se očekuje rasprodana tribina omogući klupski buy-back u zamjenu za neke tokene/bodove koji su iskoristivi u klupskom dućanu, plavom korneru i slično; definitivno ne da izgube pravo ulaska na utakmicu s plaćenom godišnjom zato što su propustili javiti da dolaze na ono što su već platili. Podsjećam - većina vlasnika godišnjih nije problem i oni ne smiju biti kolateralne žrtve
    • nikome se neće zabranjivati kupovina godišnje, nisam siguran niti koliko je to pravno izvedivo, ali definitivno je ideja da onaj tko je bio na 90+% utakmica i onaj tko je bio na 10% utakmica ne plaćaju istu cijenu sljedeće godine.

    Da sumiram: nikoga se neće kažnjavati, ali će se vjernost itekako honorirati.
  • blue heart 72
    1.8k
    po meni neki mix jednoga i drugoga
  • Sajla
    5.9k
    kažnjavanje nedolaska zabranom kupovine godišnje za sljedeću sezonu ili čak dvije mi se nikako ne sviđa. jednostavno, ne želim da se riječ "zabrana" više spominje u kontekstu Dinama.

    "poštovani NN, Vaše mjesto je prošle sezone bilo prazno na X utakmica, nedostajala nam je Vaša podrška! zbog toga se ove sezone za Vas neće primjenjivati članski popust i sezonska ulaznica će biti skuplja Y eura. možda je za Vas povoljnija opcija kupovina pojedinačnih ulaznica kad znate da možete prisustvovati utakmici? nadamo se da ćemo Vas ove sezone češće vidjeti na Maksimiru!"
    jedna takva obavijest mailom ili kroz člansku aplikaciju pošalje se pred početak prodaje godišnjih i to je to. naravno, kroz sezonu slična obavijest kad čovjek ne dođe ("nedostajali ste nam na utakmici u nedjelju. nadamo se da ćemo Vas vidjeti protiv [sljedeći protivnik]. ako ste spriječeni, ne zaboravite na opciju prepuštanja ulaznice članu obitelji, prijatelju ili klubu koji će ju pustiti u prodaju.")

    koliko bi točno bili penali za nedolazak, u iznosu/postotku današnjeg članskog popusta ili više/manje, to neka odluče mjerodavni. više izostanaka = viša cijena. ali to svakako treba biti odlučeno tako da se ne odbija ljude od ponovne kupnje godišnje ulaznice, već naprotiv, da ih se privuče i stimulira da budu redovni. mrkva, a ne batina. dolazak na utakmicu mora biti pozitivno iskustvo, a ne obaveza i tlaka. imamo dovoljno minusa sa stadionom da ne treba uvoditi nove.
  • deda
    34.1k
    Neće biti kažnjavanja, samo nagrađivanja.
  • The Undertaker
    5.9k
    Godišnja karta je prvenstveno pogodnost za klub a tek onda za kupca. Čini mi se da to ljudima nije jasno.
  • Bosskovitz
    12.7k
    Godišnja karta je prvenstveno pogodnost za klub a tek onda za kupca. Čini mi se da to ljudima nije jasno.The Undertaker

    Godišnja ulaznica je ruka ruku mije. Navijaču odgovara jer mu je praktična i jer ostvaruje uštedu ako je redovit na stadionu, a klubu odgovara jer mu 10 mjeseci unaprijed puni određeni postotak kapaciteta neovisno o svemu što se može dogoditi, a ne dođu ni svi na sve utakmice pa je kod nekih i u plusu financijski. To je skroz okej.

    kažnjavanje nedolaska zabranom kupovine godišnje za sljedeću sezonu ili čak dvije mi se nikako ne sviđa. jednostavno, ne želim da se riječ "zabrana" više spominje u kontekstu Dinama.Sajla

    Kao što sam napisao: nikoga se neće kažnjavati, ali vjernost će se honorirati.
  • Liks90
    2.4k
    29807 članova brojimo…91 vise u odnosu na jučer
  • dumitrumitu
    1.3k
    Mislio sam da će to jače skočiti nakon dubrave.
  • NitkoBitan
    19.1k
    Novi clanovi se tek biljeze nakon sluzbene evidencije, a ne datuma predaje zahtjeva? Valjda onda ima odmak od tjedan/dva u odnosu na stvarno stanje.
  • Liks90
    2.4k
    29842 sad
  • Mali dioničar
    16.1k
    Ne znam da li je netko pisao, Rijeka ima opciju ustupanja godišnje ulaznice.

    Morat ćete se ulogirati pretpostavljam...

    https://www.ulaznice.hr/web/giving-tickets/60/653
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.