• Mali dioničar
    16.3k
    Ima neka povratna informacija od zakupljivanja oglasa u Marci?

    Googlao sam Marca Dinamo Zagreb pa vidim da je Dinamo preko svoje osnovne djelatnosti, a to je igranje nogometa jako dobro popraćen u Marci bez ikakvog plaćanja.

    Ima hrpa tekstova o Dinamu. Zahvaljujući nastupima u Europi naravno.

    https://www.marca.com/futbol/dinamo-zagreb.html

    Hrpa ovogodišnjih tekstova tekstova o Dinamu najviše naravno zbog utakmice protv Betisa. Recimo izvješće s utakmice Dinamo-Betis ima 288 komentara (https://www.marca.com/futbol/conference-league/dinamo-zagreb-betis/2024/02/22/01_01105_20240222_394_185-directo.html) dok objava vijesti o zakupu oglasa za povratak Modrića ima 92 komentara. (https://www.marca.com/futbol/real-madrid/2024/04/06/66111b5846163f0b218b459b.html)

    S druge strane objavu o zakupu oglasa za Modrićev povratak su prenijeli i ostali svjetski mediji tipa Sun, Goal i ekipa. Google veli...

    https://www.google.com/search?q=marca+dinamo+modric&oq=marca+dinamo+modric&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQIRigATIHCAIQIRigATIHCAMQIRigATIHCAQQIRifBTIHCAUQIRifBdIBCTg5MDRqMGoxNagCCLACAQ&sourceid=chrome&ie=UTF-8#ip=1

    Dinamo je igrački sam po sebi toliko nazočan u Europi da je apsolutno paradoksalno plaćanje oglasa "da bi se čulo za klub". Ako se treba plaćati oglas da bi se čulo za klub koji je u zadnjih par godina maznuo Benficu, West Ham, Tottenham, Chelsea, Sevillu i Betis samo da se čuje za njega to je zbilja žalosno.

    Ima neka cost benefit analiza kak se isplatio ovaj potez?
  • Paggini
    29.5k
    Ima neka cost benefit analiza kak se isplatio ovaj potez?Mali dioničar

    Marketing, osim iznimke Google/Meta advertisinga, nije mjerljiv na način da vidiš "isplativost".

    Ovo je možda dio veće kampanje, možda je teaser za dolazak Modrića, možda je one-off, ali mi to ne znamo u ovom trenutku.

    I da je one-off, prenijeli su svi relevantni mediji uz Fab Romana, buknulo je ekstremno kod nas u medijima. Koliko očiju je vidjelo ovo, ne znamo, ali ako vidimo koliko očiju čita te medije, tweetove i da je ovlaš vidjelo se isplatilo jer pozicionira i pokazuje Dinamo ljudima što je na kraju dana i glavna svrha marketinga.

    Usporedba s Betisom je možda nespretna jer se uspoređuje objava s klubom koji dolazi s područja Španjolske i sigurno je 288 komentara bilo žuganje Betisovaca ili ruganje rivala.

    Mozda bi spretnija usporedba bila da si probao naći koliko je komentara bilo na Kicker članak o reklami za Modrića i Kicker clanak o Betisovom ispadanju?

    Bilo kako bilo, pozdravljam ovakve aktivnosti kluba, trošak je bio viši, ali s obzirom koliko ljudi je pročitalo ime DINAMO ZAGREB i asociralo ga sa LUKA MODRIĆ, svakako mislim da se isplatilo i izvedeno je maksimalno dobro, izvrstan marketing.
  • Mali dioničar
    16.3k
    Mozda bi spretnija usporedba bila da si probao naći koliko je komentara bilo na Kicker članak o reklami za Modrića i Kicker clanak o Betisovom ispadanju?Paggini

    I u Kickeru je Dinamo preko svoje osnovne djelatnosti, igranja nogometa jako prisutan. Članak o Modriću je jedan od.

    Kicker jako dobro prati Dinamo i bez oglašavanja.

    Opet ponavljam, zbog toga jer je Dinamo prisutan na europskim terenima.

    https://www.kicker.de/dinamo-zagreb/team-news
  • Paggini
    29.5k


    Ma da, razumijem što želiš reći, ali mislim da je ovo samo dodatak svemu tome što smo stvorili kroz godine, a ne zamjena ili nadoknađivanje.

    Tipa, da je recimo Malmo izdao tako oglas u Marci sa Ibrahimovićevim dresom, meni bi osobno to koji gledam iz Hrvatske bio jeben potez.
  • Mali dioničar
    16.3k
    Tipa, da je recimo Malmo izdao tako oglas u Marci sa Ibrahimovićevim dresom, meni bi osobno to koji gledam iz Hrvatske bio jeben potez.Paggini

    Tako je, sve se svodi na to kome se obraćaš.

    Realno, svatko tko prati nogomet zna da je Ibrahimović igrao u Malmu i da je Modrić igrao u Dinamu.

    A sad da li će netko tko ne prati nogomet naletjeti na oglas preko kojeg će zaključiti “Malmo je jeben, tamo je igrao Ibrahimović, od danas pratim Malmo”ili “Dinamo je jeben, tamo je igrao Modrić, od danas pratim Dinamo” je druga stvar.

    Budemo vidli. :up:
  • jedan u nizu
    10.1k
    Nije ista stvar kada netko lista Marcu i procita neki clanak kako je Dinamo pobijedio Chelsea ili neki drugi klub, ili kada preko cijele stranice Modric sa brojem 10 u nasem dresu.
    Vecina ljudi ce preskociti clanak o pobjedi dinama jer to ne prati ili nesto.

    Kao sto cemo mi preletiti samo da je Malmo pobijedio nekoga.
    Ali ako se pise o Ibrahimovicu i njegovom povratku u Malmo onda cemo zastati, procitati i to komentirati sa nekim na cugi /whatssapu i sl.

    Jaci udar na ljude ima ova jedna slika od neki dan, nego 5 clanaka o nasim rezultatima zadnjih godina
  • Mali dioničar
    16.3k
    Jaci udar na ljude ima ova jedna slika od neki dan, nego 5 clanaka o nasim rezultatima zadnjih godinajedan u nizu

    :lol:

    Pa Dinamo je nogometni klub, a ne marketinška agencija.

    Još nisam čuo da je neko dijete zavoljelo nogomet jer je vidjelo oglas u novinama, ali ih je puno zavoljelo nogomet zbog Oršićevih golova.

    Nije da moramo birati jer jedno nadopunjuje drugo, ali svakako mi je jedno 1000 puta draže vidjeti vijest da je Dinamo pobijedio Betisa nego da je Dinamo zakupio oglas u novinama.

    Svi klubovi svijeta imaju vrhunski marketing. U marketingu Cityja i marketingu Arsenala nema nikakve razlike, razlika se postiže na terenu.

    Ista stvar je ako usporedimo Dinamo i Hajduk. Ni jedan od ta dva kluba neće biti bolji od rivala zbog marketinga nego će ih diferencirati rezultat na terenu i proizvodnja igrača.

    Posebno je to logično za klubove iz naše lige jer je tržište jednostavno premalo da bi kroz prodaju proizvoda kompenziralo prihod od prodaje igrača i igranja u europskim natjecanjima.

    Osnovna djelatnost Dinama - nogomet - je ono što ga izdiglo od ostatka lige, a ne oglasi po novinama.

    Zbilja mi je žalosno pročitati da ima navijača koji misle da se bolja vidljivost kluba na nogometnoj sceni postiže plaćenim oglasom u novinama nego Dinamovim pobjedama u Europi.
  • NORTE
    12.9k
    Još nisam čuo da je neko dijete zavoljelo nogomet jer je vidjelo oglas u novinama, ali ih je puno zavoljelo nogomet zbog Oršićevih golova.Mali dioničar
    Vidiš kod mene je bilo nešto slično ovome čemu se čudiš.
    Naravno, nogomet kao sport sam zavolio prije toga, ali eto dinamo sam počeo intenzivnije pratiti nakon jednog općenitog oglasa o hr nogometu (koji nije radio dinamo).
  • Paggini
    29.5k
    Osnovna djelatnost Dinama - nogomet - je ono što ga izdiglo od ostatka lige, a ne oglasi po novinama.

    Zbilja mi je žalosno pročitati da ima navijača koji misle da se bolja vidljivost kluba na nogometnoj sceni postiže plaćenim oglasom u novinama nego Dinamovim pobjedama u Europi.
    Mali dioničar

    Pa mislim, ovo je zaslužna marketinška grana Dinama, koja ima svoj budzet i svoje ciljeve.

    Ovo je uspješan klupski marketing, ali mislim da nitko ovdje ne misli da ovo vise znaci za klub nego pobjeda u Europi jer to dvoje je odvojeno i trebalo bi nadopunjavati jedno drugo.

    Ili misliš da bi trebali odustat od marketinških akcija općenito?
  • Mali dioničar
    16.3k
    Ovo je uspješan klupski marketing, ali mislim da nitko ovdje ne misli da ovo vise znaci za klub nego pobjeda u Europi jer to dvoje je odvojeno i trebalo bi nadopunjavati jedno drugo.Paggini

    Jaci udar na ljude ima ova jedna slika od neki dan, nego 5 clanaka o nasim rezultatima zadnjih godinajedan u nizu

    Ili misliš da bi trebali odustat od marketinških akcija općenito?Paggini

    Nije da moramo birati jer jedno nadopunjuje drugo, ali svakako mi je jedno 1000 puta draže vidjeti vijest da je Dinamo pobijedio Betisa nego da je Dinamo zakupio oglas u novinama.

    Svi klubovi svijeta imaju vrhunski marketing. U marketingu Cityja i marketingu Arsenala nema nikakve razlike, razlika se postiže na terenu.
    Mali dioničar

    U startu sam pitao kakav je feedback, a ne da se ne treba raditi marketing.

    Evo ako se to ne kosi s autorskim pravima i ako Dinamo ima autorska prava na te golove, ja bih danas napravio najavu utakmice Real-City prvim golom Modrića za Dinamo ( ne znam kad se to dogodilo) te prvim golom Kovačića za Dinamo (Dragovoljac u Kranjči) i prvim golom Gvardiola za Dinamo (Zaprešić u Maksimiru).

    Onda bih taj vidio shareao i tagirao Modrića, Kovačića i Gvardiola.

    Ne bih plaćao oglas.

    Samo ne znam da li se ti videi mogu izvaditi i ima li Dinamo pravo objaviti ih.
  • Paggini
    29.5k
    Nije da moramo birati jer jedno nadopunjuje drugo, ali svakako mi je jedno 1000 puta draže vidjeti vijest da je Dinamo pobijedio Betisa nego da je Dinamo zakupio oglas u novinama.Mali dioničar

    Kao i meni i svakom ovdje - samo mislim da je @jedan u nizu aludirao na cinjenicu da je ovo puno vise ljudi vidjelo nego nasu pobjedu nad Betisom i da ce vise pamtiti Dinamo ove sezone po oglasu nego po pobjedama. Nažalost, ali tako je. Jel bi ja volio da nas pamte po rezultatima? Naravno.

    Svi klubovi svijeta imaju vrhunski marketing. U marketingu Cityja i marketingu Arsenala nema nikakve razlike, razlika se postiže na terenu.Mali dioničar

    Pa mi nismo City i Arsenal, naše pozicioniranje na marketinškom polju je potpuno drugačije, kao i budžet. Dok su oni giganti sami po sebi, mi smo srednjeeuropski klub koji uspješno igra europu i rasadnik je svjetskih talenata, što ovaj oglas također komunicira svima - MI SMO DALI SVIJETU LUKU MODRIĆA.

    S druge strane, ako se Luka vrati, to ce biti marketinski boom za klub veci od pobjede nad Tottenhamom, a te posljedice ce imati sigurno i pozitivan utjecaj na sve ostalo u klubu. Tako da ce ovoh 60k eura potencijalno donijeti milijune. Potencijalno, ali vec se i sad isplatilo.
  • Paggini
    29.5k
    Onda bih taj vidio shareao i tagirao Modrića, Kovačića i Gvardiola.

    Ne bih plaćao oglas.
    Mali dioničar

    Dupli post, ali da se nadovežem i na ovo - prije tekme s Hajdukom smo imali post gdje su komentare potpore ostavili i izmedju ostalih, Modrić i Gvardiol. Sumnjam da je Dinamo to platio, ali nije imalo neki BOOM kao što je ovo imalo u Marci.

    Ovo tvoje je ok ideja, ali je dosta lokalna, ovo u Marci je otišlo na puno višu razinu.
  • Jurki
    13.5k
    Tako da ce ovoh 60k eura potencijalno donijeti milijunePaggini

    Da to je puno para za oglas u novinama.. al kad si covjek zamisli da je to pola jedne mjesecne place Drmica za kojeg bi moral dobrano iti guglat kad je zadnji put nastupil za Dinamo..a kad je dao zadnji gol je proslo vise od godine dana.
    I kad se tak pogledaju stvari.. ovaj oglas u Marci je za čik spram toga kolko nas kosta jedan spotrgani DJ.
    Definitivno top potez kluba.
  • sport
    3.7k
    Uhvatili ste se troška oglasa koji je objavljen na portalima za koji ne znamo da je točan.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.