• Sad opet
    202

    Ako pod tim podrazumijevaš da želim da Končarevi budu kvalitetniji, onda da. Za sve drugo pokušaj ponovo pročitati. Znam da je Hrvatski težak i da sam napisao puno slova koja tvore razne riječi ali probaj....
  • Patak
    3k
    Stvarno imam koji put dojam da razgovaram s nekim članom ne možemo. Gle, njemačke tramvaje nisam ni spomenuo, u biti su mi ok ovaj na prvu, plavi su kao i ostali.. Evo kaj se tiče natječaja, sad sam malo pogledao na drugom forumu gdje je Končar sudjelovao na natječajima. U Finskoj su na kraju odabrali domaćeg finskog proizvođača, otpilili i Siemens. Jel to znači da Siemens ne valja? Mislim da ne. U Poljskoj je Končar pobijedio, pa su poništili natječaj i onda također odabrali domaćeg poljskog koji nikad ni nije proizveo tramvaj prije toga, itd.

    E, sad da pitam vozače i ZET, nitko njima ne brani da javno kažu ako nešto ne valja. Evo pitam sebe, i mogu reći da vrlo rijetko vidim da tramvaj stoji u kvaru. Baš sam se vozio za Božić kod Lisinskog, vidim tramvaj na sred raskršća, pomislim baš to, kak se rijetko kvari i sad baš na Božić i to na prometnom raskršću, i onda na zeleno svi polako zaobilazimo tramvaj kako god znamo, skrenemo u Vukovarsku i vidimo da u stvari nije riječ o kvaru tramvaja nego je neki BMW udario direkt u sred stupa i u tramvaj i velim sebi, eto nisi ni sad kriv. A sutra sam vidio da stup nije ni ogreban, e to je dobra kvaliteta.
    FOTO Vozač BMW-a zabio se u stup i tramvaj u centru Zagreba
  • Sad opet
    202

    https://direktno.hr/direkt/masovni-kvarovi-zet-ovih-autobusa-i-tramvaja-djeca-kasne-skolu-gradani-posao-329117/
    30 sekundi za 1 članak.
    I ne, nisam nikad glasao za Možemo, niti ih ne opravdavam jer sam više puta rekao da jednostavno ili ne znaju ili neće...
    Ova rasprava je krenula sa zapaljenim tramvajem i unaprijed okrivljenim " novim" njemačkim tramvajima. ( Nije nego suradnja ZET-a i Končara). I samo zbog toga je spomenut Končar. A da i njihovi mogu i trebaju biti bolji, DA. Da se trude kao u nekim drugim segmentima poslovanja ( npr transformatori) u čemu su svijetska klasa.
  • Bosskovitz
    12.7k
    Da budem iskren, nisam bio neko vrijeme na forumu jer mi ne odgovara da na Dinamovom forumu moram čitati toliko mržnje o simbolima mog rodnog grada uz koje osim Dinama spadaju i Končarevi tramvaji i ZET.Patak

    Gle, imaš problem s razmjenom mišljenja i forum možda nije mjesto za tebe. To što ja mislim da građani Zagreba zaslužuju najbolje za svoj novac je potpuno suprotno od "mržnje prema simbolima ovog grada", koji je jednako rodni i tebi i meni. Kritika nije mržnja, to se izjednačavalo nekada u komunizmu ali to je vrijeme prije mog vremena i ne dira me. Kritičan sam i prema Dinamu i prema Hrvatskoj i prema Zagrebu upravo zato što volim i Dinamo, i Hrvatsku i Zagreb i želim za njih najbolje. Ne kritiziram radi kritike, hvalim ono što smatram dobrim ali isto tako kritiziram konstruktivno ono što mislim da treba biti bolje.

    A ne odgovaraju mi ni tekstovi koje bi potpisao svaki četnik a koji se tu postaju.Patak

    Zapeo si za tekst koji nisi razumio i s kojim se ne slažeš pa sada radiš dramu oko njega, to je bilo prije tjedan dana. A nisi ga razumio iz istog razloga iz kojeg ne razumiješ moj komentar: jer kritiku, donekle u tom slučaju čak i satiru, smatraš uvredom i mržnjom.

    Nisi pokazao nikakav, ali baš nikakav dokaz o lošoj kvaliteti Končarevih tramvaja, ni ti ni itko drugi.Patak

    Jesam, ali ti ih naprosto ne prihvaćaš jer živiš u uvjerenju da Končar proizvodi najbolje i najkvalitetnije vlakove i tramvaje na svijetu, ali iz nekog samo bogu znanog razloga to nitko u svijetu ne vidi osim naših političara koji troše novac hrvatskih poreznih obveznika na te vlakove i tramvaje.

    Evo ti opet:

    Voze već dvadesetak godina Zagrebom, a meni su lijepi kao i prvi dan kad sam ih vidio.Patak

    Kakve to veze ima? Jesam li ja ili je itko drugi ovdje rekao da su ti tramvaju ružni? Ne, dapače mislim da su i među ljepšima, iako se radi o sad već 20 godina starom dizajnu koji očito dobro funkcionira. Ovaj novi dizajn, TMK2400 koje je naručila aktualna gradska vlast, izgleda još brutalnije i njihov vanjski dizajn nikada nije bio nikome sporan (osim možda onim jadnicima u Beogradu, ako je ono zaista bila istina a ne tabloidno naklapanje):

    fwe2rg3qdnua1.jpg

    I ne vidim da se baš kvare kad se i o tome priča.Patak

    Kao i gore, ne vidiš jer ne želiš vidjeti. Prvi rezultat na googleu:

    "LOŠI su, kvare se i sve živo na njima crkava", opisuje šef Sindikata radnika ZET-a Neven Brnjas niskopodne tramvaje proizvedene u Končaru 2010. godine. Prva serija takvih niskopodnih tramvaja proizvedena je 2005., a druga serija TMK 2300 Zagrebom vozi 13 godina."

    Nitko sretniji od mene ako 2400 postane hit i stvarno se nakon Zagreba i Osijeka krenu prodavati po Europi i svijetu, zaista. Ali ako i 30 godina nakon prvog još uvijek to bude genijalni proizvod čiju genijalnost prepoznaju samo hrvatski političari, dopusti moju dozu zdrave sumnje da pušem na tramvaje nakon što sam ozbiljno opečen brodogradilištima, kao i svi mi ovdje.

    bitno da ti nisi zadojen politikom i ideologijomCif

    Ako me već napadaš, slobodno daj primjer moje zadojenosti.
  • blueboy
    140
    ZET nabavlja 30 rabljenih autobusa

    30 rabljenih autobusa + 100 novih autobusa sufinanciranih iz EU fondova
  • Patak
    3k
    Ajd naveo si sad neke dokazne materijale, samo što je većina starih (s tendera u Finskoj ih 2008/9), Jedino je sindikalist recentan. Koliko vidim njegov šef ga opovrgava i veli da je stvar uobičajena. Dokaz neprolaska na inozemnim tenderima nije dokaz nekvalitetne kad svi žele domaćeg proizvođača kao što sam i naveo. Kritika buke recimo stoji, ovi njemački su tiši, samo ta malo povećana buka daje signal pješacima, pogotovo penzićima da je opasnost blizu pogotovo oni tramvaji koji skreću. Ono što bi bio čvršći dokaz je broj kvarova na godinu u odnosu na druge tramvaje u stranim gradovima, koliko dugo se čeka popravak na ulicama, itd...Mislim da tu ne stojimo loše uopće.

    A Dežulovića naravno razumijem, pa molim onda objašnjenje s druge strane što je tako dobro u tom tekstu. Za mene je to tekst čovjeka koji odlazi agresoru/ugnječivaču u njihov glavni grad da mu se umili tako da se posere na vlastiti narod. Recimo bilo je par takvih Albanaca koje su Milošoevićevi ekstremisti onda zvali "pošteni Albanci". Samo što je takve Albance prezirao svaki od prvog do zadnjeg Albanca, pa vjerojatno i sami članovi obitelji. Jedino kod nas takvi prolaze kod dijela ljudi kao neki dobri pisci/novinari, itd...Tekst mu je od prve do zadnje rečenice pun klišeja, predrasuda i mržnje prema Hrvatima kao i očitih laži u formi lošeg humora. Evo ti još tri primjera iz one koje sam naveo:
    1) veli Borivoje svi nekoga vole samo što Hrvati nikoga ne vole, i krene nabrajati. I to kaže u Beogradu čiji režim je pokrenuo ratove od Slovenije do Kosova, koji je u Hrvatskoj u Domovinskom ratu ubijao sve redom i radio masakre ne samo u hrvatskim selima nego i u mađarskim (Laslovo), češkim (Ivanovo Selo), rusinskim (Mikluševci), itd...Što smo mi onda po njemu - rasisti ili ima neki drugi naziv za one narode koji nikoga ne vole? I daj Borivoje javi volimo li mi barem ove naše Čehe, ili se moram dedi ispričati...
    2) kaže neki navijači izvjesili "Obrigado Portugal" u Vinkovcima nakon poraza reprezentacije BiH. Siguran sam da se ovdje reprezentacija BiH ovdje gleda ili sa simpatijama ili sa indiferencijom, upravo suprotno nego što Borivoje insinuira. A i taj podatak iz Vinkovaca ne mogu pronaći u medijima kao što mogu pronaći slavlje u Sarajevu nakon poraza Hrvatske od Turske, ali neki balansirani pristup nekoj temi, to naravno ne.
    3) Veli on kako Hrvatima ide na živce to što Bosanci imaju pozu ratne žrtve i odmah dodaje da su sami krivi za to što im se dogodilo, cinično naravno jer on uistinu vjeruje da su tamo samo Bosanci žrtve a Hrvati agresori, jer je to rekao Bakir ili neki drugi tamo, što bi Borivoje tome proturječio. Kod njega nema ni primisli da su Hrvati tamo ispali najveće žrtve koji ni danas nemaju svojeg predstavnika u Predsjedništvu i udio u stanovništvu je također najviše pao, a nema ni to da su u ratu Hrvati pritom pomagali upravo te Bosance, od smještaja stotina tisuća njihovih izbjeglica usred rata, do naoružavanja, a posebno da su Hrvati, nitko drugi, spasili Bihać da ne postane nova Srebrenica jer je operacija Pauk bila upravo u tijeku koju smo presjekli Olujom.

    Imam ja i teoriju zašto je on popularan kod dijela Hrvata a bio bi prezren kod bilo kojeg drugog naroda da tako "sere" po njima. I da, zapravo ne možeš pronaći ekvivalent Borivoja kod Srba ili Albanaca ili Bosanaca ili nikog drugog. Evo, ima li koji novinar, poznata osoba u Srbiji, BiH, Kosovu koja će doći u Zagreb i sjesti sa svojim frendom iz Zagreba u kafić i ispijati kavicu i nakon toga napisati tekst u kojem će se popišati po vlastitom narodu? Kod Srba nema čak ni takvog da napiše u Zagrebu nešto loše o Miloševiću i njegovim ekstremistima a kamoli o vlastitom narodu. A nije Borivoje kod nas jedini, ima takvih dosta.

    Moja teorija je da je dio Hrvata razvio neki oblik kolektivnog Stockholmskog sindroma, jer je jedino Hrvatski narod prolazio i prolazi torturu nabijanja "istočnog grijeha" iz 2, svjetskog rata. Tome služi Jasenovac, jer da služi za sjećanje na žrtve onda bi makli lažne žrtve, tome služi obitelj Zec jer da služi za sjećanje na djecu žrtve rata, onda bi i neka ld 400 hrvatske djece žrtava rata imalo neki spomenik. U Srbiji nema spomena na logore Banjicu i Sajmište čak ni table, nema spomena na prvi judenfrei grad u Europi, tamo je Beogradu stradao u cijelom 2. svjetskom ratu jedan Nijemac, nema spomena na logore iz Domovinskog rata, oni čak ne priznaju da su logori tamo postojali. Oni nisu sudski procesuirali ni jednog oficira JNA, njima je na čelu države notorni ratni huškač. I u takvom gradu ideš srat po svojem narodu. I onda mi tu spominjemo Orjunu za ove dolje, aj, aj.

    Uzimam pauzu do prve Dinamove tekme u prvenstvu.
  • mali M
    5.8k
    načelno se slažem s tobom oko ove teme ali što se tiče tramvaja, bez nekog estetskog elementa, nisu dobri. Ali pazi, "nisu dobri". Ne katastrofalni, užasni.. mislim samo da su neodržavani i tu bi stisnuo Končar. Mada meni to nije neka drama kakva se tu radi. Dobro si i sam argumentirao, često države uzmu lokalnog proizvođača na natječajima, al to nužno ne znači da su naši dobri, al ne prepoznati...
    Što se tiče Dežulovića, smatram da od svakoga možeš nešto naučiti i netreba nikog otpisati. Sad dvije stvari, kako sam sve stariji naučio sam, prvo, da ne mogu shvatiti cinične, sarkastične i zle kritičare svog društva i okoline kojima je cilj samo da budu nezadovoljni i ismijavaju tuđe napore za bolje sutra dok oni ne čine ništa (čitaj odma i Šprajc), a drugo, kad prepoznaš takve, ne dajem im ni sekundu svoga vrijednog života, a kamoli klik. Čuvaj zdravlje bratko
  • Bosskovitz
    12.7k


    Vidiš, to je sve pitanje kako ćeš tumačiti tekst. Sposobnost biti samokritičan, pa čak i samoironičan, pokazatelj je inteligencije i samopouzdanja. Meni tekst prvenstveno govori o tome koliko smo mi zapravo drugačiji od istočnih susjeda koji se hvalisaju svojim malim dosezima dok smo mi kritični i defetistični unatoč tome kaj smo nedohvatljivo najbolji. Jer zaista jesmo i to će ti često reći ljudi iz Srbije, BiH ili ostatka bivše države (izuzev Slovenaca, naravno) - da mi baš volimo kukati oko hrpe stvari iako su bolje kod nas nego kod svih njih, ali to ti je dvosjekli mač jer one jesu bolje nego kod svih njih između ostaloga i zato što kukamo i što želimo više.

    I onda se vraćamo zapravo na ono što smo komentirali kada smo se dotaknuli i tog teksta kojeg smo odmah popratili disclaimerom kako ni autora ni njegov hajdučko-jugoslavensko-marksistički opus generalno ne preferiramo: kao kaj oni koji ne trpe kritiku žmire na mnoštvo negativnosti u našem društvu, tako je i kritična većina često larpurlartistički kritična, samo da bi kritizirala, i ne zna cijeniti ono kaj imamo. A Hrvatska je realno, unatoč svim problemima kojih itekako imamo gdje god se okrenemo, jedna od top 20-30 zemalja na svijetu za život i postaje sve bolja i bolja. To je odlično i to nas vjerojatno sve veseli. Ali to ne znači da ne trebamo biti kritični prema njoj, pa ponekad i ironični i satirični. To kaj nitko u Srbiji nije u stanju tako pisati o Srbiji, kao kaj nitko u Srbiji nije u stanju prihvatiti srpske zločine i obilježiti spomenikom stratišta drugih naroda za koje su odgovorni, meni samo pokazuje koliko smo mi razvijenije, zdravije i naprednije društvo. I ponosan sam na to kaj smo drugačiji i kaj nismo kao oni, ne vidim to kao nešto negativno.
  • The Undertaker
    5.9k
    To kaj nitko u Srbiji nije u stanju tako pisati o Srbiji, kao kaj nitko u Srbiji nije u stanju prihvatiti srpske zločineBosskovitz

    Ovo jednostavno nije točno. Druga je stvar koliko je to vidljivo u medijima i koliko mi to pratimo ili ne pratimo. Mislim da se na stranici Dokumente može naći o svakom pojedinačnom suđenju Srba za srpske zločine. Ne želim ulaziti sad u raspravu koliko je to iskreno a koliko pod pritiskom ali je činjenica da suđenja postoje i da se o zločinima priča.
  • Bosskovitz
    12.7k


    Naravno, uvijek ima netko, no velika je razlika između Documente i mainstreama. Prosječna osoba u Srbiji zna za ubojstvo obitelji Zec, Glavaša i Oluju, a nema pojma o etničkom čišćenju Slavonije, pokolju u Četekovcu ili tome da možda živi kilometar od logora za Hrvate jer ovaj ne smije biti obilježen spomen pločom.

    Ne tvrdim da smo mi tu savršeni, daleko od toga, ali ozbiljno smo odmakli od njih.
  • Mali Zeus
    14.2k
    "LOŠI su, kvare se i sve živo na njima crkava", opisuje šef Sindikata radnika ZET-a Neven Brnjas niskopodne tramvaje proizvedene u Končaru 2010. godine. Prva serija takvih niskopodnih tramvaja proizvedena je 2005., a druga serija TMK 2300 Zagrebom vozi 13 godina."Bosskovitz

    Mislim da je i problem, a koji su opisali isto iz sindikata ZET-a, da tramvaje ne održavaju oni nego Končar prema ugovoru, a Končar to radi preko k. Sami po sebi meni su ti tramvaji ok, dobro sigurno može bolje i vidim ih na okretištu Remiza dosta iza ograde i ne znam za te probleme, al činjenica je da ih je dosta iznutra prljavo i izraubano i škripe pri skretanju itd. što znači da bi ih trebalo bolje održavati.

    Btw da ne budem ful negativan pozdravljam odluku da svi tramvaji opet budu plavi.
  • mali M
    5.8k
    Ali to ne znači da ne trebamo biti kritični prema njoj, pa ponekad i ironični i satirični.Bosskovitz

    Ovo je skroz točno, samo bi nadodao da su često ljudi sarkastični, a to je velika i bitna razlika. Ironični i satirični ljudi gledaju kroz humor na situacije, a sarkastični su jednostavno zli i zajedljivi. A takvih je zbilja u Hrvatskoj javnosti jako jako puno
  • Nolifer
    8.6k
    Btw da ne budem ful negativan pozdravljam odluku da svi tramvaji opet budu plavi.Mali Zeus

    Nadam se da Dinamovi nisu maknuti...
  • Mali Zeus
    14.2k
    Nadam se da Dinamovi nisu maknuti...Nolifer

    Plavi su, valjda nisu, tj. i ja se nadam. :)
  • NitkoBitan
    19.2k
    Nakon rabljenih tramvaja uzimaju se i rabljeni autobusi, njih 30. Do dolaska novih jer se do tad nemre cekat jel...

    Naravno da se dolaskom novih ovi nece povuc iz prometa, jer se tada vise nece pricat o nekakvim zamjenama, ljudi ce se naviknut na niske standarde.

    Senf uporno maze ljudima oci da se radi o zamjena umjesto da kaze da se radi o dugorocnim rjesenjima od 10-15 godina.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.