• Doktor Kunić
    3.8k
    Postoji toliko načina

    Kompilacija videa sjevera, navijanja, koreografija, slavlja sa navijačima..

    Povijesne tekme, golovi, slavlja..

    Ili ako već misle plaćati nekome da moli ljude, onda nek bude to neka legenda kluba, daj djeci klincima nek zovu ljude, daj školarcima zagrebačkim besplatne ulaznice, roditelji ih moraju vodit i sebi kupit kartu.. Ako im je vrhunac platit hambiju za ovo "repanje" onda banana
  • Mathiasovi Chageri
    3k
    Smisli tekst, napravi neki edit cool video, postavi ga na društvene mreže i da vidimo to bolje rješenje od Hambija.xFire

    Tekst, video i Hambi neće dovući ni ljude koji prate Dinamove društvene mreže, a prije tog videa su čuli za Hambija, a to je otprilike pet ljudi. Super mi je kako se marketing svodi na "cool video" i "tekst". Ovakav način privlačenja ljudi i publiciteta je dobar onima koji su naviknuti na Dinamov marketing u zadnjih 20 godina, čiji je naveći doseg bio davanje milijuna ako netko dođe na utakmicu i otvaranja fan shopa, što je okarakterizirano kao fenomenalan potez, a u stvarnosti je samo prelazak iz 1999 u 2008.

    Čak i ako okarakteriziraš društvene mreže kao alat kojim ćeš targetirati šire mase za dolazak na utakmicu, Goran Babić sigurno nije osoba koja treba snimiti video, osim ako ti je target skupina "gledatelji Podcast inkubatora" i "fanovi Igora Pokrajca." Još ako to odradiš šlampasto pa onda pustiš van video gdje on poziva "Blubače" na utakmicu, dobiješ to što dobiješ.

    Pa da ti i odgovorim konkretno na ovo što sam citirao, doslovno sve je bolje rješenje od Hambija. U tjednu u kojem igraš dvije vrlo bitne utakmice koje si okaratkerizirao kao bitne, ne možeš nigdje čuti ni vidjeti da se nešto igra, osim na dva radija. Za par tisuća eura si mogao uzeti udarne lokacije go2digitala i outdoor akcenta na najvećim prometnicama u gradu gdje bi se u rush houru izvrtio video triput dok čekaš na Slavonskoj, Držićevoj ili obilaznici ili si mogao uzeti dva igrača i Plavka i otići u subotu/nedjelju na Trg ili u Arenu gdje ti je Fanshop poslikat se s ljudima i pozvati na tekmu, stvoriti neki hype, dovući možda nekoga čiji bi klinci vidjeli to pa te žicali da idu.

    Ti si odabrao društvene mreže i snimati videe i za to odabereš Gorana Babića i Filipa Pejića, dva lika za koje da odeš sutra prije tekme do pimpeka i pitaš 10 ljudi, možda bi ti troje znalo o kome se radi.
  • Nema zaleđa Mikića
    1.6k
    osim na dva radijaMathiasovi Chageri

    Općenito bi trebalo ostvariti suradnju sa nekom radijskom stanicom u Zagrebu, koja bi svaki dan puštala neke naše pjesme, najavljivala utakmice, a na dan utakmice terorizirala sa pjesmama i pričom o utakmici.
  • mali M
    5.8k
    ja bi volio vidjeti video gdje Ademi i Petko idu po gradu i svako malo zgrabe prijeteći nekog za jaknu/kragnu i pitaju jel dolaziš na tekmu!? I onda mu se još prijete da znaju gdje živi i da će znat ako ne dođe... :lol: :lol: :lol:
    Eto takva bi meni reklama bila top! I za umrjet od smjeha, a poruka bi bila poslana!
  • Eduardo
    21k
    Kako je ovdje konkretno riječ o marketingu putem društvenih mreža važno je shvatiti da živimo u svijetu istih i važno je shvatiti da navijači ne koriste iste platforme i da je potrebno prilagoditi se raznolikosti uzrasta, od klinaca pa do umirovljenika. Cilj bi trebao biti doseći do ljudi što je moguće individualnije, a s Pejićem i Hambijem si na vrlo, vrlo ograničenom prostoru.

    Ukratko, društvene mreže su revolucionirale način na koji se klubovi povezuju s navijačima. Shodno tome potencijalna publika je sada veća i raznolikija nego ikad prije što znači da bi se trebalo prilagoditi raznolikim generacijama navijača. To upravo dokazuju ovakve reakcije i komentari koji su stoga potpuno razumljivi. Sukob generacija, rekao bih.

    Došli smo do toga da godine zanemarivanja ovog segmenta zahtijevaju novi pristup marketingu i povezivanju s navijačima. Tu moram dodati da ne krivim ekipu koja radi taj dio posla već kao i za sve drugo - upravu. Godinama već vodeći ljudi u klubu ne razumiju da iz poslovne perspektive cilj stvaranja vjernih navijača koji razumiju dugoročnu dobrobit kluba uvijek mora biti primaran - ovaj način to nije.

    Tu dolazimo do toga da se Dinamo suočava s ključnim problemom tj. nedostatkom razumijevanja da stvaranje vjernih navijača nije samo trenutačni cilj, već dugoročna investicija u klub. Ovaj 'aktualni pristup' upravo naglašava kratkoročnu viziju kako bi se prodalo što više ulaznica i eventualno suvenira, zanemarujući potrebu za uspostavom dublje veze s navijačima.

    Važnost razumijevanja da klub pripada navijačima naglašava se u jednostavnom, ali snažnom konceptu. Klub nije samo poslovna organizacija, već entitet koji živi i diše zajedno s entuzijazmom svojih navijača. U takvim nekim stvarima ogledalo može biti onaj deda što ga je @marcio amoroso snimio na treningu ili takve neke stvari koje ti natjeraju suzu u oko. Filip Pejić s video snimkom iz nekog kafića ili Hambi pred praznim Sjeverom to nisu. Bar ne za mene.

    Za kraj, opet ću se ponoviti. To je posao koji između ostalog zahtjeva financijsko ulaganje, a nisam siguran koliko su ovi voljni učiniti nešto po pitanju toga.
  • rob ljubavi
    873
    Ekipa, pitanje.

    Postoje li negdje dostupni podaci nekakvi vezano uz klupski marketing, nekakve brojke itd

    Znam da su tu prije stavljani i razni grafovi, tablice, pa me zanima ako ima netko tko se tim bavio ili zna moze li se iz kluba dobiti nekakve info vezano za pisanje diplomskog rada
  • Eduardo
    21k
    Do sada su vlasnici $DZG fan tokena mogli sudjelovati u nizu 'ekskluzivnih sadržaja', ništa posebno ali eto, ulazi u sferu 'ekskluzivnih sadržaja iz kluba i dodatnih pogodnosti'. Zašto isto ne napraviti i s članovima? Evo samo jedna sitnica, a imala bi vjerujem zapažen odaziv.

    npr. kako svaka godina sa sobom donosi novi izgled članske iskaznice može se omogućiti članovima da sami dizajniraju istu. Kasnije se u anketu stavi nekoliko najboljih opcija i članovi glasovanjem odluče koji dizajn žele. Jednostavno, a dalo bi makar malo na značaju prema članovima.
  • Sajla
    5.9k
    dobra ideja! napravili su to za zastavicu za utakmicu s tovarima (btw. u socios aplikaciji u toj anketi im je krivo napisano ime - Hajdhuk) pa zašto ne i za dizajn članske? bolje to nego plaćati nekog vanjskog, uklapa se u mjere štednje ;)
  • Bosskovitz
    12.7k
    Prije nekih desetak godina sam, u jednoj studentskoj udruzi, radio u organizaciji humanitarne utrke i između ostaloga uspjeli smo vezama i vezicama doći do nekih poznatih ljudi koji su snimili pozive na utrku; mislim da smo imali Kramu, Ivicu Kostelića, Tarika... za humanitarni studentski projekt kronično ograničenih financijskih sredstava to je je bilo vrhunski. Ali za Dinamo?

    Ako Dinamo želi angažirati navijače, onda nemaš 3-4 snimke rubno poznatih ljudi (znam za Hambija, a Simon je legenda, ali daleko od toga da su toliko poznati da bi mogli motivirati mase) nego napraviš kampanju s 30-40 poznatih koji te svi pozivaju, tako da pogodiš sve demografske skupine - od TikTok influencera za klince do Sanje Doležal. Napraviš neki prepoznatljivi vizual, content strategiju, uložiš par tisuća eura u to... a sve bude dio većeg, višegodišnjeg plana razvoja i brand strategije. Nek se ne ljute ljudi kojima su ti videi fora, ali ovo je amaterizam na kvadrat.
  • Dalmatinec
    623

    Da, ko što to radi Radio Dalmacija.
  • Time
    898

    Dovesti 11 najpopularnijih tiktokera da igraju utakmicu na poluvremenu sa srednjoskolcima koji bi svoje mjesto osvojili u natjecanju tipa ...11 najpopularnijih videa na temu dinamo,maksimir osvajaju svoje mjesto u utakmici sa najboljim hrv tiktokerima,tih 11 tiktokera bi cijeli dan proveli sa osvajacima,snimali se tiktokali sta se vec radi na tiktoku,uvjeren sam da bi kroz par dana tik tok bio zatrpan videima o dinamu
  • 77
    62
    Pa mi kopiramo tovare kojima se svi rugaju u marketingu (modric/perisic-imalo bi smisla/vrime je, sad su htjeli na aerodrom dole stavit dinamovu reklamu)...bolje da nista ne rade
  • blackbully
    4.5k
    Dovesti 11 najpopularnijih tiktokera da igraju utakmicu sa srednjoskolcimaTime

    Trenutno najpoznatiji TikToker za srednjoškolce je klaun Pernar. Jedino ako će doći u majici prekriženog Tomaševića i zazivati novi stadion.

    Pun pogodak :ok:

    Nakon toga možemo angažirati make up influencerice koje Majki prati.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.