Upravo suprotno. Postaje jebeno bitan sport, raste, UEFA i FIFA sve vise ulazu u njega, UEFA ima cilj da bude jaci od rukometa i to je zanimljiv proces.
Olimpijski sport postoje rasprave hoce li biti ili ne i nije bas nemoguce.... — Pop corn
Esport je popularniji od futsala. — Hipo
Možda postaje ali puževim korakom.
Izgled futsal lige prvaka je užas, toliko o uefinoj brizi.
Da brinu napravili bi neku presliku uefa lige prvaka.
Ne postoji ni slabije eu natjecanje.. — Hipo
2019. je, a nije olimpijski sport i pitanje je kad će uopće postat.
Esport je popularniji od futsala.
Rukomet da ne pričamo. — Hipo
Marketing kluba, nemam ni više volje opet o tome. — Hipo
može li netko od vas iz kluba, a ima vas ovdje, napisati čime niste
zadovoljni u funkcioniranju u i oko kluba, što niste uspjeli napraviti u odnosu na planirano i omjer uloženo-dobiveno.
Prihodi od merchendise, ulaznica... rast kluba, posjeta.. odnosu na 5 godina, ili barem trenutno stanje.
Generalno neki osvrt na očekivano u odnosu na trenutno stanje a i proteklo vrijeme. — Hipo
jedan moj prijedlog sto se tice marketinga je da se stvari kao danas, ovo za godisnje ulaznice objavljuje navecer oko 7-8, najbolje subotom ili nedjeljom. fb stranica fd-a ima najvise pratitelja ali jako malo "feedback-a". inace bi se trebalo izbjegavati objavljivati vaznije stvari radnim danima i ako se vec objavljuje radnim danom onda navecer oko 7-8. na fb-u admin moze lijepo ujutro napisati tekst, staviti sliku i onda tako namjestiti da fb automatski objavi stagod u 8 navecer. tu dolazim i na jednu potpuno neiskoristenu stvar fd-a na facebooku - placena reklama. te placene reklame na fb-u su prejaka stvar, s tim sto netko tko je jednom stisnuo "like" ali ima tisucu prijatelja i tisucu drugih stranica vjerojatno nece vidjeti ni jednu objavu FD-a. kad platis reklamu svih 30000 pratitelja fb stranice ce vidjeti objavu. reklamakrati mozes npr. specificno samo u zagrebu, a mozes i u cijeloj hrvatskoj, bosni, austriji, svicarskoj, njemackoj itd. normalno ako hoces reklamirati u svim tim drzavama moras vise platiti i jedna negativa je ako pozivas na tekmu i to se npr. reklamira u cijeloj hrvatskoj, neki tovar, mamicevac itd. isto ce vidjeti i mozda dati "haha" reakciju ili pogrdni komentar, sto je u neku svrhu opet pozitivno jer ce onda svi njegovi fb prijatelji vidjeti istu objavu, sto bi bila opet reklama. ali ne treba pretjerivati sa placenim reklamama jer se moze ciniti jako "plasticno". nema potrebe reklamirati neku cestitku za rodjendan igracu kao ni gostovanja, ali domace tekme, godisnje ulaznice, poziv na uclanjivanje ili jedan veliki potencijal su online-ulaznice. njih bi se trebalo direktnije reklamirati a ne samo "usput" spomenuti. reklamu se moze namjestiti da ide neko vrijeme, sto bi npr. bila super stvar za uclanjivanje. — agramZ
Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.