• nkdz
    931
    Danas igra Dinamo, svi u sesvete!

    16sati
  • Hipo
    406
    Iduća domaća je 2.11. prema rasporedu s weba.

    Isti dan je inker na maksimiru u 15 sati.
  • Zambatine škude
    3.1k


    Okvirni raspored se radi kad izađe kalendar utakmica za futsal sezonu. Točan dan se uvijek štela u odnosu na Maksimir, a satnica se dogovara ovisno o dostupnosti dvorane.

    Neće biti kolizije, kao ni dosad.
  • Hipo
    406
    Upravo suprotno. Postaje jebeno bitan sport, raste, UEFA i FIFA sve vise ulazu u njega, UEFA ima cilj da bude jaci od rukometa i to je zanimljiv proces.
    Olimpijski sport postoje rasprave hoce li biti ili ne i nije bas nemoguce....
    Pop corn

    Možda postaje ali puževim korakom.
    Izgled futsal lige prvaka je užas, toliko o uefinoj brizi.
    Da brinu napravili bi neku presliku uefa lige prvaka.
    Ne postoji ni slabije eu natjecanje..

    2019. je, a nije olimpijski sport i pitanje je kad će uopće postat.

    Esport je popularniji od futsala.
    Rukomet da ne pričamo.

    Marketing kluba, nemam ni više volje opet o tome.
  • Zambatine škude
    3.1k
    Esport je popularniji od futsala.Hipo

    Esport je popularniji, ali esport je jedini koji ima potencijal postati treći globalni sport uz nogomet i košarku. Na Dota turnirima je veći nagradni fond nego na Grand Slamovima.

    Rukomet nije popularniji sport ni blizu.
  • Pop corn
    8.7k
    Marketing kluba, nemam ni više volje opet o tome.Hipo

    Ja nisam cuo nista od tebe. Mozes i u PM
  • Mr Blue
    4k
    Možda postaje ali puževim korakom.
    Izgled futsal lige prvaka je užas, toliko o uefinoj brizi.
    Da brinu napravili bi neku presliku uefa lige prvaka.
    Ne postoji ni slabije eu natjecanje..
    Hipo

    Nema smisla preslikati format Lige prvaka kad velika većina klubova nema financije za putovati preko pola Europe svako mjesec dana. Možda klubovi iz 2-3 najjače lige, ostali nema šanse. Ne znači da neće biti tako jednog dana, ali trenutno zazivanje preslikavanja formata natjecanja je u najblažem slučaju suludo. Koliko će se UEFA "starati" o futsalu kao sportu ostaje još za vidjeti, ali da su ozbiljno zagrizli u to - jesu. Ali dok se klubovi, a pogotovo nacionalni savezi ne pokrenu, UEFA ne može učiniti puno više od brendinga, marketinga, stvaranja novih natjecanja i još par stvari - koje i radi, zasad.
    Također, ne vidim smisla ni u stvaranju slabijeg europskog natjecanja kad većina prvaka nacionalnih prvenstva u Europi muku muči s organiziranjem putovanja, a gdje ne bi drugi ili treće plasirani.

    Financijska injekcija bi sigurno pomogla, ali taj novac se dijeli nacionalnim savezima, što u našem konkretnom slučaju predstavlja veliki problem jer se HNS uopće ne brine o ovom sportu. Dapače, stavio ga je u istu kategoriju s nogometom na pijesku. Ništa to nije slučajno. Futsalu u Hrvatskoj nije problem UEFA, već ponajviše HNS.

    2019. je, a nije olimpijski sport i pitanje je kad će uopće postat.
    Esport je popularniji od futsala.
    Rukomet da ne pričamo.
    Hipo

    Esport je industrija koja je veća od filmske i glazbene industrije zajedno. Normalno da je e-sport popularniji od jednog futsala. Za 15ak godina će bit popularniji i od nogometa. Jedna stvar je realno stanje, druga stvar su osobne preference. Kad smo kod e-sportsa i Futsal Dinamo osnovao je svoju e-sport sekciju, ali o tome ćemo više nekom drugom prilikom.
    Ne bih stavio ruku u vatru da je rukomet popularniji od futsala u Hrvatskoj, a kamoli u Europi ili svijetu. Futsal u Zagrebu je više nego solidno "popularan", postoje brojne amaterske lige, ali je realno to blijedo u odnosu na neke druge gradove u Hrvatskoj. Split ima ligaški sistem od 6 rangova, Zadar 3-4 ranga, Dubrovnik ima dvije županijske lige, itd. Također, dvorane za vrijeme održavanja futsal utakmica su neusporedivo punije nego za vrijeme rukometnih utakmica.

    Marketing kluba, nemam ni više volje opet o tome.Hipo

    S obzirom da si već na nekoliko tema diljem foruma pljuvao po marketingu Futsal Dinama, zamolio bih te da daš neki konkretni prijedlog kad već misliš da se sve loše radi. Ako si negdje već napisao, ispričavam se ali nisam vidio.
  • Pop corn
    8.7k
    S obzirom da si već na nekoliko tema diljem foruma pljuvao po marketingu Futsal Dinama, zamolio bih te da daš neki konkretni prijedlog kad već misliš da se sve loše radi. Ako si negdje već napisao, ispričavam se ali nisam vidio.Mr Blue

    Potpisujem
  • Hipo
    406
    Čim nađem vremena ću poslat na pm.

    može li netko od vas iz kluba, a ima vas ovdje, napisati čime niste
    zadovoljni u funkcioniranju u i oko kluba, što niste uspjeli napraviti u odnosu na planirano i omjer uloženo-dobiveno.
    Prihodi od merchendise, ulaznica... rast kluba, posjeta.. odnosu na 5 godina, ili barem trenutno stanje.
    Generalno neki osvrt na očekivano u odnosu na trenutno stanje a i proteklo vrijeme.
  • Pop corn
    8.7k
    može li netko od vas iz kluba, a ima vas ovdje, napisati čime niste
    zadovoljni u funkcioniranju u i oko kluba, što niste uspjeli napraviti u odnosu na planirano i omjer uloženo-dobiveno.
    Prihodi od merchendise, ulaznica... rast kluba, posjeta.. odnosu na 5 godina, ili barem trenutno stanje.
    Generalno neki osvrt na očekivano u odnosu na trenutno stanje a i proteklo vrijeme.
    Hipo

    Postoje godisnja izvjesca u kojima sve to pise. Takoder se o tome govorilo na svakoj redovnoj godisnjoj i izbornoj skupstini.
    Mislim da i vecina ovog nije javno za forum, a i uz duzno postovanje, ne znam koji klub osobi koju ne zna (pa cak niti jesi li clan) podnosti takve racune.
    I sto se mene tice ne mora u PM, moze i javno da diskutiramo (koliko to je moguce obzirom da neke stvarni stvarno nisu za javnost)
  • agramZ
    2.5k
    jedan moj prijedlog sto se tice marketinga je da se stvari kao danas, ovo za godisnje ulaznice objavljuje navecer oko 7-8, najbolje subotom ili nedjeljom. fb stranica fd-a ima najvise pratitelja ali jako malo "feedback-a". inace bi se trebalo izbjegavati objavljivati vaznije stvari radnim danima i ako se vec objavljuje radnim danom onda navecer oko 7-8. na fb-u admin moze lijepo ujutro napisati tekst, staviti sliku i onda tako namjestiti da fb automatski objavi stagod u 8 navecer. tu dolazim i na jednu potpuno neiskoristenu stvar fd-a na facebooku - placena reklama. te placene reklame na fb-u su prejaka stvar, s tim sto netko tko je jednom stisnuo "like" ali ima tisucu prijatelja i tisucu drugih stranica vjerojatno nece vidjeti ni jednu objavu FD-a. kad platis reklamu svih 30000 pratitelja fb stranice ce vidjeti objavu. reklamakrati mozes npr. specificno samo u zagrebu, a mozes i u cijeloj hrvatskoj, bosni, austriji, svicarskoj, njemackoj itd. normalno ako hoces reklamirati u svim tim drzavama moras vise platiti i jedna negativa je ako pozivas na tekmu i to se npr. reklamira u cijeloj hrvatskoj, neki tovar, mamicevac itd. isto ce vidjeti i mozda dati "haha" reakciju ili pogrdni komentar, sto je u neku svrhu opet pozitivno jer ce onda svi njegovi fb prijatelji vidjeti istu objavu, sto bi bila opet reklama. ali ne treba pretjerivati sa placenim reklamama jer se moze ciniti jako "plasticno". nema potrebe reklamirati neku cestitku za rodjendan igracu kao ni gostovanja, ali domace tekme, godisnje ulaznice, poziv na uclanjivanje ili jedan veliki potencijal su online-ulaznice. njih bi se trebalo direktnije reklamirati a ne samo "usput" spomenuti. reklamu se moze namjestiti da ide neko vrijeme, sto bi npr. bila super stvar za uclanjivanje.
  • Pop corn
    8.7k
    jedan moj prijedlog sto se tice marketinga je da se stvari kao danas, ovo za godisnje ulaznice objavljuje navecer oko 7-8, najbolje subotom ili nedjeljom. fb stranica fd-a ima najvise pratitelja ali jako malo "feedback-a". inace bi se trebalo izbjegavati objavljivati vaznije stvari radnim danima i ako se vec objavljuje radnim danom onda navecer oko 7-8. na fb-u admin moze lijepo ujutro napisati tekst, staviti sliku i onda tako namjestiti da fb automatski objavi stagod u 8 navecer. tu dolazim i na jednu potpuno neiskoristenu stvar fd-a na facebooku - placena reklama. te placene reklame na fb-u su prejaka stvar, s tim sto netko tko je jednom stisnuo "like" ali ima tisucu prijatelja i tisucu drugih stranica vjerojatno nece vidjeti ni jednu objavu FD-a. kad platis reklamu svih 30000 pratitelja fb stranice ce vidjeti objavu. reklamakrati mozes npr. specificno samo u zagrebu, a mozes i u cijeloj hrvatskoj, bosni, austriji, svicarskoj, njemackoj itd. normalno ako hoces reklamirati u svim tim drzavama moras vise platiti i jedna negativa je ako pozivas na tekmu i to se npr. reklamira u cijeloj hrvatskoj, neki tovar, mamicevac itd. isto ce vidjeti i mozda dati "haha" reakciju ili pogrdni komentar, sto je u neku svrhu opet pozitivno jer ce onda svi njegovi fb prijatelji vidjeti istu objavu, sto bi bila opet reklama. ali ne treba pretjerivati sa placenim reklamama jer se moze ciniti jako "plasticno". nema potrebe reklamirati neku cestitku za rodjendan igracu kao ni gostovanja, ali domace tekme, godisnje ulaznice, poziv na uclanjivanje ili jedan veliki potencijal su online-ulaznice. njih bi se trebalo direktnije reklamirati a ne samo "usput" spomenuti. reklamu se moze namjestiti da ide neko vrijeme, sto bi npr. bila super stvar za uclanjivanje.agramZ

    sve se to radi oko tzv. boostanja objava... ali se mora racionalno jer nemamo mi milijune... :-)
    sto se tice termina objava, to decki kaj rade drustvene mreze znaju dosta, ali mogu im prenijeti....
  • agramZ
    2.5k
    to za reklame ne bi rekao da je nesto pretjerano skupo. ako se samo u zagrebu reklamira za jednu domacu tekmu ne sjecam se bas koliko je ali nista prestrasno. normalno svaku domacu je bezveze reklamirati i to bi itekako bilo skupo. inace admini fb-stranice mogu sami vidjeti koliko ljudi vidi objavu, sto bi za FD fb-stranicu bilo vjerojatno par tisuca a objava nema ni 20 reakcija, zato sto od tih tisucu koji su kao "vidjeli" objavu su je zapravo samo presisali. reklamu i nakon refreshanja fb-a konstantno vidis sto bi automatski dovelo do vise interakcije. sve bi se to moralo polako isprobavati, prvo objavljivati vikendima navecer i vidjeti koliko to uopce pomaze, jer boostanje objava nije samo nesto bezvezno. vecina npr. nece vidjeti ovu danasnju objavu za godisnje jer je objavljena srijedom ujutru u 8:45h i do sada je za puno njih vec nestala zbog algoritma fb-a..
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.