• jedan u nizu
    10.1k
    Iskreno ne znam koliko je HDZu u interesu da vlada Zagrebom. Ovako su uvijek kontra i na konto toga mogu dobiti glasove ostatka drzave. Zagreb nije nikad bio HDZom vecinski.
    Evo primjer poreza i prireza.
    HDZ ide populisticki i ukida prireze gradovima, skuplja jeftine poene kod cijele drzave. Zagrebu, kao najvecem gradu i sa ozbiljnim problemima sa budzetom, dugovima, to nikako ne ide u ruku, da im se izbije tih parstotina miliona, i onda ide na zakonski dozvoljeno dizanje poreza da pokrpa tu buducu rupu.
    Znam jako puno ljudi koji komentiraju kako je TT digao porez, bez ikakvih saznanja oko HDZovog ukidanja prireza. Vecina percipira HDZ kao spasitelje koji nam dizu place za jeftinih 20ak eura (ili malo vise), a TT smatraju kao nekog tko namece veece poreze bez razloga. Tek kad im ovo objasnis onda shvate da nije sve tako crno-bijelo.
    HDZu odgovara trenutno stanje jer tako prikupljaju glasove iz ostatka drzave, a i pokusavaju ubrati veci dio oporbe u Zagrebu. Njima je bitnija vladavina drzavom nego glavnim gradom.
    I ove jeftine gluparije populisticke sa jednokratnim isplatama gradanima, najvise umirovljenicima je strasno nesto. Kamere idu gradom i pitaju penzice i svi dizu HDZ do neba, zahvaljuju im na pomoci u ovim teskim vremenima, kao tih 100e ce ih spasiti. Da se razumijemo, 100e je puno nekome sa 200 eura penzije. Ali ovako su si kupili glasove vecine umirovljenika.
    Jadne ljude kar*ju u guzicu 30 godina, samo im podijele 100e da bi ih mogli nastaviti kar*ti i sljedecih 5, a to sto su ih oni sami doveli na prosjacki stap nikome nista.
    Hrvatsko glasacko tijelo je u prosjeku glupo i potkupljivo jeftinim popuistickim igrama i izjavama.

    p.s. sorry na osvrt na vlast u drzavi umjesto u gradu
  • NORTE
    12.9k
    Na indexu opet objavljen članak o tome da dodavanje novih prometnih traka neće riješiti prometne gužve u Zagrebu.
  • The Undertaker
    6.3k
    Pročitaj cijeli članak. Ovaj put ima nekog smisla.
  • NORTE
    12.9k
    Ma jesam, osvrnuli su se i na onaj Nacionalov sanzacionalizam, koji ljudi odmah puše.
    Ne slažem se i dalje da više traka u Zagrebu neće riješiti problem gužvi.

    Problem prometa u Zagrebu je bio još i veći prije lockdowna, sjećam se tih gužvi, ali bit će toga još dok god se ne izgrade nove ceste koje se najavljuju.
    Tada su i tramvaji bili krcatiji.

    Automobila je sve više i to vidim svaki dan.

    Mnogi rade od doma, mnogi su napustili Zagreb, ali bez ovih intervencija koje se najavljuju i na kojima se radi bilo bi sve gore.

    Trenutno se obnavljaju avenije u vrijeme kad to nije baš poželjno.
    Uskoro bi trebao krenuti projekt nadvožnjaka preko ranžirnog, a zanimljivo da Grad u tome neće financijski sudjelovati, već Hac.
  • jedan u nizu
    10.1k

    pa nece se smanjiti trake, vec nece se nadobudno trositi novac da bi se izgradile nove trake.
    Grad je upropasten sa dozvolama i gradilo se svugdje, i cak na mjestima gdje se predvidalo vise traka sad je to nemoguce, a da se rijese imovinsko pravni odnosi jednostavno je neisplativo.
    Na zapadu jedna od bitnijih cesta je zagrebacka cesta, jedna od rijetkih koja povezuje jug i sjever grada na tom dijelu grada, uvijek je zatrpana. Nekada davno se planiralo da bude sa dvije trake u svakom smjeru. Od tada su niknule razne kuce a najvise stambene zgrade i sada je nemoguce to rijesiti i napraviti dvije trake.

    Novi prometni pravci ce pomoci, to nitko ne spori, govori se o prosirenju istih traka, a ne dodavanju novih prilaznih pravaca, to valjda svi podrzavaju.
    Ovo da drzava gradi preko ranzirnog a ne grad je jer se grad i drzava to ne mogu dogovoriti vec godinama, ne samo sa TT nego i sa proslom vlasti.
    Pretpostavljam da ce HDZu i gradnja te ceste biti marketinski trik gdje ce reci :'evo mi vam radimo nove ceste, a vlast u gradu to ne zeli' . Dodaj jos senzacionalizam da mozemo zeli prometni kolaps (koji je jedan od najidiotskijih senzacionalizma koje sam vidio) i dobijes jos glasova za njih.

    Za avenije i obnavljanje sam vec govorio. Ne gradi se u lose vrijeme. Mislim da, ali cijelo ljeto se gradilo po cijelom gradu, pola grada je bilo blokirano i to sami vazni prometni pravci. Tko nije prolazio tamo nije to shvacao, a sada kada se radi na ruti gdje prolaze onda se izvikuju takve parole. Grad je uvijek, ali uvijek raskopan preko ljeta, i uvijek nekom davlu smeta ako se radi bas onda kada se ljudi vrate sa GO, pa ne moze se cijeli grad raskopati i zakopati u roku 2 tjedna.
  • mali M
    6.1k
    joj daj prestani više veličati trenutnu vlast! Pa prometna infrastruktura se oduvijek obnavljala šta to sad prikazuješ kao veliki plus tetejca ili minus za druge stranke koje to kao koriste za glasove! Molim lijepo broj škola, vrtića, i drugih institucija koje su obnovili/izgradili od kada su na vlasti? ili bilo kakvu drugu smislenu odluku koja je poboljšala životni standard ili način življenja zagrepčana! Bilo šta! Bandić je dokazana lopovčina, a ovi koju su na dobrom putu da dostignu tu titulu u 10orostruko kraćem periodu su okej. pa daj više...
  • The Undertaker
    6.3k
    Rješavanje gradskog zagušenja prometa je kompleksan i višemandatni posao za stručnjake a ne političare. Mislim da plan čak i postoji ali nije zgodan za pokazivanje na TV.
  • mali M
    6.1k
    Under pričali smo o obnovi infrastrukture, ne o riješavanju zagušenja. Bio je jedan mit na prometnom fakultetu da tko riješi potez bukovačka svetice donje svetice a da ne zaguši druge prometnice dobi odma diplomu. Znam mnoge koji su pokušavali ali uvijek zapneš da ćeš zagušiti branimirovu ili vukovarsku ili maksimirsku ili još gore dio kod petrove prema Rebru, a sve je to i sada katastrofa. S naše navijačke strane ja bi samo spustio podvožnjak maksimirskom od svetica do ravnica kako bi oko stadiona bila šetnica i nebi bilo zastoja tj. bilo bi ga manje.
  • Patak
    3k
    To je problem koji imaju svi veliki gradovi, nije to specifikum Zagreba.
  • jedan u nizu
    10.1k

    Ja tu nisam velicao sadasnju vlast. Tu sam se samoosvrtao na sranje da se sve obnavlja u krivo vrijeme. Jos sam rekao, uvijek se ovako gradilo, uvijek je bio raskopan grad i uvijek su ljudi srali, i za vrijeme banditosa, a i sada, sto je jako debilno, jer ljudi valjda gledaju samo ulice kojima voze na posao, za ostatak grada ih boli ona stvar.
    Tim komentarom sam zapravo branio i sadasnju i bivsu vlast jer obe rade jednako po mom misljenju.
    Takoder, u nekom postu prije sam rekao da mi nikad nije bilo jasno, niti za vrijeme bandica, a niti sada, zasto se ti radovi ne odvijaju u 3 smjene, sto je po meni bitno.
    Jer bi time smanjili vrijeme trajanje radova i vise toga napravili, i ne razumijem zasto se to do sada nije vec implementiralo u sustav radova na cestama.
  • mali M
    6.1k
    jesi, u pravu si... na prvu mi se učinilo da ideš nekako u obranu sadašnjih...
  • Aggro
    638
    Donje Svetice su u GUPu narihtane da idu preko dvije trake s obje strane zato su zgrade pomaknute 20 metara u unutrašnjost. Mislim da je i tramvaj trebao ići tuda (ovo nisam ziher). To nikad nije zaživilo jbga.
    Dobro veli jedan u nizu, i na toj sj se trasi gradile svakakve zgradetine mimo gupa i sad ga moš jebat
  • Mali Zeus
    14.6k
    ajd super, taj Konzum tamo je grd ko porez bio.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.