• duksy
    309
    Mene zanima jedno.
    Ovi koji neće glasati za TT, sigurno neće ni za SDP jer tu nema razlike, a vjerojatno nisu ni kompletni idioti da glasaju za kriminalnu organizaciju, pa da čujem koja to opcija ostaje?

    edit: da ne mislite da zagovaram Možemo, devedesetih sam kod Parage tijekom izbora pomagao dosta koliko sam mogao obzirom na svoje godine.
  • mali M
    5.8k
    prebaci pitanje u temu Zagreb jer nema potrebe ovdje za takvom raspravom, i tako se previše tu spominje
  • vjeko1701
    9.8k
    Ispada da je bitnije drugoj strani da ga napravi TT da bi mogli likovati.mali M

    Ipak kad se pogleda, većina koja je relativno optimistična jako malo ili uopće ne spominje političku opciju dok velika većina onih koji su pesimistični isključivo spominju političku opciju. J

    ednostavno postoje neki koji svijet ne gledaju kroz takve naočale pa bi bili jednako optimistični da je sve ovo napravio Tomašević, Plenković, Milanović, Mišković ili Lukša Jakobušić... Jednostavno se gleda i piše o stadionu a ne politici.
  • Ijayi Atiemwen
    1.4k
    Mislite da će se prebacit rok ožujak za početak gradnje u Kranjčevićevoj?
  • SAS1987
    15.1k
    Za usporedbu, možda, vjerovatno sam negdje pogrešio u brojanju, jer zašto bi gledao projektnu dokumentaciju ak se može brojati na renderu ali:

    Nova Kranjćevićeva:
    Istok će imati cca 21 - 22 redova
    Zapad će imati 18 - 20 redova (ovisi koji dio tribine)
    Jug / sjever negdje oko 15 - 18 redova

    Maksimirski zapad dolje ima 28 redova.

    Uz to, broj ulaza je ko na ostalim modernim stadionima poprilično velik (7 ulaza za istok) pa ak su planirali, što sam siguran da jesu, i dovoljno velik broj rotora za ulaz na stadion onda bi i ulazak trebao biti puno brži nego dosad.

    Jedan od najvažnijih indikatora vjerojatnosti dolaska na stadion je distanca između kuće navijača i stadiona. Distanca je kombinacija kilometra, vrijeme (time) te naravno, novca pa je zato iznimno važno da je što više stvari prediktivnih (recimo kada trebaš biti ispred stadiona da uđeš bez stresa).

    Za takve stvari se treba znati od gdje navijači dolaze pa pokušati, koliko je moguće napraviti njihovu distancu prediktivno. Konkretno, jedan dio navijača dolazi iz recimo smjera Krapine.

    1. Krapina - izlaz za grad Zagreb, ~30 - 40 minuta, prediktivno
    2. Izlaz s autoputa - do stadion Maksimir (30 min - 1.5h, kad je gužva i kaos, recimo protiv Betisa)
    3. Traženje parkirališta oko stadiona (~5 min, barem ja nikad nisam imao problema na Maksimiru)
    4. Parkiralište do stadiona (~10 minuta)
    5. Ulazak na stadion (recimo ~15 minuta)

    Za Kranjcu će se vjerojatno smanjiti 2. ali jako povećati 3 / 4. Klub u takvim primjerima može napraviti službene preporuke kako koristiti javni prijevoz (i ako je potrebno dogovoriti promjene sa Gradom). Npr. parkiraj u Zaprešiću, uzmi vlak najkasnije 1.5h prije tekme, istupi na stanici X. Ili alternativa parkiraj kod recimo Arene, uzmi tramvaj broj X itd. Sve to se može pronaći na google maps ali puno je efikasnije, zbog psihologije, ak to službeno komunicira klub.

    Pogotovo je to važno za ljudi koji na tekmu idi prvi put ili nakon dugog vremena pa im briga oko transporta i parkinga postanu toliko velik demotivator da odustanu iz dolaska na tekmu.

    Slično je bilo s tribinom zapad gore koja se promovirala ko nehumana tribina iz koje se ne može gledat tekma a na kraju ljudi shvatili da je pogled s tribine odličan.
  • austrijanac
    4.3k

    Nakon gradnje novog stadiona, na kartama (i kad kupuješ, pogotovo prvu sezonu) LASK Linz je printao upute sa svih strana te je u vrijeme tekmi bio drugačiji prijevoz.

    Iako su imali dobar parking, svejedno su planirali jako dobro.

    Ako to nebude s Kranjčom, bit cu razočaran i od grada, te od Dinama.

    Seliš klub na tešku lokaciju, očekujem upute i pomoć.
  • jedan u nizu
    9.6k
    2. Izlaz s autoputa - do stadion Maksimir (30 min - 1.5h, kad je gužva i kaos, recimo protiv Betisa)
    3. Traženje parkirališta oko stadiona (~5 min, barem ja nikad nisam imao problema na Maksimiru)
    4. Parkiralište do stadiona (~10 minuta)
    SAS1987

    Za Kranjcu će se vjerojatno smanjiti 2. ali jako povećati 3 / 4.SAS1987

    s obzirom da ce biti duplo manje ljudi na utakmici, to i nece biti toliko veci problem.
    Nece 25k ljudi ici na utakmicu, vec 11k.
    Uostalom, Kranjca je bolje povezana za javnim prijevozom, gdje mozes doci iz vise smjerova, skoro iz cijelog grada tramvajem, a mozes doci i vlakom.

    Primjer Krapine, imas vlak do zapadnog koldvora i treba mu cca 60-70min. Od zapadnog koldvora do stadiona trebas 15min pjesice. Problem su kasni vlakovi kojih i nema, ali za jednu popodnevnu utakmicu je sasvim ok.
    Iz drugih smjerova, Dugog sela, Sesveta, pa i Zaprešića imaš vlakove i češće, a i brze je nego autom doci do centra.

    Ili se nade parking malo zapadnije, pa se tramvajem provoza par stanica.
    S obzirom da ce uskoro biti 'novi' parking kod gredelja od par stotina mjesta, od tamo sjednes na tram i za par minuta si kod cibone.
    Najavili su i veliku parking garazu ispod igralista u Klaicevoj, mozda bude gotova u vrijeme naseg igranja na Kranjci, pa se od tamo za 10ak min pjesice dode na stadion.

    S druge strane, kad se ide na Maksimir dosta ljudi trazi parking na Ravnicama ili Borognaju medu stambenim zgrada. Isto se moze napraviti i kad budemo igrali na Kranjci, samo ce se traziti parking na Tresnjevci, Remizi i Knežiji medu zgradama.

    Mi da imamo stadion sa parkingom kao Allianz arena, opet bi se zalili ljudi koji se moraju parkirati na kraj parkinga i hodati 20min do ulaza na stadion, i zasto grad nije organizirao shuttle buseve do tribine.
    A o istovremenom izlasku 10 000 vozila sa tog parkinga necu ni pricati, opet bi se pricalo o losoj organizaciji.

    Cesto se spominje allianz arena kao primjer kako stadion treba biti van grada sa ogromnim parkingom, a samo se sjetite guzve izlaska od tamo i koliko je trebalo da se izade sa parkinga.

    Svima nesto smeta, a u realnosti, Kranjca je prometno najbolje rijesenje sto se tice dolaska i odlaska sa stadiona, samo smo su svi postali komotne mimozice i htjeli bi autom od kauca do sjedalice i bez da ima ijednog drugog auta na cestama osim njih.
  • NitkoBitan
    19.7k
    10-11k ljudi na Maksimiru ne uzrokuje nikakve dodatne guzve iako mnogi aludiraju da je zbog istih bolje stadion preselit na periferiju grada. Zivim u blizini stadiona i mogu rec da su vece guzve svaki dan kad ljudi idu na posao/s posla nego kad 10-15 tisuca ljudi bude na stadionu.

    Jedini cirkus bude kad dode veci broj gostujucih navijaca pa policija napravi kaos oko prometne regulacije.

    Maksimir je doslovno savrsena lokacija za nogometni stadion. Neki rade problem oko Kranjce ali meni se svida s aspekta da ce se osjetit da Dinamo igra i u samom centru grada. Guzve cemo prezivjet, a uostalom nije temeljno ljudsko pravo parkirat auto 100 metara od stadiona.
  • jakov1
    288
    dosta ljudi trazi parking na Ravnicama ili Borognaju medu stambenim zgradajedan u nizu

    Ili po zelenim povrsinama, nogostupima, ulazima u haustore itd. Ipak se ide na utakmicu, ne u kazaliste, pa zasto ne bi bili stoka.
  • jedan u nizu
    9.6k
    Ja samo mogu zamisliti da svi koji zagovaraju stadion u Sesvetama odu na utakmicu tamo.
    Vecina ljudi bi nakon utakmice islo zapadno, prema Zagrebu.
    Znamo kakav je promet iz centra Sesveta prema Zagrebu, preko Dubeca i avenije Dubrava ili Branimirove.
    Sad zamislite krkljanac koji bi bio kada bi se tamo slijevalo nekoliko tisuca automobila.
    Prometni kaos bi bio visestruko gori nego na bilo kojoj drugog lokaciji.

    Ali eto, i dalje po medijima kruze duhovi Mamica, Bandica i sada Barica koji zagovaraju takve debilne ideje, koji nemaju nikakvu drugu srvhu osim seruckanja protiv bilo kakve ideje koja nije njihovo pranje love.
  • Droljo
    9.4k

    Ja se nebi bunio :snicker:
  • SAS1987
    15.1k
    baš to što si ti napisao ocekujemo od kluba :smile:

    Guzve cemo prezivjet, a uostalom nije temeljno ljudsko pravo parkirat auto 100 metara od stadiona.NitkoBitan

    Ja nagovaram ljudi da koriste javni transport da bi ja parkirao auto 100m od stadiona :lol:
  • NitkoBitan
    19.7k
    Inace ne znam kako ce u dogledno vrijeme funkcionirat parkiranje kod Maksimira (kod TP, ispred zapadne tribine i parking na okretistu Borongaj). Parking/garaza KBCa Rebro je nedostupna zbog renovacije (ili cega vec) i svi ljudi ce se slat da se parkiraju kod stadiona.
  • ElDorado
    492
    S obzirom na lokaciju Kranjče ne znam koji je problem doci javnim prevozom ili pjesice. Uostalom ispod srednjoskolskog se gradi nova velika garaza pa eto parkinga.
    Vjerojatno ce dusebriznici i za to srat da ne bude nikad. Al nek neko spomene sta je to bivsi izgradio od znacenja za zagrepcane? Mastodonsku nepotrebnu zicaru od 700k za koju lovu su se mogli izgraditi i oba stadiona i zicara razumnih kapaciteta i nova sedečnica.
  • Baneki
    766
    Ako je ovaj stadion inicijalno 44M, a vjerojatno će biti na kraju 50+M, koliko će biti inda rušenje i gradnja novog Maxa? Bilo kakav Max ovom gradnjom prelazi u SF varijantu. Zato nema više govora o studiji izvodljiovsti, međunarodnom natječaju, nema ničega više. Ako se ovaj stadion izgradi, to je to u ovom stoljeću.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.