• GaijiZG
    1.5k

Joj zaboravio sam na tog papka. Neka ste ga zatrpali mailovima :grin:
  • Zagi
    8.2k
    Znači ovak.
    Od prvih minuta pripremne utakmice protiv Kopera , meni se sviđa kako Max igra i puno bitnije, kako dinamo igra kada je on na terenu. Sve mi to ima više smisla, fluidnosti.
    I ljepše i bolje.
    Ali ja sam laik pa možda ne znam kaj gledam. Nevidlji doprinosi koje vide isključivo samoprozvani stručnjaci ovo-ono. Max je kikser, loš u duelima, slaba igra glavom. Sve znamo .(iako to brojke ne potvrđuju al ajd)
    Na kraju krajeva, Max je više na klupi nego u igri. A treneri znaju, kaj ne? I vide trenažni proces koji mi ne vidimo. Vjerujmo struci.

OK ali ja znam zbrajati, oduzimati i dijeliti.
    Pa sam malo išao raditi upravo to.
    Dakle matematika kaže slijedeće o Maxovom utjecaju na igru dinama:
    Zbrojene sezone 23/24 i dosadašnje tekme 24/25, europske utakmice zbrojene kvalifikacije i grupne utakmice...

EU:
    Dinamo bez Maxa u prvih 11: 55.5% osvojenih bodova
    Max u prvih 11: 61.1% osvojenih bodova.
    Dinamo u europskim utakmicama u kojima Max započinje osvaja +5.6% više bodova.
    (uzorak 21 utakmica, 15 bez Maxa u prvih 11. U 6 je Max započeo)
    HNL:
    Dinamo bez Maxa u prvih 11: 70.6% osvojenih bodova
    Max u prvih 11: 77.7% osvojenih bodova.
    Dinamo u HNL utakmicama u kojima Max započinje osvaja +7.1% više bodova.
    (uzorak 46 utakmica, 25 bez Maxa u prvih 11. U 21 je Max započeo)

Uzorak u europskim utakmicama, priznajem, nije neki. Ali ovaj u HNL tekmama je definitivno dovoljan.
    7.1% više bodova na momčad koja i bez njega osvaja preko 70% je puno. Pogotovo kada se uzme u obzir da se ne može osvojiti više od 3 boda pa jedan igrač u pobjedničkoj momčadi nebi trebao imati značajan bodovni doprinos .
    (primjer ako vodiš u 80. minuti 3:0 i uvedeš napadača koji u 10 minuta zabije još 5 golova, efektivno nisi ništa bodovno profitirao)

Uglavnom, matematika ne laže i Max mora igrati u prvih 11.
bold