• NitkoBitan
    30.7k
    Kompletni promet pod zemlju tih 300ak metara, gore plato za događanja tj mini trgHnlovac

    Ideja je dobra i logicna, ali koliko bi to kostalo i koliko bi radovi trajali? Uostalom kako bi silni ljudi iz Dubrave isli tramvajem na posao? I ovako je u gradu prometni kolaps.
  • jedan u nizu
    15k
    Ideja je dobra i logicna, ali koliko bi to kostalo i koliko bi radovi trajali? Uostalom kako bi silni ljudi iz Dubrave isli tramvajem na posao? I ovako je u gradu prometni kolapsNitkoBitan

    I ja mislim da je to preskupo, ali definitvno bi bila najbolja opcija.
    Koliko vlast ima zelje to napraviti, treba tek vidjeti. Nadamo se da ima ljudi u odboru za stadion koji citaju zonu :D

    A ovo sa putovanjem na posao.
    Da. Jbg, nekad da se stvari naprave, mora biti kaos neko vrijeme.
    Ali posto imas dva okretista u blizini, mozes srediti da to povezes sa autobusima.
    Ljudi od Dupca idu do Dubrave. Onda od tamo ide bus do Maksimira. A tamo na okretistu ih preuzme drugi tramvaj.
    Malo jebade, ali dalo bi se iskombinirati.
    Samo je pitanje da li bi okretiste u Maksimiru bilo u funkciji, tj zavisi gdje bi se trebalo poceti kopati.
  • Hnlovac
    3.1k
    normalno? Promet sam ide 300 metara ispod zemlje i vraća se nazad na Maksimirsku. Tramvaj malo usporava na 50 metara uspona i silaza, ali funkcija i ruta je i dalje ista. Isto kao i za aute ali oni ni ne moraju usporavat

    A ne znam, strpili bi se. Zagreb mora bit grad koji raste i razvija se, neke žrtve bismo morali podnijeti. Samo zapaliti svijeću kod kamenitih vrata da radovi traju brzo
  • NitkoBitan
    30.7k
    Mislio sam za vrijeme radova i raskopavanja.
  • The Undertaker
    8.6k
    Ovo bi bila najskuplja pješačka zona u državi a vjerovatno i šire a ne bi riješila nijedan prometni problem. Ima i lijepih pješačkih mostova ako današnji semafor nije dovoljan.
  • Bosskovitz
    18.8k
    Ima i lijepih pješačkih mostova ako današnji semafor nije dovoljan.The Undertaker

    Nije problem semafor, problem je što se nakon, a često i prije svake veće utakmice Maksimirska zatvara. To nije veliki problem kad imaš takve 3-4 tekme godišnje, ali kad ih imaš 20-ak onda već postaje problem. Deniveliranjem prometa riješio bi taj problem, omogućio bi normalno funkcioniranje prometa i funkcionalniji javni prijevoz, a ujedno bi dobio jednu vrhunsku pješačku zonu.

    Ali da, bilo bi to jako skupo. Vjerojatno zato se nikada neće ni dogoditi.



    Točno tako sam mislio, samo bih produžuo pješačku zonu što bliže pimpeku, ne bih ju ovdje presjekao kod stadiona. Ali wishful thinking sve skupa.
  • shameless86
    730
    a jel zna netko cca o kojoj bi se cifri radilo? deniveliranje maksimirske?da si znamo predočiti ..ili kak se danas racuna,koliko bi to vrtica bilo?
  • Dinaminjo
    1.6k
    A da samo naorave pothodnike na sjever i zapad.

    Jedno 100x jeftinije
  • Jaro
    10.6k
    Ma ne zelimo "jeftinije" - ovo se gradi za sljedecih 50 godina. Utjece na vizuru dobrog dijela grada. Grad novca ima. Nek bude i funkcionalno najbolje kaj moze, al nek bude i estetski/vizualno kak treba. Ne velim da se treba bacati lova na kojekakve pizdarije, ali ne treba biti niti socijalisticki odvratno rjesenje...
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.