• Noel
    23.6k
    osim po ukupno 17 udaraca na gol više od njih, po ničemu. I 2-3 stativice. Običan dan u uredu.Crusades

Ovo me sad podsjeća na brojanje hajdučkih prošlosezonskih ulazaka u zadnje trečine. Nema potrebe mitomanije pisat, igrali smo na horuk, igrali smo naivno i bezglavo, nismo bili na razini Europe, pogotovo na domaćem terenu protiv osrednje ekipe Vikinga. Nema potrebe slavit i glorificirat ovakve remije. Ostaje nada da će u uzvratu bit suprotno.
  • eol12
    1k
    Po šansama smo ovu utakmicu trebali dobiti. Međutim, otkud krenuti.
    Prvo bih pohvalio BBB luđačko navijanje, svaka čast svim momcima, zao mi je da nisam bio među njima nego ekipom na zapadu koja zna vrijeđati samo.
    Drugo, momčad se borila, falilo je malo i sreće za pobjedu, stative, mirnoća u završnici u nekim trenutcima. Ali kao sto je Noel rekao gore, ovo je defenzivno užasno neodgovorna ekipa koja se ne zna braniti, dal je uzrok u igračima, sustavu, treneru, ja sam laik, ne znam, ali očito je da smo u drugoj europskoj sezoni već pod Kovačevićem, a ja vidim iz utakmice u utakmicu iste greške.
    Treće, trener. Oršić ostaje u igri skoro do kraja? Valincic do kraja skoro i to na suprotnom krilu nakon ulaska Hoxhe. Galesic je morao ranije uci, ne znam dal je Topic ozlijeđen ili ne… sto nas dovodi do..
    Četvrto, najveći krivac ako se ne plasiramo u LP ove sezone je u upravljačkim pozicijama, to su zapravo dvije osobe, sportski direktor i predsjednik. Ostali smo bez dvojice igrača koji su prošle sezone isporučili 20+ golova i vjerojatno 10+ asistencija, doveden je Orsa, svi ga volimo, ali realno mi i na desnom i lijevom krilu imamo downgrade u odnosu na proslu sezonu. Da ne kažem da toliko osporavani Mudrazija ti mora spašavati glavu, nevjerojatno je sreća da je Kacavenda uopće tu jer inače ne bi tko imao igrati. O vratarskoj poziciji da ne pričam. Sve u svemu jako sam razočaran nonšalantnim stavom Bobana, ovo je njihov grijeh najveći.