• Mali Zeus
    18.7k
    Meni je sve to patetika, al vjerojatno zvučim kao old man yelling at the clouds. Beljin video je čisto dosta, ta prenemaganja netko ga zove on se vozi u vlaku, sanja, te pizdarije ostavljam tovarima.
  • Kumerle
    720
    Petkovićev video predstavljanja u kebabsporu je smeće jer je rađen u umjetnoj inteligenciji izuzev isječaka.
    Bolji je naš za Belju 5 puta iako je slično već puno puta viđeno, trebali bi malo mašte uključit.
  • Droljo
    18.6k
    Bolji je naš za BeljuKumerle

    Daj link
  • Mali Zeus
    18.7k
    ↪Droljo Petkovićev video predstavljanja u kebabsporu je smeće jer je rađen u umjetnoj inteligenciji izuzev isječaka.Kumerle

    I to isto, da ne govorim da Erceg njemu kaže good luck, mogli su se bar potruditi da izgleda vjernije. :D
  • PetkoDaniOršaGol
    363
    Ne pretjerujte. U klubu je pozitivno turbulentno razdoblje, posla preko glave za sve. Stvara se nova ekipa i nema potrebe za blockbuster filmićima i bombastičnim najavama. U tišini se radi, pa hajdmo prvo vidjeti kakvi će biti rezultati. Ako se ovo pokaže dobitnom kombinacijom, ako izdominiramo HNL i napravimo dobar posao u EL-u, onda nek dopeljaju Baya i Nolana za režisere. Podrška ekipi iz marketinga. Nek odrade ovo, pa onda brzo na konsolidaciju i povećanje kadra jer se vidi da ih melje posao.
  • Crni86
    12.7k
    Kakve veze marketing ima s rezultatom?

    Znaci kad nemamo dobar rezultat, marketing treba na go, shopove treba zatvorit i zabranit prodaju? Boze…

    Ne znam zakaj se radi i na clanstvu uopce jer nismo prvaci…
  • crophantom
    1.1k
    Slažem se, nakon prošle sezone i 65 bodova u HNLu, nije vrijeme za bombastična videa nego za mukotrpan rad.
    U ovoj ekipi niko (jos) nije zvijezda, nek se prvo pokazu na terenu, pa onda mozemo raditi sexy montaže golova/asista/velikih pobjeda.

    A i mi smo takvo tržište da neće sad ljudi nahrliti po dresove ili na tribine ak odradimo sexy video za predstavljanje Škota, tak da nije da nešto nevjerojatno propuštamo s tim.

    Par slika s manekenom, šetnja s Bošnirom i to je to, za sve ostalo nek pričaju na terenu.
  • Bosskovitz
    17.6k
    taj video koji spominješ je teška smijurija.Mali Zeus

    Slažem se. Bolje je da imamo samo fotke nego da radimo onakve jeftine AI videe.

    Bilo je puno dolazaka i mislim da je očito kako odjel u klubu naprosto nije imao kapacitete kreativno i u potpunosti pokriti svaki transfer, ali u budućnosti očekujem da se i tu pokriju transferi barem b-roll videima koji se snime za 10-15 minuta i nemaju neki poseban scenarij (poput ovog za Belju), a jači transferi ipak s nekom jačom video kreativom.
  • Mali Zeus
    18.7k
    Može biti da je McKenna kasno jučer potpisao pa nije bilo i videa. Siguran sam da će uskoro, možda već danas, biti s njim neki kratki intervju.
  • PetkoDaniOršaGol
    363
    Mislio sam na bombastične videe i predstavljanja igrača koje tek čeka dokazivanje i nadajmo se veliki rezultati. Nema potrebe.

    Isto ti je kao i sa utakmicama. Da li ima smisla raditi bombastičnu najavu pred zajebanu tekmu? Ne. Možeš ju izgubiti, može završiti loše i onda ta najava vrlo lako postane sprdnja. Da li ima smisla raditi bombastični aftermatch video nakon sjajne pobjede u toj zajebanoj utakmici? Itekako.
  • Crni86
    12.7k
    mi nemamo ni osnove, a kamoli bombasticni dio.

    Valjda ces kvalitetno najavit tu utakmicu, pogotovo ako je vazna i velika napravit ces nesto drugacije, a ne kao i kad igras sa lokomotivom u ligi. Kao sto se ugl i radilo pa bi pred vecu utakmicu uz trenera doso i neki igrac koji bi reko par rijeci.

    Nitko ovdje ne trazi majmuniranje, i ispadanje iz pastete, vec onaj minimum da se iskoristi to sta si doveo svjetski poznate igrace. Na kraju soldu, mudrog i ostale culi smo vec 100 puta u zadnjih 2,3 sezone. Ove nove nismo imali di priliku cut. Nemojmo se lagati, radi se lose, nemamo nekakvu ideju i sve se radi po nekakvoj spranci. Marketing se tako ne radi, potrebno je biti inovativan i kako kada malo izaci iz tog kalupa kako ljudima ne bi postao monoton kao sto su kolege navele. Zalosno je da vec ptice na grani znaju tocno kako ce izgledat predstavljanje dinamovog igraca - slika dok je bio mali u dresu, slika s dabcom koja je vec postala stvar zakebancije i eto toe to.

    Evo krizy je napravio bolesniju sliku sa svim pojacanjima na jednoj temi nego sta je klub izbacio ista na svojim stranicama. Zona ponekad ima bolje i kvalitetnije objave, a ovi decki to rade uz svoje stalne poslove.

    Imas xy broj gresaka u objavama, kada ide neki zabavni video 99% ljudi vec zna tko se u videu nalazi, imas reklamu koja se objavljuje prvi put s mohom kada moha vise nije nas igrac pa ga se u videu vidi a na objavi ignorira itd itd. Potencijal je orgoman i uz neke jednostavne stvari samo treba malo razmislit.
  • PetkoDaniOršaGol
    363
    Opet ponavljam i ponavljat ću još 100 puta. Prošlo je nešto više od godinu i četiri mjeseca otkako je naš klub krenuo putem kojim smo htjeli da ide. Od tada do danas u klubu se izdogađalo koliko se u drugim klubovima ne dogodi u 5 godina. Gledano sa marketinškog i društvenog aspekta, klub se otvorio prema van na najjače, napravljeno je mnogo, no prostora za napredak ima i to puno. Mora se povećati broj ljudi i biti će to još bolje. Mislim da se previše kritizira i da je potrebno više razumijevanja.
  • Crni86
    12.7k
    proslo je godinu i pol dana da. Prije godinu dana bolje predstavljanje dobio jedan sammy maee nego ijedan igrac koji je stigao sada, znaci nije napredovanje nego smo se unazadili. Gresaka u objavama koliko hoces - isto nazadovanje u odnosu na prije godinu dana.

    Isto tako ne ocekuje se sad da zvone ili drugi zvone ili netko iz io-a se kljucno bavi marketingom, pricas o raznim dogadajima koji se dogadaju u sportskom sektoru koji zapravo ne bi trebao imati nikakve veze s marketingom. Kako onda clanstvo jebeno funkcionira i rusi rekorde? Kako financije rade dobar posao? Valjda se u godinu i pol dana naso netko tko je u klubu sef za marketing i tko se bavi marketingom. Tako da ne razumijem kako tocno ta dogadanja koja navodis imaju upliva na marketing, jedino ak je marko maric bio i direktor marketinga.

    Jucer sam vise cuo od Belje na novoj tv nego preko sluzbene stranice kluba. Zalosno.
  • don
    14.2k
    malo kontradiktorno jer smo ovdje branili ljude, mislin koji rade oko članstva kada ih se napadalo zbog sportskog neuspjeha i mantra kako svako tilo kluba radi za sebe i svoj posa.

    dakle, ni marketing ni ništa drugo ne bi smilo patit zbog nogometa. Ako svi rade svoj posa, naravno.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.