Comments

  • UCL - 3.pretkolo - AEK Atena vs Dinamo Zagreb - 19.08.2023. - 20:45 - OPAP Arena - Atena
    Ultras kultura je jedna od najpodcjenjenijih kultura u svijetu. I nacin zivota koji velika vecina ne shvaca. Ja se divim i respektiram sve do jednog koji zive pravim ultras vrijednostima. Tako i ove decke koji su u Grckoj. Celicna muda otic dolje, ostat pri svojim idealima, uvjerenjima i otic tamo gdje ti klub igra. Bez obzira na zabrane, bez obzira na sranje koje ce se dogodit i za koje znas i za koje si spreman.
    Za sve one dodatne stvari koje zivot jednog covjeka cini- ultrasom.Da ti ime kluba, ime navijacke skupine i respekt koji zelis da ti grupa i klub ima i da su to tvoji ideali i uvjerenja i da ces to branit i zivotom ak treba. I da ti to znaci vise od samog tebe. To je ljubav. To je nesto sto se rijecima opisat ne moze. Niti docarat na bilo kakav nacin. Ali to je jednostavno- ljubav. I tu se ne radi o tome da su htjeli osramotit ime Dinamo, nas ili Hrvatsku. Bas suprotno. Radi se o tome da su htjeli dokazat da ih nista ali nista sprijecit nece da budu uz- DINAMO. I da ga vole vise od samog sebe. Tko hoce ce shvatit a tko nece, za njega sam i ja sad napisao glupost na koju ce se pjenit.

    Kaj god tko mislio, to treba respektirat vise od svega. Respekt, ljudi, respekt.

    Oni su pokazali, tih 100-200 BBB da ce uz klub bit pa taman to platili i zatvorima i cak i zivotima ak treba. Ali oni ce bit uz klub. Bez obzira na sve.

    Za ovaj sukob koji se dogodio i onaj tko malo zivi navijacki zivot ili ga je zivio, shvaca da opet drugi ultrasi iz drugog grada nece dozvolit kurcenje druge ultras skupine po gradu. Kao sto niti BBB u ZG ne dozvoljavaju. I uz povijest nas i Grka… Dogodilo se neizbjezno.

    Moj respekt, moju pomoc imaju. Nadam se da su uskoro nazad na svome Sjeveru.

    Samo Dinamo! Samo Bad Blue Boys!
  • UCL - 3.pretkolo - AEK Atena vs Dinamo Zagreb - 19.08.2023. - 20:45 - OPAP Arena - Atena


    Ajde nemoj sad i ti bit toliko patetican. Jasno je bilo kao dan kada smo izvukli Grke da ce bit sranja. Kao da smo izvukli Srbe. Isti drek.

    Na kraju krajeva, sve je to dio te kulture. Kao da su se oni pokrivali usima kada su ubijali i mlatili ljude drugih navijackih skupina i bacali molotovljeve koktele na njih.

    Na kraju krajeva, zakaj se moramo pokrit mi po usima? Da se razumijemo, ti decki od mene osobno imaju punu podrsku.
    Ali isto tako, oni su se sami odlucili otici dolje, posibat se, napravit sranje. Oni ce snosit posljedice i odgovornost za to kaj su napravili.

    Ali ono, njegova mama dozivjela srcani i te slicne pizdarije kaj Grci pisu i kaj njihov klub pise jednostavno prejadne i zalosne i pateticne i da jos k time mi to sve pusimo… Nemrem vjerovat.

    Kao da je netko od njihovih nase zalio kada su u Pireju za vrijeme hrv reprezentacije bacali molotovljeve koktele ili kada su u Pireju napali Boyse zajedno s Delijama na najveci moguci kukavicki nacin.

    Kaj se mene tice, steta kaj im nisu razrusili pola grada i unistili stadion.
  • UCL - 3.pretkolo - AEK Atena vs Dinamo Zagreb - 19.08.2023. - 20:45 - OPAP Arena - Atena


    Hmm… Kak je nama, tak je i njima, kaj se igraca tice.

    Ne vidim zakaj bi postojao i jedan razlog da nas UEFA „makne“.
    Imaju i grcki klubovi dovoljno putra na glavi da ih se „makne“. Po tvojoj logici razmisljanja. Ili hrpa klubova ciji su navijaci radili sranja, najsvjeziji primjer Frankfurt prosle godine.
    Eto, jucer je vec izbilo novo sranje izmedu Copenhagena i Sparte.

    Tak da ono, komentar ti je, malo bez veze.
  • UCL - 3.pretkolo - AEK Atena vs Dinamo Zagreb - 19.08.2023. - 20:45 - OPAP Arena - Atena


    Grci ko Grci. Smeca i cigani ko i njihova „braca“ Srbi.

    Kao da su AEK-ovi nevinasca kakvih nema i nista takvog ne rade.

    Gazi tu grcko-srpsku gubu.
  • Transferi - rasprave


    Ti jako dobro znas kaj sam ja sad mislio i ne izvlaci se tu sa tim, u zadnje vrijeme, jako populistickom temom Hajduka.

    Radi se o podrsci klubu. Bilo dobro, bilo lose. I jednostavno pruzanje podrske klubu. Puno znaci.

    I onda, ne ode se na stadion, pljuje se po svakom drugom Dinamovom igracu, po Upravi kluba kad god se stigne. Sezona jos nije niti za prav ni pocela, vec je poceo raspad sistema. Traze se nekakvi kapitalci, zadrzavanje kljucnih karika a momcadi se uopce ne pokazuje da ima podrsku. I isto tako, zahtjeva se od Uprave da dovodi igrace od par milijuna eura, a i nekim igracima jako veliku ulogu igra pred koliko i kakvom publikom igra plus kaj se sanjaju igraci koje si Dinamo, realno, nemre prisutit.

    Dosta je licemjerno od nas kao navijaca zahtjevat od Uprave igrace visoke klase kada mi sami nismo na toj razini podrsci kluba. I to je ono kaj mene smeta. Jednostavno je, ti nemres kritizirat druge ako ne vidis i dio gdje je i sam navijac kriv. U okviru koliko navijac klubu moze pruzit.

    Mozda nije svaki Dinamov navijac kao bas njegovi ultrasi „u dobru i u zlu, Sjever je uvijek tu“, ali da si zasluzili malo kredita i malo vise vjere i prije svega podrske- jesu. Ukljucujuci i Spikica i Sucica i Biscana sve ostale koji su jucer podbacili i koje se iz razno raznih razloga na terenu nemre vidjet. Ali kak je netko ovdje vec napisao, da je jucer barem jedna lopta usla u gol, pisalo bi se tu podosta drugacije.

    Kritika se treba izrazit. Pozitivna i otvorena kritika. Ali napadat na ovaj nacin pola Dinamove momcadi, strucnog stozera i Uprave nakon 6 utakmice nove sezone, mislim da je pretjerano pa cak i nezasluzeno.
  • Transferi - rasprave
    Neki vele „da mi trazimo rjesenja“…. Mi? Mi nismo tu da trazimo rjesenja. Ljudi su za to placeni i na temelju toga ce se, ako ne bude dalje stimalo, dijeliti otkazi ili s druge stane, ako ce sve stimat, i dalje davat podrska. Jasno ko dan.
    Tesko da netko od nas ima ovdje iskustva u sportskom sektoru i vodenja nogometnog kluba.

    Uostalom, trebamo „kapitalce“ a ne Stojkovice, Kacavende, Titraouija i takve igrace, kazu neki.
    Koji su to po vama kapitalci koje bi Dinamo trebao dovest?
    Svi pricate o kapitalcima, ovome, onome, a 3000 ljudi na stadionu. I onda jos k tome, zadrzat Livakovica, Petkovica, Ivanuseca i Sutala. Livakovic taman i Fener igrat svako kolo pred 20tak tis navijaca ili pred 3000 navijaca i jos uz manju placu? Kaj ce Ivanusec u Feyenoordu? Igrat pred rasprodanim stadionima po Nizozemskoj ili igrat pred 3000 ljudi na Maksimiru? Da ne pricamo o Sutalu.

    Nemamo apsolutno nikakvo pravo ovak nekaj pisat i pizdit na klub i na igrace dok ne pocnemo od samih sebe.

    Kritizirajte prvo sebe i podrsku klubu. Jer ovo je tuzno i zalosno.
    Kapitalci od par milijuna eura sigurno nece doc u Dinamo jer pod br 1) Dinamo ipak nije toliko financijski mocan kao sto tu svi misle 2) ti igraci od par milijuna eura imaju ponude i vecih europskih klubova i boljih liga koji mogu i vise platit 3) ti klubovi imaju vecu podrsku nego kaj ima Dinamo u sub navecer i igrat pred 3000 ljudi kao u 2.poljskoj ligi.

    Ali da, placajte igrace milijunskim ugovorima, igrat cemo LP, tam cemo napunit stadion, dobit premije od UEFE pa bumo imali za sve. Ali velika vecina Dinamovih navijaca ne shvaca da navijaci cine klub. Ne premije od UEFE, ne transferi, nego navijaci. A Dinamo ocito navijaca nema. Nego samo internet navijaca. Navijaci nisu samo na tekmi u Europi. Ili na Hajduku nego upravo na ovim „malim“ utakmicama.

    Suocite se s realnoscu vise i shvatite da ovo nije FM! Dinamo nikad nije i vjerojatno nikad niti nece dovodit „kapitalce“ od nezz 7-8 ili 10tak milijuna eura.

    Ponavljate se ko papagaji ovdje, kapitalac ovo, kapitalac ono, cmizdrenje za razno raznim igracima a Dinamo nikad nije bio klub koji ce dovodit vise manje stare igrace koje nemre preprodat nego jednostavno dovodit mlade igrace i stvarat da moze preprodat i da moze imat normalnu financijsku situaciju.
  • Transferi - rasprave



    E sad... Kad se vec igramo razno raznih teorija, evo jos jedne. Znaci, Menalo vrijedi trenutno 1,5M. I neka ode u Rijeku besplatno s time da Dinamo uzme 50% od njegovog buduceg transfera iz Rijeke.

    Dinamo trenutno sretan jer se rijesio jos jednog igraca na kojeg ne racuna, maknuo ga s platne liste, Rijeka sretna jer je dobila igraca, koji je ipak dosta kvalitetan za Rijeku i dobila na sirini kadra, posebice ako ce igrat Europu. Jos kad se vidi kako Jakirovic nije sretan s onim Djouahrom ili kak vec, bit ce prostora za Menala u svakom slucaju.

    I onda recimo, da ga Rijeka proda za godinu-dvije za 1M, Dinamo dobiva 500 000€, ustedio godinu dana na njegovoj placi plus jos dobio 500 000€. Rijeka sretna jer je dobila besplatno igraca i na njemu zaradila 500 000€. Da ne pricamo ako ga se proda i za veci iznos. A ako ga se proda za ca 800 - 900 tis eura, opet sve okej, Dinamo ce dobit svojih 400- 450 tis eura, Rijeka isto i svi sretni.

    Posebice ovo kaj su neki naveli da Menalo ima preveliku placu da ga se moze samo tako nekome trenutno prodati, a mozda i nema nitko zainteresirani posto u Dinamu ne igra. U Rijeci ce vise igrat, bit ce prilika da ga se proda. I trenutno ga se bolje mozda na taj nacin rijesit nego cekat da ga netko kupi, a ako se to ne dogodi do kraja prijelaznog roka, imamo igraca na platnoj lisit sa poprilicnom placom na kojeg Biscan ne racuna.

    Sve u svemu, mozda jako jako dobra odluka Dinama.
  • Transferi - rasprave


    Skroz ne bitno koliko ce Hajduk dobit za njega, ali kad se vec stvorilo ta polemika, taj njihov Gric u Rapid za 750 tis eura i nas Menal besplatno u Rijeku, samo da te opovrgnem jer i Austrijanci pisu o 750 000€ odstete.

    „Die Suche nach einer Verstärkung fürs Rapid-Zentrum ist zu Ende: Grgic ist bereits in Wien, Split kassiert für den 27-Jährigen rund 750.000 Euro Ablöse“

    Izvor: https://kurier.at/amp/sport/fussball/einigung-ueber-die-abloese-erzielt-lukas-grgic-wechselt-zu-rapid/402545192

    Slazem se i ja, da i besplatno odu igraci na koje Dinamo ne racuna jer su u pitanju prilicni novci kada se vidi kolike ugovore imaju. Makar je Menalo uvijek tu negdje bio, rotacijskih igrac, pa me malo i cudi da ga samo tako pustaju. S druge strane, dolaskom Japanca, gubi to mjesto i mozda ga se bolje rijesit.
  • 1.HNL - 3.kolo - Dinamo Zagreb - Gorica - 05.08.2023. - 21.00h, Stadion Maksimir, Zagreb
    Ja bi volio vidjet Nevistica na golu umjesto Livakovica protiv Gorice. Bez obzira ostao Livakovic ili ne, ali mislim da je zasluzio tu i tamo koju priliku na golu. Posebice u ovakvim utakmicama.

    I ja bi odmorio Ristovskog ovu tekmu i stavio Moharramija.

    Ovo ostalo je okej, volio bi da se Gorica rijesi sto prije pa mozda Misica malo odmorit i Ljubicica. Ali to je sve na Biscanu, zna kaj dela tak da... Samo neko moje razmisljanje.
  • Tribine


    Tak je. Njihova Südtribina ima malo vise od 24 000 stajacih mjesta. I ona nije samo najveca u Njemackoj nego u cijeloj Europi.
  • Tribine


    Westkurve ima cirka 14 500 stajacih mjesta. Druga najveca stajaca (ultras) tribina u Njemackoj.
  • 1.HNL 2023./2024.
    Dinamo je priličan favorit dok god je u ovakvom sastavu, ali Dinamo ima i puno više za izgubit. Nije ulog samo emocija ni titula ni lova koja čini razliku u budžetu ni činjenica da od njih nećeš moći živjeti idućih godinu dana. Ulog je i kredibilitet ovih nekih novih procesa u klubu, bar za dobar dio javnosti, koliko god glup bio takav rezon.Zambatine škude

    Ne da rezon nije glup nego upravo taj rezon treba biti osnovni argument budnosti, koncentracije, nabrijanosti. Tko može skužiti neka skuži. Tko ne može, možeš mu napisati Rat i mir na tu temu i opet neće skužiti.Mali dioničar

    Slazem se tu s vama 1/1. Ja sam samo htio reci, da se trenutno siri neki "strah" ili "panika" gdje jednostavno tome nema mjesta. Posebice ne nakon 2 kola i posebice kada Dinamo nije napravio niti jedan izlazan transfer. Tu se neki isticu s upisima kao da imamo 32.kolo i zaostatak od 3 boda za njima. Trenutno se siri panika bez veze na taj nacin, a sad se ponavljam kao papagaj, ali napominjem, respekt i maksimalno ozbiljno shvatit HNL. Samo nemrem nikak prihvatit trenutno da se s nekakvim strahopostovanjem gleda na Hajduk nakon samo 2 kola i vise nego sretne pobjede u Zagrebu. Mislim da se svi ovdje slazemo, da je ova sezona jedna od najvaznijih, pa rekao bih, i u povijesti kluba.

    Ali je isto tako kljucno, po meni, da ostanemo pozitivni i vise gledat sebe, jer je bas sve u nasim rukama. Ali sve.
  • 1.HNL 2023./2024.
    Ajax koji je rasprodao pola momcadi da tek prosle godine ne bi bili prvaci. S odlaskom Overmarsa, potpuno kriva i promasena sportska politika kluba i pokusavaju se vratit na staze na kojoj su bili za vrijeme Overmarsa. Ajax koji ima kudi kamo vecu konkurenciju u nizozemskoj ligi uz Feyenoord i PSV, koji su kvalitetom kudi kamo blizi Ajaxu uvijek i bili nego sto je to Hajduk Dinamu. I jos k tome da je Ajax prosle sezone jako fulao s odabirom trenera i nije pobijedio 5-6 utakmica zaredom i srusio vlastiti negativni rekord. I Ajax je nakon, kaj je prodao svoja 3 bitna igraca (de Jong, Van de Beek i de Ligt) i dalje dominirao ligom sljedece 2 sezone pod vodstvom Ten Haaga. I velim, tek prosle godine i to prije svega losim odabirom trenera (covjek koji je vodio i Hoffenheim i isto tako imao negativne rekorde). Za ovu godinu, ne znam. Rasprodali su doslovno cijelu momcad. Tipa kao da Dinamo proda Baturinu, Misica, Ristovskog i Petkovica i zasad ne dovede nikoga.

    Barcelona koja je skoro bankrotirala iz razno raznih razloga i nije mogla pratit ulaganja Real Madrida i usprkos tome bila vice prvak i prosle godine ponovno prvak. Uz konkurenciju jednog Atletico Madrida koji placa svog trenera najskuplje na svijetu. Sad s ovim arapskim ulaganjima u nogomet mozda vise ne, nisam to skroz popratio. Barcelona koja je preplacivala ekipu koja nije te novce vrijedna bila, koja za konkurenciju ima najuspjesniji europski klub i koja je izgubila hrpu novaca dovodeci igraca za masne odstete i pustajuci ih ili besplatno ili za sicu. I tek se koliko toliko oporavila dolaskom Xavija na klupu. I da se razumijemo, Barcelona nikad nije bila toliko jaca i dominatnija nad Real Madridom koliko je Dinamo nad Hajdukom. Za vrijeme zlatnog razdoblja Barce pod Messijem i Reala pod Cristianom, prakticki je bio jedan od njih prvak svake druge godine.

    I ako odu nasi igraci, mislite da Dinamo s tim novcima do kraja prijelaznog roka nece biti aktivan? Pa nitko ne zeli da Dinamo, prije svega, bude kanta za napucavanje u Europi posebice ako se dobiju takvi novci za Sutala. Tesko da ce se i Ivanusec prodat za ovu cifru koja se spominje po medijima ali otom potom kada i ako do toga dode.
    To su zasad sve hipotetske stvari „da krava ima dugi rep“. I vjerujem da je Dinamo kao klub, ako netko ode, ima adekvatne zamjene na trzistu.

    I da, za mene je sve ovo omalovazavanje Dinama.

    Prosle godine je koeficijent i prema kladionicama na pocetku sezone, Hajduk imao vece sanse za naslov nego ove godine. Na Dinamo takoder bio veci koeficijent. Prosle godine je onda bilo i vise od tih famoznih „30%-35%“ u igri za Hajduk nego ove sezone, ali ove sezone se dize Hajduk u nebesa sa svih strana. Jer eto, ti free agenti koji su oni potpisali i s kojima nitko nije htio produljit ugovore od onog belgijskog veterana do lijevog beka i krila su kudi kamo bolji i kvalitetniji igraci nego kaj su Dinamovi. S Ivanusecom ili bez njega. Sa Sutalom ili bez njega. Meni je jednostavno tesko povjerovat, nevjerojatno nemoguce da su se rijesili 3-4 igraca i doveli besplatno 3-4 igraca i da su jaci od nas i da su odjednom svi u nekakvom strahu od njih jer neki zbilja pisu ovdje kao da smo vec izgubili naslov. I to je razlika izmedu nas i njih. Da je hipotetski obrnuta stvar, oni bi imali euforiju za Europu, u HNL-u i bla bla. Mi? Ajmo malo opet plakat jer nam bjeze 3 boda nakon 2 kola, jao nama ako ode xy igrac, jao nama ako ode yx igrac… I jer im ne bjezimo vec „15 bodova“ nakon 2 kola i ne slavimo novi naslov s 1.8.

    Na kraju krajeva, ako ce te citat moj pretposljednji upis ovdje, napisao sam respekt prema Hajduku. I da treba maksimalno ozbiljno uc u svaku tekmu jer ih je Leko poslozio. I naravno da to nije onaj Hajduk ko prije 5-6 godina, ali Hajduk je svoju sansu za naslov profuckao pod Dambrauskasom kada su isto izgledali sasvim solidno a Dinamo imao „kramu od trenera“ na klupi sa Kopicem i Cacicem.

    Sad Dinamo ima, za mene, jednako kvalitetnog ako ne i boljeg trenera od Hajduka, ima jacu i dominantniju momcad. Sa Sutalom ili bez njega. I mozemo pricat i pisat mi svasta „ako ce se dogodit ovo, ako ce se dogodit ono“, ali jos se nista nije dogodilo niti odvilo u tom smjeru. Kaj mediji pricaju, hrpa gluposti kao sto se i toliko puta dokazalo ovo ljeto da pisu samo da nekaj napisu. A siguran sam i uvjeren da ce se ispravno reagirat ukoliko dode do nekog transfera.

    Ali radit i sirit na neki nacin negativu radi ovoga je meni presmijesno. Umjesto da se radi euforija, da svi stanemo na noge, Dinamo trenutno strasno jaka momcad, da se veselimo obracunima s Grcima i Europi ali ne. Zakaj bi prosjecan Dinamov navijac to radio; ajmo rade pisat o tome kaj bi bilo kad bi bilo i kaj ce bit za 34 kola odsad…
  • Tribine
    https://youtu.be/XdpqVIsm8KQ

    Ne znam isto jel bilo, malo jesam prelistao, ali nisam vidio. Ako je, neka se pobrise.

    70 godina Dynamo Dresden. Video traje skoro 30min, za mene vrijedi pogledat. Radi se o 3. ligi
  • 1.HNL 2023./2024.
    Citam jako puno „ako“. Ako ovo, ako ono…

    Sva sreca da neki ovdje ne rade u klubu i nisu u strucnom stozeru jer bi nakon 2.kola skinuli gace i predali naslov.

    Oprostite na izrazu, ali je.bo vas Hajduk i dizanje Hajduka u nebo i takvo omalovazavanje Dinama i dinamovih igraca.

    Kao da 2-3 igraca cine Dinamo…

    Ja isto glup kaj citam sve i svasta i sekiram se.