Comments

  • Transferi - rasprave


    Da, ali isto tak je Skender izjavio da imaju odredenu cifru ispod koje ce sve ponude biti odbijene i da se nece uopce razmatrat ali da je taj iznos poslovna tajna i da nece taj iznos komunicirat prema javnosti.

    Tek nakon toga je izjavio da se planovi Dinama i Baturine moraju podudarat.

    Kaj meni, prevedeno znaci, da prvo mora doc zadovoljavajuca ponuda u klub, taj iznos koji je poslovna tajna i tek ce se onda pricat s Baturinom i njegovim planovima za buducnost i kaj je najbolje za njega i klub.
  • 1.HNL 2024./2025.
    Meni nisu jasni ti nasi klubovi s odabirom trenera, struke...

    Meni nije jasno da onog Garciju nisu pokusali dovest niti Hajduk niti Rijeka (Rijeka s otkazom Sopicu posebice skroz nejasna i pucala si sama sebi u nogu). Hajduk je dao tolke pare, kojih nema, za nekakvu euforiju radi imena i to ne trenerskog imena, nego igrackog imena koji je bio zvijezda u 90-ima i euforija koja je trajala do 15.8.. Gorica je odustala od svoje najuspjesnije sezone kada su je vodili Litavci i di su izgledali daleko najbolje i poceli dovodit neka poluimena, umjesto da su nastavili suradnju koja ih je daleko dugarala... Mozda su je i nastavili ali nije klapalo pa su odustali od toga, nisam upucen, ali isto tak, otada klub bez ikakog plana i strategije za buducnost.

    Osijek je umislio da je rang Dinama pa se rijesio brze bolje Bjelice, okej ispadali su oni tada protiv onih Kazahstanaca i Bugara, ali isto tak naknap ispali od Basela a sada se sramote od Zire i tabore na dnu HNL-a. Bjelici je bio u vrhu HNL-a, da mu se dalo vise prilika, sigurno bi uspio s Osijekom proc u neke skupine. U to sam uvjeren. Nije lako izgradit mentalitet u Europi, a i Dinamo pod Bjelicom na pocetku sezone uvijek imao kasljanja i borbe za prolazak pretkola pa cak i neocekivanih poraza. Bjelici je trebalo dat vremena.

    Evo Hajduk... Za koji ce im k*** Biuk i Mlakar? Za 2-3 mjesto u HNL-u? Kaj je tak tesko dat priliku nekim svojima, probat dovest neke mlade igrace i dat im priliku? Za place Biuka i Mlakara jednostavno nemaju, ostat im nakon ove sezone- nece, u Europi vise nisu, ako misle da mogu s Mlakarom i Biukom ugrozit Dinamo, onda je to vrh nesposobnosti i zivljenja u oblacima.

    NE kuzim da ne vide da novaca nema, da se blamiraju u Europi, rasprodajes sve kaj imas, ne dovodis na vrijeme nikakve zamjene koji bi ti mogli jamcit Europu, blamiras se po europskim selima... Da niti jedan klub ne napravi bas nikakvu strategiju, da ne dovede kvalificirane ljude koji bi mogli nekaj promijenit a ne dovodit igrace koje imaju u juniorima, ali taj junior ima 18 god i nije igrao 2.francusku ligu i tam zabio 1 gol i imao 1 asistenciju u 100 nastupa... I stari, isluzeni igraci koji vise ne mogu igrat ozbiljan nogomet... Dovodenje igraca koji su igrali 2.saudijsku ligu i time se ponosit ili dovodit branice iz Serie C ili pak igrace koji se ne mogu nametnut u 2. talijanskoj ligi i s time ocekivat pomak...

    Dajte ljudi priliku mladima, napravite neke sustave igre u juniorima i u seniorima, trazite trenera koji mogu napravit neku igru na temelju igraca koje ima. Dajte vremena tom treneru u seniorima i junorima, trazite trenera koji bi na isti nacin igrali i u mladim kategorijama i u seniorima, stvorite pobjednicki menalitet a ne mentalitet luzera. Promovirajte te mlade igrace, pokusajte nekaj napravit, a ne samo zabit glavu u pijesak i rec "sve je to mafija, suci su krivi itd itd." pa ce te jednog dana vjerojatno se docepat i neke grupe europskog natjecanja, podic vlastiti rejting, financijsku moc... Ali jebiga, za to se moraju zrtvovat godine... Pa je njima u glava, bolje se blamirat po europskim selima?

    Ili svi oni misle, doci ce sve to od sebe, mi smo sportska talentirana nacija, posebice nogometno, nemre nam nitko nista...
  • Dinamo Zagreb 2024./2025. - o svemu pomalo
    Malo su me zanimale Dinamovi rezultati u gostima u europskim natjecanjima, prije svega Play-Off za LP i EL i izvukao sam podatke od sezone 2011./ 2012. pa do danas:
    LP:
    2011./12.: Malmö 0:2 (ukupno prosli s 4:3)
    2012./13.: Maribor 1:0 (ukupno prosli s 3:1)
    2013./14.: Austria Bec 3:2 (ispali 3:4 ukupno)
    2014./15.: Aalborg 1:0 (ispali 1:2 ukupno)
    2015./16.: Skenderbeu 2:1, 4:1 (prosli s 6:2 ukupno)
    2016./17.: RB Salzburg 2:1 (prosli nakon produzetaka, ukupno 3:2)
    2018./19.: YB Bern 1:1 (ispali 2:3 ukupno)
    2019./20.: Rosenborg 1:1 (prosli s 3:1 ukupno)
    2020./21.: nismo igrali playoff, ispali u 3.pretkolu od Ferencvarosa na 1 utakmicu 1:2
    2021./22.: Sheriff 0:0 (ispali s 0:3 ukupno)
    2022./23.: Bodo 0:1 (prosli s 4:2)
    2023./24.: AEK 2:2 (3.pretkolo ispali ukupno 3:4)

    EL:
    2011./12.: Györ 2:1 (prosli s 4:1)
    2014./15.: Petrolul 3:1 ( prosli s 5:2)
    2017./18.: Skenderbeu 0:0 ( ispali radi gola u gostima 1:1)
    2023./24.: Sparta Prag 1:4 ( ispali 4:5 ukupno)

    Ovo je u novijoj povijesti Dinama jedna od najuvjerljivijih pobjeda, gdje smo prosli s 5:0 i gdje prvi put u Play-Offu nekog europskog natjecanja nismo primili gol i gdje smo prosli dalje s najuvjerljivijom razlikom. Zadnji put kada nismo primili gol u nekom pretkolu je bilo jos tamo u sezoni 2009./10. protiv Pyunika (3:0, 0:0). Gledajuci oba dvije utakmice, ako uzmemo u obzir i grupne faze europskih natjecanja onda se to dogodilo jos 4 puta: sezona 2018/ 2019 protiv Anderlechta (2:0, 0:0), protiv Feyenoorda u sezoni 2020/2021 (0:0, 2:0) te WAC-a u istoj sezoni (1:0, 3:0) te u sezoni 2010/ 2011 protiv Club Bruggea (0:0, 2:0)

    Bravo Dinamo!
  • UCL - Play-Off - Qarabag vs. Dinamo Zagreb - 28.08.2024. - 18:45h - Stadion Tofiq Bahramov - Baku


    Na momente ispadamo, mislis samo da nam lijeva strana dosta ispada i to radi Ogiware? Ostalo je bilo jako jako dobro. I uz gluposti Petkovica i njegovih nonsalantnih paseva koji su nas mogle kostat- ali nisu i to ce se zaboravit.

    I pasivnost mislis na Petkovica? Definitivno da. I slazem se s tobom da bi sredina s Misicem i Sucicem mogla / trebala biti agresivnija jer jos uvijek prelako dolaze do nase zadnje trecine, ali dosta dobro stojimo jer bez obzira na to, Qarabag je u prvom poluvremenu bio dosta bezidejan.

    Ali kad usporedbimo utakmice sa Spartom i PAOK-om je dosta neuspredivo. Prije bi rekao da smo na razini utakmice protiv Betisa od prosle sezone.

    Ne znam, ima tu nekih sitnica koji bi se mogle / trebale korigirat ali nije vrijeme za cjepidlacenje i ja samo prezadovoljan.
  • UCL - Play-Off - Qarabag vs. Dinamo Zagreb - 28.08.2024. - 18:45h - Stadion Tofiq Bahramov - Baku


    Nije. Niti blizu. Nismo im apsolutno nista dozvolili. Defanzivno stojimo jako dobro. U posjedu imamo dobru kontrolu, imamo 3:0, ne znam kaj bi mi trebali napravit ili igrat da bi bili sretni i zadovoljni.
  • UCL - Play-Off - Qarabag vs. Dinamo Zagreb - 28.08.2024. - 18:45h - Stadion Tofiq Bahramov - Baku
    Nemrem vjerovat koliko negative… Kao da mi moramo ganjat 3:0

    Ja sam zasad jako zadovoljan. S obzirom kakve smo probleme defenzivno imali u ZG, ovo izgleda jako jako dobro.

    Ja sam super zadovoljan. Umirili smo ih, nisu sansu imali osim kaj su imali polusansu zbog glupog vracanja lopte Petkovica.

    I da, jedino s cim se zasad mogu slozit je- Ogiwara. To ne izgleda bas dobro s njim.

    U mojim ocima- jako zrela predstava Dinama. Ü
  • Hrvatska nogometna reprezentacija
    Dobro je, nije lose. Ja sam ocekivao cak i Rakiticu poziv, posto se vratio u Europu.

    Modrica i Perisica cemo ocito imat u reprezentaciji cak kad se i oproste od klupskog nogometa. Jer se oni sami nisu oprostili od reprezentacije...
  • Dinamo Zagreb 2024./2025. - o svemu pomalo


    Ne znam, nisam vidio, ali imam pitanje, kaj je i za to kriv klub i kak bi mogao eventualno za to bit kriv Dinamo? I ak nisu dobili Castore opremu, sigurno se klub vec zalio Castoreu i siguran sam da su se povukli odredeni koraci da se nadoknadi steta klubu jer su radili u civilu a ne u sluzbenoj opremi Dinama. Mozda je i dogovor da se moze bit u civilu na Ramljaku, ali to ne znam i ne zelim ulazit u tu raspravu.

    Mene je najvise izvciralo ovo "daje NK Precko vibru", kao da je Dinamo za sve kriv i kao da se na neke stvari moze utjecat.
    Da, mozda je doslo do pogreske kod Castorea prilikom isporuke robe, mozda Castore ima vlastitih problema sa dobavljacima, mozda se i Castoreu iz nekog XY razloga isporuka otegla.

    Ne vidim tak neki problem, da se mora vuc ovo pitanje, a ako Dinamo nije dobio opremu, sigurno je, kak sam vec rekao, povukao odredene korake prema dobavljacu opreme.

    Meni fkt nikad nece bit jasno, zakaj se uvijek trazi dlaka u jajetu da se moze nesto kritizirat, da se moze napisat "kak neozbiljno" kak je to sve skupa sve za lose, kak ispadamo amateri itd itd itd

    U 10 000 postova, mozda se moze naic na 100 pozitivnih postova, ovo sve drugo je kritika, kritika i jos kritika.

    I ne znam kome bi uopce moglo ovo smetat da su ljudi na Ramljaku bili u civilu. Stvarno ne znam. Sigurno ce doc drugi klub i rec necemo igrat protiv Dinama, ovi sjede na klupi u civilu.
  • Transferi - rasprave
    Sad je na sportskom sektoru da drzi korak sa svim tim.
    Ja ih podrzavam u svemu, ali precesto cujem rijeci usteda, racionalizacija koju opet podrzavam, ali ne na nacin koji se prezentira ovim transferima..
    Davanje čestog startera od 23 godine za 0 EUR u bankrotirani klub iz Belgije i najavljena prodaja buduceg reprezentativca i vjv startera u smijesnog talijanskog prvoligasa mi ne djeluje obecavajuce. Vidit cemo..
    emilperska

    Ne slazem se s ovime. Sutalo koji nije bio starter, vrijedi ca 1 mil eura, imao je previsoku placu s obzirom na to da uopce nije u planu i da se planirao dovest jos jedan stoper. Imat igraca koji bi sjedio samo na klupi ili cak na tribni vecinu sezone i placat ga 800 000 eura godisnje (nisam siguran koju je placu imao) ali kakva god placa bila je skroz ne potreban izdatak. Da ga se moglo prodat, prodalo bi ga se. Ovako je ogroman plus kaj smo se rijesili tereta njegove place. I za mene je to bio dobar posao. Ako nisu imali nikakvih drugih ponuda osim od Standarda i ako su procijenili da u klub do kraja prijelaznog roka nece doc neka druga ponuda, slazem se s tim. Jer se tu pita i Boska i on je pristao otic u Belgiju, da je dosao klub iz Bugarske, Rumunjske pitanje je bi li pristao na raskid ugovora. Za mene sasvim u redu posao.

    Ako pak mislis na Bulata, on je posuden igrac. Znaci, ako eksplodira u Belgiji i Standard nece moc platit tih 3,5-4 milijuna eura, koliko je vec opcija otkupa, vratit ce se nama, moci cemo ga prodat. Pa cak i da ne eksplodira, ako ce igrat tamo redovno i vrati se nama, imat cemo sigurno vise opcija za prodat ga nego kaj smo imali to ove godine i za mene cisto solidno odraden posao. Posebice ako ga Jakirovic ne vidi u prvom planu.

    Prijelazni rok traje tek... Koliko? Tjedan ili dva, vjerojatno se gledaju te druge opcije i igraca koji bi donio kvalitetu vise od Bulata i zakljucili su da je to dobar posao i osobno sam zadovoljan s tim poslom. Jer Bulat nama nista nije donio. Nazalost.

    Sucica nismo jos niti prodali a vec se digla histerija prema klubu. Nema razloga. Tesko ce Como ponudit 10 milijuna za igraca koji se tek malo dokazao u HNL-u i iza sebe ima tek par postenih utakmica u Europi.
    Na kraju krajeva, klub ima profesionalce koji prate i koji procijene koliko koji igrac jos moze napredovat i koji mu je plafon.

    Dajte ljudi onak, malo optimizma i vjere. Zakaj uvijek mora bit sve negativno oko tog kluba? Zakaj nema barem vjere u to kaj se dogada? Zakaj uporno neki zele imat 10 dana nakon pocetka prijelaznog roka vec sva pojacanja?

    I da, svi smo svjesni da Dinamo zivi od prodaje. Da na taj nacin krpamo budzet i prezivljavamo. Ali mi ne bi prodali Baturinu niti Petkovica niti Sucica. Najbolje da nam netko da za Ademija 20 milijuna eura ili za Zagorca pa da imamo mi za budzet i da nam se momcad ne slabi.

    Onda bi neki tzv kapitalce i onda kada se spomenu odredni igraci koji se dovode u vezu s Dinamom, krene pljuvacina jer to nisu igraci za Dinamo...
    Meni je jako zao kaj vam moram to rec, ali Dinamo nema za igraca 5-6-7 miljuna eura. Plus placa i da se nitko ne proda i da se zatvore svi troskovi.

    Kao da niste svjesni u kakvoj ligi igramo. Salzburg dovodi "anonimce" u momcad i zivi od prodaje. Jedan Ajax funkcionira na taj nacin, pa rekao bi stoljecima. Kaj bi vi svi rekli da se Dinamu dogodi sezona kakva se dogodila Ajaxu? I da smo rasprodali apsolutno sve kaj valja kaj je Ajax napravio unutar skoro pa jedne sezone?

    Nazalost, mislim da puno vas zivi u masti i bajki i ocekivate ipak- previse...
  • Transferi - rasprave


    Njihova placa? Muric, Hajradinovic ce vise zaradivat u tom Konyasporu nego u Rijeci odnosno Osijeku. Mlakar ce vecu placu dobit u Pisi nego sto je imao u Hajduku. Ista stvar s Ismajlijem ili Juricem. Ili ce imat istu placu kao sto je imaju u Rijeci, Osijeku ili Hajduku ali posto se vise ne racuna na njih, ode tam di ce imat priliku igrat.

    Kod nas je problem u tome da su prijasnje uprave davale takve ugovore igracima koji nisu to zasluzili da on jednostavno niti ne zeli otic iz Dinama. Pogle Moharramija ili Emrelija. Cak i Drmic nije htio otic iz Dinama jer je dobivao novce koje nigdje ne bi mogao u Europi vise dobit.

    U tome je stvar.
  • Transferi - rasprave
    Okej- Xoxha? Kad je usao u igru, mi imali problema s njim, Talijani isto... Tko zna... Nemoj trcat pred rudo.
  • Transferi - rasprave
    Zakaj bi morao biti cak i Sucic? Moj pik je Misic. Kad se vec igramo pogodi tko.
  • Transferi - rasprave


    Za Pasalica se ne bih slozio, vise sam na strani kolega koji smatraju da je Pasalic debelo precijenjen i jedna solidna sezona u HNL-u ga ne cini igracem za Dinamo. I takoder se prikljucujem tvrdnjama da on nije igrac za Dinamo.

    Ovaj dio koji si napisao, da dinamov puk trazi potpunu momcad vec sa 1.7., ak ne i ranije i da je to potpuna besmislica se slazem.



    Nije nas posao da smo culi za njega. Zato ima klub skaute koji gledaju igrace.
    Pola nas nije culo prije ni za Sammira pa niti za Soudanija ili Moralesa itd itd
    Oni najzagrizeniji su culi samo ime Mislav Orsic prije nego kj je dosao u Dinamu i sjecali ga se iz HNL-a prije nego kaj je otisao igrat u Aziju.
    Mislim, izjava ti nema bas nikakvog smisla jer vecina klubova dovodi „anonimce“ za koje smatraju da bi mogla / trebala bit pojacanja.
    Tvoja logika je- a gle, odigrao solidnu sezonu u HNL-u ajmo rade njega jer kaj ce nam igrac iz Championshipa jer je to 2.Liga i nikad culi za njega, ajmo uzet mi Pasalica jer je u 15 jedinih vecih utakmica u HNL-u odigrao ispod razine. Ili od tih 15, 13-14 je odigrao ispod razine. S time da protivnici nisu mogli zatvarat samo njega jer je Pjaca bio na drugoj strani. Tak da…
  • Transferi - rasprave


    Okej, meni je to razumno. I slazem se, posebice jer niti na Jankovica niti na Rukavinu ne racunamo.

    Ali covjece, danima se ovdje pise samo o tom Pasalicu i kak je to ne znam kak sjajan igrac.

    Samo za usporedbu, toliko osporavani i popljuvani Spikic, koji i realno nema mjesta u Dinamu, je u 28 utakmica zabio 4 gola i imao 3 asistencije. Znaci, skoro na razini Pasalica. S time da je Rijeka, slozit cemo se svi, bila dobar dio prvenstva kudi kamo dominantnija protiv slabijih protivnika od Dinama. Spikic je imao u sezoni 2022 / 2023 u 34 utakmice 7 golova i 3 asistencije, znaci, Pasalic je razina Spikica, jedino kaj Pasalic ima sut.

    To smo imali i u Bulatu, pa je vecina nas sretna da je otisao u Belgiju i da nam igraci samo za sut ili za slobodnjake ne trebaju.

    Ne znam, ali ja ne vidim da se trebamo gurat pod mus uzet Pasalica kak ga neki ovdje zazivaju