• Mr Anderson
    12.6k

    U ljudskoj je naravi da si kupuju brže i bolje aute kad si to mogu priuštiti. Velika većina ljudi voli nagaziti preko dopuštenog. Čovjek je poginuo i zadnje što treba da ga sad pametnjakovići po forumima i portalima vrijeđaju, a niti znaju točno što se dogodilo.
  • NitkoBitan
    28.4k
    Po danskim medijima 200 km/h +
  • db-izbjeglica
    17.9k
    Ajde, molim te nemoj srat. Mislim da ne postoji čovjek koji nije jednom u životu prekoračio brzinu. I otkud ti znaš koliko brzo je išao? Da je vozio 130 može mu puknut guma i može poginuti.Mr Anderson

    nauči se ponašati i razgovarati...

    sa 130 km/h automobil neće izgledati ovako i putnike ne treba identificirati putem DNK analize.

    slika.png

    to je čista objest, krajnja neodgovornost i debilizam...i zašto šutjeti o tome?
    najlakše je pisati RIP, postavljati, anđele, golubice, ynwa i slično.

    zašto ne reći očito i apelirati na ljude da to jednostavno ne rade?
    čemu? što se dobije s tim? koja je zadovoljština u tome?
    takvi automobili su praktički oružje, treba stati na kraj tom idiotizmu...ako se auto može naplatiti 400 000 eura, onda se u njega može staviti i blokada koja mu pune performanse otključava samo na za to predviđenom mjestu. sreća pa ovdje nije nastradao netko nedužan...

    primjerice, u japanu postoji takav sustav. snažni lexusi i toyote imaju ugrađenu aplikaciju koja im punu snagu omogućuje samo na stazi i to je jedino ispravno.
  • Pacho
    1.9k


    Stvarno je tesko zakljuciti sto se dogodilo.
  • Crusades
    16.7k
    Naravno da ga ne treba nazivat degenerikom, ali ne treba ni pravit se Englezom i ignorirat činjenicu da sa Lamborginijem sigurno nije vozio po propisima.

    Da je, ne bi auto izgledao ovako kako izgleda i možda bi on i buraz bili živi.
  • Paggini
    57.1k
    Velika većina ljudi voli nagaziti preko dopuštenogMr Anderson

    I to bi trebalo apsolvirati činjenicu da su vozili vrlo vjerojatno neodgovorno i divlje? Opet, koristim te epitete jer po svemu vidjenom i zdravorazumskom razmišljanju, tako se dogodilo.

    Da je bio neki sin tajkuna u Lambu, sumnjam da bi relativizirao to što je radio.
  • NitkoBitan
    28.4k
    Da je ne daj Boze nekog drugog pokupio bas bi me zanimali komentari. Svjesno je ugrozio sebe i druge, jbg.

    U EU se bave reguliranjem gluposti umjesto stvarnim problemima. U roku keks mogu zabranit izdradu i prodaju novih automobila koji mogu vozit preko odredene brzine.
  • Mlađi referent
    13.3k
    primjerice, u japanu postoji takav sustav. snažni lexusi i toyote imaju ugrađenu aplikaciju koja im punu snagu omogućuje samo na stazi i to je jedino ispravno.db-izbjeglica

    Track mode nije to kaj ti misliš da je
  • db-izbjeglica
    17.9k
    Track mode nije to kaj ti misliš da jeMlađi referent

    dobro znam o čemu pričam...
    japan ima tridesetak staza i auti van njih uglavnom ne mogu voziti brže od 180km/h
    kada dođeš na područje staza, otključaju ti se dodatne mogućnosti i radi što hoćeš u kontroliranim uvjetima.

    slika.png
  • Mlađi referent
    13.3k


    Ne znaš nego očito se konzultiraš s Chatgpt-jem dok pišeš i onda sve nekako trpaš u isti koš
    Taj limit o kojem pričaš postoji i kod EU automobila i nema veze s track softverom, ali veći na cca. 250. Puknuće gume te ubije u svakom slučaju na oba.

    Druga stvar, ako pričamo “ima para može platit pizdariju na Nordschleifeu”, onda valjda znaš da i prosječan auto entuzijast takve limite u underground auto svijetu miče kao od šale, a di neće netko tko ima za Lambo.
  • Dzoni
    1.6k
    Bio kriv ili ne, pokojnik zaslužuje malo više poštovanja od ovog vrijeđanja.
  • db-izbjeglica
    17.9k
    Ne znaš nego očito se konzultiraš s Chatgpt-jem dok pišeš i onda sve nekako trpaš u isti koš
    Taj limit o kojem pričaš postoji i kod EU automobila i nema veze s track softverom, ali veći na cca. 250. Puknuće gume te ubije u svakom slučaju na oba.

    Druga stvar, ako pričamo “ima para može platit pizdariju na Nordschleifeu”, onda valjda znaš da i prosječan auto entuzijast takve limite u underground auto svijetu miče kao od šale
    Mlađi referent

    nije chat gpt, nego gemini. što je krivo u informaciji?

    u japanu njihov superautomobil poput nissana GTR, ne možeš voziti punom snagom van za to namijenjenih staza, osim ako ne interveniraš na auto, što se vrlo jednostavno sazna ako dođe do nesreće i to je savršeno normalno, razumno i treba uvesti svugdje.

    ne vidim koja je poanta ovog automobila, osim ispoljavanja čiste objesti ultrabogataša.
    kume, kupio si bolid, vozi ga na stazi, gdje je takvim strojevima i mjesto.

    slika.png
  • Pacho
    1.9k


    Zasto? Svi se valjda slazemo da su ljudi koji divljaju po cestama u najboljem slucaju neodgovorni debili koji ne ugrozavaju samo sebe nego i hrpu drugih ljudi koji se tad slucajno nadu blizu njih. Ne vidim zasto bi bili amnestirani samo zato sto su i sebe ubili svojim postupcima.
  • Hnlovac
    2.5k
    Ajmo bar na dan poginuća ne razvijati teorije
  • Mlađi referent
    13.3k
    što je krivo u informaciji?db-izbjeglica

    Krivo je to kaj si gore i sam krenuo “njihovi automobili”, a završio na “Nissan ima”

    Dakle, Nissan koji je završio sa svojom proizvodnjom, je imao sistem. Sad ga više nema nitko.
    Ograničenje na 180 km/h nema veze s tim softverom, nego je ono standardno kod svih automobila koji mogu dosegnut takvu brzinu - a mogu da ne kažem svi. Track mode koji je danas aktivan kao takav otključava i druge alate koji se ne tiču samo brzine, a ne funkcionira preko GPS-a.

    Kod nas je kod većine taj limit na 250, razlika u nesrećama bi bila tek sitna da i spustimo na 180.

    što se vrlo jednostavno sazna ako dođe do nesreće i to je savršeno normalno, razumno i treba uvesti svugdje.db-izbjeglica

    I kakve veze ima saznaš li ti kad dođe do nesreće? Taj limit zaobiđeš danas s malo “osnovnog” kodiranja po ECU, nikakav poseban posao.

    Kakva bi to mjera bila i koga bi zaustavila?

    kume, kupio si bolid, vozi ga na stazi, gdje je takvim strojevima i mjestodb-izbjeglica

    Ali kad bi ovakvi automobili bili glavni problem, onda problema skoro da ne bi ni bilo. Ovakvih imaš koliko u Hrvatskoj? 10-15?

    Prosječan čovjek svakodnevno i konstantno krši propise, ali to sebi opravdava “mali je limit, mogu ja kontrolirat”. Bogataš kad s ovim izađe na autocestu isto pomisli i kaže : “kako mogu ovi u Njemačkoj?”.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.