• Marley
    4.5k
    Screenshot-20250328-180513-Facebook.jpg

Ja se samo nadam da nismo nasjeli na neki fejk link i ostali bez love. Jer muljaze vec na sve strane.
  • Probirštift
    945
    Za ovaj link nebi rekao jer ak odeš na entrio stranicu i ulogiraš se vidiš karte pod Moje ulaznice
    Ali ekipa na FB i njuškalu proda jednu kartu pun k puta i tak prevare ljude vidio sam i na student grupi na FB
  • KtcGoat
    795
    Kaj ak smo krivi mail unijeli di trebaju poslat ahahaha. Pobjegla mi tocka jedna jbg
  • Livi
    116
    Ja se isto nadam, al kao što je gospon ispod napisao ja karte mogu vidjet pod moje karte na službenoj entrio stranici(piše da se generiraju isto kao i frendu koji je ušao preko virtualnog reda i kupio) tak da jedino što preostaje je čekati da dobijemo karte na mail. Treba biti oprezan s njuškalom i facebook-om doduše.
  • dzg7
    411
    Jel zna netko Ko je bas ušao preko te čekaonice jel mu isto se tako čekaju karte ili ih je odmah dobio?
  • KtcGoat
    795
    Isto je sve, ceka ekipa neka di god uzme po par sati, nekima odma dodu, ali rijetko
  • Mihael2305
    209
    I dalje se puni čekaonica, impresivno. Ušao sam da pogledam kakva je situacija i 45k sam.
  • zg041
    320
    opet GUP nije prošao..vraćen na doradu..znam da se medusobno nadjebavaju TT i ministarstvo..al ovo je vrh :lol:
    Jedna od stavki zbog cega je odbijen GUP

U odredbi clanka 104 stavka 1 GUP-a, potrebno je umjesto izraza: "posebnim propisom koji regulira prostorno uredenje" pisati "propisom koji regulira prostorno uredenje"
  • Brusa
    3.5k
    Ako ti je mail na Gmailu, točke ti nemaju veze nikakve, možeš napisati nijednu ili dodati pet, nema nikakve veze, sve je ista adresa
  • Nisi više onaj isti
    158
    Srušeni rekordi: U manje od šest sati prodano preko 130.000 ulaznica za koncert Marka Perkovića Thompsona na Hipodromu‼️
    Organizatori poručuju kupcima da ne brinu, svi zainteresirani fanovi imat će mogućnost kupiti svoju ulaznicu.
  • NKDZ86