• mali M
    6.9k
    :lol: njima je neugodno zbog nas :lol:
    Šalim se, drugi puta trebamo mi kad dođemo u Milano staviti sliku od Arena Civica
  • FrenchMontana
    906
    Prije utakmice s Milanom imali 505k pratitelja. U dva dana nakon za 7k se dignuti je enormna brojka. Koliko znace pobjede nad europskim velikanima…

    IMG-2120.jpg
  • dumitrumitu
    1.4k
    Vidim da smo se na Tiktoku približili brojci od 100k pratitelja a i dalje nema plave oznake da je službeni kanal. Ne znam zašto to ne riješe.
  • Carrasco
    5.1k
    Reel sa 232 tisuce lajkova i 3 i pol milijuna pregleda--> https://www.instagram.com/reel/DFakxuRsiCQ/?igsh=MXFqejQxZjRmZmwzbA==
  • Jaro
    9.1k
    Ovi ocito naruceni tekstovi po portalima o prodaji Sucica s detaljima transfera i pregovora su degutantni..
  • Nemrem99
    28
    Bok ekipa, pitanje. U zadnje vrijeme primjecujem kako Dinamova fan page stranica na Instagramu "Dinamo fan page 1986" ima suradnje s Favbetom i ocito ih placaju. Nije mi jasno kako je moguce da sluzbeni partner kluba placa tako rendom stranicu koju uz to vodi klinac prakticki (ako je to osoba za koju mislim da je, nema vise od 21 godine)? Zar to rade sponzori ozbiljnih nogometnih klubova? Sumnjam da je praksa, ali ako je netko vise upoznat...Zanima me :D

    Isto tako, admin jedne druge stranice mi je prije godinu dvije rekao da je ta ista stranica koju sad placa Favbet dobila par tisuca pratitelja preko noci i da je kupovao pratitelje ili koristio aplikacije za povecanje brojke. Sjecam se i da je netko upozoravao na to.

    U prijevodu, decku se otvorila prilika za zaradu na temelju velikog broja pratitelja koje je stekao na sramotan nacin. I to nam trenutno financira sponzor kluba?!

    Pratim dosta stranica po Instagramu i Zonu i Talk i Dinamozag i Dinamomaniju, ali samo ovog placaju.
  • Dino
    3.3k
    Sponzor ima svoju lovu o kojoj odlučuje kam bu išla. Ako su oni procijenili da se radi o za njih korisnom marketingu, Dinamo se nema kaj tu žaliti. Posao i niš više.
  • Bosskovitz
    14.9k
    I to nam trenutno financira sponzor kluba?!Nemrem99

    To je pitanje za sponzora kluba. Njihov novac, njihova odluka. Barem je danas vrlo lako provjeriti sastav followera neke stranice, to zna svaki junior marketingaš u prosječnoj agenciji.
  • NORTE
    13.7k
    Nadam se da je spremna objava za danas u 19:30 da imbecili opet naprave članak o tome.
  • Krizy
    53k
    433 (76 milijuna pratitelja), ESPN (6 milijuna pratitelja) i brojne druge stranice s milijun pratitelja objavile dolazak Olma u svlačionicu Dinama nakon utakmice juniorske Lige prvaka.

    Broj pratitelja Dinama na Instagramu povećao se na 525 tisuća.
    Početkom godine došlo se do brojke od 500 tisuća, vrlo dobro to rade u klubu.
  • mali M
    6.9k
    Pa zato kaj valjda prvi put u marketingu rade ljudi koji razumiju kako funkcioniraju stvari. Ne iskoristiti jednog hype Olma kao direktnu poveznicu s klubom bi bilo strašno glupo. Mada razumijem, prije su nam najbolji igrači odlazili iz kluba prodani ko komad mesa i sa ciljem da više nikada ne kroče prema Makismiru i ne pogledaju velikog vođu pa nisu ni isticali Dinamo. Ogroman je pomak napravljen u tom smjeru i sada više igrači nemaju kočnicu isticati od kuda su došli... Samo nastaviti pozitivno brendiranje kluba nakon čistke i bit će to još puno puno bolje
  • nemapredaje
    4.3k
    Ne znam jel se radi i priprema nešto u vezi novih duplih reklama koje su postavljene oko igrališta?

    Naime svrha tih reklama je da se jedna “slika” razvuče na obje reklame i da onda na TV-u to izgleda kao spojeno na jednoj reklami. Vidjeli ste to sigurno vani kak izgleda. Malo mi je ovak blesavo kad se na obje reklame prikazuje dupla “slika.
  • NORTE
    13.7k
    Palac gore za oglašavanje na G2D displayima u trgovačkim centrima, danas sam vidio oglase za dres i tekmu protiv Gorice.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.