• Ludovic IX
    6k
    ti ko da si jučer rođen.. stotinu puta se nije prekidao promet sluzbeno ali se prekidao jer su ljudi hodali po cesti. nisam jednom morao pješke hodat do doma dok sam zivio u zg jer su takve guzve bile da nije bilo smisla cekat tramvaj. tramvajski prijevoz nije za prijevoz 20000 ljudi sa jednog mjesta. premali kapaciteti su.

    nikad mi nije smetalo ali valjda su danas ljudi postali previse osjetljivi
  • Draž
    1.2k
    Polasci autobusa sa Kaptola ili okretišta Dubrava prema grobljima na blagdan Svih Svetih u najvećoj špici... Tko je išao zna kak je. Prošle godine je prevezeno kroz dan 200 000 putnika.
    Kako se napuni autobus tako dolazi drugi i puni se. Dakle može se. Na koji način, s čim, kojom rutom... pa postoje ljudi koji se bave time. Kad žele.
    Pa ne idu svih 20 000 ljudi sa stadiona tramvajem.

    nikad mi nije smetalo ali valjda su danas ljudi postali previse osjetljiviLudovic IX
    Živa istina
  • jedan u nizu
    6.8k


    Za blagdan Svih Svetih vrijedi nedjeljni raspored vožnje, što znači da ostale liniju prometuju bitno rijeđe, pa ima dovoljno autobusa za rasporediti na grobljima. I vozaca naravno. Također tih dana se cijele dane prevozile ljudi, od jutra do mraka, a ne samo sat vremena u tom jednom danu. Nije isto organizirati neštobšto će se raditi dva dana, ili nešto što će raditi samo sat vremena.

    Naravno da se može srediti da nakon tekme dođe 20 tramvaja i sve, ali prvo, to nece puno pomoći jer im je kapacitet premali, a drugo, neće jer ceste nisu prohodne. Nije isto metro koji ima nesmetano odvijanje prometa. Nema semafora, nema drugih vozila ispred i oko sebe, i nema tisuce ljudi koji hodaju po pruzi.

    I da, ne jde svih 20k ljudi tramvajem, ali dio ide autom, a promet u tom dijelu grada nije bajan, jer i ti auti smetaju normalnom odvijanju tramvajskog prometa
  • db-izbjeglica
    13.6k
    Ako ikada dođe do izgradnje novog stadiona u maksimirskoj, grad treba isplanirati i izvesti spuštanje maksimirske pod zemlju, neš ti problema... podvožnjak od 200metara.

    Bilo bi idiotski propustiti tako kvalitetnu stvar i osigurati ogromnu javnu, sportsko-rekreacijsku površinu. Super korisno i super praktično i zbog gužvi nakon utakmice
  • Mathiasovi Chageri
    1.9k
    Naveo sam Allianz arenu kao primjer jer sam bio tamo pet šest puta na Bundes ligi i na LPDraž

    Po meni nema smisla uspoređivati gradove zapadne Europe i Zagreb, konkretno Maksimir jer su potpuno drugi svemiri. Meni je apsolutno jasno što ti želiš reći i u načelu se slažem s tobom, ali uz najbolju namjeru je to nemoguće kod nas.

    Allianz Arena je stadion praktički na ulazu u grad na autocesti. Ispred stadiona je stanica U-bahna do koje se dolazi, ako se dobro sjećam, mostom preko autoceste. Ono što hoću reći, ne postoji način da navijači sa stadiona dolaze u koliziju sa cestovnim prometom. Tako da u teoriji oni bez problema mogu poslati 10 vlakova U-bahna jedan za drugim i nitko im neće smetati. U Zagrebu govorimo o stadionu u prvoj zoni, praktički u centru grada, gdje postoji samo tramvajska pruga doslovno naslonjena na tribinu, po kojoj ljudi nakon utakmice hodaju. Dok god ljudi hodaju po cesti gdje voze auti i gdje vozi tramvaji mi možemo osmisliti najbolji sustav ali opet ćemo imati zastoje.

    Npr. bio sam prije 2 godine na novom stadionu Tottenhama na NFL utakmici na koju je došlo 65.000 ljudi. U samoj blizini stadiona su tri vrste javnog prijevoza: vlak, metro i busevi. Unatoč tome, iako se nakon utakmica Tottenhama stadion isprazni za 5 min i sve se normalno odvija, nakon ove utakmice, rijeka ljudi je hodala po cesti do stanica za bus, metro i vlak. Promet je izgledao doslovno kao nakon utakmice Dinama. Busevi nisu mogli proći kroz ljude, auti su se probijali kroz rijeku ljudi. U tri sekunde se pojavila njihova policija na konjima, napravila kordon kroz koji su ljude usmjeravali prema stanicama za metro/vlak/bus, a promet usmjeravali pored njih, u drugu traku. Odjednom je sve proradilo i 65.000 ljudi je nestalo u roku 10 min.

    Ono što želim reći jest, čak i u zemlji sa vrhunskom infrastrukturom i mnoštvom raspoloživog javnog prijevoza, opet su imali istu situaciju kao i mi na ovom našem kršu od stadiona isključivo zato jer je jedan sudionik prometa - pješak, odlučio se prebaciti u sferu druga dva sudionika - automobil i javni prijevoz. Kad bi policija npr. blokirala cestu da se ne može hodati po njoj i vodila ljude samo nogostupom Maksimirske izlazilo bi se sa stadiona godinama, ali bi javni prijevoz vozio sasvim normalno.
  • nemapredaje
    2.2k
    Do sada sam valjda stotinu puta hodao od Maksimira do Dubrave nakon utakmice i nikada mi to nije smetalo. Čak dapače, ima i neku draž.

    Uostalom ak ti se neda hodat, fino sjedneš na pivicu dok ne krenu tramvaji. Čekaš malsimum pola sata.

    Fakat su ljudi u zadnje vrijeme postali razmaženi.
  • Nolifer
    7k
    Već su senfovi krenuli sa woke lgtv-c++ zastavama na trgu :vomit:

    https://www.google.hr/amp/s/www.index.hr/amp/vijesti/clanak/sutra-u-zagrebu-hod-za-zivot-pogledajte-kakve-zastave-ih-cekaju-na-glavnom-trgu/2565935.aspx

    Očito su zatucani i zaostali, pa drugi ne smiju sa svojim zastavama. A bitno da ove nameću drugima.. . :vomit:
  • Captain America
    15.1k
    Sagradit će i Kranjču i Maksimir, a nije u stanju pripremit projekt koji sufinancira EU :rofl: :rofl: :rofl:
  • Nolifer
    7k


    Haha, bitno da je sve ''transparentno i čisto i u roku''. :rofl:
  • mali M
    4k
    Momci moji meni još uvijek dođe muka da ima ekipe koja još uvijek javno brani ovakvo vođenje Zagreba... Naše buduće generacije će servisirati zapuštenog i zmazanog mastodonta od grada jer im je roditeljima i djedovima bilo bitnije da su protiv nekoga nego da biraju sposobne... Tuga i jad...
  • db-izbjeglica
    13.6k
    iskreno, ne znam kako funkcioniraju te udruge, na temelju čega dobiju tu lovu i slično.

    kad na nekom projektu imam uključen javni novac, ako se potroši 100 000 eura, to se dokazuje, to je stvarna, realna količina utrošenog materijala i normiranog rada, nešto što postoji, vidljivo je golim okom, možeš to opipati, koristiti...pa nije to mala stvar, 100 000 eura je iznos za koji prosječni hrvatski građanin radi 7 jebenih godina, to je u mom poslu ekvivalent 15 000 kg proizvedenog, prodanog, radionički skrojenog, dopremljenog, montiranog, antikorozivno obrađenog čelika.

    to je nekakva udruga koja broji par ljudi, na web stranici ih je navedeno 8 (osam), nemaju nikakve prihode, nemaju čanarinu, nemaju ništa...osim donacija, praktički isključivo javni novac (gradski, državni, europski).

    što je stvarno realno da 8 ljudi na temelju apsoluno nemjerljivih kriterija godišnje izvuče preko 400 000 eura javnih sredstava? ljudi moji... 400 000 eura! na nečemu što nema nikakvo tržište!

    jako, jako čudno vrijeme za biti živ!
  • Jos-Optimus
    788
    Ma to je katastrofa. Imamo gomilu tih *ebivjetara koj idana nisu radili, a kapa im lova jer kao promiču neke vrijednosti. Ja sam mišljenja da niti jedna udruga ne treba dobivati apsolutno nikakve javne novce, nikakve. Imaš dobru poruku i namjeru? Super, skupi članove i naplaćuj članarine. Tu mislim i na lijeve, desne, gornje i doljnje. Jedini kojima treba pomagati su djeca s poteškoćama i njihovi roditelji. Pa jedan roditelj njegovatelj spada kraj s krajem, a raznorazni drkaroši dobivaju stotine tisuće jer se bore za pederluk...majke ti mile koje vrijeme je došlo
  • dumitrumitu
    892
    Jedino pitanje je koji su to sposobni?
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.