• Pop corn
    8.7k
    Molim vas da se drži teme o sadržaju, ne o tehničkim stvarima. Fala
  • Sajla
    6.3k
    već da se izvještaji s konferencija i razgovori s igračima nakon utakmica natipkaju bilo bi sadržaja. na to nadodati neke "povjestice", pokoji ekskluzivni razgovor s manje javno eksponiranim djelatnicima kluba, bivšim igračima i trenerima, a gdje je tek dio posvećen navijačima. željno iščekujemo da dinamo krene organizirati gostovanja i događaje po Hrvatskoj i inozemstvu - izvještaji s plave noći u Slavoniji, Zagorju, Lici, Hercegovini, Njemačkoj, Kanadi, prijateljske utakmice, gostovanje igrača po školama itd. o svemu tome se može pisati i rado ću kupiti reviju s tim sadržajem i biti joj pretplatnik.
    ako je pokretanje mjesečnika preveliki zalogaj, jedan godišnjak koji bi izlazio npr. svake jeseni, nakon ljetnog prelaznog roka, pa pokrio prethodnu sezonu i odradio uvod u novu - po meni bi bio sjajan potez i nešto za što bih i čekao u redu kupiti.
  • Noel
    7.5k
    Da ako bi sadržaj nudio nešto novo,ekskluzivno i drugačije. U vremenu društvenih mreža ,mobilnih aplikacija, portala,podcasta radit nešto takvo mora baš bit kao ideja nešto inovativno i drugačije. Mislim da bi priča neka koja bi bila popularnija i zanimljivija bila album i sličice. Nešto tipa Igrači&Navijači sa početka 2000ih. Danas su sličice još uvijek popularne među ljudima to potvrđuje sad zadnji HNL album a i svako svjetsko i europsko prvenstvo. Tu naravno sudjeluju odrasli bolesnici kao ja a ima hrpu klinaca kojima je to još uvijek top. Tadašnji album imao je slike igrača ,Bad Blue Boysa i tribina i legendi kluba. U današnje vrijeme mogao bi se napravit spektakl od toga.
  • rioda
    5.7k
    Uz klasične teme broja, intervjue s igračima i sl., volio bih upoznati rad kluba iznutra. Npr., tko su ljudi koji rade na održavanju terena, marketingu, u vešeraju (karikiram) i ostalim segmentima kluba. Mislim da većina ljudi nije ni svjesna koji je to pogon i na što se sve treba misliti u svakodnevnom radu.

    Ono što bih ja volio je uz klupski mjesečnik, da se na kraju svake godine ili sezone (logičnije bi bilo sezone) izda bilten ili kako god to nazvali, s pregledom te sezone. Dakle, od početka do kraja sezone, usponi i padovi, što statistički, što kroz objektivan osvrt, što kroz riječ igrača, trenera, članova uprave... To može biti i zgodna prilika da se poprati rad zaklade, odjela marketinga (npr. koje je sve novosti donijela sezona u shopu), mlađih kategorija, rada uprave po pitanju stadiona i ostalih svakodnevnih zadataka o kojima nemamo prilike čuti u javnosti i sl., a trebalo bi uključiti i osvrt i planove za iduću sezonu.
  • Ludovic IX
    7.6k
    Revija može biti i medij preko koje uprava razgovara sa članovima. Svaki broj ima sekciju sa pitanjima članova i odgovorima uprave na bar 2 stranice.
  • Eduardo
    21.7k
    U današnje vrijeme časopis/revija ovakvog tipa sigurno nije zamišljen kao nešto što će čitateljima donositi najnovije vijesti iz kluba. U velikoj mjeri čak ni dnevne novine više nemaju tu aktualnost da izađu s nečim što već nije viđeno, a kamoli ovaj tip medija. Za takve stvari postoje digitalni mediji i brzi protok informacija, a na kraju krajeva i službena web stranica kluba.

    Međutim, ovo itekako može postati dvosmjerni komunikacijski kanal koji omogućuje kvalitetan javni dijalog između navijača i Uprave kluba. Kroz aktivnu interakciju putem ovog medija, navijači bi se sigurno osjećali više uključenima u 'život kluba', a ujedno bi imali priliku sudjelovati u njegovom daljnjem razvoju. Također, ovaj časopis/revija poslužio bi kao dodatna platforma za promociju klupskih vrijednosti, povijesti i tradicije, pružajući navijačima dublji uvid u identitet i karakter našeg Kluba.

    Ja ne vidim valjani argument protiv izdavanja nečega što bi bez konkurencije bilo najkompetentnije štivo o našem klubu. Što se mene tiče ne mora biti na mjesečnoj bazi, može i na kvartalnoj samo neka bude kvalitetno i originalno.

    Smatram da časopis omogućuje prostor za temeljitije istraživanje, analize i priče koje bi mogle biti preopsežne za digitalne platforme, a uz to postoje i dalje ljudi koji preferiraju fizički format koji pruža drugačije iskustvo čitanja, a idealan je i za sakupljanje.

    Osobno bih volio vidjeti sadržaj koji čitateljima daje uvid u osobne priče i perspektive igrača kluba putem intervjua o njihovoj karijeri, ambicijama i iskustvima na terenu. Volio bih čitati o povijesti kroz rubrike koje detaljnije istražuju povijest kluba, značajne trenutke, legende i ključne događaje kroz godine. Ima naravno mjesta i za sadržaja gdje bi se predstavljali i ne toliko široj javnosti poznati bivši igrači, pa i oni najstariji.

    Volio bih čitati o profilima mladih talenata gdje bi se upoznali s nadolazećim mladim igračima kluba, njihovim putem u akademiji i očekivanjima za budućnost.

    Zanimljivo bi bilo vidjeti kolumne u kojima bi se dopustilo aktualnim i bivšim igračima, trenerima ili novinarima da redovito pišu kolumne o raznim temama u klubu i svijetu nogometa.

    Neizostavna rubrika bila bi mi 'navijački vremeplov' rubrika koja bi istaknula priče navijača, njihovu strast prema klubu i navijanju, putovanja na utakmice i posebne trenutke s tribina, anegdote i sl.

    Posvetiti koju stranicu razgovorima s poznatim navijačima Dinama (glumci, pjevači, novinari), kolekcionarima i sl. Dodati neke zanimljivosti u vidu mini stripa i karikatura, slike navijačkih tetovaža i drugih neobičnih sadržaja koji bi dodali raznolikost časopisu.
  • Olmic
    3.8k
    Ne znam mozda sam to samo ja, ali meni je papirnati medij bacanje novaca. Prodaja novina je na mizernim razinama, svi sve prebacuju online pa meni to nema smisla. Naravno 100 ljudi 100 cudi
  • Efes Pilsen
    9.1k
    Print knjiga je isto trebao izumrijet pa nije. Print karata je slican topic, nema logike uz online kupnju, a ipak dost nas bi platilo da ima print..
  • Paggini
    29.4k


    Ovakav format nije ni zamišljen kao novine ili časopis ala Story, Gloria i slični, nego kao luksuzniji print koji bi bio izvor nekih članaka, kolumni i ostalog koje nije moguće dobiti igdje drugdje.

    Također je i nišni sadržaj, za nišnu publiku koja to cijeni i skuplja. Imam brdo časopisa još otprije 10, 20 godina koje znam s vremena na vrijeme uzeti u ruke i čitati članke opet, samo za primjer.
  • Krizy
    48.7k
    Apsolutno za pod uvjetom da se Krizy daje da piše najave utakmica za taj mjesec.Paggini

    Hvala na pohvali :grin:
  • BluePhone67
    4.2k
    Kao netko koji u posjedu ima 500+ klupskih revija, teško mi je reći koja bi cijena bila realna, pogotovo jel ne znamo da li se radi o A4 ili A5 formatu i koliko bi cca svaki broj trebao imati stranica sa stvarnim sadržajem ako maknemo reklame i sponzore kojih će sigurno biti i koji su naravno uvijek poželjni. Al ovako na prvu u anketi nedostaje upit da li smo spremni platiti maksimalno do 5 eura, a siguran sam da je 10 eura ipak previše ako se ide na široke mase i štampanje minimum 5000 komada kako ovdje netko prije spominje.


    Btw, predzadnja klupska revija koja je izlazila bila je dvomjesečnik i cijena je bila 12 kn, a zadnji Dinamov časopis ili pokusaj da se krene u tu priču je izašao samo u jednom broju ali on nije bio pod klupskom ingerencijom.
  • Mali dioničar
    16.3k
    Kao netko koji u posjedu ima 500+ klupskih revija,BluePhone67

    Ovo je izvrstan argument za prodaju oglasa.

    Oglašavanje u Dinamovoj reviji je svevremensko. Kao i na dresu Dinama.

    Zbog toga bi i sadržaj trebao biti svevremenski. Za ljude koji su kolekcionari i prvenstveno njima i treba biti namijenjen. Mjesečnik sa vijestima i tako nema smisla jer se vijesti danas proizvode na razini sata, a ne mjeseca i takva i jest pokrivenost u medijima.

    Recimo:

    • sve Dinamove utakmice u Španjolskoj
    • kako smo prolazili u Novom Sadu
    • Kako je Vilson Džoni došao u Dinamo
    • Statut Dinama iz 1985 - analiza
    • Najkratkotrajniji treneri Dinama
    • Sva finala Kupa maršala Tita
    • Finala hrvatskog kupa protiv Hajduka
    • Ikonski poraz od diva iz Zaprešića

    Uglavnom, teme bi trebale biti zanimljivi dokumenti vremena čitatelju i danas i za 10 godina.

    Trebao bi imati edukativnu funkciju učenja iz povijesti kluba.

    Samim time bi se dalo do znanja oglašivačima da je vrijednost oglasnog prostora značajno veća nego recimo oglasni prostor Glorie sa ovomjesečnim tračevima. Gloriu nitko živ ne skuplja, a Dinamove revije i danas posjeduje znatan broj kolekcionara. Da se Gorenje oglasilo u reviji iz 1991. netko tko danas čita o procesu promjene imena bi 2024. godine vidio oglas Gorenje.

    Kao što će se i za 10 godina vrtjeti video sa neke utakmice HNL 2023/24 i Dinamovi igrači će imati ime sponzora na dresu.
  • Brusa
    1.9k
    Evo par mojih razmišljanja. Teško je tako nešto napraviti u današnje doba, kad su sve informacije ljudima dostupne za par sekundi i vijesti / novosti traju po nekoliko sati. Dakle, sadržajno bi trebao biti spoj prošlosti, kako su drugi tu napisali, sa novim - starim stvarima i aktualnih tema, ali koje će biti vrijedne i u budućnosti. Ja bi svakako volio da bude i poster, ali ja sam vjerojatno star.... Al ne onaj poster koji se izvadi iz sredine, nego posebno, čak na kvalitetnijem papiru od samog časopisa. U svakom slučaju za cijenu od višu od 5€, ako nećete da ga kupi samo par kolekcoonara bi trebao biti luksuzan po svim parametrima.
  • jedan u nizu
    10.1k
    Jako zanimljiva ideja.
    O sadržaju nemam što posebno nadodati što nije već dodano. Svakakvih tema se tu da obraditi.

    Da li bi kupovao?
    Iskreno nemam pojma. Možda i bi a možda i nebi. Nikada nisam imao naviku kupovati tiskana izdanja novina ili časopisa, pa pitanje da li bi se navikao na to. Ali iskreno, ako bih kupvao neki časopis to bi onda bila dinamova revija.

    Ono što bi meni bilo top je činjenica da bi ta revija imala potencijal biti u jako puno kafića i drugih ugostiteljskih objekata.

    Zamisli, dodeš na jutarnju kavicu u kvartovski birc, prelistaš malo dinamovu reviju, baciš osmijeh na lice i pićiš dalje sa danom.
  • BluePhone67
    4.2k
    Da ne stavljam slike, tovari imaju svoj magazin "Planet Hajduk" cijena 5 eura za nečlanove, za članove 4,40 eura.

    Mislim da izlazi svakih 3 mjeseca ali nisam siguran u tu informaciju, pretpostavljam jer piše na njima uz svaki broj proljeće, ljeto, jesen, zima i godina.

    Ne znam da li još uz ovo, imaju i službene programe za svaku utakmicu na Poljudu, koji je također izlazilo kao tisak iz vlastite radinosti.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.