• NitkoBitan
    19.2k
    Preletite malo pogledom kad uhvatite vremena. Ja sam ljubomoran... ljudi imaju od jakni za furat na faks/posao/tribinu pa do bademantila. I koliko vidim ne ovise o sportskom brandu s kojim su ugovorno vezani za dresove, trenirke i to.

    https://en.stores.eintracht.de/fan-shop/
  • Vučko53
    236

    bio u Fanshopu na stadionu, fantastican izbor. Što bi se reklo - od igle do lokomotive.
  • scooniepenn
    3.5k
    Kao ljubitelju satova upalo mi je u oko da imaju "special edition" chronographa uglednog njemačkog proizvođača Sinna. Nakon toga, nemam što dodati, već da je to next level merchandisinga :love:
  • Eduardo
    21k
    Koliko samo u shopu ima neostvarenog potencijala kroz razne vrste strategija lojalnosti/vjernosti/nagrađivanja i naravno u proširenju asortimana.

    Ima hrpa ljudi, u ovom slučaju kupaca koji bi kupili više samo kako bi dobili višu razinu u programu ili ostvarili dodatni popust. Ljudi vole benefite, makar i one simbolične - daj im poticaj u vidu 'preordera' određenih stvari, osvajanja bodova za popuste, potakni nove kupce da izvrše svoju prvu kupnju nudeći im ekskluzivne popuste... Implementiraj sustav koji omogućuje takve strategije... Dodaj opciju 'preporuči prijatelju' putem koje ćeš nagraditi kupca koji je 'preporučio prijatelja' ako taj njegov prijatelj ostvari kupnju. Ljudi uživaju u takvim sitnim pogodnostima. @SAS1987 je ako se ne varam puno puta pisao o tome.

    Uz ovo što je spomenuo moram reći i da je sama prezentacija artikala u web shopu loša do kriminalna. Evo, na svom primjeru mogu potvrditi da mi se povećava zanimanje za proizvod kad mogu vidjeti detaljne slike istih, kad mogu vidjeti prikaze iz različitih kutova koji ističu jedinstvene značajke ili dizajne. Garantiram da kvalitetne slike mogu učiniti veliku razliku u pretvaranju običnog posjetitelja u kupca. Imam ovdje živi primjer vezan za ovu temu - GNK web shop i Eintracht web shop.

    Ponudi artikle ograničenog izdanja ili robe isključivo dostupne samo za članove kluba. Daj im uvid u kreativni proces... podijeli 'priču iza kulisa' o tome kako nastaju određeni proizvodi. Kreiraj zanimljive videozapise koji prikazuju proizvode, npr. videozapise o raspakiravanju ili isječke na kojima ih igrači/navijači nose ili koriste. To je fora sadržaj koji pruža autentičan pogled na stvari. Može se ostvariti i kroz suradnju s poznatim influencerima putem društvenih mreža.

    Složi 'paketne ponude' koje uključuju komplementarne stavke, tipa kapa, šal i rukavice ili majica i šalica, božićne kuglice i vrh za jelku i sl.

    Uz standardne akcije za blagdane koje provode svi shopovi koji drže do sebe uvedi i povremene promocije poput popusta ili vremenski ograničenih ponuda. Uvedi 'dinamov ponedjeljak', nudeći različite popuste ili ekskluzivne artikle svakog ponedjeljka (karikiram je l', spominjem jednu od milijun mogućnosti).

    Uvedi mogućnost 'personaliziranih proizvoda' (izuzimam dresove iz ovoga) - npr. majice na koje se po narudžbi može dodati ime i broj ili šalice, krigle, čaše. Personalizacija stvara sasvim novu dimenziju za odabir i kupnju darova, povećavajući samim time potencijal prodaje.

    Nadam se da će se dolaskom novog tehničkog sponzora i novog web shopa poraditi na takvim stvarima.
  • FrenchMontana
    644
    S novim ljudima u Dinamu bez fosila koji samo dizu ruku na skupstini i cuvaju vlastitu guzicu, ocekujem da se hrpa nabrojanih ideja i ostvari. BBB shop otkad pamtim ima bolju ponudu od kluba.

    Neki dan kupujem dres u areni zena ni ne pita jesam li clan. Briga me za popust ja bi dres svakako uzeo, al to mi je bas amaterski da na blagajni ne znaju pitat za clanstvo/pitat jel ocu jos nesto… osnove prodaje da se objasne djelatnicima vec bi ljudi vise kupovali.
  • Bosskovitz
    12.7k
    frend iz Rotterdama mi je rekao da oni i to preuzmuEfes Pilsen

    Kaj preuzmu? Shop?

    to mi je bas amaterski da na blagajni ne znaju pitat za clanstvo/pitat jel ocu jos nesto… osnove prodaje da se objasne djelatnicima vec bi ljudi vise kupovali.FrenchMontana

    Nisu to ljudi koji tamo rade krivi, to je problem vođenja. Kad kupuješ gorivo na INA-i, uvijek te pitaju jel imaš loyalty ne zato kaj im je stalo da skupiš bodove nego zato kaj moraju, jer im je to dio handbooka. I shop je prilika da se naglasi prednost članstva, mislim da sam to vidio kod Stuttgarta ili nekog drugog njemačkog kluba - svaki artikl ima dvije cijene: onu za članove i onu za nečlanove. Ne moraš si u glavi zbrajati postotke popusta, vrlo jasno vidiš prednost svog članstva.

    Ali bit će i to. Korak po korak i samo malo strpljenja te povjerenja u nove ljude.
  • badjibadara
    3.8k
    Kaj preuzmu? Shop?Bosskovitz

    Web shop, ako sam dobro vidio kod nekoga. Rangers mozda.
  • Bosskovitz
    12.7k


    Ne kužim kaj bi to "preuzmu" značilo, evo gledam kod Rangersa i imaju sasvim normalan shop s Castore artiklima i svojim, jeftinijim artiklima.
  • Efes Pilsen
    8.7k
    web shop. Bas smo htjeli naletit u shop u Rotterdamu u LN, al nije radio niti jedan. Uz to ni web nije bio dostupan neko vrijeme dok Castore nije zavrsio sve detalje. Kad pogledas Newcastle i Feyenoord izgledaju prakticno isto..

    https://shop.nufc.co.uk/

    https://fanshop.feyenoord.nl/?utm_source=feyenoord.nl&utm_medium=referral&utm_campaign=button_boven
  • din
    472
    a i odlične popuste imaju na prve dresove, a ne ko naši, znam dosta ljudi koji bi kupili crni dres jer im je odličan, ali im je previše 90e..
  • jedan u nizu
    9.3k


    ne moras ni pitati nuzno, to ljudima jako ide na onu stvar kada te zapitkuju jel imate nasu loyalty karticu.
    Mislim da u fanshopu mogu ubaciti promo letak u vrecicu kada kupis proizvod, na kojem pise o clanstvu sve i koje su pogodnosti. Ili jednostavno na kojem pise 'postani clan i osstvari 15% popusta na svaku kupnju u shopu'.
    Dosta 'ne invazivno', a informiras ljude o mogucnostima.

    Ma milioj je ideja kako poboljsati stvari, sve smo prozvakali.
    Vjerujem da ce kroz koju godinu dosta ideja biti implenetirano. Ne mozemo ocekivati da ce sve sjesti na svoje mjesto od pocetka iduce sezone. Stprljen, spasen
  • Efes Pilsen
    8.7k
    a cuj, u Engleskoj odlicne popuste ima i Adidas.. odi vidi Leeds npr. To je trzista/dogovora kluba i proizvodaca...
    Mozda bi zanimljivije i relevantnije bilo pratit razvoj cijene dresova Seville npr.
  • BBB Mataa998
    1.9k
    al to mi je bas amaterski da na blagajni ne znaju pitat za clanstvo/pitat jel ocu jos nesto… osnove prodaje da se objasne djelatnicima vec bi ljudi vise kupovali.FrenchMontana

    Ne generalizirati...
    Neki dan kupujem u shopu,iako je bilo dosta ljudi cura je pregledala sve ormare da nadje odgovarajucu velicinu odjece zato sto kompjuter kaze da ima na stanju a nisu mogli odmah naci.Takodjer pitala je i za clansku i sve ostalo. Prezadovoljan uslugom.
  • Bosskovitz
    12.7k


    Zanimljivo, da. Treba vidjeti kakav je ugovor s Castoreom, ako je ovo nešto na čemu oni inzistiraju ili je nešto što će se raditi, to je u ugovoru.
  • Georg Koch
    4.9k

    Jel realno da je sada na popustu, domaci dres za 23/24 sezonu, 53 KM (cca 27€), a bio je 175 KM (90 €)
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.